dacie injectata cu probleme, pe partea de racire
![]() ![]() ![]() |
dacie injectata cu probleme, pe partea de racire
zanga |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Daciot solenzar Group: Members Posts: 972 Joined: 17 July 05 From: Bacau ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
Preference - 2004
- BC ## MSU Daca Ai Cap Iese Altfel
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele! Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! |
|||
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
pai o idee ar fi verificatul chiulasei ca sigur e stramba, rectificatul ei,schimbarea tuturor colierelor care sunt praf si furtunele.
Da 1 milion dar stie ca nu mai are probleme apoi. Si o curatare a instalatiei de racire cu ceva detergent care nu face spuma si apa distilata din belsug ar fi superb. Sau in lipsa cu otet. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
zanga |
![]()
Post
#3
|
![]() Daciot solenzar Group: Members Posts: 972 Joined: 17 July 05 From: Bacau ![]() |
pai chiuloasa a fost verificata si nu e stramba. cand a fost desfacut motorul s-a asteptat sa se raceasca motorul calumea, strangea a fost facuta ca la carte de fiecare, cu restrangere dupa 500 de km de la schimbarea garniturii.
|
--------------------
Dacia
Logan
Preference - 2004
- BC ## MSU Daca Ai Cap Iese Altfel
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele! Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! |
|
pcostica |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
caloriferul este in stare buna?
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Minel |
![]()
Post
#5
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Subscriu ceea ce zice colegul forumist mai sus (orasean de-al meu ...
![]() Daca ai caloriferul fisurat chiar si cu caldura inchisa, tot o sa piarda lichid de racire, si daca nu ma insel tu avand bord CN , nu prea vezi daca iti pierde lichid, carcasa fiind preavazuta cu un tub colector care iese afara din habitaclu . Il gasesti in dreptul pedalei de acceleratie ( acel tub la ma refer ) si observa daca ii umed sau nu, poti sa il scoti si sa il lasi pe presul din dreapta si tu sa iti faci treaba cu masina si daca o sa se umezeasca presul , ai gasit problema ! Numai bine ! This post has been edited by Minel: 14 May 2009, 17:45 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
panter1 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
salutare, pentru a nu deschide alt topic si fiindca aici se vorbeste despre racire am o intrebare. De ce furtunul gros de sus de la radiator e doar caldut cand apa se ridica la a 2-a linie,si chiar peste(din cate stiu trebuie sa stea la mijloc acul) deci inseamna ca apa fierbinte nu circula, daca se incalzeste apa bine nu ar trebui sa circule apa prin radiator si deci acel furtun sa friga si el tot atat de tare pentru ca circula apa?? iar iarna sta mai jos de jumate, vara mult mai sus, de ce??? mentionez ca am GPL si radiatorul cel mai mare, mie m-i se pare ca se cam incalzeste.
Ce termostat mai bun imi recomandati?? L-am schimbat in toamna si se pare ca iar ramane blocat ![]() This post has been edited by panter1: 15 May 2009, 18:54 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 20:17 |