probleme cu pornirea la dacie
![]() ![]() ![]() |
probleme cu pornirea la dacie
brysk |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
berlina
1995
|
|||
born2_hate |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 1 July 08 ![]() |
si yo am ceeasi problema la o dacia 1310 prima data am observat ca picura benzina in carburator cu motorul oprit de undeva de sub ciocul de papagal am schimbat jiglerele si nimic am trecut la delcou unde am schimbat platina si nimik nu stiu ce sai mai fac. maine schimb elecromotorul ca fura curent si termina bateria rapid. va rog ajutati-ma ca am nevoie de ia pana luni. Si in plus de asta nu se invarte axul delcou cand invart de elicea de la pompa de apa der cand dau cheie se invarte. E normal asa ceva?
This post has been edited by born2_hate: 16 May 2009, 20:39 |
--------------------
dacia
1310
1998
- HD 90 MIH
|
|
codrin_1300 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 23 December 08 ![]() |
tie nu ti se invarte axul delcoului pentru ca ai cureaua la ventilator slaba!
daca ai reglati culbutorii pui aprinderea la punct si sufli carburatorul sa nu aiba vreun unoi ceva in el e posibil sa nu iti deschida cuiul ponton si sa iti inunde si asa poti sa ii pui tu tot nou pe ea ca nu porneste !vezi daca e strans bine carburatorul pe galerie sa nu iti traa aer fals de bobina ce sti e buna? tinene la curent ca te asigur eu ca sunt foarte multi pe forumul asta care stiu mult mai mule ca mine si te pot ajuta 16 May 2009, 21:51: tie nu ti se invarte axul delcoului pentru ca ai cureaua la ventilator slaba! daca ai reglati culbutorii pui aprinderea la punct si sufli carburatorul sa nu aiba vreun unoi ceva in el e posibil sa nu iti deschida cuiul ponton si sa iti inunde si asa poti sa ii pui tu tot nou pe ea ca nu porneste !vezi daca e strans bine carburatorul pe galerie sa nu iti traa aer fals de bobina ce sti e buna? tinene la curent ca te asigur eu ca sunt foarte multi pe forumul asta care stiu mult mai mule ca mine si te pot ajuta This post has been edited by codrin_1300: 16 May 2009, 21:51 |
--------------------
Dacia
1300
1973
- BZ 90 CDN
|
|
born2_hate |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 1 July 08 ![]() |
si cum as putea sa verific bobina?
cuiul pontou sunt sigur ca inchide pentru ca lam vericat, a mai ramas doar bobina. This post has been edited by born2_hate: 17 May 2009, 08:56 |
--------------------
dacia
1310
1998
- HD 90 MIH
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cum esti sigur, spui ca curge de sub cioc, cu motorul oprit. Inunda, asta inseamna ca e nivel mare, ori din reglaj , ori nu inchide. Bobina o verifici cu fisa centrala pusa la cel putin 1 cm de masa (corpul alternatorului), cineva da la automat (la cheie) si tu vezi scanteia, sa fie albastra . Departezi usor fisa , si ar trebui sa dea chiar si la 2 cm. Bagi fisa la capac (daca ai scanteie) si faci acelasi lucru, cu cea de la unul din cilindri. Daca e la fel e bine, daca nu, e capacul de vina, sau fisa. Uitati-va, sa nu aveti fisele de la capac puse invers, daca ati scos delcoul sa nu fie pus aiurea ( normal, pinionul de antrenare, cu pistonul 1 in compresie, sa aiba partea mica spre stanga, si slitul perpendicular pe blocul motor). Merge si invers , dar numaratoarea fiselor se va incepe de langa capacul de la culbutori (180 grade).
Cand unul da la cheie, altu sa toarne cu o spritiera (pet cu dop gaurit), 2-3 secunde, putina benzina in carburator (cu fata ferita , in caz de rateu, sa nu privesti in carburator), si ar trebui sa porneasca , daca nu a fost inecata, sau nu ar fi avut alimentare in mod normal. Bujiile, la proba, sa dea scanteie albastra. Daca e mica si rosie, in cilindru nu mai e deloc. Faceti-le p-astea si veniti cu alte detalii, daca nu merge. 17 May 2009, 10:58: Ba, voi mi-ati speriat geologul , cu asemenea nume. Indiene, Africane, extraterestre, numai Romanesti nu. Cui ma adresez? Pune jicloarele vechi la loc (care au mers). Nu stiu de ce le tor schimbati, voi nu vedeti ca in lumea asta nimic nu mai e corect, e numai batjocera. Nu sunt facute bine, nu sunt perechi, cum sa mearga? Numai daca sti ce trebuie, si cum , asa te descurci. This post has been edited by PH-06-BOA: 17 May 2009, 10:58 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
born2_hate |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 1 July 08 ![]() |
poi am schimbat jiglerele cu un set mai nou si nu mai curgea.
cuiul pontou nu se verifica astfel: dai capacul carburatorului jos il intorci cu plutitorul in sus si tragi aer pe stiutul pe care intra benzina si tre sa prinda limba asa am vazut la un mecanic |
--------------------
dacia
1310
1998
- HD 90 MIH
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Aia -i proba , daca inchide. Dar cand? Unde?
Dai la pompa, dai capacul jos, vezi unde-i nivelul, daca e mare dai benzina jos, pui capacul, iar dai la pompa, iar dai jos si vezi nivelul, care trebuie sa fie la jumatatea planului inclinat. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
born2_hate |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 1 July 08 ![]() |
ieri a mai aparut o problema dupa cate va incercari nereusite de pornire a cedat si electromotorul se mai aude doar un ticait da nu invarte se mai poate repara sau tre sal schimb ? Si nu vreau sa fiu nepoliticos da poti sa imi explici un pic care e planul inclinat ?
E cumva partea aia de mai de sus de jiglerul cu bila?adica cam pe unde vine plutitorul ? |
--------------------
dacia
1310
1998
- HD 90 MIH
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
1.da,ala e planul inclinat
2.daca face "TAC" sunt periile;o metoda mai neortodoxa e sa il ciocanesti lateral;daca nu rezolvi nimic oricum trebuiesc schimbate periile. inca un sfat:sigur ai innecat'o de mai multe ori.Nu uita de fiecare data sa scoti bujiile sa se aeriseasca camerele de ardere si bujiile sa nu fie innegrite de fum,eventual le cureti de fiecare data(NU CU PERIA DE SARMA). Apoi,stiu ca poate e banal dar totusi,fisele sunt in ordinea corecta?Intreb deoarece,daca faci cum a zis ph06boa nu are de ce sa nu porneasca. |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
born2_hate |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 1 July 08 ![]() |
ordine pornire este 1-3-4-2 asta ca sa fiu sigur. mai trebuie sa verific maine bobina si scanteia la fise pt ca azi ma apuc de electromotor.pt ca atunci cand am vrut sa verific astea ma lasat electromotorul
|
--------------------
dacia
1310
1998
- HD 90 MIH
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Dar bateria mai are ceva in ea , ca de cand dai... Incarca intai bateria, si apoi te convingi de electromotor.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
born2_hate |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 1 July 08 ![]() |
am puso la incarcat pe redresor. si am dus electromotorul la un electricean inca astept sa mai incerc bobina si fisele
19 May 2009, 17:23: gata am reusit sa o fac sa porneasca problema era la bobina de inductie am schimbato si a pornit foarte repede. Multumesc tuturor pentru sfaturi . This post has been edited by born2_hate: 19 May 2009, 16:23 |
--------------------
dacia
1310
1998
- HD 90 MIH
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th June 2025 - 06:13 |