DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Benzina in ulei?, Benzina in ulei?

gabimoise
post 3 Mar 2005, 14:29
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 3 March 05




E posibil sa intre benzina in ulei daca mergi o distantza mai mare(3-4-5Km) cu shocul tras?


--------------------
Dacia 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 3 Mar 2005, 15:30
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Eu acum iarna am inceput sa merg cu el tras.


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 3 Mar 2005, 15:47
Post #3


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




da, e posibil. Depinde cat de multa, dar e posibil.


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabimoise
post 3 Mar 2005, 16:02
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 3 March 05




QUOTE(Cib @ 3 Mar 2005, 15:47)
da, e posibil. Depinde cat de multa, dar e posibil.
*



pai problema mea e ca m-am pomenit cu prea mult ulei...joja arata cam 0.5 cm in plus fatza de maxim...cineva mi-a zis ca e posibil sa fie de la benzina...si ca asta (mersu' cu jigloru tras) ar putea sa fie una din cauze...

cum scap de la munca ma duc sa miros joja...sa vad daca intr-adevar e benzina...
am inteles ca e destul de nasol daca e asa...eu nu prea ma pricep blink.gif ce pot sa patzesc?


--------------------
Dacia 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 3 Mar 2005, 16:06
Post #5


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Cei 0.5 sunt normali; dupa 3-4 minute uleiul se incalzeste, si creste ca volum.
Nu e bine sa mergi asa mult cu socul tras, iti relatez din expeienta, ca am economisit 1.5l la 100km la faza asta... mai bine stau 4-5 minute sa incalzesc motorul pe loc la 12-1300 rpm cu socul tras, si apoi il introduc cand plec.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 3 Mar 2005, 16:07
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Sa ti se propteasca pistoanele in camasi din lipsa de ungere .


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabimoise
post 3 Mar 2005, 16:11
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 3 March 05




QUOTE(RIon @ 3 Mar 2005, 16:06)
Cei 0.5 sunt normali; dupa 3-4 minute uleiul se incalzeste, si creste ca volum.
Nu e bine sa mergi asa mult cu socul tras, iti relatez din expeienta, ca am economisit 1.5l la 100km la faza asta... mai bine stau 4-5 minute sa incalzesc motorul pe loc la 12-1300 rpm cu socul tras, si apoi il introduc cand plec.
*



pai era rece motorul


--------------------
Dacia 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 3 Mar 2005, 16:17
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Esti sigur ca masina era dreapta, cat de putin ar sta intr-o rana iti arata ba mai putin ba mai mult pe joja.


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 3 Mar 2005, 16:18
Post #9


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




QUOTE(gabimoise @ 3 Mar 2005, 17:11)
pai era rece motorul
*



Asta zic, stai pe loc 4-5 minute cand e mai friog, si apoi baga socul. Daca nu vrea, mergi cu socul 200 de m, apoi il bagi, nu mai mult.
Asta e pornirea de dimineata; la a doua, a treia, tragi socul, stai pana iti pui centura etc., si pleci cu el asa, tot 2-3 sute de m, apoi, cum vezi ca urca apa, il bagi (asta daca nu stai mai mult de 1h unde o parchezi). daca stai mult, repeti pornirea.
Hai sa iti spun cum pornesc eu:
dau o cheie sa rup uleiul, 2 sprituri cu acc pana la 1/2 (cand e frig doar) trag maxim socul si pornesc la sfert de cheie. Vara nu rup uleiul. Dupa ce porneste introduc socul mai mult de 1/2, apoi, daca trebuie tin un pic din acc pana incarcarea e ok, si las la 1222-1300 pe loc. Cand apa se incalzeste, bag butonul si plec. Oricum va mai dura 3-4 minute sau 2km pana se va incalzi la temperatura de functionare optima.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabimoise
post 3 Mar 2005, 16:25
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 3 March 05




QUOTE(RIon @ 3 Mar 2005, 16:18)
Asta zic, stai pe loc 4-5 minute cand e mai friog, si apoi baga socul. Daca nu vrea, mergi cu socul 200 de m, apoi il bagi, nu mai mult.
Asta e pornirea de dimineata; la a doua, a treia, tragi socul, stai pana iti pui centura etc., si pleci cu el asa, tot 2-3 sute de m, apoi, cum vezi ca urca apa, il bagi (asta daca nu stai mai mult de 1h unde o parchezi). daca stai mult, repeti pornirea.
Hai sa iti spun cum pornesc eu:
dau o cheie sa rup uleiul, 2 sprituri cu acc pana la 1/2 (cand e frig doar) trag maxim socul si pornesc la sfert de cheie. Vara nu rup uleiul. Dupa ce porneste introduc socul mai mult de 1/2, apoi, daca trebuie tin un pic din acc pana incarcarea e ok, si las la 1222-1300 pe loc. Cand apa se incalzeste, bag butonul si plec. Oricum va mai dura 3-4 minute sau 2km pana se va incalzi la temperatura de functionare optima.
*



pai de pornit ma descurc io...o singura data am mers cu shocu tras ca imi murea motoru'...pbb de la vreo gunoaie in jiglor...ca dupa ce l-am suflat nu a mai murit...
deci nu asta e problema...ci de unde a aparut atata ulei? masina sta pe loc drept...deci nu e problema de inclinare




