de ce ati ales dacia nova?
![]() ![]() ![]() |
de ce ati ales dacia nova?
br03gnn |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
fiat
uno
- CT-07-VKP
1997 Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Dar tu?
N-are rost acest topic, pentru că se va transforma în Berlină VS Nova, precum alte 2-3 în trecut. Nova a fost clar o evoluție importantă de la Berlină, iar hayonul este mult mai practic decât un portbagaj separat. Soluțiile tehnice au fost mai noi și mai bune, caroseria mai bine gândită la impact etc. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#3
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
sal cata , pai simplu:
la banii cat am dat pe ea (la vremea aia) am avut cea mai buna oferta referitor la calitate si confort la un cost de intretinere si revizie foarte mic. ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
- 1-B-5550
1997 GT Rosu 1600cc
|
|
br03gnn |
![]()
Post
#4
|
![]() Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 08 ![]() |
eu o am de un an si atunci aveam 60 de mil si am hotarat in scurt cand un amic isi luase si mi-a placut si mi-am luat si eu si e prima mea masina
|
--------------------
fiat
uno
- CT-07-VKP
1997 Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
|
|
Onyx |
![]()
Post
#5
|
![]() :) Group: Members Posts: 1.511 Joined: 29 June 08 ![]() |
in special inetriorul (Nova GTi = SuperNova) care este mult peste berlina.+
si una straina mai greu de intretinut This post has been edited by Onyx: 19 Feb 2009, 00:03 |
--------------------
Opel
Astra Bertone
- Bucuresti
2001 EX Supernova Rapsodie
EX NOVA GTi |
|
br03gnn |
![]()
Post
#6
|
![]() Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 08 ![]() |
in ciuda tuturor care imi ziceau sa nu imi iau nova
19 Feb 2009, 01:05: sincer nu cred ca e mai usor de intretinut ca daca ar fii sa te duci cu ea la mecanic sau sa cauti o piesa care nu prea se gaseste sarputea sa te sperii de pret This post has been edited by br03gnn: 19 Feb 2009, 00:05 |
--------------------
fiat
uno
- CT-07-VKP
1997 Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#7
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Depinde de an. Primele GTi aveau fețele de uși de Nova clasică, la fel și ceasurile, doar că bordul era cel rotunjit.
Piese se găsesc mai greu decât la Berlină, din mai multe motive, iar punctul slab este cutia de viteze. This post has been edited by MAERSK: 19 Feb 2009, 00:07 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
br03gnn |
![]()
Post
#8
|
![]() Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 08 ![]() |
exemplu amortizor nova spate 100lei de cielo 45lei
19 Feb 2009, 01:09: cu interioru de super nova sunt destul de putine care cred ca sunt ultimul lot sau..... This post has been edited by br03gnn: 19 Feb 2009, 00:09 |
--------------------
fiat
uno
- CT-07-VKP
1997 Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
|
|
justyn |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 14 December 07 ![]() |
De idiot ce is am ales
![]() ![]() |
--------------------
dacia
nova gt
99 motor 1.6
|
|
br03gnn |
![]()
Post
#10
|
![]() Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 08 ![]() |
looool e adevarat
|
--------------------
fiat
uno
- CT-07-VKP
1997 Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
|
|
Onyx |
![]()
Post
#11
|
![]() :) Group: Members Posts: 1.511 Joined: 29 June 08 ![]() |
eu am tot interior ca la SN.
|
--------------------
Opel
Astra Bertone
- Bucuresti
2001 EX Supernova Rapsodie
EX NOVA GTi |
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
stau eu si ma intreb, de ce nu ati ales supernova, motorul si cutia chiar sunt un pas inainte, mai un aer conditionat...dar stai..stiu si raspunsul, pentru ca e mai scumpa. Nu cred ca e cineva care a stat sa analizeze ce masina sa-si dupa marca, totul se rezuma la bani.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
Cand mi-am luat nova....la 2500 euro nu gaseai supernove decat in stare destul de proasta.Am luat nova deaorece mergea super.....numai 27 000 km reali.....cunosteam proprietarul.....am condus-o odata si-a mi-a placut mult cuplul motorului..........pacat ca are ca minus cutia de viteze........in rest desi supernova e cu un pas inainte pot zice ca prefer motorul de 1.6 trage mult mai bine ca cel de renault.Am facut comparatie.....si se simte la cuplu.....la 1800-2500 nova trage de rupe....pe cand supernova(eu am condus o solenza dar motorul e identic) e un pic mai inceata.Si am ales-o pentru ca avea injectie.....nu m-as fi aruncat iar la carburatie.....stiu ce figuri facea berlina pe carburator.Deci eu zic ca de la gti (adica injectie ) in sus sunt masini fiabile.....
