DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Citire fisa de revenire la ITP

alf 08
post 4 May 2009, 14:41
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 August 05
From: Bucuresti




Va salut.
Am o problema putin stupida si sper sa ma ajutati. Despre ce este vorba: spatamana trecuta cumnatul meu a dus masina mea sa ii faca ITP-ul. Bun, cel de acolo i-a dat o foaie de revenire, dar nu reusesc sa imi dau seama ce scrie acolo.
Pe scurt: 821b- tubulatura * nu inteleg ce scrie*
452a- ceata? sa inteleg ca este vorba despre lampile de ceata care intr-adevar nu functioneaza
619.1f- *nu inteleg ce scrie*
1115.d-fixare cabluri ghidaje frana?
Pe spatele foii este trecut un tabel detaliat cu tot ce inseamna codurile astea, de exemplu 1-stare mecanica, 2- sistem de directie, 3- vizibilitate. Dar in cazul meu, nu pot sa descifrez scrisul, si as vrea sa stiu ce semnifica exact acel f sau d din lista de mai sus.
Va multumesc anticipat. smile.gif


--------------------
oltcit club 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 4 May 2009, 16:54
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Oamenii de acolo vorbeau turceste, eu stiu ca cel de acolo, i-ti zice clar ce trebuie schimbat/reparat , ca doar nu o sa faci cursuri de ITP (daca exista asa ceva) ca sa poti descifra ce scrie acolo.


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 4 May 2009, 17:55
Post #3


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(alf 08 @ 4 May 2009, 15:41)

Pe scurt: 821b- tubulatura * nu inteleg ce scrie*
             
*


Din cite imi amintesc eu, tubulatura se refera la sistemul de evacuare.probabil are o gaura pe traseu si nu ies bine rezultatele la CO2.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alf 08
post 4 May 2009, 18:20
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 August 05
From: Bucuresti




sad.gif eheee, problema este ca nu am fost eu acolo, ca bagam tot la cap. Cumnatul nu a retinut tot ce i-a zis nenea ala, si eu tot incerc sa imi dau seama ce scrie. Ori o sa incerc sa dau o fuga pana la statie, imi cer scuze si il rog pe tip sa imi descifreze lista, ori iau masina la puricat si vad cum ma descurc. Am omis sa scriu mai devreme, se intelege clar ca trebui schimbat un pivot, o bucsa si reglat noxele.
Va multumesc.


--------------------
oltcit club 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 5 May 2009, 10:05
Post #5


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pune fisa scanata aici:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 5 May 2009, 10:14
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




smile.gif)sau mai bine du'te la o statie ITP si roaga pe nenea sa interpreteze el rezultatul..si asa chiar ca nu o sa mai ai dubii..parerea mea


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 5 May 2009, 11:23
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




sau da o fuga pana la baietii de la ITP, asteapta pana nu mai e nimeni prin jur si da-le vreo 50 de lei pentru deranj...


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 May 2009, 13:19
Post #8


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(alf 08 @ 4 May 2009, 15:41)
Va salut.
Am o problema putin stupida si sper sa ma ajutati. Despre ce este vorba: spatamana trecuta cumnatul meu a dus masina mea sa ii faca ITP-ul. Bun, cel de acolo i-a dat o foaie de revenire, dar nu reusesc sa imi dau seama ce scrie acolo.
Pe scurt: 821b- tubulatura * nu inteleg ce scrie*
              452a- ceata? sa inteleg ca este vorba despre lampile de ceata care intr-adevar nu functioneaza
              619.1f- *nu inteleg ce scrie*
              1115.d-fixare cabluri ghidaje frana?
   Pe spatele foii este trecut un tabel detaliat cu tot ce inseamna codurile astea, de exemplu 1-stare mecanica, 2- sistem de directie, 3- vizibilitate. Dar in cazul meu, nu pot sa descifrez scrisul, si as vrea sa stiu ce semnifica exact acel f sau d din lista de mai sus.
Va multumesc anticipat.  smile.gif
*


Avem, conform Reglementarii (Ordin nr. 1002/2008) din 12/08/2008 privind certificarea încadrării vehiculelor rutiere înmatriculate în normele tehnice privind siguranța circulației rutiere, protecția mediului și în categoria de folosință conform destinației, prin inspecția tehnică periodică - RNTR 1, publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 608bis din 15/08/2008

- 821b Echipament de control al emisiilor de gaze - Neetanseitati ce ar putea afecta semnificativ masurarea emisiilor = gauri in tobe
- 452a - Lampi ceata: a) Sursa de lumina defecta
- 619.1f - f) Scurgeri ulei motor (debit redus/abundent)
- 1115.d - 1.1.15 Cabluri de frana, leviere si tije de actionare - d) Ghidaje de cabluri necorespunzatoare


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 7 May 2009, 15:13
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




nu mi se pare normal sa scrie coduri...sau cel putin daca le scrie sa scrie citet si ce e defect/sau ce are omul de remediat.... nu toata lumea umbla cu ordonanta in mana.....
apropos ..si mie imi expira pe 22 si ma cam astept sa nu iasa din prima...ma rog...se mai da foaia aia cu care poti circula un timp de xxx.zile pana la remedierea defectiunilor...sau sa ma duc inainte cu vreo saptamana sa am timp dupa aia sa repar/inlocuiesc ce nu e corespunzator?

