probleme apa si benzina
![]() ![]() ![]() |
probleme apa si benzina
br03gnn |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
fiat
uno
1997
- CT-07-VKP Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
|
|||
madalin18 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru foarte nervos Group: Members Posts: 277 Joined: 16 April 09 ![]() |
eu am patit sa scap benzina pe acolo cand mi-a fiert apa saptamana trecuta si s-a incalzit motorul super tare de am crezut ca il pierd:( da noroc ca am avut apa la dispozitie
|
--------------------
Dacia
logan
2010
|
|
br03gnn |
![]()
Post
#3
|
![]() Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 08 ![]() |
adik cand se incalzasete motoru da benzina pe acolo??? asta vrei sa zici?
|
--------------------
fiat
uno
1997
- CT-07-VKP Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
|
|
madalin18 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru foarte nervos Group: Members Posts: 277 Joined: 16 April 09 ![]() |
da...era sa iau foc:(
|
--------------------
Dacia
logan
2010
|
|
br03gnn |
![]()
Post
#5
|
![]() Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 08 ![]() |
dati-mi va rog o idee ce as putea face ca sunt la ct si nu vreau sa am probleme la intoarcere?
|
--------------------
fiat
uno
1997
- CT-07-VKP Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
|
|
gti98 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
La pompa de benzina "de Dacia" ai un "clopot" de tabla presat prin gaura din varf cu un surub (hexagon de 10?) Sub capul surubului ar trebui sa fie o garnitura de etansare. Chestia e ca strangerea acestui surub + caracteristica materialului garniturii nu se potrivesc intotdeauna: in afara de integritatea si paralelismul suprafetelor intre care e situata garnitura, aceasta trebuie sa fie suficient de tare ca sa suporte presiunea necesara etansarii clopotului la baza, dar si oarecum moale, sa etanseze ea (printr-o oarecare deformare) Greseala curenta e de a aplica de la inceput o forta prea mare; corelat cu o garnitura adesea prea moale (acolo trebuie un fel de clingherit, nicidecum cauciuc!), se striveste din start garnitura. Daca materialul e prea dur, nu se muleaza; incercarea de a "strange" rupe filetul sau deformeaza clopotul, care e din tabla, compromitand pompa. Nu am gasit nicaieri o marime a cuplului recomandat la strangerea acelui surub, iar la magazinele de piese, cand intrebi de garnitura, fie primesti alta garnitura, necorespunzatoare, fie vezi un ridicat din umeri...
Mecanicii aia capabili sa stranga "la simt" orice surub, sunt specie pe cale de disparitie... Curaj, mai exista si Loganul... Spor!! PS Ia-ti un stingator; sau/si o pompa noua; referitor la incalzire, verifica avansul; termostatul (mie mi s-a blocat unul pe inchis si fierbea doar la urcat pante!); mizerie in radiator. Fie esti un daciot adevarat si vei merge ok sau vei rezolva pe drum, fie, daca esti prea pesimist ia cursa Toate cele bune! This post has been edited by gti98: 17 Jun 2009, 20:57 |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#7
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
madalin18 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru foarte nervos Group: Members Posts: 277 Joined: 16 April 09 ![]() |
la mine nu a mai invartit ELV-ul si s-a incalzit atat de tare motoru incat am crezut ca-l pierd a inceput sa curga picaturi de benzina pe la pompa si pe la carb. acolo unde vine firul de accelereatie, noroc ca am vazut la timp si am pus o tricoul de pe mine imbibat de apa pe galerie, si in vreo 30 de sec tricoul era ars:( ca era sa iau foc si nu aveam nici stingator la mine, da problema era ca nu stiam cum sa racesc motorul ala ca bagam apa in prostie in vas si in cateva secunde disparea toata, ma batea un gand sa torn o galeata de apa pe motor
![]() |
--------------------
Dacia
logan
2010
|
|
br03gnn |
![]()
Post
#9
|
![]() Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 08 ![]() |
MAERSK dar de ce zici asta?
cu pompa de benzina cred ca am rezolvato am scos garnitura si am pus teflon dar cu apa ma gandesc sa scot termostatu e ok? |
--------------------
fiat
uno
1997
- CT-07-VKP Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
|
|
G I M |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
QUOTE la mine nu a mai invartit ELV-ul si s-a incalzit atat de tare motoru incat am crezut ca-l pierd a inceput sa curga picaturi de benzina pe la pompa si pe la carb. acolo unde vine firul de accelereatie, noroc ca am vazut la timp si am pus o tricoul de pe mine imbibat de apa pe galerie, si in vreo 30 de sec tricoul era ars:( ca era sa iau foc si nu aveam nici stingator la mine, da problema era ca nu stiam cum sa racesc motorul ala ca bagam apa in prostie in vas si in cateva secunde disparea toata, ma batea un gand sa torn o galeata de apa pe motor ) oare daca aveam stingator mergea sa dau cu el pe motor? il racea? crapa motorul? Niciodata sa nu torni apa rece pe motorul infierbantat,si niciodata nu se completeaza cu apa rece in borcanul de expansiune cand motorul este fierbinte!Riscul de a crapa motorul este foarte mare din cauza diferentei de temperatura...Acum fiecare face cum il duce capul... |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 00:18 |