DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Refuz plata daune, ASIROM Constanta

Funny
post 5 Jun 2009, 10:09
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.272
Joined: 7 October 04




Tudor,eu nu inteleg de ce nici-o societate de asigurari nu-si informeaza clientul despre variantele posibile inainte de a lua o decizie!E drept ca fiarele se devalorizeaza al naibii de mult iar preturile in service sunt astronomice astazi,insa sunt oameni care poate au dat acum 5 ani 15000 pe o masina iar acum(in caz de dauna)primesc 3-4000.Hai sa ne gandim ca poate unii nu si-au terminat nici ratele si nici nu-si mai permit o alta masina,asa ca firesc ar fi sa i se repare masina,indiferent daca costurile reparatiei+valoarea "epavei" se apropie de pretul din nou.
Si apoi am intalnit situatii paradoxale in care masini nu foarte deteriorate in urma accidentelor primeau devize enorme,caz in care societatile de asigurari ar trebui sa intervina excluzand din lista service-urilor autorizate pentru reparatii respectivul atelier.E chiar asa greu de facut ceva sau situatia asta le convine tuturor?


--------------------
Dividae et impera!
Lasciate ogni speranza , voi ch'entrate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 5 Jun 2009, 12:34
Post #32


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




Believe me , situatia asta le convine tuturor . Service , inspectori de asigurari etc .


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 5 Jun 2009, 14:06
Post #33


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Despre partea cu informarea treaba sta cam asa: teoretic, orice asigurator isi doreste sa informeze complet clientul. Practic este impozibil, iar procentul in care este informat variaza mult, in functie de profesionalismul vanzatorului (agent/ broker/ angajat) si de gradul de intelegere al clientului. Adevarul este undeva la mijloc. Crede-ma ca am avut surpria sa constat la destui clienti ca nu au inteles si nu au retinut ce le-am explicat, desi mereu intreb daca ce am explicat e clar si inteles. Psihologic, oamenii tind sa raspunda ca au inteles, chiar daca in realitate n-au priceput o iota, doar pentru ca explicatia a sunat bine si ar fi rusinos sa-si recunoasca incapacitatea de a pricepe ce li s-a explicat. Nu-i mai putin adevarat ca sunt multi vanzatori de asigurari care habar n-au sau au prea putin despre ceea ce vand si ti-ar pune orice doar sa cumperi de la ei.

In asigurari plata despagubirii nu poate depasi valoarea bunului asigurat. PUNCT. Nu exista nici o logica economica conform careia sa se plateasca pe reparatii 10.000 lei, cand poti cumpara de pe piata un bun neavariat, similar celui asigurat, cu numai 3000 lei. Nicaieri in lume, nici un asigurator nu va plati 10.000 cand poate rezolva dauna cu 3.000.

Situatia nenormala cu devizele umflate nu convine asiguratorilor (ca si institutie) dar convine directorilor, inspectorilor, samsarilor, mecanicilor etc ca persoane fizice care obtin astfel venituri suplimentare (nu neaparat necurate, ci mai degraba la limita legii).

Problema ramane in faptul ca legile sunt slabe (pe alocuri chiar proaste) si ca nici macar cele care sunt nu se aplica corect.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th June 2025 - 22:26
Forum Renault