DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> intrebare

xcss
post 27 May 2009, 23:05
Post #31


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Recunosc smerit ca daca 200 Nm (Newtoni metru, nu nanometri cum am mai vazut scris p-aci) e foarte mic, cuplul motorului meu e infim... ma duc sa ma ascund... Nenea klaus, ma ierti?... Ca CelRapid s-ar putea sa nu... mellow.gif


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 27 May 2009, 23:09
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(TheFastOne @ 27 May 2009, 23:06)
Nea' casetofon, citind cele scrise de mine te-ai regasit cumva in descrierea pilotului ? Sau beneficiezi de aceeasi motorizare pe care orice posesor de porche si-ar dori-o si nu esti pe deplin multumit de ea ?
Nu vad de s-ar fi trezit frustratul din tine din moment ce n-am pus accentul pe forta impresionanta a motorului ci pe lipsa de materie cenusie a soferului care doreste sa "dea scartz in a 2 a".

*


Nea volsvagin, mai da mata o limba la sigla de la vaginu' nemtesc si poate ti se limpezeste privirea aia basesciana. Ca te uiti cu un ochi la forum si cu unu' la cei 131 de armasari de rasa balegoasa. D-aia nu vezi ca eu nu am scris nicaieri ca am dat eu scartz in treapta a doua cu loganu'. radmasa.gif
Nu mai revarsa frustrari de tedeist care baga motorina cu pipeta. Nu toti de pe acilea de pe forum privim cu invidie la mirobolanta ta uzina germana pe roti. Poate pentru ca nu ne dorim altceva decat daciile noastre... poate pentru ca avem masini mai potente decat tine... Nu vei afla niciodata nici daca iti va prezenta Esca un reportaj pe tema asta. E pacat ca iti lipseste capacitatea de a intelege ceea ce citesti. Sper sa stai mai bine macar cu auzu', desi ma indoiesc ca mai ai timpanele intregi dupa ce te dai cu tractoru' nemtesc. Oricum, de la atata fum de calitate, nu vezi nci macar ce scriu userii aia pe care ii interpelezi de dragu' de a iti antrena ferocitatea!


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 27 May 2009, 23:36
Post #33


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




Nici o problema domnu' moderator. Feel free to jump in at any time smile.gif Poate am exagerat putin cand am spus foarte mic. Este doar mic. E mai ok asa ? blink.gif
Ia uite ce explica un coleg chiar aici pe forum:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=2794

"M-am documentat in ultima vreme pentru a raspunde la intrebarea: "Cat de importante sunt puterea, respectiv cuplul motorului in dinamica masinii".
In ideea ca poate sunt si altii interesati de acest subiect, am sintetizat concluziile mai jos.
Nota: Cele ce urmeaza reprezinta o sinteza; nu am nici un merit pentru aceste informatii.

Sa presupunem ca avem o bara de lungime R = 1m, cuplata la axul unui motor care dezvolta un cuplu de 1Nm. La capatul barei, putem o forta rezistenta de Fu = 1N.
Atat timp cat axul nu se roteste, nu se creaza lucru mecanic. Pornim motorul si acesta incepe sa roteasca bara cu o singura rotatie. Lucrul mecanic efectuat:
Lu = Fu x Du = 1N * (2 * PI * 1m) = 2 * 3,1415 = 6,283 J
- unde PI e cunoscutul 3,1415926...

Daca rotatia respectiva s-a efectuat intr-o singura secunda, inseamna ca motorul a dezvoltat o putere de:
Pu = Lu / Tu = 6,283 J/sec = 6,283W

Evident, daca motorul va efectua "n" rotatii pe secunda, lucrul mecanic si puterea vor fi de "n" ori mai mari:

Pn = Fu * Du * (n / T) = n * 6,283 W

Daca la capatul barei de 1 metru agatam o forta de marime "C" Newton, motorul va trebui sa dezvolte un cuplu de C Nm pentru a o deplasa.
In acest caz, al unui motor de cuplu C Nm la turatia n rotatii pe secunda, puterea este:

P' = C * Fu * Du * (n / T) = C * n * 6,283 W

Dar:
- turatia se exprima in RPM (rotatii pe minut), deci RPM = n * 60
- puterea se exprima in CP (cai putere), deci CP = P' / 735,5

Rezulta:
CP * 735,5 = C * ( RPM / 60 ) * 6,283
de unde:

[b]CP = (C * RPM) / 7023
- unde: CP -> putrea in cai putere, C -> cuplul motor in Nm, RPM -> turatia in rot/min.

Aceasta inseamna ca diagrama de putere depinde matematic de diagrama de cuplu (si invers). Ideea este ca, atunci cand se masoara un motor, in realitate se determina cuplul motor si turatia. Pe baza formulei de mai sus rezulta diagrama de putere.

