DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cu pornirea la dacie

brysk
post 16 May 2009, 20:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 March 09




salut am si io o problema daca ma pote ajuta cineva dacia mea nu mai porneste orice ii fac am schimbat platinile am schimbat carburatorul am schimbat fisele am scanteie pana la buji si tot nu porneste ce pot sai mai fac ??? sau o vand sau ii dau foc ca deja mio stricat toti nervi mad.gif mad.gif


--------------------
dacia 1310 berlina 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
born2_hate
post 16 May 2009, 20:37
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 1 July 08




si yo am ceeasi problema la o dacia 1310 prima data am observat ca picura benzina in carburator cu motorul oprit de undeva de sub ciocul de papagal am schimbat jiglerele si nimic am trecut la delcou unde am schimbat platina si nimik nu stiu ce sai mai fac. maine schimb elecromotorul ca fura curent si termina bateria rapid. va rog ajutati-ma ca am nevoie de ia pana luni. Si in plus de asta nu se invarte axul delcou cand invart de elicea de la pompa de apa der cand dau cheie se invarte. E normal asa ceva?


This post has been edited by born2_hate: 16 May 2009, 20:39


--------------------
dacia 1310 1998 - HD 90 MIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
codrin_1300
post 16 May 2009, 21:50
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 23 December 08




tie nu ti se invarte axul delcoului pentru ca ai cureaua la ventilator slaba!
daca ai reglati culbutorii pui aprinderea la punct si sufli carburatorul sa nu aiba vreun unoi ceva in el
e posibil sa nu iti deschida cuiul ponton si sa iti inunde si asa poti sa ii pui tu tot nou pe ea ca nu porneste !vezi daca e strans bine carburatorul pe galerie sa nu iti traa aer fals
de bobina ce sti e buna?
tinene la curent ca te asigur eu ca sunt foarte multi pe forumul asta care stiu mult mai mule ca mine si te pot ajuta

16 May 2009, 21:51:
tie nu ti se invarte axul delcoului pentru ca ai cureaua la ventilator slaba!
daca ai reglati culbutorii pui aprinderea la punct si sufli carburatorul sa nu aiba vreun unoi ceva in el
e posibil sa nu iti deschida cuiul ponton si sa iti inunde si asa poti sa ii pui tu tot nou pe ea ca nu porneste !vezi daca e strans bine carburatorul pe galerie sa nu iti traa aer fals
de bobina ce sti e buna?
tinene la curent ca te asigur eu ca sunt foarte multi pe forumul asta care stiu mult mai mule ca mine si te pot ajuta

This post has been edited by codrin_1300: 16 May 2009, 21:51


--------------------
Dacia 1300 1973 - BZ 90 CDN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
born2_hate
post 17 May 2009, 08:51
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 1 July 08




si cum as putea sa verific bobina?
cuiul pontou sunt sigur ca inchide pentru ca lam vericat, a mai ramas doar bobina.

This post has been edited by born2_hate: 17 May 2009, 08:56


--------------------
dacia 1310 1998 - HD 90 MIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 17 May 2009, 10:46
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Cum esti sigur, spui ca curge de sub cioc, cu motorul oprit. Inunda, asta inseamna ca e nivel mare, ori din reglaj , ori nu inchide. Bobina o verifici cu fisa centrala pusa la cel putin 1 cm de masa (corpul alternatorului), cineva da la automat (la cheie) si tu vezi scanteia, sa fie albastra . Departezi usor fisa , si ar trebui sa dea chiar si la 2 cm. Bagi fisa la capac (daca ai scanteie) si faci acelasi lucru, cu cea de la unul din cilindri. Daca e la fel e bine, daca nu, e capacul de vina, sau fisa. Uitati-va, sa nu aveti fisele de la capac puse invers, daca ati scos delcoul sa nu fie pus aiurea ( normal, pinionul de antrenare, cu pistonul 1 in compresie, sa aiba partea mica spre stanga, si slitul perpendicular pe blocul motor). Merge si invers , dar numaratoarea fiselor se va incepe de langa capacul de la culbutori (180 grade).
Cand unul da la cheie, altu sa toarne cu o spritiera (pet cu dop gaurit), 2-3 secunde, putina benzina in carburator (cu fata ferita , in caz de rateu, sa nu privesti in carburator), si ar trebui sa porneasca , daca nu a fost inecata, sau nu ar fi avut alimentare in mod normal. Bujiile, la proba, sa dea scanteie albastra. Daca e mica si rosie, in cilindru nu mai e deloc.
Faceti-le p-astea si veniti cu alte detalii, daca nu merge.

