MERGE TURBINA PE DACIE?
![]() ![]() ![]() |
MERGE TURBINA PE DACIE?
pcostica |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|||
Fury |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 31 May 09 ![]() |
@Costica : Din cate am inteles in 85 ieseau alea serie motor 1300 si 4 trepte(sper sa nu ma insel la an) dar cica ar fi fost facuta la comanda cu motor de 1400 si 5 trepte(si chiar asa este din fabrica).Iar fostul propietar a fost un doctor chirurg...care nu a cam fugarit-o si sa invatat puturoasa.
Cumpar eleron mai ieftin...caci am gasit pe power tuning dar scump al naibi-200-300E. ![]() This post has been edited by Fury: 2 Jun 2009, 15:20 |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
Muttley |
![]()
Post
#33
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Am citit ca-n acea perioada, motoarele de 1.4 erau foarte decomprimate.
Daca vrei sa stii ce-nseamna, cauta pe forum. PS: o masina NU "se invata". Nu e copil la pubertate, nu e caine. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#34
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
ma fury, daca o tine lonjeroanele pa batranica ta,..punei nene un 1.6 pa injectie,...si mai stam de vorba pe urma,...macar sti o treaba ca nu iti crapa motoru dupa 5 kkm
1.4 stock are parca 62 cp , cuplu maxim la 3300 rpm 1.6 are 72 cp si cuplu maxim pa la 3000 rpm |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#35
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
si de ce injectie ? si nu un dublu carburator sincron
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#36
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 2 Jun 2009, 16:47) si de ce injectie ? si nu un dublu carburator sincron ![]() ma acuma si el dupa posibilitati,la injectie relantiu se regleaza automat...nu se opreste chiar asa usor motoru,.... eu am mers cu 2 papuce , am2 1.6....mi sa parut ca ala pa injectie mergea mai bine.. |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
dvirus |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator sau nu Group: Members Posts: 184 Joined: 19 March 08 From: Brasov (de obicei) ![]() |
sau poate 2 dublucorpuri
![]() |
--------------------
Dacia
1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu)
1987/TX; 2005/Laureat
- BV 01 VWW; BV 07 HPC
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#38
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Adevaru' ca te i alesinu cand iti consuma 15 la suta si se misca precum o baba reumatica...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#39
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 31 May 2009, 21:00) Faceti rost de superchearger de la smart cu siguranta se preteaza la o dacie desi smartul are motor pe injectie iar dacia pe carburatie. E lasati ca merge ... doar vedeti la straini pe net cate prosti pun pe motoare si trage pana cand le cracaneaza ![]() CriSTI68 si tu visezi la logan 1.6-16 v ![]() ![]() ![]() am 16 valve ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
Fury |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 31 May 09 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
dvirus |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator sau nu Group: Members Posts: 184 Joined: 19 March 08 From: Brasov (de obicei) ![]() |
de mobra
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu)
1987/TX; 2005/Laureat
- BV 01 VWW; BV 07 HPC
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Domnu Fury din dacie nu scoti bmw. Ala are roti mai late, jocuri mai mici la directie, o suspensie mai buna, un motor mai echilibrat care mere mai rotund la 500 de ture decat motoru de dacie la 1500 si o cutie de viteze care in general nu fluiera, scartaie, caraie, nu se rup pinioane, nu sar planetarele din ea la viraje, nu se rup stifturile care tin planetara, nu are delcou cu bucse care tin 12k km apoi te intrebi cum mama masii s-a uzat in halul asta.