Apoi, intervine cutia de viteze. Considerand o Dacia 1300 cu cutie viteze 362, ce ruleaza in treapta I de viteza la 3000 rpm, cuplul motor disponibil la una din roti este:

C1 = (95 Nm * 3,81 * 3,77 / 2 ) * 0,8 = 545 Nm
- unde: 95 -> cuplu motor maxim; 3,81 -> raport viteza I; 3,77 -> raport diferential; 2 -> nr. roti motoare; 0,8 -> eficienta (aproximativa) a transmisiei (20% pierderi).
Avem pneuri marime 165/70x13, deci diametrul este:
(165 * 0,7 ) * 2 + (13 * 25,4) = 561,2 mm = 0,561m
si deci forta de impingere la fiecare roata este:
545 Nm / 0,561m = 971,4 N = 99,1 Kgf

In treapta a patra insa (raport 0,97), tot la 3000 rpm, cuplul motor la una din roti este:
C4 = (95 Nm * 0,97 * 3,77 / 2) * 0,8 = 139 Nm, iar forta de impingere la roata:
139 Nm / 0,561m = 247,7 N = 25,2 Kgf

De aici, cat de importanta este etajarea rapoartelor cutiei de viteze. Si, de asemenea, posibilitatea de a ramane cat mai mult timp (pe o plaja de turatii cat mai larga) intr-o treapta inferioara de viteza (cand e vorba de demaraje).

Ceea ce ne infige in scaun cand demaram este cuplul motor. Pentru ca el impinge masina inainte.
Motoarele turbo-diesel au cuplu motor mare, disponibil inca de la turatii joase, dar plaja de turatie este mai ingusta (undeva spre 4500..5000 rpm). Motoarele cu benzina au cuplul maxim disponibil la turatii mai inalte, dar limita maxima de turatie este si ea mai ridicata (deseori 6000+ rpm).
Asa se explica si de ce motoarele turbo-diesel demareaza surprinzator de bine inca de la turatii joase, dar cele pe benzina se comporta mai dinamic la turatii mari, ating viteze maxime mai mari.

Obs: am comparat motoare turbo-diesel cu cele pe benzina aspirate, care sunt cele mai des intalnite astazi. Se schimba putin situatia cand comparam motoare turbo-diesel cu turbo pe benzina.

Ca o concluzie: in ceea ce priveste capabilitatea de a accelera a unei masini, trebuie luate in considerare diagrama de cuplu motor, etajarea treptelor de viteza si greutatea masinii. Puterea maxima a motorului nu are relevanta, in acest caz."

Asadar, avem una dacia 1300. Conform calculelor colegului in viteza 1, forta de impingere cum spune el, sau puterea la roata cum spun eu este de 971,4 N, iar in viteza a IV-a este de 247,7 N, de unde daca aveti placerea sa aflati care este raportul in viteza a III-a veti afla daca scartz sau nu intr-a III-a. Eu pariez pe nu tongue.gif


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 27 May 2009, 23:39
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Te-ai pierdut in fumul tedeiului cudesiirosu. radmasa.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 27 May 2009, 23:44
Post #35


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




Nea' casetofon, ma uimeste cat de mult ati avansat dvs. la capitolul cultura generala precum si la capitolul limbaj de lemn, inspirat fiind probabil de literatura culta pe care ati citit-o fiind un privilegiat membru al academiei de prost gust, nesimtire crasa si indolenta. (am terminat cu insultele)
Pai daca n-ai dat matale scartz intr-a doua cu loganu de 1,6 de unde stii ca se poate ? De la unu ca matale care le citeste zi si noapte si se documenteaza asiduu inainte de a da un raspuns calaretului de vagin nemtesc ma asteptam la mai mult.
Credeam ca aici discutam de chestii demonstrate stiintific, sau daca nu macar probate, dar se pare ca nici matale nu vrei sa fii mai prejos decat conducatorii tarii si faci doar promisiuni "electorale".
Demonstreaza-mi ca face scartz intr-a doua, fa un filmuletz, altfel nu te cred cool.gif


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMW
post 28 May 2009, 00:48
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 7 March 06
From: Bucuresti




Domnu` Iute... 200 Nm cuplu mic?? pentru benzina? sau compari cuplul tau de 310Nm diesel cu unul a unui motor pe benzina?

Cum ai numi dumneata un cuplu de 587 Nm pe benzina? Maricel?!

Dar cuplu de 200 Nm pe 1.4 TFSi 122 CP...tot mic?

