Benzina in ulei?, Benzina in ulei?
![]() ![]() ![]() |
Benzina in ulei?, Benzina in ulei?
gabimoise |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 March 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
|
|||
Pedro |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu acum iarna am inceput sa merg cu el tras.
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
Cib |
![]()
Post
#3
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
da, e posibil. Depinde cat de multa, dar e posibil.
|
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
gabimoise |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 March 05 ![]() |
QUOTE(Cib @ 3 Mar 2005, 15:47) pai problema mea e ca m-am pomenit cu prea mult ulei...joja arata cam 0.5 cm in plus fatza de maxim...cineva mi-a zis ca e posibil sa fie de la benzina...si ca asta (mersu' cu jigloru tras) ar putea sa fie una din cauze... cum scap de la munca ma duc sa miros joja...sa vad daca intr-adevar e benzina... am inteles ca e destul de nasol daca e asa...eu nu prea ma pricep ![]() |
--------------------
Dacia
1310
|
|
RIon |
![]()
Post
#5
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Cei 0.5 sunt normali; dupa 3-4 minute uleiul se incalzeste, si creste ca volum.
Nu e bine sa mergi asa mult cu socul tras, iti relatez din expeienta, ca am economisit 1.5l la 100km la faza asta... mai bine stau 4-5 minute sa incalzesc motorul pe loc la 12-1300 rpm cu socul tras, si apoi il introduc cand plec. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Pedro |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Sa ti se propteasca pistoanele in camasi din lipsa de ungere .
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
gabimoise |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 March 05 ![]() |
QUOTE(RIon @ 3 Mar 2005, 16:06) Cei 0.5 sunt normali; dupa 3-4 minute uleiul se incalzeste, si creste ca volum. Nu e bine sa mergi asa mult cu socul tras, iti relatez din expeienta, ca am economisit 1.5l la 100km la faza asta... mai bine stau 4-5 minute sa incalzesc motorul pe loc la 12-1300 rpm cu socul tras, si apoi il introduc cand plec. pai era rece motorul |
--------------------
Dacia
1310
|
|
Pedro |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Esti sigur ca masina era dreapta, cat de putin ar sta intr-o rana iti arata ba mai putin ba mai mult pe joja.
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
RIon |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
QUOTE(gabimoise @ 3 Mar 2005, 17:11) Asta zic, stai pe loc 4-5 minute cand e mai friog, si apoi baga socul. Daca nu vrea, mergi cu socul 200 de m, apoi il bagi, nu mai mult. Asta e pornirea de dimineata; la a doua, a treia, tragi socul, stai pana iti pui centura etc., si pleci cu el asa, tot 2-3 sute de m, apoi, cum vezi ca urca apa, il bagi (asta daca nu stai mai mult de 1h unde o parchezi). daca stai mult, repeti pornirea. Hai sa iti spun cum pornesc eu: dau o cheie sa rup uleiul, 2 sprituri cu acc pana la 1/2 (cand e frig doar) trag maxim socul si pornesc la sfert de cheie. Vara nu rup uleiul. Dupa ce porneste introduc socul mai mult de 1/2, apoi, daca trebuie tin un pic din acc pana incarcarea e ok, si las la 1222-1300 pe loc. Cand apa se incalzeste, bag butonul si plec. Oricum va mai dura 3-4 minute sau 2km pana se va incalzi la temperatura de functionare optima. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
gabimoise |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 March 05 ![]() |
QUOTE(RIon @ 3 Mar 2005, 16:18) Asta zic, stai pe loc 4-5 minute cand e mai friog, si apoi baga socul. Daca nu vrea, mergi cu socul 200 de m, apoi il bagi, nu mai mult. Asta e pornirea de dimineata; la a doua, a treia, tragi socul, stai pana iti pui centura etc., si pleci cu el asa, tot 2-3 sute de m, apoi, cum vezi ca urca apa, il bagi (asta daca nu stai mai mult de 1h unde o parchezi). daca stai mult, repeti pornirea. Hai sa iti spun cum pornesc eu: dau o cheie sa rup uleiul, 2 sprituri cu acc pana la 1/2 (cand e frig doar) trag maxim socul si pornesc la sfert de cheie. Vara nu rup uleiul. Dupa ce porneste introduc socul mai mult de 1/2, apoi, daca trebuie tin un pic din acc pana incarcarea e ok, si las la 1222-1300 pe loc. Cand apa se incalzeste, bag butonul si plec. Oricum va mai dura 3-4 minute sau 2km pana se va incalzi la temperatura de functionare optima. pai de pornit ma descurc io...o singura data am mers cu shocu tras ca imi murea motoru'...pbb de la vreo gunoaie in jiglor...ca dupa ce l-am suflat nu a mai murit... deci nu asta e problema...ci de unde a aparut atata ulei? masina sta pe loc drept...deci nu e problema de inclinare |
--------------------
Dacia
1310
|
|
RIon |
![]()
Post
#11
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
...vrei sa zici benzina in ulei mah!!