--------------------
Dacia 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 3 Mar 2005, 16:27
Post #11


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




...vrei sa zici benzina in ulei mah!!
pai de aia ca mergi cu socul tras. verifica sa fie stranse bujiile...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 3 Mar 2005, 16:27
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




salut

voi ma speriati cu socul, la mine daca nu este tras putin da in nas cand o acelerez chiar daca este calda


io stiu ca daca mergi cu socu' tras se afuma bujiile la mine sunt curate

cere este explicatia??


multumesc

This post has been edited by harbulet: 3 Mar 2005, 16:30


--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabimoise
post 3 Mar 2005, 17:02
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 3 March 05




QUOTE(RIon @ 3 Mar 2005, 16:27)
...vrei sa zici benzina in ulei mah!!
pai de aia ca mergi cu socul tras. verifica  sa fie stranse bujiile...
*



ce se intampla daca nu sunt stranse?


--------------------
Dacia 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 3 Mar 2005, 17:59
Post #14


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




daca nu sunt stranse, am impresia ca ajunge benzina in ulei, asa mi-a zis un mester, dar nu sunt sigur...
daca iti da in nas fara soc, la cat ai relanti? la 550?


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 3 Mar 2005, 19:45
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




QUOTE(harbulet @ 3 Mar 2005, 18:27)
salut

voi ma speriati cu socul, la mine daca nu este tras putin da in nas cand o acelerez chiar daca este calda
io stiu ca daca mergi cu socu' tras se afuma bujiile la mine sunt curate

cere este explicatia??
multumesc
*



e relantiul prea mic...cred....


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 4 Mar 2005, 13:44
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




relantiul reglat de mester era mic
mergea super

acum are cam 1000 de ture dat de mine dar fara sa umblu la surubul de amestec
cred ca acolo este problema da da in nas sau de la sprit, o sa vad cand am timp cred ca sambata
vreau sa surubarsec mai mult la ea


--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mosoru
post 4 Mar 2005, 15:03
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 04
From: craiova




1- Da in nas pt ca este motorul rece sau daca nu este rece are nivelul mic sau este infundat carburatorul.
2 - Benzina in baie>mers cu socul tras sau vezi membrana pompei de benzina
Simplu,nu?


--------------------
Dacia 1310 - DJ-02-TWW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 4 Mar 2005, 15:13
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Heiii luuumeee stati linistiti ca nu intra benzina in baie din cauza circulatiei cu socul tras. O sa consume mai mult - amestec mai bogat si atit. Benzina in baie intra din alte cauze.

Cit despre bujii...ca nu's infiletate cum trebuie...ce treaba are asta cu intratul benzinei in baia de ulei blink.gif


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 4 Mar 2005, 16:10
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




[quote=mosoru,4 Mar 2005, 15:03]
1- Da in nas pt ca este motorul rece sau daca nu este rece are nivelul mic sau este infundat carburatorul.






carburatorul este curata de 2-3 saptamani si reglat la services - am zis ca-s eu prost si nu stiu sa-l reglez dar si dupa reglaj face la fel

motor cald dupa 10km rulat in buc cu n stopuri si podul Grand trecut dimineata

bagat socul la max, plecat lent da in nas
plecat in forta aprope se opreste, nu are putere

tras socul putin, merge perfect

explicatie?!










--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 4 Mar 2005, 22:05
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




Parerea mea este: amestec sarac. Acum, trebuie sa vezi de unde...


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mosoru
post 5 Mar 2005, 20:14
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 04
From: craiova




Aia din service ce au zis,ti-au curatat carburatorul ti-au luat banii si te-au lasat sa pleci tot cum ai venit?ce service este asta???
Ai nivelul mic si carburatorul infundat.


--------------------
Dacia 1310 - DJ-02-TWW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 7 Mar 2005, 09:46
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




QUOTE(mosoru @ 5 Mar 2005, 20:14)
Aia din service ce au zis,ti-au curatat carburatorul ti-au luat banii si te-au lasat sa pleci tot cum ai venit?ce service este asta???
Ai nivelul mic si carburatorul infundat.
*




cand a fost curatat si reglat carbu' avea gheata in el din cauza de benzina, neumerirea mea este ca nu ia umblat si la pompa de sprit, in schimb a fost suflat, bagat la magerat in decarburol si dupa ce a fost montat pe masina i-a dat cu un spray 2+2 nu sti ce era in el mergea perfect dar dupa 2 zile au inceput sa se comporte ca mai sus


--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 7 Mar 2005, 10:41
Post #23