Si asa de dragul discutiei iti spun ca poti da "scartz" cu loganu de 1.6 8v intr-a doua linistit...daca te chinui ceva dai si in a 3-a cu el icon_mrgreen.gif ...cu dci-ul...ala cu i-ul rosu dai sigur si in a 3-a... smile.gif

Sa inteleg ca ai adunat multe puncte pe permis in ultima vreme de esti ofticat pe radarele fixe?

Sa vezi ce "scartz" dai iarna cu 1310...si in a 4-a linistit...conditia e sa ai anvelope de vara la -15 grade si sa fie un pic tocite... biggrin.gif

Sa inteleg ca asta faci tu cu masina ta de peste 300 Nm? Dai "scartz"? Ca nu inteleg...

Aia de isi iau si conduc masini puternice incearca sa plece de pe loc fara a rupe aderenta anvelopelor...pentru ca pierd din demaraj...asa ca...mai baga o fisa...

Loganul a fost si este contruit pentru alte scopuri...si este foarte bine gandit pentru targetul lui...


--------------------
Volkswagen Passat Highline 2.0 TDI 4MOTION B6
Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 28 May 2009, 02:35
Post #37


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Va rog frumos...cadeti in derizoriu cand acceptati sa purtati discutii cu insi pe care ii considerati nu tocmai ok.

Cand il vezi pe unu ca alearga gol prin oras..il lasi sa alerge sau suni la politie...nu te apuci sa te certi cu el.

Sper ca toate partile sa considere ca mesajul le este astresat...ca in ritmul asta o sa imi fie greu sa imi dau seama care parte e mai intreaga.....

Daca ne apucam sa ne certam cu toti bizonii privind detalii tehnice marunte...

This post has been edited by Arhimede: 28 May 2009, 02:36


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 28 May 2009, 03:31
Post #38


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




nu inteleg de ce unii oameni vor scartz tongue.gif
cea mai buna acceleratie o ai atunci cand nu rupi aderenta, cand esti la limita aderentei, daca pleci cu scartz (sau partz depinde) e ca si cum te-ai pisa contra vantului rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 28 May 2009, 06:27
Post #39


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




QUOTE(AMW @ 28 May 2009, 00:48)
Domnu` Iute... 200 Nm cuplu mic?? pentru benzina? sau compari cuplul tau de 310Nm diesel cu unul a unui motor pe benzina?

Cum ai numi dumneata un cuplu de 587 Nm pe benzina? Maricel?!

Dar cuplu de 200 Nm pe 1.4 TFSi 122 CP...tot mic?

Si asa de dragul discutiei iti spun ca poti da "scartz" cu loganu de 1.6 8v intr-a doua linistit...daca te chinui ceva dai si in a 3-a cu el  icon_mrgreen.gif ...cu dci-ul...ala cu i-ul rosu dai sigur si in a 3-a... smile.gif

Sa inteleg ca ai adunat multe puncte pe permis in ultima vreme de esti ofticat pe radarele fixe?

Sa vezi ce "scartz" dai iarna cu 1310...si in a 4-a linistit...conditia e sa ai anvelope de vara la -15 grade si sa fie un pic tocite... biggrin.gif

Sa inteleg ca asta faci tu cu masina ta de peste 300 Nm? Dai "scartz"? Ca nu inteleg...

Aia de isi iau si conduc masini puternice incearca sa plece de pe loc fara a rupe aderenta anvelopelor...pentru ca pierd din demaraj...asa ca...mai baga o fisa...

Loganul a fost si este contruit pentru alte scopuri...si este foarte bine gandit pentru targetul lui...
*


Prietene, nu-ntelegi pentru ca nu citesti si te repezi sa-i dai calaratului de vagin nemtesc o replica pe care tu o consideri pe masura. Dar trage aer in piept si linisteste-te. Si in timp ce te linistesti ia-o vreo doua pagini mai inapoi si-apuca-te si citeste. Vei descoperi ceva cu adevarat maret, si-anume faptul ca am spus mai devreme ca nu vad de ce cineva ar vrea sa dea scartz intr-a doua si de ce. Mi se pare un comportament absolut pueril. E ca si cum ti-ai fi cumparat buldozer si vrei sa vezi daca poti ridica cu ajutorul lui greutati de 20 de tone folosindu-l pe post de macara. Pur si simplu nu cred ca a fost proiectat pentru scartz intr-a doua.
Cat priveste masina mea, de cand este in posesia mea, n-am incercat niciodata sa-i dau scartz intr-a doua, si oricum nu cred ca este posibil dintr-un motiv foarte simplu. Are ASR. Si chiar daca acest lucru este posibil, nu vreau sa fac asta dintr-un alt motiv foarte simplu. Tin la masina mea.
Spor la scartzuri tongue.gif


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 28 May 2009, 06:32
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




SSilent, scartzul se aude si cand esti la limita aderentei. Insa cu nea volsvagin iute tedeicudesiirosii e inutil sa incerci sa discuti. El asa de inteligent incat presupune tot ce vrei sa zici sau sa faci. Pana si Freud ar pali de invidie in fata lui.

