Reglaje delcou
Reglaje delcou
Magnum_Baracuda |
18 Feb 2011, 21:08
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 |
|
||
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|||
Costy2000 |
18 Feb 2011, 21:20
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 |
ops am facuto'de bau
arculetile sunt decalibrate si am zis sa le mai intind eu un pic, joc are in bucsi, dasta am intrebat de piese ca vreau sa il desfac din nou si sa ii pun busi noi si arcuri noi This post has been edited by Costy2000: 18 Feb 2011, 21:23 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Magnum_Baracuda |
18 Feb 2011, 21:26
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 |
nu te chinui cu arcuri cu buxi sau cu altele,buxile sau uzat datorita lipsei de ulei,cat despre arcuri nu se gasesc de vanzare,cumperi ax nou e in jur de 30 de lei e calibrat,dupa ce cumperi sa ii pui cu joja niste ulei in capatul superior,deobicei are o bucata de pasla ce e imbibata cu ulei.atentie la montare seibi si la platou sa fie in stare buna.si atentie sporita cind montezi partea inferioara ce face legatura cu pinionul,trebuie tinut cont de repere nu poti monta aiurea.
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Costy2000 |
18 Feb 2011, 21:29
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 |
Deci in concluzie ma duc la magazin si cumpar un ax nou si sa rezolvat problema am inteles asa voi face multumesc
|
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Magnum_Baracuda |
18 Feb 2011, 21:34
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 |
tine cont de partea inferioara dai jos arcul ala spira linga spira,scoti stiftul ala partea de cuplaj ce intra in pinionul ,daca nu il pui bine nu iti va porni masina ai grija sa nu pui 180 de grade fata de cum era pus initial eu am patito si am tras cu problema asta
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
freeman30 |
18 Feb 2011, 21:41
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti |
rau ai facut,acum cauta si ia altele de la un alt delcou.Si eu am facut asta si a trebuit sa cumpar alt ax cu totul.poate gasesti unul sh.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
Costy2000 |
18 Feb 2011, 21:57
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 |
dar cand cumperi axul iti da si busile aferente sau le pui tot pe cele vechi,motorul merge la relati si cand il accelerezi bine sa vad maine cum se prezinta daca merge bine nu mai umblu la el,influienteaza asta cu ceva la consum ma refer ?
This post has been edited by Costy2000: 18 Feb 2011, 21:58 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Magnum_Baracuda |
18 Feb 2011, 21:59
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 |
nu ti se dau buxile buxile sper ca se mai gasesc,influenteaza mersul motorul buna functionare,adica risti sa ai probleme in mers mister.
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
PH-06-BOA |
18 Feb 2011, 22:16
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Si ce, masina crezi ca-i mai desteapta ca omul? Totul e sa simti, sa traiesti momentul. Descrierea anterioara de reglare a centrifugelor, e destul de buna. Daca greutatile se departeaza usor, se mareste mai mult avansul. Cu cat mai slabe arcurile, cu atat da un avans mai mare la turatie mai mica, iar la turatie ridicata ajunge sa si bata avansul, ca devine excesiv de mare. Acm reglezi intr-un fel, dar la vara cand va fi mai cald, va trebui sa le intaresti mai mult, ca rontaie. deci, sa nu te lasi dus in eroare. Un stroboscop spune tot. Chiar si cel facut acasa cu leduri, daca maresti putin fereastra de la cutie si trasezi cateva grade, poti regla corect tensiunea in arcuri. Daca vrei detalii si ai stroboscop, sau sti sa-l faci, te mai ajut. Ca ideie, la 500 rot/min ar fi 2,5 grade, la 1400, intre 10 si 14. Mai mult n-ai loc, dar daca obti asa, e bine. Stiind ca raza intra de 6 ori in circumferinta cercului, faci un disc de carton cu diametrul volantei, incadrezi o raza in circumferinta discului si aia reprezinta 60 de grade. Imparti in doua pentru 30 de grade si alte doua pentru 15 grade. Cele 15 grade le imparti in milimetri, pentru a putea trasa pe carcasa cutiei, si stabilesti cate grade reprezinta un milimetru.De aici se stie in continuare. Pentru vacuumatic, turezi la 3000 de ture si blochezi pentru a tine constant, rotesti de delcou sa obti turatie maxima, dai semn sa reti pozitia delcoului, pe bloc si pe delcou. La relanti, rotesti de delcou sa obti turatie maxima fara detonatii (ca si la 3000), si ar trebui sa coiencida pozitiile la semne. Daca nu, manevrezi excentricul la arc, pana ai ce-am zis mai sus, aceeasi pozitie la delcou pentru turatie maxima.
