DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> jiclere D1400, de care sa iau?

gangara
post 1 Jun 2009, 12:06
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




@PH-06-BOA: "Minim 170 cel de franare(deasupra emulsorului)".
Pe carbul de 1400 se pune 145 la un principal de 135... 170 nu ar fi cam mare? mai are viață motorul ăla? dacă răspunsul este pozitiv...ar fi numai de bine. O să caut și eu 170 cu toate că nu prea am văzut dimensiunea asta.

"Cuprul asa se decaleste, iar prin bataie se caleste". Într-adevăr, bună ideea cu decălitul șaibei. chiar nu îmi trecuse prin cap.
însă după cîte știu, Cu se călește la loc prin încingere și răcire foarte lentă...oricum nu are nici o importanță.


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Jun 2009, 12:38
Post #32


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




pomenea liviudiaconu de saiba aia decalita de ani de zile pe acest forum..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobu
post 3 Jan 2010, 20:46
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 1 May 07




Salutare,
am curatat si eu carbul astazi (1400) si am gasit infipt un jiclor de ralanti cu orificiul de benzina foarte mare (peste 1 milimetru). Doresc sa mentionez ca am consum foarte mare (9 litrii afara), in oras...de subaru forester.
L-am pus alaturi de un alt jiclor ralanti (0.50) pe care il aveam de 6 ani in portbagaj si de un cioc de papagal (0.45). Se observa ca cele doua orificii de la jicloarele calibrate sunt aproximativ identice si foarte mici fata de cel pe care l-am avut pe masina.
Faza este ca pe ambele de ralanti scrie 0.50.
Abia acum m-a apucat curiozitatea sa verific si eu ce am in carburator, si sa compar cu setul cumparat in 2003 (original de carfil)...ce rau imi pare!!!
Puneti mana si verificati macar la ochi pt diferente intre jicloare identice sa nu patiti ca mine!!![SIZE=7]

This post has been edited by bobu: 3 Jan 2010, 20:51

Attached thumbnail(s)
DSCF0467.JPG ( Size: 86.37k ) Number of downloads: 205


--------------------
dacia 1310 break 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 3 Jan 2010, 23:12
Post #34


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Pai si celelalte gauri din jiglor cum sunt? Eu nu cred ca din cauza lui ai tu consumul asa mare, mai ales in afara.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iopp
post 28 Aug 2012, 15:41
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 August 12




Pe langa saibele de cupru am pus, decupate dintr-o garnitura veche de carburator, de aia de hartie, in jurul gaurilor de cca 6 mm SAIBE de HARTIE

Saibele de cupru sunt degeaba.

Jiclorul cu cioc, papagal, cumparat din comert... de toata cacaua, avea defecte de turnare de sarea benzina ca din butoi.
Am luat si am strans seturi de jicloare de la trei masini de la remat si surpriza papagalul si surubul de la una din ele e clar de calitate net superioara celorlalte doua si fata de cel din comert cu defect.

Ma minunez de halul in care imbartanesc furtunele la dacie, si realizez ca trebuie si acestea schimbate cate unu cate unu


--------------------
dacie 1310 break 1988 tlx am impresia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 09:43
Forum Renault