DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema amortizoare.

dEzAsTeR
post 11 Aug 2013, 22:42
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 12 June 13
From: Tecuci / Galati




Buna seara,

Avand probleme cu un amortizor spate ( batea la denivelari / gropi ), am luat de la dezmembrari ambele amortizoare ... am gasit de la bilstein. Le-am inlocuit, insa acum daca apas pe carligul masinii sau ridic de aripa se aude acea bataie la ambele amortizoare, nu mai zic ca am facut cam 10 km cu masina dupa ce le-am schimbat si se aude bataia chiar si la cea mai mica groapa luata.
Am verificat si sunt stranse bine + au toate bucsele de cauciuc.

This post has been edited by dEzAsTeR: 11 Aug 2013, 22:51


--------------------
Dacia SuperNova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tommi.
post 12 Aug 2013, 08:45
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 19 February 12
From: Turda




Sigur suna amortizoarele sau suna altceva?


--------------------
Dacia 1310 TX 1989 - CJ 89 KGT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilie.claudiu90
post 13 Aug 2013, 16:40
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 23 May 13




dar u stii sa verifici un amortizor daca este bun?le-ai verificat inainte sa le pui pe masina sau era de ajuns ca sunt bilstein?


--------------------
dacia 1310Li 2000 - ct10lyd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 15 Aug 2013, 12:08
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




In starea de repaus a masinii, ridica de carlig sau de fiecare arcada a aripii, pe rand, si vezi daca la ridicare simti o limitare la intindere a amortizorului. Asta se vede, ca rotile au tendinta sa se ridice si ele, daca ai fi avut puterea sa salti mai mult. Altfel: masoara distanta intre roata si arcada aripii, ridica masina cu cricul DE CAROSERIE, pana roata se desprinde de sol, si masori iar. Daca diferenta e de 2-3 cm, inseamna ca amortizorul e intins mult, si-i trebuie doar putin sa ajunga la maxim, adica cei 2-3 cm. Bine e ca amortizorul sa lucreze cu pistonul, undeva mai sus de jumatatea lui, pentru a nu lovi jos, la incarcare maxima, si nici sa nu loveasca sus cand masina sare la denivelari. Cauza, arcuri inalte sau inaltatoare puse sub sau peste arcuri. Mergand asa cu ele batand la maxim sus, se vor sparge bucsile de plastic (casant din cauza uleiului), si bucatile vor intra la supapele pistonului, tinandu-le deschise si scotandu-l din functiune. Solutia, in acest caz, adaugarea unui inaltator potrivit, sa tina pistonul mai sus putin, de jumatatea amortizorului. Deci, ridica brusc de masina, si se va auzi lovitura de maxim sus, dupa care rotile ar avea tendinta sa se ridice si ele, daca ai putea sa ridici mai mult.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 21:03
Forum Renault