18 Feb 2011, 22:34: Nu te apuca sa cumperi ceva, mai ales ca zii ca mai ai acasa altul. Tine delcoul in mana in pozitia de montare, jumatatea mica sa fie in stanga, cea care se cupleaza cu pinionul, si luleaua spre tine, adica la plotul fisei de la "1" . This post has been edited by PH-06-BOA: 18 Feb 2011, 22:34 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Costy2000 |
18 Feb 2011, 22:38
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 |
M-ai cam bagat in ceata PH-06-BOA nu le am cu stroboscoape si altele.Inainte sa il desfac delcoul motorul mergea mai prost si adica cand era in relati avea turatia mica acuma dupa ce am umblat la arcuri am turatia mai mare,delcoul inainte imi state cu capsula vacumatica catre volan acuma imi sta direct orientata spre mine(cand ma uit la motor) si are turatia maxima daca dau in stanga da sa se opreasca scade turatia iar daca dau in dreapta se aude bufnituri
|
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
PH-06-BOA |
18 Feb 2011, 22:47
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Pozitia s-a schimbat, ca ai pus un dinte decalat la pinion cand te-ai uitat la el. Nu e nicio nenorocire. Pozitia corecta e, cu volanta la semn pe aprindere la "1" , adica luleaua spre tine (plotul la fisa lui "1" )si pistonul sus, iar degajarea pinionului sa fie perpendiculara pe motor, cu partea mica in stanga. Faza cu stroboscopul era suplimentara, in cazul in care stiai mai mult, si electronica (fara care azi nu se mai poate).
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Costy2000 |
18 Feb 2011, 22:56
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 |
Da asa am procedat cand am pus la loc pinionul de delcou care acctioneaza si pompa de ulei ca am probleme si cu presiune la ulei si am zis ca poate o fii de la pinionul de sub delcou dar nu a fost si o sa fiu nevoit sa dau baia jos sa schimb pompa de ulei.cred ca o sa il las asa delcoul sa ii fac maine o proba sa vad cum se prezinta in mers daca trage
This post has been edited by Costy2000: 18 Feb 2011, 22:57 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
PH-06-BOA |
18 Feb 2011, 23:00
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Ideea e, sa nu bata avansul la accelerare brusca de la 3000 in sus, chiar si mai de jos, si turatia maxima sucind din delcou la in jur de 3000, sa fie aceeasi cu cea de relanti. Adica, daca la 3000 ai mers frumos, fara detonatii intr-o pozitie de maxim, si la relanti sa ai aceeasi pozitie. Si consumul e influientat de pozitia avansului. Daca gresesc, veniti cu argumente clare.