This post has been edited by unikat45: 7 May 2009, 15:16


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 May 2009, 17:46
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Nu se mai circula; inainte se putea circula pina la revenire DACA defectele nu erau de siguranta circulatiei (frine, lumini, etc). Acum NU se mai circula pe "revenire" pt ca se spune ca masina nu corespunde.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 7 May 2009, 19:27
Post #11


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Pai si cum faci acum? Iti da revenire sa te duci sa o faci, dar tu de fapt n-ai voie sa mai mergi cu ea? Cum mergi cu ea la service sa-ti rezolvi problemele? Sau asta e o modalitate sa te oblige sa pui la punct cele necesare in aceeasi unitate service unde-i si statia ITP... mad.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 7 May 2009, 19:54
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti





Te duci inainte de data expirarii ITP cu max 1 luna , iti da revenirea le rezolvi si te intorci tot inainte de data respectiva.


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 7 May 2009, 20:56
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




uitati si voi 50 de lei in talon cand mereti la itp ma...


calculat: un cablu de frana de mana e vreo 30 de lei. Simeringuri, garnituri, reetansat motorul...mult...

Daca is baiuri cu franele atunci rezolvati-le.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 7 May 2009, 21:07
Post #14


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




decat $+revenire mai bine faci masina:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 7 May 2009, 23:55
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




franele tin..nu e bai... dar sa vedem ce o sa iasa la ITP... ... poate ar fi indicat sa spal un pic motorul ca ii fac astia poza ... in rest doar sa gaseasca ceva de care eu sa nu stiu... .
luminile se rezolva daca e cazul cu o zi inainte...probleme ar mai fi la aspect...
1. rugina:) ca la multe din surorile ei...asta s-ar rezolva usor cu un pic de rabdare:) si un sprei de retus...
2. masina a fost lovita usor prin parcare... i-au stricat linia la ambele, aripi..plus ceva zgarieturi..pe spoiler fata si in alte cateva locuri
3.noxele..... cred ca glumesc..nu ies la masini noi .. dar ma rog... motorul nu e prea uzat are cam 20000 km .....de cand a fost facut sunt curios daca pe GPL valorile de monoxid si dioxid sunt mai reduse.... decat pe benzina teoretic asa ar trebui sa fie..


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 May 2009, 07:08
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Merced @ 7 May 2009, 19:27)
Pai si cum faci acum? Iti da revenire sa te duci sa o faci, dar tu de fapt n-ai voie sa mai mergi cu ea? Cum mergi cu ea la service sa-ti rezolvi problemele? Sau asta e o modalitate sa te oblige sa pui la punct cele necesare in aceeasi unitate service unde-i si statia ITP...  mad.gif


Ori mergi cum se recomanda cu o luna inainte de expirare ori, alta solutie legala, daca ai depasit termenul o iei pe platforma. Stiu, o sa sari ca te costa enorm; corect, dar atunci banii aia ii dai inainte pe o revizie serioasa.

QUOTE(unikat45 @ 7 May 2009, 23:55)
A. [...] poate ar fi indicat sa spal un pic motorul ca ii fac astia poza ...[...]

3.noxele..... cred ca glumesc..nu ies la masini noi .. dar ma rog... motorul nu e prea uzat are cam 20000 km .....de cand a fost facut  sunt curios daca pe GPL valorile de monoxid  si dioxid sunt mai reduse.... decat pe benzina teoretic asa ar trebui sa fie..

A. Dar ce, o pozeaza pentru miss Dacia? Nu e obligatoriu sa speli motorul; nici cu el imbicsit de uleiuri si vaseline si altele, caci se deduce ca are pierderi de diverse, contamineaza si..se respinge.
3. Lasa tu masinile noi, la un mare procent din Daciile carburate ies gazele in parametri. Uneori e nevoie de un reglaj al acelui surub de amestec de catre personalul statiei (se face fara bani) Si musai sa ai evacuarea etansa.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 8 May 2009, 09:35
Post #17


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




QUOTE(diaconuliviu @ 8 May 2009, 07:08)
Ori mergi cum se recomanda cu o luna inainte de expirare ori, alta solutie legala, daca ai depasit termenul o iei pe platforma. Stiu, o sa sari ca te costa enorm; corect, dar atunci banii aia ii dai inainte pe o revizie serioasa.
*



Nu sar ca mie nici revenire oficiala nu mi-a dat, nimic la mana sa am doveditor vara trecuta si singurul meu noroc a fost ca statia de ITP o vad aproape din fata blocului, deci am dat o tura sa nu fie gabori in intersectie si m-am dus pe "naspa".
Uitasem ca poti sa faci ITP-ul cand ai chef.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 8 May 2009, 10:29
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




evacuarea ar trebui sa fie ok..ca ambele tobe sunt noi....neetanseitati doar daca au aparut intre timp...
acu de noxe nu te pot contrazice... o sa vedem maine ce o sa iasa..


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 May 2009, 12:17
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




O lasi la relanti, pui mina la toba finala si astupi si asculti daca fisiie pe undeva.
Dupa, dai drumul brusc si vezi de se aude ca un "buf" de expansiune. Eventual daca e etansa in vreo 10-15 secunde se opreste motorul


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 8 May 2009, 12:42
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




multumesc de sfat... chiar o sa incerc sa il pun in practica.. azi.


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 11:45
Forum Renault