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
Onyx |
![]()
Post
#14
|
![]() :) Group: Members Posts: 1.511 Joined: 29 June 08 ![]() |
SuperNova = Nova mea (totul in afar de cutie si motor)
cand am luat-o acum 2 ani jumate o supernova nu-mi ajungeau banii...aveam de ales berlina sau o nova. cum spunea si ahyle_blue_eyes motoru de nova trage mai bine in demaraj, probabil datorita cuplului mai mare.(in viteza e inferioara). Am mers si eu cum Solenza si in tr a 2-a nu m-a incantat deloc :-S. In afara de fiabilitate si k merge mai frumos la SN motorul nu e cu nimic mai puternic ![]() |
--------------------
Opel
Astra Bertone
- Bucuresti
2001 EX Supernova Rapsodie
EX NOVA GTi |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#15
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Mai sunt ceva modificări în bine la SN, nu doar motorul și cutia... SN a scâpat de contactele alea de la hayon, are imobilizator electronic, are etajera spate puțin mai solidă etc.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Ovi. |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 12 February 09 ![]() |
Eu cu aceeasi problema m-am confruntat cand am luat-o.Nova sau berlina?Supernova mi se parea prea scumpa.Supernova intr-adeavar are cutia de viteze mai buna.Eu insa sunt multumit de nova mea(are interior de SN) plus k are motor mai mare,cuplu mai mare pe la 2500rpm -3000rpm.parerea mea k sunt nove bune,mai ales cele pe injectie
![]() |
--------------------
::
dacia nova gti ::
- BR-02-XMY
2000
|
|
mmi&g |
![]()
Post
#17
|
mmi&g Group: Members Posts: 290 Joined: 4 October 07 From: buc ![]() |
Eu sunt un posesor de nova care viseaza la supernova.Cu toate ca m-am avantat cu ia la drum de 7000 km fara probleme si cred ca ma pot duce oriunde cu ea.
Am mers cu cateva supernove si parca sunt electrice pe langa a mea.Nova mea,oricate reg;aje am incercat,acum am pus si aprindere daia cu senzor,nu pot scapa de vibratiile de la relantiu (care ba antreneaza usa in zgaltaieli,ba bordul)si de mersul in hopuri cu viteza 1 sau 2 ceea ce ma exaspereaza.Nova mea suna a masina intre 80-120 km/h atunci se aude cum se angreneaza frumos si mi-e drag de ea. |
--------------------
dacia
nova gt
- b 08 mmj
1999 gt
|
|
br03gnn |
![]()
Post
#18
|
![]() Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 08 ![]() |
adevaru este ca eu tot supernova am vrut si m-am ales cu nova din pricina banilor sunt multumit de masina cum trage si cum merge nu sunt multumit de consum si pise ca sunt destul de scumpe
|
--------------------
fiat
uno
- CT-07-VKP
1997 Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#19
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
piese scumpe asa este , dar se gasesc frate cel putin in bucuresti gasesti tot ce vrei trebuie doar sa cauti
![]() de motor sunt super multulit si eu , si personal pot spune ca si de consum sunt super multumit , am carb de 1.4 pe ea ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
- 1-B-5550
1997 GT Rosu 1600cc
|
|
anndi |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Am ales Nova pentru ca imi placea cum arata si pentru simplul motiv ca la 1500 de euro cat am dat eu pe ea acum 6 ani a fost castana fara daor si poate. De straina nu aveam bani si berlina nu are rost.