18 Feb 2011, 23:04: Nu cred sa ai probleme la pompa. Mai repede cauta la cuzineti, intai la rampa sa nu fie slaba din suruburi, apoi ultima e axa cu came sau uleiul. This post has been edited by PH-06-BOA: 18 Feb 2011, 23:04 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Costy2000 |
18 Feb 2011, 23:14
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 |
Multumesc de ajutor am sa vad maine ce fac
|
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
bygy007 |
19 Feb 2011, 01:11
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
eu am umblat odata pe la ax si contragreutati si nu am avut promleme dupa , masina s-a dus la remat cu delcoul ala
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bac. |
11 Apr 2011, 19:59
Post
#46
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 |
acum doua zile nu a vrut sa pornesca, dand eu la automat s-a auzit un sunet tare ca frecare 2 metale, in fine, am schimbat bujii, reglat platina, avans, a pornit.
azi ma uitai la lulea, volanta la semn , luleaua era spre motor ( piston 4), ma cam baga in ceata. masurai fisele si nu indica nimic aparatul, ca si cum erau intrerupte, pusei de proba sa vad cum da scanteie-- galbena si anemica, luai un fir litat de cupru, de 3-4mm si pusei in locul fisei centrale, dadu o scanteie albastra puternica ----- facui niste fise din fir de cupru imediat, dadui o cheie-- porni direct pe gaz, ori inainte cu celelalte injuram 2-3 min pana pornea. facui o tura cu masina si cand ajunsei acasa ma uitai iar la lulea, era cum trebuie, semnul la volanta corespundea pistonului 1. care sa fie motivul? |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
krapcarasu |
12 Apr 2011, 04:21
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava |
motivul e ca la o rotaie a delcoului ai doua rotatii la motor, deci la semn e cand 1 cand 4. Fise sa pui altele , nu rezista mult izolatiala astea facute de tine, cauta tesla
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Costy2000 |
14 Oct 2011, 20:17
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 |
Am un delcou ducellier 4145 si vreau sa stiu daca il pot monta pe un motor 1.4 si carui cod coincide delcoul ducellier fata de cel de la eletroprecizie 3239 sau 3230 sau altul ?
This post has been edited by Costy2000: 14 Oct 2011, 21:01 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
sebymesteru |
16 Oct 2011, 13:12
Post
#49
|
Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna |
costy,pentru Ducellier corespunde tipul 3920 (pentru 1300),pentru 1400 nu stiu sa-ti spun. Din cel de pentru 1600,4145 cred ca,am eu acum pe masina,luat de pe o nova. N-as putea spune c-am vazut vre-o diferenta,constructiv cel de Sacele mi se pare mai cu cap realizat decat asta,la mersul motorului desi nu-s sigur parca am un gol de putere undeva pe la 2700-2800 rpm desi poate mi se pare fiindca imi sufla si galeria pe undeva si poate ma deruteaza sunetul... In rest,am adaptat caspula vacuumatica de la cel de EPS,cea originala era dusa si i-am schimbat arcul de la capsula cu unul mai moale ca sa functioneze si ala. In rest diferente nu prea am observat deocamdata...
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Costy2000 |
19 Oct 2011, 19:44
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 |
Mersi sebymesteru pt sfat am cumpasrat si capsula vacumatica sau cum s-o numi ca nu o avea adica o avea dar era sparta nu functiona si am cumparat alta bineinteles de ASAM si urmeaza sa ii fac proba sa vad cand am timp sa vad diferentat intre cel romanesc si cel frantuzesc cu plusuri sau minsuri,daca o sa maerga asta mai bine va ramane daca nu il pun la loc pe cel romanesc.
Si nu stie nimeni carui motor apartine delcoul 1.3 ,1.4 sau altu ? Numai bine !!! Attached thumbnail(s) 19102011108.jpg ( Size: 689.61k ) Number of downloads: 647 19102011109.jpg ( Size: 700.06k ) Number of downloads: 679 19102011110.jpg ( Size: 889.4k ) Number of downloads: 683 19102011113.jpg ( Size: 822.69k ) Number of downloads: 681 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
2xGI |
19 Oct 2011, 19:47
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 993 Joined: 24 October 08 From: Bucuresti |
ASAM zici
la nenea asta a fost decat pedaua, la tine e posibil sa fie motorul. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=223494&hl= |
--------------------
ex. Dacia
1300
1978
- momentan Treanta 2 niciodata sa nu spui niciodata
|
|
Costy2000 |
19 Oct 2011, 19:54
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 |
Am vazut (citit) nu am probleme cu motorul numai ca "firma"ASAM e puscari cu piesele astea, de exemplu la aceasta capsula de vaccum nu are si ea dreapta teva unde intra frtunul de la carburator e stremba,arcul e foaie de ceapa e foarte moale,acuma cat o merge !!!
