am pilitura,, serviceul spune ca e in limitele admise
![]() ![]() ![]() |
am pilitura,, serviceul spune ca e in limitele admise
sacallul |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 5 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
LOGAN - LAUREAT
2006, 1,5 DCI
|
|||
fixxxer |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 25 March 09 ![]() |
Daca mai ai doar o luna de garantie bate-i la cap puternic. Sfatul meu este ca fie ca o faci fie ca nu o faci dupa ce se termina garantia sa scapi de ea. Avem destule de rezolvat ca sa mai avem timp sa ne ocupam si de rateurile tehnologice ale producatorilor de masini. Scapa de ea!!!
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6 mpi
2009
|
|
DMP |
![]()
Post
#3
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca ar fi bine sa obtii o constatare scrisa de la service-ul unde ai fost si pe baza ei sa obtii si de la Dacia scris ca s-a constatat pilitura la data de X, cand masina inca mai era in garantie, si asigurarea lor ca e "in limite" (desi, parerea mea, cred ca nu ar trebui sa existe deloc pilitura si faptul ca exista indica inceputul de macinare al piesei/pieselor alea proaste din pompa, macinare ce va continua cu siguranta).
Daca astepti sa vezi cum evolueaza situatia si masina iti iese din garantie, e tragic cand va pica. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#4
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(sacallul @ 22 Apr 2009, 07:27) Incep cu un lucru, loganul meu a avut cam tot ce se putea pana in momentul asta. Cuzineti, segmenti, curele,...., coloana turbosuflanta, amortizor, si acum cu o luna inainte sa iasa din garantie, am constatat ca are si pilitura. Ei spun ca e in limitele admise, si ca e ok. Sa va povestesc: Am facut revizia acum 500 de km, si nea mecanicul mi-a pus cam mult ulei. Am venit sa aduca nivelul uleiului la normal, si daca pana acum nu am facuto niciodata, am zis sa verific si motorina scoasa in urma purjarii filtrului. Surpriza, avea pilitura. Vine ingineru cu un magnet si mai mare, il plimba repede pe fundul borcanului, si catalogheaza: mizerie domne mizerie, unde vezi tu pilitura. Ulterior am strans cu un magnet un cerc de circa 3,4 mm de pilitura. El spune ca e normal, e in limite, si ca merge cu asta pana in panzele albe. Mentionez ca a rezultat din purjarea filtrului dupa circa 500 de km, dupa ce a fost inlocuit. pilitura unde era ,pana la urma..in filtru de motorina? ,...pai eu stiu ca ala e pus inainte de pompa de injectie,...probabil./a oxidat.conducta..si./sau in rezervor... prin purjare....ies gunoaiele...oprite de hartia la filtru si da..e normal..in conditiile in care..dobitoci aia de la peco mai scapa si apa..pa teava ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
DMP |
![]()
Post
#5
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
chiar daca mai scapa "ceva" apa, desi motorina insasi are ceva apa in ea inca de la rafinarie, apa e retinuta in mare parte de filtrul de motorina.
Pilitura e generata de pompa iar apoi prin returul injectoarelor ajunge peste tot. Deci si inainte de filtrul de motorina, in rezervor, in filtrul de motorina. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
Flipper1986 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 19 October 07 From: Galati ![]() |
Batei la cap sa schimbe toata instalatia, fa reclamatie la vocea clientului si OPC daca nu vor. Cati km are masina, de unde alimentezi?
This post has been edited by Flipper1986: 22 Apr 2009, 14:43 |
--------------------
DACIA
Logan
1.5 DCI 65CP, Ambition, 2006
- GL-XX-XXX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#7
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.362 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pilitura trebuie sa se stranga in cantitate de peste 1cm patrat ca sa se aplice solutia tehnica de inlocuire a sistemului.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#8
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
vinde masina
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
sacallul |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 5 May 07 ![]() |
masina are, 40.000 de km, si alimetez numai de la Petrom V, sprint diesel
|
--------------------
DACIA
LOGAN - LAUREAT
2006, 1,5 DCI
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#10
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
ce daca, vinde-o si asa!
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
sacallul |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 5 May 07 ![]() |
sa iau 4.500 de Euro pe ea, si sa fac alt credit sa imi iau alta.
