DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problemă frana de mana, o problema enervanta

br17rfg
post 6 May 2009, 21:57
Post #1


be right back


Group: Members
Posts: 808
Joined: 11 November 07




Deci am pus de curand o punte de breack si azi m-am pus eu frumusel si i-am schimbat cablu de frana de mana pentru ca celalalt era varza....
Bunnnnnnnnn....cand strang cablu la frana de mana sa imi tina frana de mana o roata merge mai infranata si cealalta nu,dupa ce trag frana de mana roata care merge infranata deja aproape ca este infranata de tot si cealalta de sigur nu are nici pe draq....am incercat si cu cablu mai putin strans dar deja nu am frana de mana deloc si daca vreau sa am frana de mana mi se intampla ceea ce mi se intampla deci si in concluzie ce are????
Sper ca m-am facut relativ inteles pentru ca nu prea le am eu cu explicatul

This post has been edited by br17rfg: 6 May 2009, 21:59


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 6 May 2009, 22:05
Post #2


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




cablul e nou?
vezi ca cablu de berlina nu e la fel ca ala de break;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 6 May 2009, 22:09
Post #3


be right back


Group: Members
Posts: 808
Joined: 11 November 07




QUOTE(ydaniel @ 6 May 2009, 22:05)
cablul e nou?
vezi ca cablu de berlina nu e la fel ca ala de break;)
*


cablul de nou
si am luat de break la sfatul unui amic ca cica ala se potriveste pe puntea asta de break.....


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 May 2009, 11:38
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Puntea de break e cu autoreglare a distantei dintre sabot si tambur. Care e in strinsa legatura cu reglarea cablului de frina de mina. Ideea e ca mai intii se regleaza cablul de frina de mina cu autoreglajul resetat, dupa care se regleaza si autoreglajul (manual, caci el de unul singur nu o va face). Vezi daca cumva ai autoreglajul prea atacat pe roata aia sau, de ce nu, poate ai oerece gripaje pe la pirghii.

This post has been edited by diaconuliviu: 7 May 2009, 11:38


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 7 May 2009, 15:16
Post #5


be right back


Group: Members
Posts: 808
Joined: 11 November 07




cum adica cu autoreglajul resetat????Autoreglajul nu e atacat pe roata aia


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 May 2009, 17:02
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Atunci, daca autoreglajul e chiar resetat (adica se apasa acel clichet cu arc incit pirghia autoreglajului sa revina pe pozitia de repaus) se presupune ca acel cablu final (in V) trage diferit de pirghii. Ca atare, vezi daca el poate culisa pe acea piesa tot "in V" de la legatura cu cablul central. Sau, cum am zis, poate pirghia de la roata cealalta blocata.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 7 May 2009, 21:59
Post #7


be right back


Group: Members
Posts: 808
Joined: 11 November 07




QUOTE(diaconuliviu @ 7 May 2009, 17:02)
Atunci, daca autoreglajul e chiar resetat (adica se apasa acel clichet cu arc incit pirghia autoreglajului sa revina pe pozitia de repaus) se presupune ca acel cablu final (in V) trage diferit de pirghii. Ca atare, vezi daca el poate culisa pe acea piesa tot "in V" de la legatura cu cablul central. Sau, cum am zis, poate pirghia de la roata cealalta blocata.
*


Multumesc de info diaconuliviu


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2024 - 09:59
Forum Renault