Nea vagin, intregu' tau rationament din carti de joc se spulbera daca io afirm ca am stat pe scaunu' din dreapta intr-un logan cu scartz. radmasa.gif Da' n-ai cum sa intelegi ceea ce spun ceilalti cand tragi atata fum pe nara. wink.gif Aka partz de vagin nemtesc, ca scartz da vaginu' si scos din viteza. Partea proasta e ca mai necesita penicilina.

28 May 2009, 07:36:
QUOTE(TheFastOne @ 28 May 2009, 07:27)
Vei descoperi ceva cu adevarat maret, si-anume faptul ca am spus mai devreme ca nu vad de ce cineva ar vrea sa dea scartz intr-a doua si de ce.
*




QUOTE(Sony @ 28 May 2009, 07:32)
SSilent, scartzul se aude si cand esti la limita aderentei.
*



Unii nu inteleg nici de ce e apa uda, chiar daca noi le explicam! Insa culmea absurdului este ca ei vor sa retii si sa memorezi cuvintele lor mai ceva ca pe biblie. Dar ei la randul lor nu sunt in stare de acelasi lucru.

Nea vagin, ramane valabila cererea mea de a-mi arata unde am scris io ca am dat scartz la logan. In caz contrar se demonstreaza ca vorbesti doar ca sa nu taci!

This post has been edited by Sony: 28 May 2009, 06:36


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 28 May 2009, 06:42
Post #41


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




Au contraire mon ami, ramane valabila cererea mea de a-ti argumenta prin fapte si a dovedi spusele tale de mai devreme ca loganul poate sa dea scartz. Mi-e lene sa caut postul altetei dvs. regale, rege al scartzului, si sa te citez exact, dar daca este nevoie o s-o fac.
Asadar, demonstreaza-mi ca da scartz, fa un filmuletz, posteaza-l matale frumos pe iutub si mai discutam dupa wink.gif


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 28 May 2009, 08:33
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Bre, nea vagin, o dai din stanga in dreapta, mai ceva ca babele de la santu' ulitei! Se vede pe unde ti-ai facut scoala. radmasa.gif


Io zic sa mergi matale sa mai dai o limba la sigla aia de volsvagin pentru a luci frumos. Sa o vada vecinii si sa crape de invidie! Daca nu o vad bine, ar putea crede ca ai MCV. radmasa.gif

This post has been edited by Sony: 28 May 2009, 08:35


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 28 May 2009, 08:44
Post #43


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




QUOTE(SSilent @ 28 May 2009, 04:31)
nu inteleg de ce unii oameni vor scartz  tongue.gif 
....................
*




Cum nu intelegi? Pentu asta:


"sam gherici meh..
dj..dj..da muzica mai tare...
sam gherici meh...
fortza fortza..fortza fortza...
fortza fortza......
show show show..show...
fortza fortza..fortza fortza...
show show show...show...
le le le le...
le le le le...
le le le le...(4x)"


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 28 May 2009, 08:57
Post #44


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Dom'le,

eu m-am plictist de eternele discutii despre a cui e mai mare - in special "argumentate" de persoane care mai au de optimizat la intelegerea fenomenelor astora (aici: Moment motor la arbore vs. moment motor la roata vs. distributie in plaja de turatii).

Asadar: cine mai vrea sa abordeze cu abureli subiectele aste, il pun pe R/O. Alternativa: stie ce spune (atentie: STIE, nu CREDE CA STIE). Revistele cu poze nu-s documentatie, asa ca nu va luati dupa ce zice acolo.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 28 May 2009, 10:25
Post #45


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(TheFastOne @ 27 May 2009, 22:06)
Nea' casetofon, citind cele scrise de mine te-ai regasit cumva in descrierea pilotului ? Sau beneficiezi de aceeasi motorizare pe care orice posesor de porche si-ar dori-o si nu esti pe deplin multumit de ea ?
Nu vad de s-ar fi trezit frustratul din tine din moment ce n-am pus accentul pe forta impresionanta a motorului ci pe lipsa de materie cenusie a soferului care doreste sa "dea scartz in a 2 a".
Stii ca noi doi avem o bogata istorie de jigniri adresate reciproc. Chiar daca istoria are obositorul obicei de a se repeta, nu doresc si ma straduiesc sa nu mai raspund la provocari.
Pana la urma, de ce sa vrei sa dai scartz ? Daca tot vroiai sa dai scartz de ce n-ai strans putin punga sa-ti fi luat o masina cu un motor cu cuplu peste 300 Nm. De ce sa chinui un motor care echipeaza o masina care n-a fost gandita pentru asa ceva. Loganul este orice mai putin o masina sport sau de curse. Asta in cazul in care nu aduci modificari serioase motorizarii, suspensiei, transmisiei samd, adica sa faci alta masina wink.gif
Asa ca eu zic sa te calmezi, bea un ceai, iar setea pentru curse ti-o poti stinge asezandu-te comod in fotoliu la televizor si uitandu-te pe eurosport asa cum fac si eu in loc sa chinui masina sa dau scartzuri wink.gif
Drive safe wink.gif

