problema necunoscuta, nu sta la relanti si intrerupe
![]() ![]() ![]() |
problema necunoscuta, nu sta la relanti si intrerupe
codrin_1300 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 23 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1973
- BZ 90 CDN
|
|||
Markus200 |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Rulz Group: Members Posts: 198 Joined: 24 October 07 From: Bacau ![]() |
problema asemanatoare am avut si eu si pana la urma am schimbat bobina
|
--------------------
Skoda
Fabia Tour de France
2006
|
|
codrin_1300 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 23 December 08 ![]() |
oare sa fie din bobina? dupa parerea mea, ar fi trebuit sa intrupa constant dar moare incet incet! maine in schimb si bobina poate ai dreptate, dar si carburatorul, nu am nivel constant de benzina in el ! poate fi de la fise?
This post has been edited by codrin_1300: 23 Apr 2009, 20:35 |
--------------------
Dacia
1300
1973
- BZ 90 CDN
|
|
Markus200 |
![]()
Post
#4
|
![]() Oldschool Rulz Group: Members Posts: 198 Joined: 24 October 07 From: Bacau ![]() |
la mine se manifesta lafel si am schimbat 3 delcouri fise platine pana am verificat bobina si acolo am descoperit ca dadea prima oara scanteie mare dupa care dadea din ce in ce mai mica pana la un anumit punct cand se oprea motorul
|
--------------------
Skoda
Fabia Tour de France
2006
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(codrin_1300 @ 23 Apr 2009, 20:35) o[...] schimb si bobina poate ai dreptate, dar si carburatorul, nu am nivel constant de benzina in el ! poate fi de la fise? Pai cind ai schimbat cuiul poantou, ai reglat nivelul? Daca da, tradu "nu am nivel constant", de unde stii asta? Poate pompa infundata/defecta, filtre infundate, mizerie prin conducte... |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
geopsi |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
si eu am o problema asemanatoare...
a inceput acum cateva saptamani, efectiv cand acceleram parca dadea sa se opreasca putin si apoi o lua din loc, am desfacut carburatorul si l-am curatat calumea(am gasit si niste apa in cnc, destul de multe, in fine am montat la loc toate si tot nu mergea, tot asa facea. pe loc se tureaza dar in sarcina dadea sa se opreasca... am schimbat platina si a aparut ceva foarte interesant, masina nu mai dadea sa se opreasca facea niste zmucituri , am mers cu ea la mecanic pentru treaba cu bujiile(discutata in alt topic) si a aparut alta chestie, ala a dat mult de avans si acuma face cam ciudat cand accelerez, o mai ia si in 3 pistoane, relantiul a devenit foarte regulat dupa ce am pus alt jiglor(desi ala vechi tinea relantiul fara sa ii dau la acceleratie)... ce a mai observat e ca parca masina merge mai prost cand dau drumu la faruri si scade usor relantiul... o fi de la bobina??? |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Incearca sa schimbi si rotorul delcoului (luleaua), eu am gasit-o franjuri, fisurat si fura scanteia. Asta dupa ce am schimbat capac de delco, bujii noi, refacut jocul la culbutori (asta oricum era nevoie sa o fac) si tot mergea ca si cand ar merge in trei. La final a observat un prieten ca era fisurat rotorul.
LE: Apropo si mie imi tinea ralantiul perfect, puneai paharul cu apa pe el, cum mai zic batranii, dar in ture murea, abia plecam de pe loc. This post has been edited by SGM.MYKE: 24 Apr 2009, 11:16 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
geopsi |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
pai am capacul, luleaua si fisele noi, numai bobina ce are 10 ani
|
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
codrin_1300 |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 23 December 08 ![]() |
salut! am schimbat bobina de inductie si surpriza! merge la sfert de cheie, sta si in relanti dar tot am o intrerupere
![]() "nu am nivel constant" imi dadea pe la capacul de la carburator, benzina , am mai chinuito putin, cu pornitul ,am desfacut capacul la carburator si nu mai aveam decat maxim jumatate de benzina in "camera de benzina"(nu stiu cum se numeste) |
--------------------
Dacia
1300
1973
- BZ 90 CDN
|
|
al1n |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
da ai schimbat condensatoru de pe delco??? daca na fost buna bobina, trebuia sa schimbi si condensatoru si platina.mie imi mergea intrerupt la sensul ca imi varia turatia intre 800-1600 cand o acceleram.si am schimbat multe condensatoare si platini pana am trecut pe aprindere electronica care elimina condensatoru si de atunci nam mai umblat la ea(vreo 3000 de km), merge f bine.
|
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
codrin_1300 |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 23 December 08 ![]() |
am scris in primul post ca am schimbat si condensatorul si platina! cred ca pana la urma o sa recurg si eu la aprindere elecronica! dar nu am vazut nici odata aprindere electronica si nici nu am idee cum se monteaza
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1973
- BZ 90 CDN
|
|
codrin_1300 |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 23 December 08 ![]() |
cat de cat am rezolvatr problema da acum am dat de alta
![]() iam sch boibina si mergea bine dar intrerupea. azi am zis sa ii pun platina ventilata sa ii sch filtru de benzina si sa ii sch si carburatorul, zis si facut dar dp ce am terminat toata operatiunea nu mai porneste am dat cam tare in pompita si sa auzit odata tanc in ea , benzina imi baga in filtru, nu cred ca e asta! ? sau poate ![]() ce sa ii fac cred ca sa si inecat acm in carburator am benzina la greu infundat nu cred ca e nimic deoarece inainte sa ii sch carburatorul mergea si mergea si carb pe masina veche foarte bine, nu a fost desfacut nici odata are plumbuletul pe el. astept pareri! poate sa fie membrana pompei de alimentare? |
--------------------
Dacia
1300
1973
- BZ 90 CDN
|
|
cristicipaian |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
eu am avut intreruperi in sarcina, mi-am si uzat filetul in chiulasa de la atata bagat si scos bujii, dar problema am gasit-o doar cand am masurat pe rand fisele.Una dintre ele avea conductibilitate 0.Erau noi si nici nu imi trecuse prin cap sa le verific.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(codrin_1300 @ 25 Apr 2009, 08:50) [...] "nu am nivel constant" imi dadea pe la capacul de la carburator, benzina , am mai chinuito putin, cu pornitul ,am desfacut capacul la carburator si nu mai aveam decat maxim jumatate de benzina in "camera de benzina"(nu stiu cum se numeste) Iti da benzina pe la capac si asta dupa inlocuire cui poantou (asa afirmai mai sus, ca l-ai schimbat). Ori plutitorul plin cu benzina, ori poantoul nou prost ori reglaj nivel prost. Mai ales dupa acel "am desfacut capacul si mai aveam maxim JUMATATE..." Dupa ce ridici capacul nivelul benzinei in CNC (camera de nivel constant) trebuie sa fie undeva la inceputul planului inclinat. La tine era multa, deci nivel mare. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:35 |