DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Semnul de pe volanta!, nu reusesc sa gasesc semnul de pe volanta!!!!

varu_vyyp
post 6 May 2009, 17:19
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




De curand am schimbat motorul si am ceva probleme cu un culbutor care se aude la o turatie mai mare. Problema este ca mam documentat in legatura cu reglarea culbutoriulor ...... am cumparat o lera .....dar nu reusesc sa gasesc punctul de pe volanta.


Mai este vreo posibilitate de al gasi ?????

6 May 2009, 17:22:
placa de presiune + disc ambreaj si motorul sunt de 1400 si nu mai e ca inaite .....cutia de viteze este cu 4 trepte.....probabil sa fie vreo problema cu fereastra de vizitare ???

This post has been edited by varu_vyyp: 6 May 2009, 17:22


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 7 May 2009, 19:21
Post #2


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti





Reglarea culbutorilor poti sa o faci si prin alta metoda:
Dai bujiile afara si bagi o surubelnita in fiecare "gaura" dupa schema de reglaj bineinteles, invarti motorul manual (de ventilator daca nu cumva ai electroventilator), incet pana ajunge capul pistonului in contact cu surubelnita si apoi reglezi dupa schema distantele.

Pistonul face o cursa mai mare decat iti permite metoda "surubelnitei" asa ca poti sa il invarti mai mult, iar daca ai lumina se vede la ochiul liber pana unde urca pistonul.

Bataia poate fi din motor nu obligatoriu din culbutori, dar totusi regleaza-i...

Spor!


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 7 May 2009, 20:08
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Tu crezi ca pe acestia din link-ul de mai jos ii reglez cu lera? smile.gif) La mana,ca poate sa fie concave cozile la supape si culbutorii , si iti da eroare ...




7 May 2009, 20:13:
Vezi ca pistonul poate fi in 2 faze sus ! ( una e faza de compresie - unde se poate regla ; si una e de evacuare )

7 May 2009, 20:17:
E mai corect sa te orientezi dupa luleaua de la delcou , in dreptul plotului care este , culbutorii acelui cilindru ii reglezi ( exemplu : Daca luleaua e in dreptul fisei 1 , reglezi la cilindrul 1 ; rotind o jumatate de tura de elice luleaua ajunge in dreptul lui 3 si vei regla cilindrul 3 s.a.m.d ) .

This post has been edited by PH-06-BOA: 7 May 2009, 20:17


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 7 May 2009, 20:41
Post #4


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Interesanta metoda, o s-o iau in calcult biggrin.gif

Ce motor e in clipurile de mai sus, e enorm!


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 7 May 2009, 20:45
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




Astazi mam apucat de reglat culbutori, am aplicat cea mai tare metoda. Am scos bujiile, la delcou nu am umblat la nik, doar am scos fisele cu exceptia celei de la pistonul 1 unde am pus bujia in fisa si am lasato afara. Am invartit de motor pana a dat scante ( din spusele unui meserias acuma ar trebuie sa vad in camera de vizitare semnul de pe volanta ) din pozitia asta am inceput sa reglez .....nu mai stiu cum ca am avut lectia scrisa pe o hartie. Dupa ce am terminat am pornit motorul, bineinteles ca a luato la sefert tongue.gif, am reglat relantiul foarte mic si am remarcat ca merge mai bine ca inainte, nu merge intrerupt, nu vibreaza . Inainte se auzeau numai la o turatie mai mare si daca era motorul incins. Maine am ceva treaba si o sa o incing sper sa nu mai bata....nu era o batae mare dar e mai bn sa meraga cum trebue....

7 May 2009, 20:53:
PH 06 BOA zimi si mie metoda asta cu luleaua daca o stii ca e mult mai simpla si cred ca e si buna.

This post has been edited by varu_vyyp: 7 May 2009, 20:53


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 7 May 2009, 21:00
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




luleaua pe plotul 1, reglezi jocurile la cilindrul 1, pe 2, la cilindrul 2 si tot asa pana la 4 smile.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 7 May 2009, 21:01
Post #7


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Nu ma bag la metoda cu luleaua, il las pe PH 06 BOA biggrin.gif, dar metoda cu bujia cred ca e si mai precisa, scanteia se produce la fix cat sa reglezi...