<span class='edit'>27 May 2009, 22:25:</span>

Se vede ca si tu te pricepi autoturisme la fel de bine ca la agricultura wink.gif Chiar crezi ca are vreo importanta la ce turatie are cuplul cel mai mare ? Important este ca este sub 200 Nm, adica foarte mic.
Oameni buni, maturizati-va. De-asta se intampla atatea accidente si apar radare fixe, limitatoare de viteza si tot felul de prostii, din cauza vitejilor care nu inteleg ca a conduce o masina este o responsabilitate in primul rand.
Daca-ti iese scartzul in viteza a III-a cu o dacie 1310, pot fi mai multe cauze:
1. I-ai pus kerosen
2. I-ai pus cauciucuri de bicicleta si astfel rupe aderenta foarte usor.
3. Trezeste-te ma baiete, si maturizeaza-te. Te afli pe un forum auto nu la gradinita wink.gif
*



ca golful ar fi o masina sport...
ti-am mai spus-o si repet: daca tu ai avut bani sa-ti iei o masina mai "ciumeaca", si altii nu, asta nu inseamna ca a ta zboara si a lor se scufunda...
incearca sa nu mai spui domne daca n-are nu stiu cati nm si nu stiu cate iepe nu poate sa faca asta cum face a mea, apreciaza o masina pentru ceea ce este, chiar daca este sub masina proprietate personala, si iti garantez eu ca nu se va mai certa nimeni cu tine.
de ce ii iesea tipului scart in treapta a3a cu dacia nici eu nu stiu exact, si eu am fost mirat cand am vazut, de fapt auzit si simtit ca eram pasager, cert este ca ii iesea...
motorul era standard, doar ca bine pus la punct, cauciucurile erau mai ca la orice dacie, deci nu excelente ca nu prea am vazut berline cu michelin-uri...
cred ca mai degraba te pricepi tu la masini ca la agricultura din moment ce afirmi ca orice motor ce produce cuplu motor sub 200nm este un motor cu moment motor foarte mic. cred ca 60%, daca nu chiar mai mult din masinile din europa se incadreaza sub aceasta cifra, care daca nu stiai te anunt eu ca este medie, normala pentru motoare obisnuite aspirate pe benzina si pentru ceva motoare diesel, inclusi tedei-uri. dupa logica ta toti care n-au tedei si cuplu motor mare ar trebui sa le fie rusine, si sa nu mai iasa cu masinile pe soselele patriei...

QUOTE(TheFastOne @ 28 May 2009, 06:27)
Prietene, nu-ntelegi pentru ca nu citesti si te repezi sa-i dai calaratului de vagin nemtesc o replica pe care tu o consideri pe masura. Dar trage aer in piept si linisteste-te. Si in timp ce te linistesti ia-o vreo doua pagini mai inapoi si-apuca-te si citeste. Vei descoperi ceva cu adevarat maret, si-anume faptul ca am spus mai devreme ca nu vad de ce cineva ar vrea sa dea scartz intr-a doua si de ce. Mi se pare un comportament absolut pueril. E ca si cum ti-ai fi cumparat buldozer si vrei sa vezi daca poti ridica cu ajutorul lui greutati de 20 de tone folosindu-l pe post de macara. Pur si simplu nu cred ca a fost proiectat pentru scartz intr-a doua.
Cat priveste masina mea, de cand este in posesia mea, n-am incercat niciodata sa-i dau scartz intr-a doua, si oricum nu cred ca este posibil dintr-un motiv foarte simplu. Are ASR. Si chiar daca acest lucru este posibil, nu vreau sa fac asta dintr-un alt motiv foarte simplu. Tin la masina mea.
Spor la scartzuri  tongue.gif
*



poate sa aiba masina ta si mama lui asr, ideea e ca mentalitatea ta e eronata, nimeni nu s-a legat de motivul pentru care ai da scartz intr-a 2a. ba chiar au fost unii, printre care si eu, care au afirmat ca nu vad rostul acestui lucru. intre asta si a afirma ca nu se poate pentru ca are logan e diferenta mare.
pun pariu cu cine vrea ca daca initiatorul topicului avea la semnatura un golf de 90cp, nenea alarapidu' nu mai era asa critic si ironic la adresa masinilor mai impotente... dar ce sa faci asa sunt unii nu vad drumul din fata lor din cauza picioarelor...

