DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Presiune ulei, presiune mica

danone
post 10 Mar 2005, 14:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 10 March 05




Am o dacie cu care am trecut de 100.000 Km. Presiunea uleiului la relanti este aproape de limita (rosu); credeti ca trebuie sa ma gindesc la un nou set motor? In mers presiunea este pe la jumatate


--------------------
dacia berlina - 70 bam
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 10 Mar 2005, 15:03
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Se pare ca da! O sa vina vara si o sa vezi atunci presiune scazuta. Filtrul de ulei cind l-ai schimbat?


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danone
post 10 Mar 2005, 21:37
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 10 March 05




cam ar fi trebuit schimbat; are si el cam 10.000Km


--------------------
dacia berlina - 70 bam
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 10 Mar 2005, 21:43
Post #4


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Auleo...pai frata...daca iti da mana, pune un DuraLube, si pune un ulei bun 15w40 de firma, si schimba filtrul...cam la 5000km trebe schimbat la dacie...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
disaster
post 10 Mar 2005, 22:51
Post #5


Membru cu detector de radar


Group: Members
Posts: 367
Joined: 31 May 04
From: UE - Bucharest




daca ai 10.000 km cu acelasi ulei ar trebui sa mai citesti si tu ce scrie pe bidoanele de ulei.daca vrei sa ai presiune buna si nu faci motoru la fiecare 30.000km schimba uleiul si filtrul la maxim 5000km.am un prieten cu dacie din 98,150.000km,si nu ii papa ulei deloc.da omu la 4500-5000km baga ulei si filtru nou.


--------------------
Renault Latitude 2011
Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 10 Mar 2005, 23:55
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




daca in mers ai presiune ok...e de la segmenti...fa-i segmanetare sau set smile.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 11 Mar 2005, 08:41
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Da, se pare ca am gresit! Omu' nu a zis ca ii consuma ulei ci numai ca are presiunea de ulei cam mica. Asa ca nu prea are treaba schimbatul setului cu presiunea de ulei.
Schimba uleiul, filtrul si mai discutam. Ia miroase un pic uleiul nu cumva este impurificat (citeste diluat) si cu un pic de benzina?
Eu as recomanda si o spalare de motor. Cine stie ce carcalaci ai prin baia de ulei...se obtureaza (infunda) sita de la pompa si aleluia presiune.
Ceva bataia de cuzineti nu se aude pe acolo? Cel mai bine ar fi sa-i dai baia de ulei jos - cu ocazia asta poti sa speli bine motorul - si sa verifici si cuzinetii.


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 11 Mar 2005, 09:20
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




sunt uimit de atatia mecanicosi ce-si dau cu parerea mai nou...
vezi ca pana una-alta, presiunea ti-o tine linia

deci ar trebui in primul rand verificate pompa si pinionul intermediar, care trebuie inlocuite - 680000lei
apoi, dc presiunea nu se regularizeaza, va trebui o linie de cuzineti noua - 1100000lei, iar dupa masurare, robabil o rectificare a arborelui - 500000lei
pentru a afla starea setului motor iei compresia pe fiecare cilindru in parte
recomand folosirea unui ulei strain, adus de afara(Motul-franta) schimbat la maxim 7000km

si nu in ultimul rand s-ar putea sa ai sondele decalibrate



--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 11 Mar 2005, 09:37
Post #9


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Nu mai tot incurcati omul cu segmentari etc., ca asta numai un mecanic la fata locului o poate face.
Si numai dupa ce isi spala motorul cu Motor Flush, isi pune ulei bun si filtru nou.
Dupa schimb mai vedem cu presiunea, desi daca motorul a fost folosit mult cu ulei la distante mari, ceva probleme s-ar putea sa existe.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 11 Mar 2005, 10:05
Post #10


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




rion a dat cea mai buna solutie. Duralube, filtru, ulei, eventual spalat. Si nu mai tineti in motor uleiul atat timp la berline ca au motor romanesc totusi. Maxim la 7500 km schimbati uleiul si filtrul. Ideea e ca acumn iarna din cauza socului mai baga si ceva benzina in el, daca mai puneti si un 10w40... recomand totusi un 15w40. Ideea e ca daca e subtire urca mai repede in rampa e putin gresita. Daca nu are presiune uleiul nu urca in rampa, asa ca aveti putintica grija....


