Servofrana in loc de frana fara servo
![]() ![]() ![]() |
Servofrana in loc de frana fara servo
kalyyyyyy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Probabil trebuie sa schimbi galeria, deoarece la cea veche nu ai stut.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ciuhapu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 24 February 06 From: . ![]() |
Intr-adevar, ai nevoie de o galerie noua prevazuta cu stut pentru servofrana.
Recomand sa montezi acelasi tip de galerie (pt. carb. simplu corp daca ai asa si nu ai facut vreo modificare) pentru ca eu am pus o galerie de dublu corp si am fost respins la ITP pe motiv de modificare la motor. Mai ai nevoie sa decupezi tabla in locul de montare a servofranei si sa faci in asa fel incat sa poti monta conductele in pompa pentru ca se va modifica pozitia pompei de frana (spre partea din fata a masinii). Daca pompa si restul sistemului de franare sunt bine puse la punct atunci vei constata o inbunatatire a franarii. Bafta. P.S La ITP montarea unei servofrane daca masina nu a avut, se considera o imbunatatire nu o modificare. ![]() |
--------------------
...
...
...
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Da, sa-ti pui servo pe masina ce nu a avut e voie, invers, adica sa-ti pui pompa simpla pe o masina prevazuta cu servo nu te lasa..ceea ce mi se pare firesc.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Am uitat sa intreb desi cam banuiesc raspunsul,nu exista servofrana cu 3 conducte,nu-i asa?
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
ciuhapu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 24 February 06 From: . ![]() |
servofrana nu are legatura cu conductele, pompa poate fi cu 3 sau 4 conducte, tu atasezi suplimentar la pompa ta existenta (3 conducte in cazul tau, circuit simplu) acea asa zisa servofrana adica acea "tulumba" de forma cilindrica.
|
--------------------
...
...
...
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Ciuhapu,din cate zici tu nici nu trrebuie sa schimb pompa de frana;atunci de ce stiam eu ca la magazin trebuie sa intrebi daca sa iti dea pompa cu servo sau fara?oricum,presupunind ca este cum zici tu,unde atasez mai exact tulumba?
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
ciuhapu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 24 February 06 From: . ![]() |
Nu stiu ce intrebi la magazin, pompa centrala e una si servo e alta.
Servofrana se monteaza practic intre pedala si pompa de frana. Daca esti din Bucuresti da-mi PM si iti arat cum sa faci. |
--------------------
...
...
...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
De ce sa schimbi galeria?
Mergi la un magazin cu piese si masori partea cilindrica si gaura unui stut, mergi la un strungar sa-ti faca unul cu filet cilindric si practici o gaura filetata in galerie. Asta e una din solutii, am vazut si a doua solutie in care au facut filet cilindric in galerie si au infiletat stutul conic cit s-a putut, etansarea a fost asigurata. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
gt_ |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 27 August 05 ![]() |
sunt de aceeasi parere cu liviudiaconu, sau mai bine te duci la dezmembrari si iei o galerie cu gaura deja data mai naspa o sa fie sa "belesti" tabla de acolo de la pompa iti ia ceva vreme si sa stii ca cel mai bine tine frana cu pompa mica+servo bafta in continuare ca e mult de munca
![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.6 8v
2008
- B83ZYU
|
|
Fizz |
![]() ![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 September 06 From: Braila ![]() |
Se poate monta servo si fara sa se faca modificari la galerie.
Singura conditie ce trebuie indeplinita,e sa se monteze o flansa pata calda cu uis,iar la stutul liber de la galerie se racordeaza furtunul de la servo. :-) |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|
Night Dog |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 9 July 06 ![]() |
eu zic ca nu e mai smechera frana daca ai pompa de servo la ea.. intradevar merge mai usor pedala CAND E MOTORUL PORNIT plus ca e cam scumpa pompa de servo. din dezmembrari daca o iei mergi pe noroc, ca daca n ue buna memmbrana iti merge motorul ca tractorul, daca primeste aer fals iar iti merge motorul ca tractorul , si sa te uiti daca it iajung conductele daca pompa se muta cu vreo 10 cm aprox in fata, in legatura cu galeria... cel mai bine ii sa iti iei una din dezmembrari ca e mai buna treaba, cu stutzu pus fain frumos ii dai o vopsea faina si o pui si sa iti iei un furtun gros ca un prieten si-o pus dinala din piata cu pereti subtiti si cand pune frana facea furtunmul ca punga
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1985
- Cj XX XXX Dacia Rock's
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc de lamuriri,am inteles,foarte de ajutor sunte-ti!
