Semnul de pe volanta!, nu reusesc sa gasesc semnul de pe volanta!!!!
![]() ![]() ![]() |
Semnul de pe volanta!, nu reusesc sa gasesc semnul de pe volanta!!!!
varu_vyyp |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|||
AutoVic |
![]()
Post
#2
|
![]() Amator de "NOU" Group: Members Posts: 282 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Reglarea culbutorilor poti sa o faci si prin alta metoda: Dai bujiile afara si bagi o surubelnita in fiecare "gaura" dupa schema de reglaj bineinteles, invarti motorul manual (de ventilator daca nu cumva ai electroventilator), incet pana ajunge capul pistonului in contact cu surubelnita si apoi reglezi dupa schema distantele. Pistonul face o cursa mai mare decat iti permite metoda "surubelnitei" asa ca poti sa il invarti mai mult, iar daca ai lumina se vede la ochiul liber pana unde urca pistonul. Bataia poate fi din motor nu obligatoriu din culbutori, dar totusi regleaza-i... Spor! |
--------------------
DACIA 1310 L / 1998
DACIA LOGAN Prestige
2007
- B 16 KNM Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Tu crezi ca pe acestia din link-ul de mai jos ii reglez cu lera?
![]() 7 May 2009, 20:13: Vezi ca pistonul poate fi in 2 faze sus ! ( una e faza de compresie - unde se poate regla ; si una e de evacuare ) 7 May 2009, 20:17: E mai corect sa te orientezi dupa luleaua de la delcou , in dreptul plotului care este , culbutorii acelui cilindru ii reglezi ( exemplu : Daca luleaua e in dreptul fisei 1 , reglezi la cilindrul 1 ; rotind o jumatate de tura de elice luleaua ajunge in dreptul lui 3 si vei regla cilindrul 3 s.a.m.d ) . This post has been edited by PH-06-BOA: 7 May 2009, 20:17 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
AutoVic |
![]()
Post
#4
|
![]() Amator de "NOU" Group: Members Posts: 282 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Interesanta metoda, o s-o iau in calcult
![]() Ce motor e in clipurile de mai sus, e enorm! |
--------------------
DACIA 1310 L / 1998
DACIA LOGAN Prestige
2007
- B 16 KNM Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
|
|
varu_vyyp |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
Astazi mam apucat de reglat culbutori, am aplicat cea mai tare metoda. Am scos bujiile, la delcou nu am umblat la nik, doar am scos fisele cu exceptia celei de la pistonul 1 unde am pus bujia in fisa si am lasato afara. Am invartit de motor pana a dat scante ( din spusele unui meserias acuma ar trebuie sa vad in camera de vizitare semnul de pe volanta ) din pozitia asta am inceput sa reglez .....nu mai stiu cum ca am avut lectia scrisa pe o hartie. Dupa ce am terminat am pornit motorul, bineinteles ca a luato la sefert
![]() 7 May 2009, 20:53: PH 06 BOA zimi si mie metoda asta cu luleaua daca o stii ca e mult mai simpla si cred ca e si buna. This post has been edited by varu_vyyp: 7 May 2009, 20:53 |
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
luleaua pe plotul 1, reglezi jocurile la cilindrul 1, pe 2, la cilindrul 2 si tot asa pana la 4
![]() |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
AutoVic |
![]()
Post
#7
|
![]() Amator de "NOU" Group: Members Posts: 282 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu ma bag la metoda cu luleaua, il las pe PH 06 BOA
![]() Spor! This post has been edited by AutoVic: 7 May 2009, 21:02 |
--------------------
DACIA 1310 L / 1998
DACIA LOGAN Prestige
2007
- B 16 KNM Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
|
|
varu_vyyp |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
legat de culbutori sunt foarte lamurit ....VA MULTUMESC PENTRU SFATURI!!!
mai am o problema .....cum se poate schimba becul de la bara sapate care lumineaza numarul de inamtriculare....are cineva idee???? |
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
pai la masina ta din cate imi amintesc eu se da jos capacul lampii,care e prins in 2 suruburi...
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
varu_vyyp |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
lampa are numai 2 suruburi de prindere in bara si sunt ruginite, le desfac greu ca nu am surbelnita in cruce. Are un papuc jos unde vine firul nu se poate pe acolo ....nu are un sitem ....
E obligatoriu sa o dau jos ? |
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
nu are nici un sistem acolo din cate imiamintesc eu. Nu ma duc la ora asta afara sa dau jos lampa sa verific dar in vara cand le-am vopsit am dat-o jos si sunt 88% sigur ca trebuie sa desfaci alea 2 holzsuruburi ca sa poti schimba becul. E un bec de 4w, ca cel de pozitii.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
varu_vyyp |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
Cand am schimbat bara veche mergea becul, am uita sa verific becul de pe bara asta
![]() Am arucat bara cu tot cu lampa si inaite de asta am tras de papucul ala pama lam crapat......acuma nu pot sa fac la fel Mc ptr sfat! |
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
daca is varza foloseste bormasina...
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
varu_vyyp |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
problema e ca sunt la scoala nu sunt acasa ..... nu prea am scule la mn
oricum o sa incerc sa le desfac......am intrebat sa nu il stric si pe asta. |
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Trebuie sa dai cele doua holsuruburi jos, ca sa poti schimba becul din bara.
This post has been edited by Adrian_Boy: 8 May 2009, 15:27 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cum ai facut cu fisa, e acelasi lucru ca si cu luleaua, numai ca la fisa mai vezi si scanteia si e mai la fix, dar e incomod sa pui bujie, sa pui contact, vei tine platina sub sarcina, bobina se incalzeste... Asa, luleaua, indica plotul de la 1 (plaja de rotatie e destul de mare, nu necesita precizie stricta).
AutoVic, de ce sa nu te bagi? Daca nu-ti spui parerea, nici nu ai cum sa te verifici. Daca nu ai idei , inseamna ca te lasi condus, ceea ce nu e prea bine.Daca faci de unul singur, ai putea sa dai gres. Eu am pretentia sa cred, ca stiu multe, si totusi mi-ar trebui, de multe ori p-atatea.Ati vazut clipurile(ieri le-am facut), acolo nu se greseste. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Minel |
![]()
Post
#17
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
cristi74 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 15 July 05 ![]() |
Ca sa vezi semnul de la volanta trebuie sa te uiti prin gaura. Se vad dintii iar la un moment dat vei vedea o crestatura. Te poti ghida si dupa lulea cand se apropie semnul, scoti capacul delcou si trebuie contactul lulelei sa ajunga in dreptul fisei nr1
Attached thumbnail(s) volanta.jpg ( Size: 117.2k ) Number of downloads: 229 |
--------------------
Dacia
Logan 1.2 16v
2009
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu e nevoie de volanta, si apoi, nu conteaza nici de la care capat numeri. E totuna. Gresesc? De ce?
15 May 2009, 23:03: Nu e nevoie de volanta, si apoi, nu conteaza nici de la care capat numeri. E totuna. Gresesc? De ce? This post has been edited by PH-06-BOA: 15 May 2009, 23:03 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 11:47 |