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 11 Mar 2005, 10:11
Post #11


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




E musai splarea motorului...cata calamina o fi pe el... uf, uf... desi dura lube ar trebui sa contribuie la asta, dar costa neicusorule...1.5 milioane...lei.
Plus ceva aditiv. Dupa schimb.
Pai in cazul meu, la 4500km presiunea era spre limita inferioara, desi la schimbul anterior folosisem motorFlush, ulei Valvoline 15W40, aditiv liqui moly MbSO2... 5000km e suficient pentru un ulei, la Dacaia modele CLT smile.gif


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mad MAX
post 11 Mar 2005, 22:06
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 5 January 04
From: Bucuresti




se pot schimba cuzinetii fara sa se umble la pistoane si segmenti? se schimba pe jos pe la baia de ulei? daca bataia este din boltz ce trebuie schimbat?


--------------------
Daewoo Cielo ex NOVA GT - .
Totul pare mare atunci cand esti mic.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Mar 2005, 20:02
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Bytzu @ 11 Mar 2005, 09:20)
sunt uimit de atatia mecanicosi ce-si dau cu parerea mai nou...

*




Dacie...motor peste 100.000 km...filtru schimbat de-abia la 10.000km, cine stie...poate si schimbu de ulei se face tot la 10.000km...cine stie ce ulei...
In fine, tu nu dai sfaturi de mecanic, tu dai sfaturi de carpeala...ca de...de-aia e dacie, sa repari zilnic la ea. Ca asa pt orice problema poti gasi o solutie sa mai mergi cu ea pana la coltul blocului....+ ca ce l-ai pus tu sa verifice costa peste 1 milion.
De-aici vine intrebarea...se merita sa faci zeci de verificari cand stii ca ai un motor pe duca care e posibil sa nu mai tina mult...ca pompa de ulei sigur te pun aia sa cumperi alta cand o sa faci setu...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Mar 2005, 20:06
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




apropos...ca tot e mare adunare de mecanici pe-aici (eu unu nu am meseria asta) sa-i spuna cineva lui Danone sa puna nasul pe joja sa vada daca miroase a benzina, ca poate i-a intrat benzina in ulei si trebuie schimbata doar membrana de la pompa de benzina care costa doar 50 sau 90 de mii.

Bytzu am si eu o intrebare tot la probleme tehnice...poate mie imi esti mai de folos.Merci.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nano_nanu
post 14 Mar 2005, 10:16
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 30 January 05
From: Bucuresti




iati frate un ulei si un filtru nou al mai ieftin si il schimbi la 6luni sau la 3000km si nu mai ai probleme cu presiunea.



--------------------
Dacia 1310 - B-23-VDL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
peciulica
post 14 Mar 2005, 11:50
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 10 March 05




mai fratilor ceva asemanator mi se intampla si mie.va intreb: e normal ca la motor turat sa fie presiune ridicata(acul sta sus) si la relanti sa scada aproape de jumatate ?


--------------------
DACIA 1310 - PH-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 14 Mar 2005, 11:54
Post #17


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




perfect normal wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
peciulica
post 14 Mar 2005, 12:06
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 10 March 05




masina am luat-o in noiembrie de la un nene(om serios nu samsar).mi-a zis de atunci ca ar cam trebui sa schimb uleiul si filtrul ceea ce am si facut+un aditiv.am facut de atunci vreo 2500 km.omul era serios mi-a zis ca segmentase motorul in vara si are rodajul facut(adevarul e ca trage super si consuma putin),dar ma gandesc totusi sa nu fi pus nenea dura-lube.cum pot sa-mi dau seama mai ales ca nu mananca ulei


--------------------
DACIA 1310 - PH-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 14 Mar 2005, 13:52
Post #19


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




atunci vezi de membrana... se poae sa se fi indoit cu benzina


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 14 Mar 2005, 15:46
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




daca chiar nu vrei sa pui nasu pe joja aia da-i foc...o sa iti dai seama singur daca e benzina dupa cum ia foc...
iar daca zici ca segmnetase motoru...fac pariu ca ai benzina in ulei, foarte putini mecanici schimba membrana aia dupa segmentari sau seturi...
benzina ajunsa in ulei iti, ti-l subtiaza...si daca o sa mergi tot asa e posibil sa faci si poc...

Deci vezi daca ai benzina in ulei si daca da schimba membrana uleiul si filtrul.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 09:23
Forum Renault