17 May 2009, 10:58:
Ba, voi mi-ati speriat geologul , cu asemenea nume. Indiene, Africane, extraterestre, numai Romanesti nu. Cui ma adresez?
Pune jicloarele vechi la loc (care au mers). Nu stiu de ce le tor schimbati, voi nu vedeti ca in lumea asta nimic nu mai e corect, e numai batjocera. Nu sunt facute bine, nu sunt perechi, cum sa mearga? Numai daca sti ce trebuie, si cum , asa te descurci.

This post has been edited by PH-06-BOA: 17 May 2009, 10:58


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
born2_hate
post 17 May 2009, 12:22
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 1 July 08




poi am schimbat jiglerele cu un set mai nou si nu mai curgea.
cuiul pontou nu se verifica astfel: dai capacul carburatorului jos il intorci cu plutitorul in sus si tragi aer pe stiutul pe care intra benzina si tre sa prinda limba asa am vazut la un mecanic


--------------------
dacia 1310 1998 - HD 90 MIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 17 May 2009, 14:24
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Aia -i proba , daca inchide. Dar cand? Unde?
Dai la pompa, dai capacul jos, vezi unde-i nivelul, daca e mare dai benzina jos, pui capacul, iar dai la pompa, iar dai jos si vezi nivelul, care trebuie sa fie la jumatatea planului inclinat.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
born2_hate
post 18 May 2009, 07:16
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 1 July 08




ieri a mai aparut o problema dupa cate va incercari nereusite de pornire a cedat si electromotorul se mai aude doar un ticait da nu invarte se mai poate repara sau tre sal schimb ? Si nu vreau sa fiu nepoliticos da poti sa imi explici un pic care e planul inclinat ?
E cumva partea aia de mai de sus de jiglerul cu bila?adica cam pe unde vine plutitorul ?


--------------------
dacia 1310 1998 - HD 90 MIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 18 May 2009, 09:30
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




1.da,ala e planul inclinat
2.daca face "TAC" sunt periile;o metoda mai neortodoxa e sa il ciocanesti lateral;daca nu rezolvi nimic oricum trebuiesc schimbate periile.

inca un sfat:sigur ai innecat'o de mai multe ori.Nu uita de fiecare data sa scoti bujiile sa se aeriseasca camerele de ardere si bujiile sa nu fie innegrite de fum,eventual le cureti de fiecare data(NU CU PERIA DE SARMA).
Apoi,stiu ca poate e banal dar totusi,fisele sunt in ordinea corecta?Intreb deoarece,daca faci cum a zis ph06boa nu are de ce sa nu porneasca.


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
born2_hate
post 18 May 2009, 16:06
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 1 July 08




ordine pornire este 1-3-4-2 asta ca sa fiu sigur. mai trebuie sa verific maine bobina si scanteia la fise pt ca azi ma apuc de electromotor.pt ca atunci cand am vrut sa verific astea ma lasat electromotorul


--------------------
dacia 1310 1998 - HD 90 MIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 18 May 2009, 21:33
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Dar bateria mai are ceva in ea , ca de cand dai... Incarca intai bateria, si apoi te convingi de electromotor.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
born2_hate
post 19 May 2009, 12:58
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 1 July 08




am puso la incarcat pe redresor. si am dus electromotorul la un electricean inca astept sa mai incerc bobina si fisele

19 May 2009, 17:23:
gata am reusit sa o fac sa porneasca problema era la bobina de inductie am schimbato si a pornit foarte repede.
Multumesc tuturor pentru sfaturi .

This post has been edited by born2_hate: 19 May 2009, 16:23


--------------------
dacia 1310 1998 - HD 90 MIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th June 2025 - 06:13
Forum Renault