la 135km/h nu mai poti controla masina asta. Ma refer la daciile stock, nu la una cu modificari pe la motor, echilibrata, modificata la suspensii si bucsaraie. Ceva mai mult i-am dat eu saptamana trecuta o data si ca rezultat am avut o galerie de evacuare incinsa suficient cat sa imi topeasca afurisitul de cablaj de la electromotor si sa imi faca bum bateria. Argon poate sa confirme, a vazut cum arata o baterie veche de 5 luni explodata ![]() a doua oara cand i-am dat in gura m-am oprit in fata politiei si a ARR-ului. Noroc ca nu prezint interes pentru ei si m-au lasat naibii in pace zambitori, dupa ce am tasnit pe langa un tir care apucase sa ajunga la pragul psihologic de 90 la ora, i-am taiat calea si am franat. Mai afirm o data ca motorul de dacie se simte si se tine cel mai bine pe la 3000 de ture. Pe acolo nici nu e zgomotos, nici nu se uzeaza prea repede, e o placere sa-l tii la turatia aia. La 4000 de ture deja instalatia de racire e la limita iar la 5000 e subdimensionata. Motorul e deja fortat iar uzura se face simtita mult mai rapid. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
dvirus |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator sau nu Group: Members Posts: 184 Joined: 19 March 08 From: Brasov (de obicei) ![]() |
devil imi pare rau sa iti zic dar nu... rezista instalatia de racire, acum 2 saptamani am fost la mare cu toate palele de la elice rupte. A fost tinuta numa in 4500-5000 de ture pe portiunile drepte si pe serpentine la urcare. Pe nicaieri nu s-a incalzit peste 90 grade si am fost pe drum in mijlocul zilei plecat de 10am pana la 6-7pm... Plus ca singura uzura care se face simtita este la platina la care se topeste piciorul acela de plastic si nu se mai deschide.
|
--------------------
Dacia
1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu)
1987/TX; 2005/Laureat
- BV 01 VWW; BV 07 HPC
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#44
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
dvirus si de ce nu-ti dai comanda de un senzor gotronic si aprindere ?
Ceristi doar am spus 1.6 16v( 16 valve daca nu sti ce inseamna 16V ... nu m-am referit la motor ca e V16 ) . |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
dvirus |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator sau nu Group: Members Posts: 184 Joined: 19 March 08 From: Brasov (de obicei) ![]() |
ca am cheltuit banii pe alte piese mai esentiale pentru masina. O sa imi iau si aprindere cand mai dau de bani(oricum mai am nevoie de cauciucuri)
|
--------------------
Dacia
1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu)
1987/TX; 2005/Laureat
- BV 01 VWW; BV 07 HPC
|
|
panter1 |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Ce ziceti ar merge un bloc motor cu tot tacamul de 1.6 pe un motor actual de 1.4 injectie fara sa schimb vr-un chip sau soft sau calculatorul cu totul?? Singura chestie pe care cred eu si care sa nu mearga cum trebuie este semnalul de la sonda lambda care masoara gazele pe evacuare, va semnala mai mult combustibil-aer iar clapeta de aer se va inchide mai mult si va merge inabusit ca si cu socul tras, zic eu
![]() This post has been edited by panter1: 7 Jun 2009, 02:29 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#47
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Blocul motor e identic iar daca-l schimbi nu se modifica nimic, nici macar "semnalul de la sonda lambda care masoara gazele pe evacuare".
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#48
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Corect spus legat de bloc semnale etc. Poate softul dar cred ca nici asta
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
vali vtk |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 222 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 7 Jun 2009, 12:39) Corect spus legat de bloc semnale etc. Poate softul dar cred ca nici asta ![]() ![]() Serios ???? ia sa te vad cum montezi injectoarele de "Lougun" 1,6 pe berlina si le faci si functionale ca berlina are perfuzie monopunct ![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#50
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
nu era vorba de berlina ! Si daca ar fi sa fie pe berlina s-ar putea face numai ca implica rescrierea softului in UCE injectie de logan . Pe acest forum nu am vazut asa ceva dar in afara am vazut motoare de lada - scoda bmw modificate si anume date jos carbelitoarele si montate perfuzii + echipamentul eletronic pe acelasi motor cu care masina era echipata.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
panter1 |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Disju de ce ar trebui sa rescriu sau sa modific softul la monopunctul meu daca il fac de 1.6 ? Iar mofificarea cred eu ca va fi in faptul ca cilindrii vor absoarbe mai mult aer/benzina decat inainte iar injectia va simti in mod sigur asta.. deoarece in functie de combustibil si aer regleaza acele clapete din "carburator"
![]() |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
C@talin |
![]()
Post
#52
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
mai nu incape carbu de r5 cu turbo pe 1310 ?
