aprindere elctronica ! pompa sprit, am cautat pe forum inainte
![]() ![]() ![]() |
aprindere elctronica ! pompa sprit, am cautat pe forum inainte
ionut232 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
|
||
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Pai la 0.9 bujiile ar trebui sa fie ok, platina la 0.4... poate trebuie sa o schimbi daca e uzat piciorul ala nu cred ca mai functioneaza la modul ok...
Membrana o poti schimba singur. Sigur ai montat bine aprinderea? Fara nu merge mai bine? This post has been edited by RIon: 28 Feb 2005, 14:38 |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
valisupernova |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 October 04 ![]() |
Daca se umezeste CLAPETA de acc nu este de vina membrana pompei de sprit, ci una din cele doua supape cu bila ale pompei de sprit (una este in camera de nivel cst si alta insurubeaza "ciocul" pompei de sprit)care nu inchide bine, cui pontou uzat sau nivel mare al benzinei.
Intreruperile sunt din aprindere, regleaza platina corect( pune corect piciorusul pe varful maxim al camei delco-ului), verifica arcul platinei si fa proba si in montaj clasic fara blocul electronic. |
--------------------
dacia
supernova
- B 24 MWO
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
platina am zis ca este la maxim 0.3 pentru ca mai mult de atat nu am putut sa o reglez din cauza piciorului...deci se poate sa nu fie nici 0.3 dar sigur 0.25.
ma gandeam si eu la platina...am sa iau una romaneasca ... ca dejeaba dau banii pe bosch( am luat-o de maxim 2 luni... si nu prea s-a mers cu masina). in legatura cu benzina de carburator....de fapt se uda cam tot carbul...dar in prima faza se uda numai clapeta... am citit pe undeva pe forum ca ar fi de vina membrana pompei de sprit in cazul in care se uda clapeta... nivelul in carb. era destul de bun ultima data cand m-am uitat...dar poate s-o fi dereglat cuiul..am sa ma uit...ca ma gandesc si eu sa nu fie cuiul... in legatura cu cele 2 supape cu bila: unul este jigloru principal...cel din camera de nivel...si celalalt unde se prinde ciocu ala...care se cheama cum?ma refer la acea supapa ca sa stiu cum sa cer la magazin... ![]() inainte sa pun aprinderea nu mai mergea asa bine...adica tot cu suturi dar mult mai mici...sigur e platina...dar oricum...in instructiunile de instalare de la aprindere zicea ca trebuie micsorata distanta la platina...si 0.4 cred ca inseamna ca trebuie marita de fapt... alte idei in legatura cu clapeta de acceleratie? |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
EvilOne |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Suturi implica probleme la aprindere, cele de carburatie nu se manifesta in interval de timp asa scurt. Aia cred ca e membrana de cupru de la "ciocul de papagal.
|
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
emircea |
![]()
Post
#6
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Suturi cand accelerezi mai inseamna si ca una din conductele de alimentare cu benzina e crapata si trage aer pe-acolo.
In cazul tau cred ca tot platina este; distanta e prea mica. Daca nu tii neaparat sa iei una romaneasca, poti sa mergi linistit pe Doduco - cred ca cehoslovace. Costa pe la 70.000 si sunt destul de bune. |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
ziceam ca imi iau platina romaneasca pentru ca nu mai am chef sa dau banii pe tot felu de chestii gen bosch si sa se oxideze...
o sa vad daca imi mai oxideaza si acum cu aprinderea asta minune... sper sa mearga daca reglez platina la 0.4. daca nu merge...atunci vedem noi ce facem cu aprinderea aia.... o sa vin cu un reply cam pe sambata ca atunci o sa ajung la masina sa mesteresc... bafta |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
RIon |
![]()
Post
#8
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Eu am platina romaneasca facuta de Sinterom CJ, cu tot cu platou, originala, e super.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
si inca ceva:
cum schimb pastila aia? adica daca suflu in furtunu de vacum care intra in delcou platina nu misca deloc.... pe unde e localizata acea pastila...cam cat costa ... si e greu de schimbat? |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
EvilOne |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
heh, pai nu trebuie sa sufli, trebuie sa tragi
![]() Daca si cu aprindere iti oxideaza platina, fa bine si verifica incarcarea de la releu cu ceva consumatori in sarcina. |
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
andyhd |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 23 February 05 ![]() |
QUOTE(ionut232 @ 1 Mar 2005, 21:17) ziceam ca imi iau platina romaneasca pentru ca nu mai am chef sa dau banii pe tot felu de chestii gen bosch si sa se oxideze... o sa vad daca imi mai oxideaza si acum cu aprinderea asta minune... sper sa mearga daca reglez platina la 0.4. daca nu merge...atunci vedem noi ce facem cu aprinderea aia.... o sa vin cu un reply cam pe sambata ca atunci o sa ajung la masina sa mesteresc... bafta incearca cand iei platina noua sa vezi ce"piciorus" are de textolit sau de plastic, cele de textolit dureaza mai mult daca sunt reglate corect |
--------------------
DACIA 1300 1975 ;
VW PHAETON V10 TDI ; VW GOLF V, , 1.9 TDI 4MOTION
2007
- HD-14-DAE HD-14-DEY
|
|
BOBINATOR |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 3 November 04 From: Bucharest ![]() |
Eu am primit de la vechii propietari impreuna cu masina si o platina intr-o cutiuta movalie cu galben parca , din cate imi aduc aminte era ceva frantuzesc.Am montat-o pe masina imediat dupa ce am cumparat-o alaturi de niste bujii brisk, un capac de delco nou ceva mai scump(120 sau 130 de k ) si nu am nici o problema cu pornirea chiar si dupa gerurile cele mai mari o ia la a doua sau a 3-a cheie scurta.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
- B-05-SIO Daca masinile ar merge cu apa , toti am fi miliardardari :)!