pai de aia ca mergi cu socul tras. verifica sa fie stranse bujiile... |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
harbulet |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
salut
voi ma speriati cu socul, la mine daca nu este tras putin da in nas cand o acelerez chiar daca este calda io stiu ca daca mergi cu socu' tras se afuma bujiile la mine sunt curate cere este explicatia?? multumesc This post has been edited by harbulet: 3 Mar 2005, 16:30 |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
gabimoise |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 March 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
|
|
RIon |
![]()
Post
#14
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
daca nu sunt stranse, am impresia ca ajunge benzina in ulei, asa mi-a zis un mester, dar nu sunt sigur...
daca iti da in nas fara soc, la cat ai relanti? la 550? |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
|
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
harbulet |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
relantiul reglat de mester era mic
mergea super acum are cam 1000 de ture dat de mine dar fara sa umblu la surubul de amestec cred ca acolo este problema da da in nas sau de la sprit, o sa vad cand am timp cred ca sambata vreau sa surubarsec mai mult la ea |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
mosoru |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 04 From: craiova ![]() |
1- Da in nas pt ca este motorul rece sau daca nu este rece are nivelul mic sau este infundat carburatorul.
2 - Benzina in baie>mers cu socul tras sau vezi membrana pompei de benzina Simplu,nu? |
--------------------
Dacia
1310
- DJ-02-TWW
|
|
Slider |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Heiii luuumeee stati linistiti ca nu intra benzina in baie din cauza circulatiei cu socul tras. O sa consume mai mult - amestec mai bogat si atit. Benzina in baie intra din alte cauze.
Cit despre bujii...ca nu's infiletate cum trebuie...ce treaba are asta cu intratul benzinei in baia de ulei ![]() |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
harbulet |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
[quote=mosoru,4 Mar 2005, 15:03]
1- Da in nas pt ca este motorul rece sau daca nu este rece are nivelul mic sau este infundat carburatorul. carburatorul este curata de 2-3 saptamani si reglat la services - am zis ca-s eu prost si nu stiu sa-l reglez dar si dupa reglaj face la fel motor cald dupa 10km rulat in buc cu n stopuri si podul Grand trecut dimineata bagat socul la max, plecat lent da in nas plecat in forta aprope se opreste, nu are putere tras socul putin, merge perfect explicatie?! |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
AC |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
Parerea mea este: amestec sarac. Acum, trebuie sa vezi de unde...
|
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
mosoru |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 04 From: craiova ![]() |
Aia din service ce au zis,ti-au curatat carburatorul ti-au luat banii si te-au lasat sa pleci tot cum ai venit?ce service este asta???
Ai nivelul mic si carburatorul infundat. |
--------------------
Dacia
1310
- DJ-02-TWW
|
|
harbulet |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
QUOTE(mosoru @ 5 Mar 2005, 20:14) Aia din service ce au zis,ti-au curatat carburatorul ti-au luat banii si te-au lasat sa pleci tot cum ai venit?ce service este asta??? Ai nivelul mic si carburatorul infundat. cand a fost curatat si reglat carbu' avea gheata in el din cauza de benzina, neumerirea mea este ca nu ia umblat si la pompa de sprit, in schimb a fost suflat, bagat la magerat in decarburol si dupa ce a fost montat pe masina i-a dat cu un spray 2+2 nu sti ce era in el mergea perfect dar dupa 2 zile au inceput sa se comporte ca mai sus |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
RIon |
![]()
Post
#23
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
La cate relantiul? Pune-l la 850-900, si pune o sticluta de 2+2 contra apei din benzina.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gabimoise @ 3 Mar 2005, 14:29) Ce mai tura vura, mirosi joja daca e benzen nasol , nu de la soc ! Porneste masina la relanti si verifica daca nu curge de benzina prin gaurelele din garnitura de plastic a capacului pompei (facute special in acest scop), daca curege e clar : schimb membrana pompa (80.000 aprox) |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
cu privire la soc: in mod normal motorul de dacie NU trebuie sa mearga cu socul tras total; in carte scrie asa (afara frig, motorul rece): se trage socul total si se porneste motorul; imediat dupa ce porneste, se impinge jumatate; pe masura ce se incalzeste se impinge total.