Scuze de offtopic ...... |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
sebymesteru |
19 Oct 2011, 20:40
Post
#53
|
Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna |
fi fericit ca-i moale,eu l-am schimbat ca era asa tare ca nu-l puteai comprima intre degete ce sa mai vorbim de vacumul produs de carb... sa fie membrana buna sa nu se rupa si aia e. Dupa ce montezi delco-ul daca scoti furtunasul care face legatura capsula-carburator ar trebui sa observi o inrautatire a mersului motorului(la relanti) si o mica scadere in turatie. Daca nu observi nimic,avansul tau vacuumatic nu functioneaza caz in care trebuie umblat la sectorul dintat si slabita tensiunea in arc. Daca nici asa nu merge,arcul e prea tare sau capsula e defecta sau orificiul de la carb e infundat. Numa bine!
P.S. renunta la condensatorul ala,monteaza o aprindere Gotronic(nu fac reclama dar chiar isi face treaba) tipul AT 011 si iti garantez ca vei uita unde e platina si vei pornii mult mai usor la iarna. This post has been edited by sebymesteru: 19 Oct 2011, 20:43 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Costy2000 |
19 Oct 2011, 20:49
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 |
Am deja dar il probez asa cu platina si dupa aia cu aprinderea electronica mersi pentru sfaturi!!!
|
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
PH-06-BOA |
19 Oct 2011, 21:23
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Sebi, daca nu e reglat bine carburatorul, nici vaacumul nu va lucra. Cum? Daca nu e inchisa total clapeta de acceleratie , la mersul in gol (asa e corect), cu clapeta semideschisa, cum fac unii pentru a stabili relantiul, nu se mai creaza depresiune in galerie, deci nici membrana capsulei nu va fi atrasa, sa miste avansul. Intai se regleaza combustia din surubul cu ac, se slabeste din surubul de la clapeta, iar de la ac, si asa pana se obtine un relanti frumos, cu clapeta inchisa, aproape de blocare pe difuzor. Daca nu se mentine relanti frumos, se verifica si jiclorul de relanti, urmarind ca, la slabire usoara, sa se opreasca motorul, nu intai sa creasca turatia dupa care sa se opreasca. Daca intai creste turatia, are gaura prea mica (unii baga seibi, garnituri), si trebuie majorata putin cate putin, pana nu mai creste turatia la slabirea lui, decat putin, semn ca esti aproape de limita.Numai asa va fi vaacum in galerie. Acum, surubul va fi foarte moale, pentru ceea ce trebuie sa faca, dar ramane de vazut , daca va mai lucra la sarcina mare.
19 Oct 2011, 21:25: rectific: arcul va fi foarte moale. This post has been edited by PH-06-BOA: 19 Oct 2011, 21:25 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
sebymesteru |
19 Oct 2011, 22:02
Post
#56
|
Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna |
Exact,uitasem de treaba aia,oricum ar fi relantiul trebuie reglat cu clapeta complet inchisa,daca nu creste consumul si ne miram ca ajunge saraca dacie sa pape cat un tanc rusesc. Iar relantiul ala sa fie la 850-900 rpm nu la 1000 sau peste cum am mai vazut la multi
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Costy2000 |
28 Oct 2011, 19:52
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 |
Am montat astazi delcoul si pana am reglat rotita aia dintata am scos furtunul sa vad daca se modifica ceva, l-am scos de vro 4-5 ori si pana la urma a iesit cu totul din capsula stutul adica am dat 13 lei pe nimic acuma trebuie sa cumpar alta capsul. De unde as putea lua o capsula de vacuum buna ?
|
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 14:06 |