DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme apa si benzina

br03gnn
post 17 Jun 2009, 15:53
Post #1


Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 08




cand moturul este cald creste apa in borcan pana in gura si mai da si pe afara dar nu fierbe sau bolboroseste dar trebuie sa compltez apa din cand in cand.
si la drum lung da benzina pe la surubul din capul pompei de benzina am mai schimbat o data corpul superior din acelas motiv pt ca l-am strans de mai multe ori pana sa dus filetu.


--------------------
fiat uno 1997 - CT-07-VKP
Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin18
post 17 Jun 2009, 16:00
Post #2


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 277
Joined: 16 April 09




eu am patit sa scap benzina pe acolo cand mi-a fiert apa saptamana trecuta si s-a incalzit motorul super tare de am crezut ca il pierd:( da noroc ca am avut apa la dispozitie


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br03gnn
post 17 Jun 2009, 16:03
Post #3


Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 08




adik cand se incalzasete motoru da benzina pe acolo??? asta vrei sa zici?


--------------------
fiat uno 1997 - CT-07-VKP
Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin18
post 17 Jun 2009, 17:24
Post #4


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 277
Joined: 16 April 09




da...era sa iau foc:(


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br03gnn
post 17 Jun 2009, 19:35
Post #5


Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 08




dati-mi va rog o idee ce as putea face ca sunt la ct si nu vreau sa am probleme la intoarcere?


--------------------
fiat uno 1997 - CT-07-VKP
Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 17 Jun 2009, 20:51
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




La pompa de benzina "de Dacia" ai un "clopot" de tabla presat prin gaura din varf cu un surub (hexagon de 10?) Sub capul surubului ar trebui sa fie o garnitura de etansare. Chestia e ca strangerea acestui surub + caracteristica materialului garniturii nu se potrivesc intotdeauna: in afara de integritatea si paralelismul suprafetelor intre care e situata garnitura, aceasta trebuie sa fie suficient de tare ca sa suporte presiunea necesara etansarii clopotului la baza, dar si oarecum moale, sa etanseze ea (printr-o oarecare deformare) Greseala curenta e de a aplica de la inceput o forta prea mare; corelat cu o garnitura adesea prea moale (acolo trebuie un fel de clingherit, nicidecum cauciuc!), se striveste din start garnitura. Daca materialul e prea dur, nu se muleaza; incercarea de a "strange" rupe filetul sau deformeaza clopotul, care e din tabla, compromitand pompa. Nu am gasit nicaieri o marime a cuplului recomandat la strangerea acelui surub, iar la magazinele de piese, cand intrebi de garnitura, fie primesti alta garnitura, necorespunzatoare, fie vezi un ridicat din umeri...
Mecanicii aia capabili sa stranga "la simt" orice surub, sunt specie pe cale de disparitie...
Curaj, mai exista si Loganul...
Spor!!
PS Ia-ti un stingator; sau/si o pompa noua; referitor la incalzire, verifica avansul; termostatul (mie mi s-a blocat unul pe inchis si fierbea doar la urcat pante!); mizerie in radiator. Fie esti un daciot adevarat si vei merge ok sau vei rezolva pe drum, fie, daca esti prea pesimist ia cursa
Toate cele bune!

This post has been edited by gti98: 17 Jun 2009, 20:57


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 18 Jun 2009, 06:26
Post #7


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(br03gnn @ 14 Jun 2009, 23:18)
dacia nova gt 175km/h dacia berlina 1997 142km/h si la vala de la tulcea 155km/h
nova treapta 1 60km/h 2 85km/h 3 110km/h 4 145km/h
*



Eu cred că nu merită nicio altă explicație...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin18
post 18 Jun 2009, 07:00
Post #8


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 277
Joined: 16 April 09




la mine nu a mai invartit ELV-ul si s-a incalzit atat de tare motoru incat am crezut ca-l pierd a inceput sa curga picaturi de benzina pe la pompa si pe la carb. acolo unde vine firul de accelereatie, noroc ca am vazut la timp si am pus o tricoul de pe mine imbibat de apa pe galerie, si in vreo 30 de sec tricoul era ars:( ca era sa iau foc si nu aveam nici stingator la mine, da problema era ca nu stiam cum sa racesc motorul ala ca bagam apa in prostie in vas si in cateva secunde disparea toata, ma batea un gand sa torn o galeata de apa pe motor smile.gif) oare daca aveam stingator mergea sa dau cu el pe motor? il racea? crapa motorul?


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br03gnn
post 18 Jun 2009, 16:02
Post #9


Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 08




MAERSK dar de ce zici asta?
cu pompa de benzina cred ca am rezolvato am scos garnitura si am pus teflon dar cu apa ma gandesc sa scot termostatu e ok?


--------------------
fiat uno 1997 - CT-07-VKP
Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 18 Jun 2009, 22:19
Post #10


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




QUOTE
la mine nu a mai invartit ELV-ul si s-a incalzit atat de tare motoru incat am crezut ca-l pierd a inceput sa curga picaturi de benzina pe la pompa si pe la carb. acolo unde vine firul de accelereatie, noroc ca am vazut la timp si am pus o tricoul de pe mine imbibat de apa pe galerie, si in vreo 30 de sec tricoul era ars:( ca era sa iau foc si nu aveam nici stingator la mine, da problema era ca nu stiam cum sa racesc motorul ala ca bagam apa in prostie in vas si in cateva secunde disparea toata, ma batea un gand sa torn o galeata de apa pe motor ) oare daca aveam stingator mergea sa dau cu el pe motor? il racea? crapa motorul?

Niciodata sa nu torni apa rece pe motorul infierbantat,si niciodata nu se completeaza cu apa rece in borcanul de expansiune cand motorul este fierbinte!Riscul de a crapa motorul este foarte mare din cauza diferentei de temperatura...Acum fiecare face cum il duce capul...


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 00:18
Forum Renault