A spus cineva, ca tre sa ai minim un cm patrat, de pilitura. De unde stiu eu ca astia cativa mm, in viitor imi vor distruge sistemul de injectie |
--------------------
DACIA
LOGAN - LAUREAT
2006, 1,5 DCI
|
|
DMP |
![]()
Post
#12
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Probabil ca e o chestiune doar de timp pana cand se va ajunge la acel 1 cm patrat.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
Flipper1986 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 19 October 07 From: Galati ![]() |
Stie cineva care sunt cauzele care duc la aparitia piliturii. MIe asa frica sa nu apara si la mine ca nu mai am garantie si o eventuala reparatie costa cat nu face. A mea are 3 ani si 49700km
![]() |
--------------------
DACIA
Logan
1.5 DCI 65CP, Ambition, 2006
- GL-XX-XXX
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#15
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Flipper1986 @ 22 Apr 2009, 20:42) Stie cineva care sunt cauzele care duc la aparitia piliturii. MIe asa frica sa nu apara si la mine ca nu mai am garantie si o eventuala reparatie costa cat nu face. A mea are 3 ani si 49700km 1. Componente de slaba calitate (asta totusi ar insemna ca mai mult de 50% din componente sa pice in faza de garantie - nu stiu daca e cazul la dci) 2. Motorina de slaba calitate sau amestecata cu apa. Motorina ar trebui sa aiba proprietati de lubrifiere, ori daca nu exista lubrifiere apare contact metal/metal= span (pilitura) 3. O combinatie nefericita 1&2. Personal am disecat filtrul de motorina dupa revizia de 20k (daca exista cerinta incarc niste poze), si nu am avut nici apa si nici mizerie/pilitura. Filtrul nu a fost purjat la revizia de 10k desi as fi dorit treaba asta. Good help us! |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
loganfan2008 |
![]()
Post
#16
|
![]() Volvo Group: Members Posts: 392 Joined: 6 May 08 ![]() |
QUOTE(sacallul @ 22 Apr 2009, 07:27) ... am zis sa verific si motorina scoasa in urma purjarii filtrului. Surpriza, avea pilitura. Vine ingineru cu un magnet si mai mare, il plimba repede pe fundul borcanului, si catalogheaza: mizerie domne mizerie, unde vezi tu pilitura. Ulterior am strans cu un magnet un cerc de circa 3,4 mm de pilitura. El spune ca e normal, e in limite, si ca merge cu asta pana in panzele albe. ![]() ![]() PS: la ce service Dacia se intampla asta si in ce oras? ai retinut numele "inginerului"? |
--------------------
Volvo
S40
1996 Swedish car
|
|
DMP |
![]()
Post
#17
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 22 Apr 2009, 21:21) Tocmai asta e mare magarie facuta de Dacia impreuna cu stapanii ei de la Renault. Desi stiu foarte bine problema de la Clio, nu au renuntat la pompa aia pacatoasa de la Delphi si merg pe faptul ca ce inlocuiesc ei in garantie are o valoare mai mica decat venitul pe care il fac folosind o pompa Delphi ieftina si proasta si astfel tinand pretul "jos" ca sa cumpere multa lume un diesel "ieftin". |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
fixxxer |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 25 March 09 ![]() |
QUOTE(sacallul @ 22 Apr 2009, 15:28) sa iau 4.500 de Euro pe ea, si sa fac alt credit sa imi iau alta. A spus cineva, ca tre sa ai minim un cm patrat, de pilitura. De unde stiu eu ca astia cativa mm, in viitor imi vor distruge sistemul de injectie Cei care ti-au zis s-o vinzi te-au invatat de bine. Daca iei 4500 acu pe ea mai bine ii iei acum! Mai tine-o si o sa iei 4500-2xxx cat o sa te coste reparatia! Vrei sa ramai cu jumatate din 4500? Asta e viata, nu moare nimeni, fa cum ti se zice si da-i inainte. Ori repari pe garantie si o vinzi ori o vinzi fara sa o repari! Tot acolo ajungi |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 mpi
2009
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#19
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.516 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Motoarele de 85 CP ce fel de sistem de injectie au, Delphi sau Siemens sau Bosch??? Din cate am observat doar cele de 65 CP euro 3 au aceste probleme
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
Si cele de 85 fac pilitura, poti sa verifici site-ul de la Renault (adica forumul renault).
Si pentru initiator: "Cuzineti, segmenti, curele,...., coloana turbosuflanta, amortizor, si acum cu o luna inainte sa iasa din garantie, am constatat ca are si pilitura." Totusi in 40k km sa cada atatea, mi se pare cam mult. Ori iti bati joc de masina, ori ai avut un imens ghinion cu ea. Eu o am pe cea de 65 cp de 3 ani si are 90k km, in afara de 2 bielete de directie nimic. Cea noua de 85 cp o am de 2 luni si are 7000 km, merge brici, motorina Sprint ca si tine... Nu stiu ce sa zic. |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#21
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.516 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Pentru cbogdy- am studiat forumul reno.ro, si am observat ca cele la care apare fenomenul pilitura sunt cele din anii 2003-2004 euro 3, cu motoare de 82 CP cu sistem de injectie Delphi. Din cate am observat la ultimile motoare de 85 CP euro 4 s-ar fi schimbat sistemul de injectie si se pare ca nu prea ar mai fi probleme. Pentru cunoscatori -ce sistem de injectie au acum motoarele de 85 CP de pe logan????
