intrebare: frane autoreglabile
![]() ![]() ![]() |
intrebare: frane autoreglabile
soulraven |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|||
corbex |
![]()
Post
#2
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Daca vrei sa verifici functionarea autoreglarii, atunci asezi sapotii cit mai apropiati (sa formeze un cerc cu diametru cit mai mic), pui tamburul si calci cu putere frina.
Daca auzi un sir de tzacanituri metalice dinspre tambur, inseamna ca s-au autoreglat. Pe cele mai multe dacii autoreglarea nu functioneaza. Asa ca departezi tu, manual si cu mina, sabotii, atit de mult incit abia sa incapa tamburul peste ei. Cind pui tamburul, il rotesti usor stinga/dreapta, pina se aseaza complet si fara jocuri. This post has been edited by corbex: 28 Apr 2009, 15:15 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Dai dinte cu dinte, pana oala freaca usor, aia e pozitia ideala
![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
soulraven |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
asta in pozitie libera nu....dau de minunea aia, pana atinge usor nu?
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
kog |
![]()
Post
#5
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
dap, adica daca nu functioneaza automat, dai un dinte, pui oala, mai dai un dinte, iar pui oala, pana freaca usor, bineinteles asta in pozitia liber, fara pedale apasate, etc
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
daca autoreglajul nu functioneaza corespunzator, si am reglat sabotii mai apropiati din cablul franei de mana e OK? adica nu vad ce rost mai are saracia aia de autoreglaj cand poti regla mai simlu din intinderea cablului...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
nu are nimic, asa am circulat si eu, singurul dezavantaj e ca nu mai poti folosi frana de mana(asta daca nu vrei sa tot reglezi la ea)
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ba pot, de ce nu as putea si ce s amai reglez la ea? prinde perfect, la 6 dinti, inainte prindea la 10. Cablul l-am strans cat sa nu mearga rotile infranate.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
soulraven |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
si in cazul in care reglez manual autoreglarea, unde ar trebui sa fie....adica unde este minim si unde este maxim?
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu e nici un minim sau maxim, reglezi in asa fel incat ferodourile sa frece usor in tambur, atat de usor incat sa nu opuna rezistenta cand invarti la mana. Eu nu as mai demonta tamburii si de aia am reglat din frana de mana.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
soulraven |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
si apoi frane de mana cum se regleaza?tot la 6 dinti?
prima data reglez autoreglarea si apoi frana de mana nu? |
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
manualul zice minim 9 dinti la cele cu autoreglare, mie mi se pare mult, intai reglezi autoreglajul, apoi frana de mana o reglezi in asa fel incat cu ea netrasa, cablul sa 'flambeze' fata de pozitia normala 20 mm. cf manual...dar practic poate sa difere.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Corect e, ca orice frana ai actiona, sa se autoregleze. Datorita jocului mare (constructie proasta) al arcului care se afla in spatele sabotilor, si e legat de un sabot si parghie, nu face reglajul, si se mai si cocseaza pe la nituri. Daca rondeaua dintata si parghiile sunt facute sa mearga usor, iar arcul cumva mai strans, scurtat, merge si reglajul, pana se cocseaza iar. Asa ca, dai un dinte ,bagi tamburul, mai trebuie, scoti mai dai un dinte, bagi tamburul, mai trebuie, te enervezi si dai trei, scoti si dai inapoi, dar il scapi de tot, iar o iei de la cap . Aduci toti sfintii langa tine , sa vada cum n-ai niciun ajutor si ei umbla hai-hui...
Strangand din cablul franei de mana, faci acelasi lucru care l-ar face reglajul automat, si nu afecteaza folosirea ei. Numai daca arcurile de pe cablu nu ar fi cat de cat egale, ar tine la un tambur, mai apropiat. Dar strangand piulita de pe centru, sub masina , si cu probe repetate (rotile suspendate) se poate face treaba buna. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 11:34 |