Presiune ulei, presiune mica
![]() ![]() ![]() |
Presiune ulei, presiune mica
danone |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 March 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina
- 70 bam
|
|||
Slider |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Se pare ca da! O sa vina vara si o sa vezi atunci presiune scazuta. Filtrul de ulei cind l-ai schimbat?
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
danone |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 March 05 ![]() |
cam ar fi trebuit schimbat; are si el cam 10.000Km
|
--------------------
dacia
berlina
- 70 bam
|
|
RIon |
![]()
Post
#4
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Auleo...pai frata...daca iti da mana, pune un DuraLube, si pune un ulei bun 15w40 de firma, si schimba filtrul...cam la 5000km trebe schimbat la dacie...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
disaster |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu detector de radar Group: Members Posts: 367 Joined: 31 May 04 From: UE - Bucharest ![]() |
daca ai 10.000 km cu acelasi ulei ar trebui sa mai citesti si tu ce scrie pe bidoanele de ulei.daca vrei sa ai presiune buna si nu faci motoru la fiecare 30.000km schimba uleiul si filtrul la maxim 5000km.am un prieten cu dacie din 98,150.000km,si nu ii papa ulei deloc.da omu la 4500-5000km baga ulei si filtru nou.
|
--------------------
Renault
Latitude
2011 Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da. |
|
andu911 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
daca in mers ai presiune ok...e de la segmenti...fa-i segmanetare sau set
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
Slider |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Da, se pare ca am gresit! Omu' nu a zis ca ii consuma ulei ci numai ca are presiunea de ulei cam mica. Asa ca nu prea are treaba schimbatul setului cu presiunea de ulei.
Schimba uleiul, filtrul si mai discutam. Ia miroase un pic uleiul nu cumva este impurificat (citeste diluat) si cu un pic de benzina? Eu as recomanda si o spalare de motor. Cine stie ce carcalaci ai prin baia de ulei...se obtureaza (infunda) sita de la pompa si aleluia presiune. Ceva bataia de cuzineti nu se aude pe acolo? Cel mai bine ar fi sa-i dai baia de ulei jos - cu ocazia asta poti sa speli bine motorul - si sa verifici si cuzinetii. |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
sunt uimit de atatia mecanicosi ce-si dau cu parerea mai nou...
vezi ca pana una-alta, presiunea ti-o tine linia deci ar trebui in primul rand verificate pompa si pinionul intermediar, care trebuie inlocuite - 680000lei apoi, dc presiunea nu se regularizeaza, va trebui o linie de cuzineti noua - 1100000lei, iar dupa masurare, robabil o rectificare a arborelui - 500000lei pentru a afla starea setului motor iei compresia pe fiecare cilindru in parte recomand folosirea unui ulei strain, adus de afara(Motul-franta) schimbat la maxim 7000km si nu in ultimul rand s-ar putea sa ai sondele decalibrate |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
RIon |
![]()
Post
#9
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Nu mai tot incurcati omul cu segmentari etc., ca asta numai un mecanic la fata locului o poate face.
Si numai dupa ce isi spala motorul cu Motor Flush, isi pune ulei bun si filtru nou. Dupa schimb mai vedem cu presiunea, desi daca motorul a fost folosit mult cu ulei la distante mari, ceva probleme s-ar putea sa existe. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Cib |
![]()
Post
#10
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
rion a dat cea mai buna solutie. Duralube, filtru, ulei, eventual spalat. Si nu mai tineti in motor uleiul atat timp la berline ca au motor romanesc totusi. Maxim la 7500 km schimbati uleiul si filtrul. Ideea e ca acumn iarna din cauza socului mai baga si ceva benzina in el, daca mai puneti si un 10w40... recomand totusi un 15w40. Ideea e ca daca e subtire urca mai repede in rampa e putin gresita. Daca nu are presiune uleiul nu urca in rampa, asa ca aveti putintica grija....
|
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
RIon |
![]()
Post
#11
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
E musai splarea motorului...cata calamina o fi pe el... uf, uf... desi dura lube ar trebui sa contribuie la asta, dar costa neicusorule...1.5 milioane...lei.