This post has been edited by slider2: 28 May 2009, 10:31


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 28 May 2009, 11:29
Post #46


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




Amice, cand ai fost ultima oara la psiholog ? Ca sa vezi ca ma pricep si la psihologie, nu doar la automobile si la agricultura iti pun diagnostic de tulburare de personalitate cu accente de paranoia wink.gif
Prietene, n-am adus in discutie masina mea decat atunci cand am afirmat ca nu ma intereseaza daca poate sa dea scartz in a doua. Repet, nu ma intereseaza. N-am cumparat-o sa fac scartzuri cu ea, am cumparat-o doar pentru un plus de siguranta, putere si confort.
Imi mentin afirmatia ca orice masina cu un cuplu sub 200 Nm nu este o masina sport. Daca pe tine cand ti-ai cumparat o masina cu un cuplu sub 200 Nm te-au prostit ca este o masina sport, n-am ce sa zic, nu vrea sa te jignesc.
Dupa logica mea, toata lumea ar trebui sa fie constienta ca a coduce o masina este o responsabilitate foarte mare. Scartzurile se dau pe pista de concurs in conditii controlate, iar toti cei care dau scartzuri pe drumurile publice doar ca sa-si arate "muschii" care-i au pe creier eu ii numesc cocalari.
Mentalitatea mea nu este eronata prietene, gandesc doar matur sa stii. Din pacate nu ma pot cobora la un IQ atat de scazut ca al tau si sa vreau sa dau scartzuri in a doua.
Imi pare rau, nu sunt cocalar wink.gif
Drive safe !


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 28 May 2009, 11:33
Post #47


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Culmea, inca nu au venit caldurile alea mari.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 28 May 2009, 11:38
Post #48


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Formulele alea de cuplu si putere scrise pe aici nu pot acoperi adevarul empiric, dar de necontestat, observat de oricine. Cuplul mediu al masinilor de pe strada, pe care va rugase Klaus sa-l nominalizati e asta:

- el, 45-55 de ani, usor grizonat, usor bortos
- ea, 18-34 de ani, usor fezandata, usor vulgara.
Si nu pleaca cu scirt, desi puterea (potenta) se face usor banuita.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 28 May 2009, 11:39
Post #49


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




Nenea fastone...cand ai drum prin Iasi da un semn de viata sa iti arat cum da Dacia 1300 scartz cu a treia...cam patineaza ambreiajul in ultima vreme, dar pentru tine incercam. Iti garantez ca poti da scartz cu a treia cu 1300 VARA (nu iarna cum spunea cineva pe aici).
Oricum nu ma mai complic pe aici pentru ca am inteles mentalitatea interlocutorului, daca doreste exemplificari live cu cea mai mare placere.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 28 May 2009, 11:45
Post #50


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




Nu am drum prin Iasi, dar ma bucur ca m-ai ajutat oarecum sa concluzionez.
Ideea este urmatoarea. Dai scartz sau incerci sa dai scartz, ajungi sa-ti patineze ambreiajul, asa mai bine stai la semafor si mai dai cate un partz dupa ce-ai mancat o ciorba de fasole la pranz si mergi linistit din semafor in semafor sa ti se linisteasca mancarea in stomac decat sa dai scartzuri. Partzurile nu dauneaza decat calitatii aerului din habitaclu.
Topicul se poate inchide, multumim tongue.gif


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 28 May 2009, 11:47
Post #51


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




E absolut normal ca ambreiajul sa clacheze dupa atata timp, avand in vedere calitatea pieselor din ziua de azi. Daca ai merge ca mine jumatate din timpul pe care il petreci in tedei ar claca si la tine.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 28 May 2009, 11:53
Post #52


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




Repet pentru a mia oara. Nu dau scartzuri cu masina niciodata si nu o fortez decat in cazuri limita (depasiri, drumuri in rampa). Nu merg cu geamurile deschise si muzica la maxim. Nu tai fata celorlalti participanti la trafic si incerc sa nu-i deranjez pe cat posibil. Tin la masina mea foarte mult si o ingrijesc cum pot eu mai bine si ma uit cu dispret la cei care dau scartzuri, si la fel ar trebui sa faceti si voi.
Dar daca voi preferati sa fiti aratati cu degetul si injurati be my guest wink.gif
RO_flag.gif

This post has been edited by TheFastOne: 28 May 2009, 11:55


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 28 May 2009, 12:31
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(TheFastOne @ 28 May 2009, 12:29)
Amice, cand ai fost ultima oara la psiholog ? Ca sa vezi ca ma pricep si la psihologie, nu doar la automobile si la agricultura iti pun diagnostic de tulburare de personalitate cu accente de paranoia wink.gif
*


Sincer, ma indoiesc ca ai putut invata prea multe in calitate de pacient la psihiatrie!