M-am lamurit cu galeria,probabil imi iau noua.Cu pompa actuala ca trebuie pastrata,e o mirare,dar o veste buna,tocmai o schimbase-m.Totusi,daca tulumba,partea de servo,se monteaza intre pompa si pedala,nu trebuiesc facute adaptari?este complicat?detalii va rog si scuzati-mi nepriceperea... |
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
sik |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 ![]() |
se da gaura cu bormasina in galeria de admisie; se baga filiera si se face filet se monteaza stutul care deja e filetat(se gaseste in magazin) pompa de servo e 800 furtunu dintre galerie si pompa 100 stutul 50+50 o piatra de polizor ca sa dai gaura intre compartimentul motor si habitaclu total 100 ron doar piese
|
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
tuner |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.556 Joined: 27 September 05 From: BrAsOv ![]() |
gaura in galerie nu se da pe masina !!! pt ca pot ajunge bucatele de material in motor (span) nu e indicat pot aparea zgarieturi pe camasa pistonului in rest bafta
|
--------------------
am avut o dacie
131o L
mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Stiu ca sunt cicalitor,dar ce presupune mai exact gaura dintre habitaclu si compartimentul motor?mai exact cat de complicat este de facut aceasta gaura?Se poate reveni apoi la sistemul fara servo?
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#17
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
SERVO NOUA 80 ron. merge si la pompa cu 3 conducte.
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
gt_ |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 27 August 05 ![]() |
frate gaura este data dar ea trebuie largita si iti trebuie o freza pt metal merge si la pila dar dai pana la anu` si tot nu e gata
![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.6 8v
2008
- B83ZYU
|
|
sik |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 ![]() |
gaura intre habitaclu si compartimentul motor exista da se mareste cu o piatra de polizor rotunda pusa pe o bormasina; gaura se face tot cu bormasina cu galeria pusa pe masina dupa ce s-a dat gaura se introduce pe gaura o surubelnita care in prealabil a fost magnetizata pentru a strange pilitura din galerie
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
Axll |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
decit sa te chinui sa polizezi tuul volan, mai bine cumperi unul nou si gata cu problema montarii servofrinei. a si sa stii ca servofrina nu are legatura cu pompa de frina. poti pune serva pe orice tip de pompa.
bafta la ciocanit |
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
"Tuul volan|" banuiesc ca este tabla dintre motor si habitaclu.Se gaseste usor asa ceva?Este greu de montat?
Oricum drumul e fara cale de intors,am cmparat piesa de servo si adaptarea pentru furtun la galerie,o piesa facuta la strung ce imparte iesirea din galerie pt carburator in 2,solutie foarte eleganta de altfel. |
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
Axll |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
nu e o tabla! este tot ce sustine volanul, pedalele, pompa de frina si implicit serva. se gaseste lamagazin si pur si simplu ceri " tun volan pentru servo frina". singura diferenta e cale pentru servofrina are gaura unde vine pompa de frina mai mare.
oricum lucru nou e lucru nou iar eu te sfatuiesc sa cumperi tunul volan nou. chiar daca o sa iti ia un pic mai mult timp o sa vezi ca nu a fost in zadar bafta la ciocanit |
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Cam tarziu dar revijn.Am montat sevofrina.Incredibil cat de bine poate sa mearga.Operatiunile sunt urmatoarele:
-achizitionat servo-sh,nu recomand,dar eu mi-am incercat norocul,sa vedem cat tine -marit gaura in mitraliera,mi s-a zis ca nu e deajuns sa schimb mitraliera dar totusi din ce am inteles eu ca inseamna aceasta si din cate am vazut la marirea gaurii este indeajuns schimbarea;gaura a fost marita cu autogen,as fi incercat varianta cu piatra dar nu am de unde sa alimentez bormasina. -galeria nu am schimbat-o,a facut mecanicul o adaptare,a pus T-ul din plastic de la relanti direct pe galerie si a reorganizat conductele.Am un dispozitiv facut la strung care inlocuieste stutul din galerie dar stutul de la galeria mea este de aluminiu si e blocat,in concluzie nu e bine sa incerc a il desface. -asta e tot parerea mea este ca merita tot efortul/banii. |
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#24
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
Sal. Am si eu o intrebare, am un dublucorp cu galerie si cu stut ptr servofrana, iar ptr. itp trebuie sa-l dau jos, sa pun carfil cu galerie de simplucorp. In galeria noua nu am stut ptr servofrana. Am inteles ca exista o posibilitate sa leg servofrana la carburator cumva, fara sa dau gaura in galerie ptr. servofrana. Cum? Are cineva o poza?
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Mai bine dai gaura in galeria aia, filetezi, pui stut din Al (se gasesc in comert).
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
cannavaro |
![]()
Post
#26
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
Mi-am luat direct galerie cu stut ptr. servofrana si am rezolvat treaba.
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 12:12 |