Partea cu piesele de schimb pentru nova, mie mi se pare poveste. La noi in TM se gasesc de toate. Si zicea cineva ca un amortizor de cielo e 45 de lei fata de cel de nova care e 100. Are perfecta dreptate numai ca ala de cielo cu 45 de lei tine cam 20 000 de km si dupa aia la gunoi, cel de nova mere linistit 60-80000, la exploatare normala binenteles. |
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
B 31 BRE |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 24 November 08 From: Bucuresti-Vitan ![]() |
Bine spus tovarasu Anndi
![]() Si eu la fel,acum 3 ani chiar nu puteam sa-mi iau altceva cu 2000 E cat am dat pe nova,iar de berlina nici nu incapea vorba ![]() Si oricum pusesem ochii de mult pe nova ![]() |
--------------------
Dacia
Nova
- B 31 BRE
1999 1.6 gti
|
|
mmi&g |
![]()
Post
#22
|
mmi&g Group: Members Posts: 290 Joined: 4 October 07 From: buc ![]() |
Io zic ca e o masina buna la banii astia.Ar putea si ceva mai fiabila daca s-ar gasi piese de buna calitate(am io o problema cu piesele pentru ca a cam trebuit sa schimb de 2 ori eceeasi piesa:capac pompa apa,platini fara nr,bujii si altele).Si cam toti care se plang de probleme,o fac din cauza pieselor schimbate:nu porneste-99,9% aprinderea e de vina din cauza pieselor slabe calitativ
Si mie inca mi se mai pare aratoasa---deaia nu vreau sa sar mai departe de supernova----si i se pot aduce o gramada de imbunatatiri exterioare cu bani putini. Demaraj bun,tinuta de drum buna(nu se apleaca cand trece camionu) are destule calitati,ca sa nu mai zic ca oricate ai schimba la ea tot ieftin e de intretinut.Ex la o masina straina chiar daca nu pica des,atunci cand pica mai ieftin de 10-15 mil nu ai cum sa scapi,iar la Nova cu 20 mil o fac noua. |
--------------------
dacia
nova gt
- b 08 mmj
1999 gt
|
|
anndi |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
De acord cu intretinerea. Banii care ii bag in Nova sunt mult mai putini decat cei pe care ar trebui sa ii dau lunar obligat pentru o masina noua+casco si alte chestii cu dobanzi mari. Nova nu are nici cea mai mica pretentie. Cu un pic de grija merge bine. Problema mari apar la solicitari intense si prelungite. De aia sunt eu mai tot timpul sub masina.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
siirm |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 6 June 07 ![]() |
O masina foarte buna!
|
--------------------
DACIA
NOVA
1999 Opel Vectra 3.0 cdti, '07 by opc
|
|
oreste0983 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 6 May 08 From: Motru,Gj /Winnenden, De ![]() |
in primu rand a fost singura masina buna care am gasit-o la bani care i-am avut si a fost si cea mai tanara, e ok pt dumurile noastre; probleme am avut cu stabilitatea, cam fugea de cur in curbe dar am rezolvato cu niste jenti de Al pe 14- 185 si cu motoru care inca nu am rezolvat-o. apropo are cineva vreun bloc de 1600....?
|
--------------------
Dacia / Nissan
Nova GTi / Terrano II
- MH-03-WRZ
1998 / 2000
|
|
mihail_73 |
![]()
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 21 June 07 ![]() |
1. pretul- am luat-o cu 4000 ron in 2006
2. aspectul - arata destul de bine 3. habitaclu e net superior berlinei, si schimbatorul de viteza arata altfel Nova inca va mai merge pe cand berlina deja e cam uzata moral. Eu cam asta am avut de ales: intre berlina si nova. Bineinteles daca aveam mai multi bani m-as fi orientat la un wolskwagen golf 1 |
--------------------
DACIA
NOVA GT 1600
1998
|
|
gti98 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Am cumparat-o noua in 1998. Am avut berlina (si acolo am invatat mecanica fratioare, desi am mai surubarit si pe la Nova, e parfum fata de berlina!!!)