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
sacallul |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 5 May 07 ![]() |
cbogdv, am tinut la masina asta, ca de un copilas, stilu de mers la fel, pe ea ce am schimbat consumabile au fost originale. Nush ce sa zic, la doar 30.000 de km, sa schimbi atatea pt o masina noua, si diesel, de la care ai pretentii, un motor care ar trebui sa duca 150.000 de km daca nu si mai bine, fara probleme. Am inaintat catre vocea clientului, o plangere , prin care sa imi prelungeasca garantia pieselor inlocuite, in urma demontarii motorului. Fiind un viciu ascuns, ma pot trezi peste alti 30.000 de km, ca iar imi pica motorul. Ei din cate se pare nu prea vor lucru asta. Va rog sa ma sustineti, orice sfat imi este folositor.
24 Apr 2009, 08:45: atasez aici si plangerea catre vocea clientului: Domnule Director Sunt posesorul unui autoturism, Dacia Logan, 15. DCI, Laureat. Masina urmeaza sa iasa din garantie. Pana in momentul acesta am schimbat la motor, cam tot ce se putea schimba. Incepand cu segmenti, cuzineti, curele, distributie, garnituri si ce au mai gasit ei de schimbat, coloana turbosuflanta, amortizor, bieleta, …etc. Am facut revizia de 40.000, si am fost nevoit sa revin in service, deoarece nivelul uleiului era peste maxim. Am zis sa purjez si filtru de motorina, pt a verifica pt. prima data daca are pilitura. Surpriza avea, dar cei din service mi-au spus ca este in limitele admise, si e normal. Mentionez ca, cu filtru acesta am mers aprox 500 de km. Am strans cu magnetul, un cerc cu raza de aprox 4 mm, de pilitura. Dupa prima interventie capitala asupra motorul, nu mi s-a spus motivul defectiunii, fiind un viciu ascuns. Nefiind un caz tipic de garantie, la vreo piesa neimportanta, ci un caz grav, care ma poate pune in continuare, in caz, ca se repeta, in imposibilitatea de a folosi masina. Masina necesitand o monitorizare in continuare a problemei, solicit prelungirea garantiei la componentele inlocuite. Pe langa asta pilitura, poate creea mari probleme sistemului de injectie pe viitor. am citit legislatia in vigoare, si conditiile din caietul de garantie al masinii. This post has been edited by sacallul: 24 Apr 2009, 08:45 |
--------------------
DACIA
LOGAN - LAUREAT
2006, 1,5 DCI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#23
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.362 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(daniel_p @ 23 Apr 2009, 09:39) Tocmai asta e mare magarie facuta de Dacia impreuna cu stapanii ei de la Renault. Desi stiu foarte bine problema de la Clio, nu au renuntat la pompa aia pacatoasa de la Delphi si merg pe faptul ca ce inlocuiesc ei in garantie are o valoare mai mica decat venitul pe care il fac folosind o pompa Delphi ieftina si proasta si astfel tinand pretul "jos" ca sa cumpere multa lume un diesel "ieftin". Asa e. Insa stai calm ca apare si la megane-uri de 2 ori mai scumpe decat Loganul tau . Dar daca stiai asta, tu de ce ti-ai luat? sacallul, legal nu-i obliga nimic sa-ti prelungeasca garantia. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
DMP |
![]()
Post
#24
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
OffTopic:
Eu mi-am luat masina in iunie 2006 si atunci nu stiam de problema pilitura. Nu stiam de daciaclub.ro si nici de reno.ro Mersesem destul de multi km cu o Skoda Felicia Pickup diesel si mi-a placut mult comportamentul dieselului, reprizele. Am facut drive test cu 1.5 dci 65 cp, singurul disponibil atunci, si mi-a placut cat de cat cum se misca, m-am uitat atent la paralele disponibile si la ce credit mai puteam lua eu si nevasta (exista un credit la casa) si am dat comanda la Dacia. ![]() Dupa aia am descoperit daciaclub si reno si au aparut ingrijorarile legate de pilitura, rugina, etc. Pana acum sunt multumit de masina. Nu are probleme, nu are rugina (vizibila, dreacu stie ce o fi pe dedesubt)... This post has been edited by daniel_p: 24 Apr 2009, 09:41 |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
sacallul |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 5 May 07 ![]() |
La fel ca daniel_p nu stiam de toate problemele acestea. Mi-am luat un diesel pt consum, si fiabilitate. Dar se pare ca nu am avut noroc.
|
--------------------
DACIA
LOGAN - LAUREAT
2006, 1,5 DCI
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#26
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
cand vrei sa cumperi o masina diesel la sh, cum gasesti pilitura asta?
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#27
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.362 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Purjezi filtrul de motorina si pui un magnet sub borcanul in care ai scos motorina. Chiar era greu sa citesti cateva posturi de pe aceiasi pagina?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#28
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
prea la general intrebarea, asta-si ia golf tdi si s'apuca sa caute naibii pilitura, fac drac' astia misto de el...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
C@talin |
![]()
Post
#29
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
cbogdy |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
"C@talin"
Las-o asa. |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 07:46 |