|
|
RIon |
![]()
Post
#13
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
QUOTE(BOBINATOR @ 2 Mar 2005, 09:01) Eu am primit de la vechii propietari impreuna cu masina si o platina intr-o cutiuta movalie cu galben parca , din cate imi aduc aminte era ceva frantuzesc.Am montat-o pe masina imediat dupa ce am cumparat-o alaturi de niste bujii brisk, un capac de delco nou ceva mai scump(120 sau 130 de k ) si nu am nici o problema cu pornirea chiar si dupa gerurile cele mai mari o ia la a doua sau a 3-a cheie scurta. ...eu am trecut de la una ca a ta la cea de Sinterom si merge mai bine ![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Slider |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Si vezi ca atunci cind tragi pe furtunul de vacuum nu se misca platina ci tot platoul respectiv.
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
ok...vroiam sa spun ca am tras pe acel furtun...si nu se misca nimic in delcou. ce trebuie sa cumpar si ce trebuie sa fac? nu am mai umblat niciodata pana acum la acea pastila.... |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
andu911 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
vezi daca acea capsula de vacuum are un orificiu subtire in partea de jos, daca il are si e astupat(adica nu iese aer cand suflii)...s-a infundat
|
--------------------
-
-
-
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ionut232 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
deci...nici nu se misca si nici nu ramane asa...
deci unde gasesc aceasta pastila si aceasta membrana? cumva in chestia aia de metal in care intra furtunu? |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ionut232 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
|
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
ok gata
am schimbat platina cu una romaneasca(25 de mii) si am reglato la 0.4 si acum merge mai bine. capsula de la vacum nu are nimic....am tras pe furtun si se misca ![]() deci am platinile la 0.4 si bujiile la 0.9 totusi ar fi o faza: cum se face ca de fiecare data cand umblu la reglaje...o perioada nu merge perfect....dar isi da drumu si merge perfect...cam dupa vreo 100de km merge perfect...care sa fie faza? de exemplu dupa ce am reglato acum, imi cam crestea turatia la relanti din senin(motoru era cald),cand ~850 cand ~1000... de la ce sa fie? acum nu mai face asa...poate fffoarte putin(50 rotatii). cineva are vreo idee?? |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(valisupernova @ 28 Feb 2005, 16:56) Daca se umezeste CLAPETA de acc nu este de vina membrana pompei de sprit, ci una din cele doua supape cu bila ale pompei de sprit (una este in camera de nivel cst si alta insurubeaza "ciocul" pompei de sprit)care nu inchide bine, cui pontou uzat sau nivel mare al benzinei. Intreruperile sunt din aprindere, regleaza platina corect( pune corect piciorusul pe varful maxim al camei delco-ului), verifica arcul platinei si fa proba si in montaj clasic fara blocul electronic. Salut , Am schimbat jiglorul cu bila din camera de nivel constant si cel de langa el (era de 140) si am pus de 135 chiar daca acum parea ca nu trebuia schimbat (tinea bila). Am verificat si jiglorul cu bila din "cioc" si parea ok. Nu l-am schimbat pentru ca de obicei , cele vechi sunt mai bune . Treaba e , ca inainte mi se umezea clapeta de acceleratie si ramaneam fara benzina suficienta in carburator. Adica dupa 3-5 zile nu mai porneam .Trebuia sa dau la automat pana intra benzina suficienta .Chestia e ca atunci cand porneste iarna, vara daca nu o sprituesc dupa ce a pornit se opreste . Mai am de verificat membrana pompa sprit si jiglorul de la cioc. Ce inseamna cui pontou uzat ? La mine inchide suficient dupa mine . Ce sa-i mai fac sa nu mai ramana fara benzina ? Chestia e ca nu are suficienta pentru pornire si clapeta se umezeste . Daca scot burduful de la filtrul de aer si actionez pompa de sprit , arunca benzina pe cioc (asta dupa 5 zile ) . Sunt derutat .Ce poate sa mai aiba ? Multumesc. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Radduu |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
asa am patit si eu, si era nivelul prea mic in carburator si dasta nu pornea
This post has been edited by Radduu: 8 Mar 2005, 11:54 |
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Radduu |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Nici mie nu imi dadea in nas cand o calcam, dar totusi dupa ce am marit nivelul nu am mai avut probleme la pornire si verifica si ciocul ala din carburator sa arunce benzina drept, si ai grija ca si jigleoarele noi pot fi varza.
Si ca sa vezi daca da in nas trebuie sa o turezi pe la 4000 -4500..oricum fiecare dacie e unica in felul ei ![]() This post has been edited by Radduu: 8 Mar 2005, 12:18 |
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
sa inteleg ca ar fi aceleasi rezultate si pt mine?
am sa ma uit la nivel... |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(Radduu @ 8 Mar 2005, 14:17) Nici mie nu imi dadea in nas cand o calcam, dar totusi dupa ce am marit nivelul nu am mai avut probleme la pornire si verifica si ciocul ala din carburator sa arunce benzina drept, si ai grija ca si jigleoarele noi pot fi varza. Si ca sa vezi daca da in nas trebuie sa o turezi pe la 4000 -4500..oricum fiecare dacie e unica in felul ei ![]() Ok. Am vazut aici o schema cu nivelul plutitorului .Nu o inteleg .Am incercat sa reglez nivelul .Eu am apropiat lingueta 4 din schema de cuiul pontou .Cu foarte putin. Dar cum? Ce modific ?In ce sens pentru a creste nivelul .Diferenta dinte A si B dupa schema e de 1 mm. E un joc prea mic sa poti sa-l verifici .Am si eu cartea cu schema dar ... Multumesc . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 08:12 |