...!
![]() ![]() ![]() |
...!
Bad_Boy_Gaby |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 28 August 08 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1986
|
|||
brigada_diverse |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
nu cuiul pontou nu inchide, curge pe la centrator pe clapeta... merge si motorul innecat, consuma si mult, afuma si bujiile daca dai cateva surubelnite in capacul de la carburator si mai dai la cama mai picura pe clapeta benzina? se mai intampla sa ramana cuiul deschis de la vreo mizerie sau de la distanta de deschidere(aia de 13mm fata de capac a plutitorului) mult prea mare.... daca nu mai curge....cam deasta se intampla....reglezi nivelul si gata daca persista vezi daca plutitorul e spart (are benzina in el sau nu) si regleaza nivelul (6mm si 13 mm , s-a explicat in alte topicuri, cauta un pic), daca tot persista desfaci capacul la carburator, scoti cuiul pontou din scaunul lui, dai cu scrum de tigara si bagi cuiul inapoi pe scaun si il freci un pic , asta e o metoda de rectificat scaunul la cuiul pontou...la mine merge de 1 an asa...chiar mai mult...reglezi nivelul si gata daca nu, schimbi cuiul pontou...atentie ca si alea noi nu sunt geniale....sa ai grija....si poate nimeresti unul bun...nu lua ieftin, ca alea nu tin..am testat pe pielea mea...am luat unul de rezerva si nu tinea...l-am rectificat cu scrum de tigara si acu il tin in caz ca ala de pe masina are probleme(si ala rectificat tot asa)... This post has been edited by brigada_diverse: 20 Aug 2009, 22:37 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Salut.Dupa cate povestesti se pare ca cuiul pontou este defect si nu mai inchide,motorul mergand inecat.Verifica etanseitatea cuiului pontou sau schimba-l .E ieftin si usor de schimbat.Succes
20 Aug 2009, 22:33: Daca tot dai jos capacul de la carburator,verifica si regleaza daca e nevoie nivelul. This post has been edited by pavel_daniel: 20 Aug 2009, 22:33 |
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
Bad_Boy_Gaby |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 28 August 08 From: Iasi ![]() |
Multumesc mult.
|
--------------------
Dacia
1310
1986
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
dupa titlu topicului,cioara din gradina este de vina pt problema ta!
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 10:04 |