Ai lins bine volsvaginu' ca sa nu mai semene cu un MCV? huh.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 28 May 2009, 12:35
Post #54


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




QUOTE(logan1.5dci @ 28 May 2009, 08:44)
Cum nu intelegi? Pentu asta:
"sam gherici meh..
dj..dj..da muzica mai tare...
sam gherici meh...
fortza fortza..fortza fortza...
fortza fortza......
show show show..show...
fortza fortza..fortza fortza...
show show show...show...
le le le le...
le le le le...
le le le le...(4x)"
*



deci nu vreau sa stiu radmasa.gif

ma, pana la urma si la coada, masinile noi nu au antidemaraj? astea de 2008+


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 28 May 2009, 14:03
Post #55


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(TheFastOne @ 28 May 2009, 11:29)
Amice, cand ai fost ultima oara la psiholog ? Ca sa vezi ca ma pricep si la psihologie, nu doar la automobile si la agricultura iti pun diagnostic de tulburare de personalitate cu accente de paranoia wink.gif
Prietene, n-am adus in discutie masina mea decat atunci cand am afirmat ca nu ma intereseaza daca poate sa dea scartz in a doua. Repet, nu ma intereseaza. N-am cumparat-o sa fac scartzuri cu ea, am cumparat-o doar pentru un plus de siguranta, putere si confort.
Imi mentin afirmatia ca orice masina cu un cuplu sub 200 Nm nu este o masina sport. Daca pe tine cand ti-ai cumparat o masina cu un cuplu sub 200 Nm te-au prostit ca este o masina sport, n-am ce sa zic, nu vrea sa te jignesc.
Dupa logica mea, toata lumea ar trebui sa fie constienta ca a coduce o masina este o responsabilitate foarte mare. Scartzurile se dau pe pista de concurs in conditii controlate, iar toti cei care dau scartzuri pe drumurile publice doar ca sa-si arate "muschii" care-i au pe creier eu ii numesc cocalari.
Mentalitatea mea nu este eronata prietene, gandesc doar matur sa stii. Din pacate nu ma pot cobora la un IQ atat de scazut ca al tau si sa vreau sa dau scartzuri in a doua.
Imi pare rau, nu sunt cocalar wink.gif
Drive safe !
*



1. eu nu te-am jignit pe tine

2. nu am tulburari de personalitate, dar din cand in cand mai vorbesc cu prietenul meu imaginar. il intreb ce sa-ti raspund tie. e bine asa??

3. ba da ai adus in discutia masina ta spunand ca n-ai incercat, si cu un aer de superioritate si sictir ai aruncat-o pe asta cu asr-ul, pe care l-ai scrit cu litere mari, sa vada si muritorii de rand, adica noi astia care ne certam cu tine, ce smechera e masina ta.

4. scuza-ma dar nici orice masina peste 200nm nu este sport. sper ca tu nu crezi ca masina ta este una sport. sau un alt exemplu sa nu-mi spui ca megane 2 1.5 105cp 240 nm este sport, sau logan de 85cp, care are exact 200nm este o tentativa de sport. in primul rand masinile sport nu prea sunt diesel...

5. n-o sa gasesti pe nici un topic in care eu am postat vreo fraza in care sa afirm ca masina mea e sport, sau tinde spre acest statut. deci pe mine nu m-a pacalit nimeni ca mi-am luat o masina sport, poate pe tine ca a ta doar are mai mult de 200nm, nu?? folosind logica ta elitista de psiholog asta rezulta.

6. tu nu citesti ce scriu eu. nu o sa-mi dau quote singur, dar poti verifica daca nu ma crezi, sunt 2 posturi in care am scris ca nu vad de ce as da scartz in orice treapta de viteza. deci de unde si pana unde dau eu scartzuri si automat devin cocalar?? te rog frumos nu ne baga pe amandoi in aceeasi oala...

7. ca tot le ai cu logica, si ai iq-ul asa mare fa o paralela intre urmatoare doua afirmatii. noi sunt vreo 5 (poate chiar mai multi) care spunem un lucru, tu esti contra. cand cateva persoane la rand iti spun ca esti beat, te duci si te culci...

