DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> oprire motor, problema motor

DJMaxx
post 24 Apr 2009, 19:26
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 21 June 08
From: BUCURESTI




E dragi mei si cum ma asteptam dupa trecerea timpului si aniversarea a 2 ani decand am masina fara sa bag bani in motor a venit si vremea sa faca si figuri , mai exact cam asa:
-am schimbat filtru de benzina (cel original de la Dacia) dupa cam 300 de km au inceput preblemele intr-un deal hopa masinutza dadea semnde de oprire mai exact nu mai tragea deloc si parca mergea in 2 pistoane apx intre 400 - 500 rot mam speriat si am oprit masina ma uit pe l a buji fise... etc nimik deosebit , uleiu il schimbasem cu o zi in urma ... dao o cheie si a luato normal nu a mai facut probleme
-ieri mergeam cu ea intra 4 cu 70 k/h si iara dadea niste rateuri si incepuse sa tremure toata la fel imi scazuse turatia pe la 500 si nu se accelelera deloc , nu am mai oprito , am deschis capota si am inceput sa scot fisele de la buji pe rand , scot pe prima de l adreapta la st nu se intampla nimik . scoat pe cea din st nimik si le scot sipe celelate doua din mijoc si hopa parca murea motoru de tot numai a 3 si a 2 bujie la celelate canci , desi aveam scanteie . bujiile sunt de logan cu 2 electrozi
si ca de obicei am oprit si pornit masina si aplecat normal desi pe drum mai dadea semne de ingatuiala
CE POATE SA AIBA , ca vad ca incep sa cada pe rand cate ceva...ce o urma oare?


--------------------
Dacia SuperNova Clima august 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 24 Apr 2009, 19:29
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Filtrul l-ai schimbat o singură dată din 2003?

Sigur l-ai montat bine pe cel nou? Ai urmat săgeata de pe carcasă?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJMaxx
post 24 Apr 2009, 19:44
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 21 June 08
From: BUCURESTI




poi nu l-am mai schimbat din 2007 ca de atunci am yo masina dar peultima facura de service figura si schimbat filtu de benzina , mai yo cred ca am pus corect filtru l-am pus ca pe cel vechi , acuma chiar nu imi mai amintesc hmm si care ar fi pozitia corecta ?ma gandeam ca prima data cand a facut asa sa fi prins aer in filtru si l a urcarea pantei o fi intrat aer si daia ... dar acuma iarsi ? plus ca aveam benzina full si bagat aditiv in ea


--------------------
Dacia SuperNova Clima august 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 24 Apr 2009, 19:48
Post #4


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Aditiv? E clar...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 24 Apr 2009, 19:52
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(DJMaxx @ 24 Apr 2009, 19:26)
am deschis capota si am inceput sa scot fisele de la buji pe rand , scot pe prima de l adreapta la st nu se intampla nimik . scoat pe cea din st nimik si le scot sipe celelate doua din mijoc si hopa parca murea motoru de tot  numai a 3 si a 2 bujie la celelate canci , desi aveam scanteie.
CE POATE SA AIBA?


1. Ai montat corect filtrul de benzina? Ai respectat sensul de circulatie al carburantului prin circuit? Filtrul de benzina are marcata pe carcasa o sageata: varful sagetii trebuie sa fie "orientat" spre furtunul ce duce spre motor(catre rampa de injectie)
2. Esti ferm convins aveai scanteie la fisele 1 si 4? Din manifestarea descrisa de tine(desi zici tu ca era scanteie, nu se simtea nimic in mersul motorului) concluzia logica ar fi ca ai probleme cu injectoarele 1 si 4...INSA este prea mare coincidenta... Mai degraba eu zic ca este o problema de APRINDERE!
De ce zic asta? Deoarece bobina(dubla) de aprindere da scanteie simultan cilindrilor 1 si 4 si apoi simultan 2 si 3(adica scanteie de aprindere la 1 si scanteie auxiliara la 4, idem la 2 si 3).
Acestea fiind zise:
-verifica fisele de la cilindrii 1 si 4, deoarece daca o fisa este intrerupta sunt afectati ambii cilindri;
-verifica mufa de comanda(cablajul masinii) a bobinei de aprindere, deoarece se pare ca ori bobina care asigura scanteie la 1 si 4 NU PRIMESTE COMANDA intotdeauna(adica contact imperfect in mufa sau intrerupere de traseu electric).

Spor la reparatii!
Numai bine.

LaterEdit: Am postat in acelasi timp cu Maersk, n-am observat ca intrebase deja daca e pus corect filtrul...