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




La cate relantiul? Pune-l la 850-900, si pune o sticluta de 2+2 contra apei din benzina.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 7 Mar 2005, 12:04
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(gabimoise @ 3 Mar 2005, 14:29)
E posibil sa intre benzina in ulei daca mergi o distantza mai mare(3-4-5Km) cu shocul tras?
*



Ce mai tura vura, mirosi joja daca e benzen nasol , nu de la soc !
Porneste masina la relanti si verifica daca nu curge de benzina prin gaurelele din garnitura de plastic a capacului pompei (facute special in acest scop), daca curege e clar : schimb membrana pompa (80.000 aprox)


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 8 Mar 2005, 15:14
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




cu privire la soc: in mod normal motorul de dacie NU trebuie sa mearga cu socul tras total; in carte scrie asa (afara frig, motorul rece): se trage socul total si se porneste motorul; imediat dupa ce porneste, se impinge jumatate; pe masura ce se incalzeste se impinge total.
daca se procedeaza asa nu ar trebui sa intre benzina in baie din cauza socului; daca motorul merge cu socul tras total, DA, intra benzina in baie.
@rion: o crestere de volum de ~0,5 l (corespunzator a 0,5cm pe joja) a uleiului pe masura ce se incalzeste mi se pare exagerata; inseamna o dilatare si o crestere a volumului de peste 15%.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 8 Mar 2005, 15:18
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




OCEBE de ce intra benzina in baie cind circuli cu socul tras? sa nu-mi spui ca amestecul este mult imbogatit si nu se arde total iar ce ramine se scurge in baie...


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 8 Mar 2005, 15:33
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




nu spun chiar asa cu toate ca esti pe aproape; explicatia nu o stiu cu precizie de 100% dar suna cam asa:
avand socul tras, in cilindru nu intra numai benzina pulverizata ci si (hai sa le zicem ) stropi; in momentul declansarii aprinderii, prima se aprinde benzina pulverizata si apoi (daca mai apuca) "stropii"; oricum, cea mai mare cantitate de benzina nearsa se regaseste intre cea provenita din stropii depusi pe suprafetele reci ale cilindrului;dupa detenta, la cursa de evacuare a pistonului nu se reuseste evacuarea acestora in schimb la cursa urmatoare de admisie, ceea ce a ramas este raschetata de pe pereti si trimisa in baie.
Atat m-am priceput sa explic, dar ca nu ma pricep sau ma pricep sa explic nu schimba faptul ca, avand socul tras, e foarte probabil sa intre benzina in baie.
Si mai repet : nu se merge cu socul tras in totalitate!!!!


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 8 Mar 2005, 15:38
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Alte pareri? Altcineva?


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccm
post 8 Mar 2005, 16:02
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 23 February 05
From: Timisoara




QUOTE(RIon @ 4 Mar 2005, 01:18)
Asta zic, stai pe loc 4-5 minute cand e mai friog, si apoi baga socul. Daca nu vrea, mergi cu socul 200 de m, apoi il bagi, nu mai mult.
Asta e pornirea de dimineata; la a doua, a treia, tragi socul, stai pana iti pui centura etc., si pleci cu el asa, tot 2-3 sute de m, apoi, cum vezi ca urca apa, il bagi (asta daca nu stai mai mult de 1h unde o parchezi). daca stai mult, repeti pornirea.
Hai sa iti spun cum pornesc eu:
dau o cheie sa rup uleiul, 2 sprituri cu acc pana la 1/2 (cand e frig doar) trag maxim socul si pornesc la sfert de cheie. Vara nu rup uleiul. Dupa ce porneste introduc socul mai mult de 1/2, apoi, daca trebuie tin un pic din acc pana incarcarea e ok, si las la 1222-1300 pe loc. Cand apa se incalzeste, bag butonul si plec. Oricum va mai dura 3-4 minute sau 2km pana se va incalzi la temperatura de functionare optima.
*


Vara de ce nu mai "rupi uleiul" cum spui tu? Asta se face pt . a evita asa-zisa pornire uscata care mareste uzura motorului, adica ridici uleiul din baie. Vara nu mai e forta gravitationala?


--------------------
Dacia 1310 - MH-01-LTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccm
post 8 Mar 2005, 16:13
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 23 February 05
From: Timisoara




QUOTE(harbulet @ 4 Mar 2005, 01:27)
salut

voi ma speriati cu socul, la mine daca nu este tras putin da in nas cand o acelerez chiar daca este calda
io stiu ca daca mergi cu socu' tras se afuma bujiile la mine sunt curate

cere este explicatia??
multumesc
*


In carburator e un jiclor (ca un cioc) chiar sus cum desfaci capacul. Cand accelerezi pe acolo ar trebui sa curga un jet omogen de benzina. Dc. nu curge deloc sau curge imprastiat curata sau schimba jiclorul si ar trebui sa mearga


--------------------
Dacia 1310 - MH-01-LTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 19:52
Forum Renault