daca se procedeaza asa nu ar trebui sa intre benzina in baie din cauza socului; daca motorul merge cu socul tras total, DA, intra benzina in baie. @rion: o crestere de volum de ~0,5 l (corespunzator a 0,5cm pe joja) a uleiului pe masura ce se incalzeste mi se pare exagerata; inseamna o dilatare si o crestere a volumului de peste 15%. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
Slider |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
OCEBE de ce intra benzina in baie cind circuli cu socul tras? sa nu-mi spui ca amestecul este mult imbogatit si nu se arde total iar ce ramine se scurge in baie...
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
nu spun chiar asa cu toate ca esti pe aproape; explicatia nu o stiu cu precizie de 100% dar suna cam asa:
avand socul tras, in cilindru nu intra numai benzina pulverizata ci si (hai sa le zicem ) stropi; in momentul declansarii aprinderii, prima se aprinde benzina pulverizata si apoi (daca mai apuca) "stropii"; oricum, cea mai mare cantitate de benzina nearsa se regaseste intre cea provenita din stropii depusi pe suprafetele reci ale cilindrului;dupa detenta, la cursa de evacuare a pistonului nu se reuseste evacuarea acestora in schimb la cursa urmatoare de admisie, ceea ce a ramas este raschetata de pe pereti si trimisa in baie. Atat m-am priceput sa explic, dar ca nu ma pricep sau ma pricep sa explic nu schimba faptul ca, avand socul tras, e foarte probabil sa intre benzina in baie. Si mai repet : nu se merge cu socul tras in totalitate!!!! |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
Slider |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Alte pareri? Altcineva?
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
ccm |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 February 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(RIon @ 4 Mar 2005, 01:18) Asta zic, stai pe loc 4-5 minute cand e mai friog, si apoi baga socul. Daca nu vrea, mergi cu socul 200 de m, apoi il bagi, nu mai mult. Asta e pornirea de dimineata; la a doua, a treia, tragi socul, stai pana iti pui centura etc., si pleci cu el asa, tot 2-3 sute de m, apoi, cum vezi ca urca apa, il bagi (asta daca nu stai mai mult de 1h unde o parchezi). daca stai mult, repeti pornirea. Hai sa iti spun cum pornesc eu: dau o cheie sa rup uleiul, 2 sprituri cu acc pana la 1/2 (cand e frig doar) trag maxim socul si pornesc la sfert de cheie. Vara nu rup uleiul. Dupa ce porneste introduc socul mai mult de 1/2, apoi, daca trebuie tin un pic din acc pana incarcarea e ok, si las la 1222-1300 pe loc. Cand apa se incalzeste, bag butonul si plec. Oricum va mai dura 3-4 minute sau 2km pana se va incalzi la temperatura de functionare optima. Vara de ce nu mai "rupi uleiul" cum spui tu? Asta se face pt . a evita asa-zisa pornire uscata care mareste uzura motorului, adica ridici uleiul din baie. Vara nu mai e forta gravitationala? |
--------------------
Dacia
1310
- MH-01-LTA
|
|
ccm |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 February 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(harbulet @ 4 Mar 2005, 01:27) salut voi ma speriati cu socul, la mine daca nu este tras putin da in nas cand o acelerez chiar daca este calda io stiu ca daca mergi cu socu' tras se afuma bujiile la mine sunt curate cere este explicatia?? multumesc In carburator e un jiclor (ca un cioc) chiar sus cum desfaci capacul. Cand accelerezi pe acolo ar trebui sa curga un jet omogen de benzina. Dc. nu curge deloc sau curge imprastiat curata sau schimba jiclorul si ar trebui sa mearga |
--------------------
Dacia
1310
- MH-01-LTA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 19:52 |