Spor!

This post has been edited by AutoVic: 7 May 2009, 21:02


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 7 May 2009, 21:11
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




legat de culbutori sunt foarte lamurit ....VA MULTUMESC PENTRU SFATURI!!!
mai am o problema .....cum se poate schimba becul de la bara sapate care lumineaza numarul de inamtriculare....are cineva idee????


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 7 May 2009, 21:12
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




pai la masina ta din cate imi amintesc eu se da jos capacul lampii,care e prins in 2 suruburi...


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 7 May 2009, 21:16
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




lampa are numai 2 suruburi de prindere in bara si sunt ruginite, le desfac greu ca nu am surbelnita in cruce. Are un papuc jos unde vine firul nu se poate pe acolo ....nu are un sitem ....
E obligatoriu sa o dau jos ?


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 7 May 2009, 21:23
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




nu are nici un sistem acolo din cate imiamintesc eu. Nu ma duc la ora asta afara sa dau jos lampa sa verific dar in vara cand le-am vopsit am dat-o jos si sunt 88% sigur ca trebuie sa desfaci alea 2 holzsuruburi ca sa poti schimba becul. E un bec de 4w, ca cel de pozitii.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 7 May 2009, 21:28
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




Cand am schimbat bara veche mergea becul, am uita sa verific becul de pe bara asta sad.gif
Am arucat bara cu tot cu lampa si inaite de asta am tras de papucul ala pama lam crapat......acuma nu pot sa fac la fel
Mc ptr sfat!


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 7 May 2009, 21:40
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




daca is varza foloseste bormasina...


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 7 May 2009, 22:06
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




problema e ca sunt la scoala nu sunt acasa ..... nu prea am scule la mn
oricum o sa incerc sa le desfac......am intrebat sa nu il stric si pe asta.


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 8 May 2009, 15:26
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Trebuie sa dai cele doua holsuruburi jos, ca sa poti schimba becul din bara.

This post has been edited by Adrian_Boy: 8 May 2009, 15:27


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 8 May 2009, 21:42
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Cum ai facut cu fisa, e acelasi lucru ca si cu luleaua, numai ca la fisa mai vezi si scanteia si e mai la fix, dar e incomod sa pui bujie, sa pui contact, vei tine platina sub sarcina, bobina se incalzeste... Asa, luleaua, indica plotul de la 1 (plaja de rotatie e destul de mare, nu necesita precizie stricta).
AutoVic, de ce sa nu te bagi? Daca nu-ti spui parerea, nici nu ai cum sa te verifici. Daca nu ai idei , inseamna ca te lasi condus, ceea ce nu e prea bine.Daca faci de unul singur, ai putea sa dai gres. Eu am pretentia sa cred, ca stiu multe, si totusi mi-ar trebui, de multe ori p-atatea.Ati vazut clipurile(ieri le-am facut), acolo nu se greseste.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 8 May 2009, 22:35
Post #17


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(AutoVic @ 7 May 2009, 21:41)
Ce motor e in clipurile de mai sus, e enorm!
*




Parca ar fi de locomotiva .... unsure.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi74
post 12 May 2009, 18:35
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 15 July 05




Ca sa vezi semnul de la volanta trebuie sa te uiti prin gaura. Se vad dintii iar la un moment dat vei vedea o crestatura. Te poti ghida si dupa lulea cand se apropie semnul, scoti capacul delcou si trebuie contactul lulelei sa ajunga in dreptul fisei nr1

Attached thumbnail(s)
volanta.jpg ( Size: 117.2k ) Number of downloads: 229


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 15 May 2009, 23:02
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu e nevoie de volanta, si apoi, nu conteaza nici de la care capat numeri. E totuna. Gresesc? De ce?

15 May 2009, 23:03:
Nu e nevoie de volanta, si apoi, nu conteaza nici de la care capat numeri. E totuna. Gresesc? De ce?

This post has been edited by PH-06-BOA: 15 May 2009, 23:03


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 19:32
Forum Renault