E GTi (parca e in semnatura?) ceea ce a insemnat un pas MARE inainte fata de nenorocirea aia de carfilator (nu stiu cum o mai fi acuma, dar "inainte" benzina era un fel de zoaie cu toate gunoaiele posibile; cu toate filtrele - sita in rezervor, sita la pompa, sita la intrarea in carb, plus un filtru suplimentar inainte de pompa, care da o tona de dureri de cap daca nu e perfect etans - si cel mai adesea nu e! - si tot suflam toata ziua in jiclorul de relanti...Duca-se!!!) Desi berlina era inca "la pret", era clar ca zilele ei sunt numarate. Contrar asteptarilor (unora) nu prea a intrat apa in ea (nu pot spune ca e perfect etansa, dar nu e mai proasta ca berlina de referinta). Iar calitatea componentelor s-a dovedit mult mai buna: un singur rand de pivoti, un set de rulmenti, amortizoare pe spate (care iar sunt curse...) Fara bucse, un singur cap de bara, pe dreapta. Privitor la motor: capacitatea mai mare a insemnat putere mai mare=sprinteneala. In plus, motorul de 1557 are cuplul maxim mai jos, interesant la mersul urban. Tinuta de drum e incomparabila (mai conduc uneori berlina din 1989 a lui socru-miu, si ma lupt cu ea sa vireze!, plus ca-i "amorezata" de sant! Reglajele directiei tin cam 500km, dupa care iar ii cade cu tronc santul....) Nu am condus nici un Reno (in fond, de la SN incoace, avem de-a face cu inegalabilul motor de Clio, nu?), dar am mers pe un Opel Corsa; simpatica masina, dar motorul trebuie turat de la 3000 in sus ca sa simti ca trage; probabil ca la fel se comporta majoritatea motoarelor mai moderne, cu curea la distributie si ax cu came in chiulasa...) Iar la capitolul cheltuieli, s-a cam spus ce era de spus. Motorul e OK la 85 k km; probleme la ambreiaj (celebra furca rupta+uzura normala a discului; inlocuit si placa de presiune - s-a taiat pe urma rulmentului de presiune, din motive neelucidate ) Cutia curge - simeringul prizei nu l-am gasit la dimensiunea originala (grosimea in lungul axei); tija de comanda are niste urme de coroziune si nu mai etanseaza nici ea, nu am gasit de schimb... Totusi as mai trage de ea cel putin un an si jumate (cat am ITP), iar daca mai merge si nu ma costa prea mult, inca 2 ani... Din pacate, din gama Dacia si Reno nu ma atrage nici un model (as dori o masina mica, ieftina si economica, pentru 99,5% rulaj in oras; Loganurile sunt prea mari, iar Reno mi se pare cam scump in gama mica (oare de ce Twingo nu e disponibil pe piata romaneasca? Nu-si cumpara Dacia, pardon Reno decat taranii care cara varza, porcul si cartofii cu ele? Motivul invocat e ca modelele in 2 usi nu au vanzare...)(si personal nici nu-mi place design-ul butucanos al Loganului!!! pana si vechitura de berlina are o linie mai eleganta!) Ca destui altii, sunt momentan blocat cu o masina veche, ieftina si destul de modesta.... Dar ca sa fiu cinstit, nu sunt dispus la efortul material implicat de o masina noua, mai ales ca eu sunt "minimalist" si nu doresc decat un vehicul de transport de la punctul A la B, nici masina de curse, nici microbuz pentru familie numeroasa (vezi MCV), nici camioneta de marfa...AC, airbag, nu spun ca nu sunt utile, dar sunt cam scumpe pentru un zgarcit ca mine (!) si pentru uzul urban... Toate cele bune, drum bun si fara pene!! PS Am ales-o la vremea ei pt ca era ultimul model indigen (la vremea aia Cielo era cam 11k dolari, adica mult mai mult decat cei cam 4k cat m-a costat Nova) This post has been edited by gti98: 25 Feb 2009, 14:59 |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
Executron |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
De ce am ales Nova? Cred ca mai mult ne-a ales ea pe noi (eu si parintii mei)
![]() In 1998 mergeam cu Dacia 1300 parintilor mei la Pitesti sa ne luam o Dacia Break (tatalui meu i se pusese pata ca avem nevoie de Break). Dacia asta urma sa ramana mamei mele si tatal meu sa ia Break-ul. Ei bine acolo, taica-miu a ajuns printr-o cunostinta chiar la Stroe care i-a recomandat cu caldura sa ia noua Dacia Nova NEAPARAT GTI care era f. buna etc. Taica-miu a fost surprins (habar n-avea de o noua Dacie) dar a luat Nova GTI gri (nici nu erau multe culori... alb, gri si rosu). Masina a venit DIN FABRICA cu unele plastice rupte sau umflate si cu benzina cu plumb in rezervor ![]() ![]() In 2000 Dacia 1300 a fost data la fiare vechi (desi era tabla era bec) dintr-o alta nebunie de-a tatalui meu care vroia sa scape de "trecut" asa ca toata familia s-a ingramadit in Nova, care era evident mai mica. Tin minte cum mergeam la mare toti 3 cu masina FULL de bagaje. De asemenea orice drum necesita 100% depozitarea bagajelor pana sus in spate si la picioarele pasagerilor. Frumoase amintiri. Privind in urma nu stiu cum ne-am descurcat ![]() IN CONCLUZIE o masina super OK si-a servit stapanii cu multa daruinta. Injectia a fost o mare realizare. In ultimii 2 ani cand maica-mea si-a luat alta masina, eu alta si taica-miu nu mai coduce deci a inceput sa se cam degradeze dar tot se tine bine! |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
mmi&g |
![]()
Post
#29
|
mmi&g Group: Members Posts: 290 Joined: 4 October 07 From: buc ![]() |
Adevarul e ca oricat de multumiti am fi noi de novele noastre,din pacate tre sa lasam capul in jos cand in discutie intra un posesor de Sn,sau orice alta masina fabricata dupa 95'.