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
djasu82 |
![]()
Post
#53
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(panter1 @ 7 Jun 2009, 16:44) Disju de ce ar trebui sa rescriu sau sa modific softul la monopunctul meu daca il fac de 1.6 ? Iar mofificarea cred eu ca va fi in faptul ca cilindrii vor absoarbe mai mult aer/benzina decat inainte iar injectia va simti in mod sigur asta.. deoarece in functie de combustibil si aer regleaza acele clapete din "carburator" ![]() Si cu avansul ce faci si asa 1310 ij trage precum un magar din cauza avansului prost iar la monopunct nu stiu daca se poate interveni la rescrierea softului. Faci cum crezi daca nu faci rost de calculatorul de pe 1.6 monopunct si injector. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#54
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Dacă e vorba de calculator identic pentru ambele motoare, promiți să nu mai aberezi?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
volint |
![]()
Post
#55
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 1 Jun 2009, 20:40) ![]() ![]() Cine doreste turbo se evidentiaza ca e vitezoman... copacii de pe strazile romaniei abia asteapta sa mai opreasca pe viteyomanii care se cred zmei ! Aprinderile alea de 400 "cu tot tacamul" sunt niste pocnitori la propriu. Am prajit 2 bucati in 4 zile pe un motor de trabant. Nu mai face reclama la "chestii" care nu le cunosti indeajuns. Cele care merita folosite (care au si soft si curbe de avans studiate de producatori) sre binisor de 400 de euro si asta fara bobina, cablaj electric si indcatori. QUOTE(MAERSK @ 7 Jun 2009, 16:57) Eh.. aici merge sa diferentieze ce 2 variante de injectie, ca si la magazinul din coltul strazii te taxeaza diferntiat daca e vb de papuc/nova/berlina, cu toate ca produsul/piesa resp este identica pt toate 3 cazurile. Chiar si la "piese de origine" exista coduri diferite pt acelasi reper in functie de modelul in care "intra". |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#56
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(volint @ 7 Jun 2009, 18:23) Aprinderile alea de 400 "cu tot tacamul" sunt niste pocnitori la propriu. Am prajit 2 bucati in 4 zile pe un motor de trabant. Nu mai face reclama la "chestii" care nu le cunosti indeajuns. Cele care merita folosite (care au si soft si curbe de avans studiate de producatori) sre binisor de 400 de euro si asta fara bobina, cablaj electric si indcatori. Le-ai ars fiindca nu ai stiut cum sa le montezi si cum sa le adaptezi de la 2 timpi la 4 timpi si cu asta basta. Asa ceva am montat la un amic acum 5 luni fiindca isi cumparase si nu s-a bagat singur sa monteze jucaria. Aprinderea a fost pusa pe o motocileta cu motor in 4 timpi. Iar eu nu o sa mai prezint nimic pe forum legat de asa ceva si adaptat pe o dacie . Lasati ca mere si pe delco ce atata eletronica pe bietele masini ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
hathazy |
![]()
Post
#57
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
ia uitati mai fratilor un turbo electric...la 95 euro....ce ziceti merita dati si voi o parere
http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro...sal-287283.html |
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#58
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Merge frate, mi-am pus si eu. Te baga scaun cand accelereaza acum.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
dvirus |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru incepator sau nu Group: Members Posts: 184 Joined: 19 March 08 From: Brasov (de obicei) ![]() |
Si pe xtz nu ti-ai pus k nu rezista pistoanele la atata putere
![]() |
--------------------
Dacia
1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu)
1987/TX; 2005/Laureat
- BV 01 VWW; BV 07 HPC
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#60
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(hathazy @ 28 Jun 2009, 14:30) ia uitati mai fratilor un turbo electric...la 95 euro....ce ziceti merita dati si voi o parere http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro...sal-287283.html Iti ia banii si iti ventileaza carbul si benzina ![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 07:24 |