This post has been edited by variable_dynamics: 24 Apr 2009, 19:53


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJMaxx
post 24 Apr 2009, 20:07
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 21 June 08
From: BUCURESTI




deci yo zic ca aveam scanteie pe 1 si 4 deoarece dadea scateie la masa , si chiar nu se simtea deloc sau aproape deloc cand scoateam fisele de pe acei cilindri cat de la aditiv? nu cred ca e pt ca nu aveam aditiv can d a facut prima oara, ciudat e ca dupa ce o pornesc merge ca noua de cand am schimbat filtru a inceput sa fac probleme , dar in rest merge normal , a doua oara am pus aditiv ca am facu plinu , e posibil sa faca de la filtru .
mai e ceva , merge in 2 pistoane (asa zic yo ) pana cand o repornesc , nu se mai tureaza nimik . tremura ca draci ...


--------------------
Dacia SuperNova Clima august 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kat
post 24 Apr 2009, 21:17
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 30 March 07
From: Ploiesti PH




Daca atunci cand ai scos fisele de la cilindrii 1 si 4 nu se simtea nici o schimbare in functionarea motorului inseamna ca la acestia este problema, iar daca dadeau scanteie inseamna ca problema este de la injectoare.
Parerea mea...........
Incearca sa verifici si injectoarele.
Daca ai posibilitatea fa o proba cu alte injectoare.


--------------------
Renault Megane IV 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJMaxx
post 25 Apr 2009, 04:00
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 21 June 08
From: BUCURESTI




poi treaba e ca nu face mereu , doar cand o apuca pe ea sa faca ... o data pe saptamana , wink.gif))


--------------------
Dacia SuperNova Clima august 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJMaxx
post 27 Apr 2009, 08:28
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 21 June 08
From: BUCURESTI




e iata ca nu face odata la saptamana aseara chiar ca nu mai mergea deloc si acum sunt sigur ca merge in 2 pistoane , scanteie am pe ambele pistoane 1 si 4 dar nu merg sad.gif o sa vad de uinde iau niste injectoare ca problema e ca nu face mereu doar cand o apuca pe ea si vad ca acuma e din ce in ce mai des si ca nu mai isi revine asa rpd cand o repornesc , de l a filtru nu e sigur ca ar trebui sa nu mai mearga deloc


--------------------
Dacia SuperNova Clima august 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boogie
post 27 Apr 2009, 09:32
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 22 September 05
From: Sibiu




daca e de la injectoare incearca mai intai sa le cureti decat sa le schimbi ca doar nu cred ca vrei sa arunci banii asa pe niste injectoare noi numai sa fie noi cand le poti curata pe cele care sunt pe masina ta si sa mearga pe urma ca si noi
uite link cu tutorial de curatare a injectoarelor facut de alinrehau un coleg de-al nostru: http://www.daciaclub.ro/pentru-curatarea-i...t58364-s90.html


--------------------
Dacia SuperNova decembrie 2002 - SB 05 TUN

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJMaxx
post 27 Apr 2009, 10:03
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 21 June 08
From: BUCURESTI




ok multam' pt link o sa ma duc acuma sa vad ce pot face , dar se ppot strica amandoua odata? poate o fi din buji . poate sor incinge asa tare incat nu mai mer , dar e putin probabil sad.gif le verific si palea wink.gif

27 Apr 2009, 20:40:
e da am curatat injectoarele + corp clapeta , cam nasol ma costat 42 lei 3 olendere 9(garnituri) de injector , pt cei care fac asta aveti mare grija cu ele ca sunt scumpe si nici nu prea gasesti am cautat in tot vitanu si tot l a DACIA am gasit , plus ca acuma cred ca trebuie sa schimb si garniturile de la furtunurile de benzina tur si retur , ca imi cam scapa benzina .... alti bani si alea mai bine le lasam asa ca nu cred ca e de acolo problema ... vedem pe parcurs

This post has been edited by DJMaxx: 27 Apr 2009, 20:40


--------------------
Dacia SuperNova Clima august 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiLencE
post 28 Apr 2009, 22:05
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 26 May 08
From: Iasi




am si eu o problema la masina mea... dimneata cand plec la servici porneste brici .. o las toata ziua si seara cand vin acasa.. la prima cheie.. o ia la sfert... dar daca o opresc si incerc sa o pornesc din nou .. porneste subturata pana se incalzeste oleak.. si porneste normal.. oare e sa aiba, va rog datimi un sfat.. ca vreau sa fac un drum mai lung si mii sa nu raman in pana. aa si inca ceva.. stiti unde imi pot curata si eu injectoarele cu ultrasunete in Iasi .. si c-am cat costa?


--------------------
DACIA SUPERNOVA 2001 - IS-06-NYF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 23:14
Forum Renault