Pornire pe gaz, Numai cand vrea
![]() ![]() ![]() |
Pornire pe gaz, Numai cand vrea
0000 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1990
|
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
are nevoie de energie mai mare a scanteiei pt a porni,cand impinge nu mai trage curent demaroru. Cauze:bateria slaba, orice la aprindere care scade energia scanteii (de ex fise rezistive cu rez. marita), avans dereglat sau gaz prea mult sau prea putin. Poate si demaroru defect care 'fura' curent
' |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Subscriu si eu, ii fura curent la pornire si nu mai are suficient sa deschida electrovalva de gaz. Sa verifice si bornele daca sunt curate sau nu si eventuali consumatori "neautorizati". Posibil si bateria sa fie pe duca.
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
0000 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Bateria este noua, electrovalva este buna, dar cand da la automat becuri din bord clipesc in continuu. Cum verific daca masina fura curent?
|
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
posibil electromotorul sa ia un curent mare sau sa fie un defect de contact, ia un fir si pune de la plus bobina electrocalva la plus baterie si actioneaza electrovalva atinci cind nu vrea sa porneasca , eu asa pusesem , cind era calda nu mai deschidea gazul citeodata
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Sau chiar contactul, sa "taie" alimentarea , cand se da la demaror. Cand pui contactul se aprinde la bord, dar cand dai la automat, se intrerupe curentul pe bobina de inductie. Daca pe benzina nu face asa, pica tot ce-am zis. Ar mai fi, ca una din supape, sa inchida (avand arcul mai tensionat), cand electromotorul "mananca" din curent (avand si vreo borna slaba, oxidata).Pune aparatul pe bornele de legatura sau chiar pe cabluri daca ai loc, cand se da la automat, si apoi pe bornele bateriei. Nu trebuie sa fie diferenta . Pune si pe bornele la supape, si s-ar putea sa ai chiar sub 10 V, putin pentru a avea o anclansare sigura. Poate nu-i asa, dar verifica sa fi sigur.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:20 |