Problema cutie, sincron?
![]() ![]() ![]() |
Problema cutie, sincron?
engime |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 11 November 08 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Ford 2.0L 131 HP
Mondeo
1998
- GL-03-UIU
|
|||
vallyyy |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Pai intai de toate asigura-te ca mai ai ulei in cutie si ca patina e la locul ei ...............in general cand e sincronul dus daca nu ma insel sare si din viteza
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
engime |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 11 November 08 From: Galati ![]() |
ulei in cutie am pus, patina unde se afla?
|
--------------------
Ford 2.0L 131 HP
Mondeo
1998
- GL-03-UIU
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
sub masina
la locul ei poate fi, dar sa fie dereglata... ea limiteaza cat de mult poti sa tragi schimbatorul spre stanga, sa nu bagi din greseala marsarier, deci sub masina o vei gasi in dreapta manetei schimbatorului..... nu merge in mers sau nici pe loc? sa nu ai probleme la cautator...(ceva in cutie), dar mai intai sa eliminam cauzele externe cutiei cate viteze are cutia? caraie cand intra in a 2-a? cel mai probabil e reglata prost patina....dar nu se exclud si alte belele |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
engime |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 11 November 08 From: Galati ![]() |
Cutia e in 4 , pe loc merge perfect dar in mers nu, nu caraie cand bag a 2-a, cum as putea sa reglez patina?
|
--------------------
Ford 2.0L 131 HP
Mondeo
1998
- GL-03-UIU
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#6
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
eu am reglat-o cam asa...
ea imi permitea sa trag prea mult spre mine de maneta si intra prost si in a 1-a si in a 2-a si in mers am incercat mai multe pozitii pt a 2-a, si am vazut ca mai spre mijloc(nu chiar pe mijloc) intra bine si fara probleme...asa ca am tinut minte pozitie, m-am dus la mecanic(are rampa) a slabit patina, a pozitionat-o ca sa imi limiteze cat pot sa trag de maneta, am dat o tura sa vad daca intra bine..si ar mai fi trebuit reglata putin(tot trag prea mutl spre mine), dar m-am obisnuit csa nu trag prea tare spre mine si gata la mine caraia cand trageam prea mult spre mine, iar mecanicul mi-a spus ca ma apropiam de pozitia pt marsarier... tu cand apesi pe maneta, surubul care se plimba pe patina coboara mai jos decat ea, si poti trage mai mult spre tine si poate intra in marsarier This post has been edited by cristitranca: 20 Apr 2009, 20:14 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
arin |
![]()
Post
#7
|
![]() membru Group: Members Posts: 32 Joined: 26 March 09 From: Arad ![]() |
pedala de ambreiaj merge usor sau greu eu am patit tot asa si pana la urma a fost cablul de ambreiaj sa rupt cate un pic si automat sa mai intins si nu mi-am dat seama ce are de intra greu in viteze pana la urma sa rupt cablul l-am schimbat acum intra in toate vitezele si pedala de ambreiaj merge foarte usor sau mai poate fi sincronul de a 2 dar de cat sa repari cutia mai bine cumperi alta eu am gasit cutie in 4 viteze cu 50 ron la fier vechi buna si in ziar se cere 200 ron pe o cutie in 4.
|
--------------------
dacia
Solenza
2004
- ar _xxx
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#8
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Tu te referi la cazul in care ambreiajul "nu deschide" cat trebuie.Atata timp cat in celelalte viteze intra bine,varianta asta e exclusa.Cat despre sincron,a mea caraie de n-ai idee numai din 3 in 2 si din 1 in 2(daca ii dau forja).Zilele astea vreau sa-i schimb sincronul plus ce mai trebuie....intai o desfac si vedem pe moment ce mai trebuie schimbat.
|
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
Paca |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
am si eu o problema asemanatoare...dati-va cu parerea va rog. 1>2>3>4>5 intra bine.5<4<3 la fel....din 3 in 2 nu intra nicicum....nu stiu ce sa-i fac...cutia mea e blestemata...e a 5-a oara cand se strica...ultima oara am schimbat pinionu de 4 si sincronu la 1 2 plus alti rulmenti si nu mai stiu ce.daca incetinesc aproape de oprire masina...intra in 2...pe loc intra...doar in mers nu vrea...mentionez ca de azi cand au inceput problemele...caraie si cand bag intr-a 4-a.e vreo sansa sa nu fie patina reglata bine? nu vreau sa ma imbat cu apa rece dar poate scap de inca 4-5 milioane cheltuiala,bani pe care nici macar nu-i am acum
![]() btw...daca merg cu a doua....scot din 2 si incerc sa bag inapoi...deasemenea nu vrea sa intre nici in ruptul capului ![]() am uitat...nu intra in 2 decat din 1....nici din 5 nici din 4 nici din 3 nu intra in 2... This post has been edited by Paca: 28 Apr 2009, 18:12 |
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:09 |