Plus ceva aditiv. Dupa schimb. Pai in cazul meu, la 4500km presiunea era spre limita inferioara, desi la schimbul anterior folosisem motorFlush, ulei Valvoline 15W40, aditiv liqui moly MbSO2... 5000km e suficient pentru un ulei, la Dacaia modele CLT ![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Mad MAX |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 5 January 04 From: Bucuresti ![]() |
se pot schimba cuzinetii fara sa se umble la pistoane si segmenti? se schimba pe jos pe la baia de ulei? daca bataia este din boltz ce trebuie schimbat?
|
--------------------
Daewoo Cielo
ex NOVA GT
- . Totul pare mare atunci cand esti mic.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(Bytzu @ 11 Mar 2005, 09:20) Dacie...motor peste 100.000 km...filtru schimbat de-abia la 10.000km, cine stie...poate si schimbu de ulei se face tot la 10.000km...cine stie ce ulei... In fine, tu nu dai sfaturi de mecanic, tu dai sfaturi de carpeala...ca de...de-aia e dacie, sa repari zilnic la ea. Ca asa pt orice problema poti gasi o solutie sa mai mergi cu ea pana la coltul blocului....+ ca ce l-ai pus tu sa verifice costa peste 1 milion. De-aici vine intrebarea...se merita sa faci zeci de verificari cand stii ca ai un motor pe duca care e posibil sa nu mai tina mult...ca pompa de ulei sigur te pun aia sa cumperi alta cand o sa faci setu... |
--------------------
-
-
-
|
|
andu911 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
apropos...ca tot e mare adunare de mecanici pe-aici (eu unu nu am meseria asta) sa-i spuna cineva lui Danone sa puna nasul pe joja sa vada daca miroase a benzina, ca poate i-a intrat benzina in ulei si trebuie schimbata doar membrana de la pompa de benzina care costa doar 50 sau 90 de mii.
Bytzu am si eu o intrebare tot la probleme tehnice...poate mie imi esti mai de folos.Merci. |
--------------------
-
-
-
|
|
Nano_nanu |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 30 January 05 From: Bucuresti ![]() |
iati frate un ulei si un filtru nou al mai ieftin si il schimbi la 6luni sau la 3000km si nu mai ai probleme cu presiunea.
|
--------------------
Dacia
1310
- B-23-VDL
|
|
peciulica |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 10 March 05 ![]() |
mai fratilor ceva asemanator mi se intampla si mie.va intreb: e normal ca la motor turat sa fie presiune ridicata(acul sta sus) si la relanti sa scada aproape de jumatate ?
|
--------------------
DACIA
1310
- PH-77-PSG
|
|
Ov |
![]()
Post
#17
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
perfect normal
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
peciulica |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 10 March 05 ![]() |
masina am luat-o in noiembrie de la un nene(om serios nu samsar).mi-a zis de atunci ca ar cam trebui sa schimb uleiul si filtrul ceea ce am si facut+un aditiv.am facut de atunci vreo 2500 km.omul era serios mi-a zis ca segmentase motorul in vara si are rodajul facut(adevarul e ca trage super si consuma putin),dar ma gandesc totusi sa nu fi pus nenea dura-lube.cum pot sa-mi dau seama mai ales ca nu mananca ulei
|
--------------------
DACIA
1310
- PH-77-PSG
|
|
Cib |
![]()
Post
#19
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
atunci vezi de membrana... se poae sa se fi indoit cu benzina
|
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
andu911 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
daca chiar nu vrei sa pui nasu pe joja aia da-i foc...o sa iti dai seama singur daca e benzina dupa cum ia foc...
iar daca zici ca segmnetase motoru...fac pariu ca ai benzina in ulei, foarte putini mecanici schimba membrana aia dupa segmentari sau seturi... benzina ajunsa in ulei iti, ti-l subtiaza...si daca o sa mergi tot asa e posibil sa faci si poc... Deci vezi daca ai benzina in ulei si daca da schimba membrana uleiul si filtrul. |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 09:23 |