Nova este o masina care ma duce de la A la B si atat.Pana o sa-mi permit o masina noua eu sunt super multumit ca detin poate cel mai aratos model fabricat de Dacia si care ma duce unde vreau,cand vreau fara greseala. Sunt legat cat de cat sufleteste de ea,imi place sa ies cand am timp sa mai mesteresc pe la ea,nu ma lasat niciodata in drum.Atata timp cat stiu ca pot sa me trezesc la 4 dimineata si sa plec la un drum de 500Km fara sa-mi fac probleme, de ce mi-as dori alta masina? |
--------------------
dacia
nova gt
- b 08 mmj
1999 gt
|
|
TAI |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara ![]() |
Am vazut pt. prima data Dacia Nova tipul I intr-o revista auto si am trecut imediat in tabara celor ce o criticau pentru ca arata ca ratusca cea urata. Apoi cand ratusca cea urata s-a transformat, adica a aparut Dacia Nova tipul II, am inceput sa ma intereses mai mult de ea si am sfarsit prin a cumpara una in anul 1999.
Am ales Nova pt. ca: - in anul 1998 in oras la mine erau doar 3 Nova, prezenta acestora nu trecea neobservata - avusesem pana atunci un SH de 105 CP ce incepuse sa ceara bani multi. O alta SH nu mai era o optiune - arata muuuult mai bine atat pe afara cat si inauntru in comparatie cu o berlina clasica - am fost placut surprins de tinuta de drum si de demaraj. Am ales Nova culoarea gri-sobolan deoarece vazusem una la revizie de aceasta culoare si mie mi-a placut f. mult. Am ales Nova GT pt. ca am prins in service un papuc cu injectie ce revenise a treia oara la reglaje avand un consuma 17l/100 km lucru ce pe mine m-am speriat. Acum dupa 10 ani, chiar daca unii or sa ma contrazica, pot sa spun ca am facut o alegere buna deoarece masina nu are rugina si nu ploua in ea desi a stat doar afara, iar intretinerea a fost minima si am facut-o singur. Pornirea iarna-vara este una usoara, fara ritualuri, iar consumul este unul decent, functie de "talpa". Mentionez ca nu am umblat la reglajul carburatorului, doar l-am curatat si inca iese bine la ITP. Ca dezavantaje pot enumera: - scartaitul plasticelor din interior si al haionului - discuri de fana prost executate Chiar daca in ultimii doi ani a scazut pretul foarte mult la Nove sa nu uitam ca nu au fost chiar ieftine pentru acele vremuri. In 1999 masina m-a costat aproximativ 40 de milioane, mult in comparatie cu pretul unui apartament de 2 camere ce era de 80 de milioane la mine in oras. P.S. Un lucru foarte important este comportarea masinii in caz de accident. Eu am avut un accident major cu Nova si am scapat, masina necesitand schimbarea a aproximativ 50% din table. Chiar daca reparatul Novei m-a costat muuuult, mult mai mult decat as lua pe ea daca as vinde-o eu am preferat sa o repar. |
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
- Alfa Romeo 75-1987
Dacia 1100-1970
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th September 2025 - 03:19 |