This post has been edited by slider2: 28 May 2009, 14:42


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 28 May 2009, 15:04
Post #56


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




Problema e urmatoarea prietene.
1. Nici eu pe tine.
2. E foarte bine daca recunosti.
3. ASR
Sistemul de reglarea a fortei de tractiune – reduce momentul de rotație al motorului în cazul in care, la demaraj, roțile tind sa patineze, astfel asigurand o aderență mai bună pe drumurile cu aderenta scazuta, nisip-zapada-gheata. Dacă o roata începe să patineze, calculatorul motorului reduce sistematic cantitatea de combustibil injectat, lucru prin care puterea motorului, si cu aceasta forța de tractiune care trebuie transmisă, se reduce. Spre informarea ta, toate aceste prescurtari se scriu cu majuscule. Ma scuzi ca tin la corectitudinea exprimarii.
4. Nu exista masina sport cu cuplu sub 200 Nm. Atat am spus. Mai citeste odata daca nu ma crezi wink.gif
5. Masina mea nu este sport, nici n-am cumparat-o ca masina sport. De fapt daca te uiti putin la poza o sa vezi ca e un break my friend.
6. Te rog frumos sa nu te bagi tu in oala mea. Ne despart prea multe wink.gif
7. Si daca sunteti vreo 5 ce ? Te-ai gandit vreun moment ca eu nu am dacie si din cauza asta sunt marginalizat ? Dar nu e nici o problema, imi plac confruntarile de idei cool.gif



--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 28 May 2009, 15:13
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Nea vagin, p-acilea mai sunt multe persoane care nu au dacie. Oare de ce esti marginalizat doar tu? nedumerire.gif Sa aiba vreo legatura cu aroganta ta?


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 28 May 2009, 15:20
Post #58


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




Posibil. cool.gif


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 May 2009, 15:21
Post #59


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.465
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(SSilent @ 28 May 2009, 03:31)
e ca si cum te-ai pisa contra vantului
*



Eh, poate unii vor sa faca dus in drum catre lucru. Economie de timp, deh...

Pentru initiatorul topicului... Loganul are o problema mare din fabricatie... A lasat loc intre volan si scaun, si se mai suie din cand in cand unii-altii acolo. Si greutatea lor apasa prea tare masina de pamant, facand imposibil scartzul. Ia da-te jos din masina in timp ce bagi a doua, sa vezi ce o sa scartaie.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 28 May 2009, 15:33
Post #60


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(TheFastOne @ 28 May 2009, 15:04)
Problema e urmatoarea prietene.
1. Nici eu pe tine.
2. E foarte bine daca recunosti.
3. ASR
Sistemul de reglarea a fortei de tractiune – reduce momentul de rotație al motorului în cazul in care, la demaraj, roțile tind sa patineze, astfel asigurand o aderență mai bună pe drumurile cu aderenta scazuta, nisip-zapada-gheata. Dacă o roata începe să patineze, calculatorul motorului reduce sistematic cantitatea de combustibil injectat, lucru prin care puterea motorului, si cu aceasta forța de tractiune care trebuie transmisă, se reduce. Spre informarea ta, toate aceste prescurtari se scriu cu majuscule. Ma scuzi ca tin la corectitudinea exprimarii.
4. Nu exista masina sport cu cuplu sub 200 Nm. Atat am spus. Mai citeste odata daca nu ma crezi wink.gif
5. Masina mea nu este sport, nici n-am cumparat-o ca masina sport. De fapt daca te uiti putin la poza o sa vezi ca e un break my friend.
6. Te rog frumos sa nu te bagi tu in oala mea. Ne despart prea multe wink.gif
7. Si daca sunteti vreo 5 ce ? Te-ai gandit vreun moment ca eu nu am dacie si din cauza asta sunt marginalizat ? Dar nu e nici o problema, imi plac confruntarile de idei  cool.gif
*



intr-adevar acum am inteles cum citesti tu posturile unora, si cat de atent esti la ceea ce spun acele persoane.
1. bun atunci discutam, ne contrariam, ne certam fara sa ne mai jignim

2. ai vreun remediu??

3. eu nu te-am rugat sa-mi explici ce e asr-ul ca stiu si eu ce face si ce inseamna, am spus cu totul si cu totul alt lucru.

4. daca tu spui ca nu exista masina sport cu cuplu sub 200nm, asta implica faptul ca exista masini sport cu moment motor peste 200nm, nu?? sau cum?? logic asta reiese. deci si masina ta intra in oala asta. poate vrei sa spui ca nu exista masini sport cu sub 300nm, asa te mai apropii de adevar...

5. atunci tu de ce imi zici mie ca imi inchipui ca am masina sport??, ca "my friend" si a mea tot break e!!

7. daca te uiti atent nici eu nu am dacie...

This post has been edited by slider2: 28 May 2009, 15:33


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 23:55
Forum Renault