DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cu bobina de inductie, cred ca mi-am ars ceva si nu stiu ce?

isara
post 16 May 2009, 10:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 5 May 06




Salut. Am o dacie 1300 si mi s-a rupt un contact de la bobina veche care nu avea scris pe ea polii respactiv + si - si am luat una noua si cred ca initial am pus-o invers cu polii inversati.
Apoi am montat-o bine cu - la ruptor si + la firul de la contact si initial nu a pormit. Apoi am schimbat condensatorul si a pornit. Dar nu mai merge rotund,face cate o explozie in toba la fiecare ciclu cred.
Daca stiti va rog sa-mi spuneti ce-as mai fi putut sa ard, daca am inevrsat bornele - mentionez ca am ars platinele si condensatorul? sau ce sa mai verific?
Merci mult!


16 May 2009, 10:14:
Am uitat sa va spun ca am instalatie electrica de 1400 si am verificat sigurantele, fisele de bujii si fisa centrala, cablul de la bobina la ruptor. Nu stiu de releul din dreapta bobinei daca este implicat


This post has been edited by isara: 16 May 2009, 10:14


--------------------
Dacia 1300, Logan - SB 16 SAS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
codrin_1300
post 16 May 2009, 11:20
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 23 December 08




cred ca condensatorul tau e varza biggrin.gif iati unu duduco si dupa aia mai stam de vorba


--------------------
Dacia 1300 1973 - BZ 90 CDN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 16 May 2009, 14:25
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Femeia ai ars-o . Blesteme, mai las-o si iesi la masina, si lucreaz-o mai mult, ca si aia-i geloasa.
N-ar fi avut nimic, s-o legi invers. Inductia nu se produce , decat in curent alternativ. Ca urmare, nu poti spune care e plus, si care e minus. Bobina, e un transformator ridicator de tensiune. Dar, pentru ca secundarul bobinei are un capat comun cu unul de la primar, s-a notat totusi ,pentru a se distinge capetele comune. Putea sa puna orice notatie, ca bobinele mai vechi, au 1 si 15. 15 e plus.
E posibil ca bobina sa-ti faca fente (ce daca e noua?), dar mai intai vezi condensatorul, pune unul mai vechi, sa nu fie crapat la izolator, ca astea noi, multe sunt proaste. Tehnologie de-afara. Platina sa fie bine nituita la pintenul izolator, ca lamela (arcul)sa faca bine contact. Scoate siguramta care tine platina, arunc-o, ca aia de multe ori fura . Tensionezi arcul putin in sus, si o va tine apasata cand il bagi pe izolator. Nu va iesi. Vezi si izolatorul platinei, ala de pe ax, sa nu fie strapuns. Vezi atent.

Dupa stea, mai intreaba.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
isara
post 16 May 2009, 18:43
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 5 May 06




Merci mai incerc si osa va mai spun


16 May 2009, 18:49:
Nick name-ul vine de la Isaila Radu si nu-s femeie. Va pun niste poze cu masina

16 May 2009, 18:52:
Pozele


This post has been edited by isara: 16 May 2009, 18:52

Attached thumbnail(s)
Image_07_.jpg ( Size: 38.48k ) Number of downloads: 145
A.jpg ( Size: 38.38k ) Number of downloads: 155
B.jpg ( Size: 36.41k ) Number of downloads: 152
C.jpg ( Size: 35.92k ) Number of downloads: 155


--------------------
Dacia 1300, Logan - SB 16 SAS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 19:21
Forum Renault