DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Closed TopicAdd Video ReplayStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ghici cine călărește acest Focus RS

Serje
post 6 Aug 2009, 11:31
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Si de ce nu ar incapea intr-o casca completa?


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 6 Aug 2009, 11:33
Post #122


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Dar de ce este exclus ca "batranelul" sa fi schimbat casca in timpul distractiei?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 6 Aug 2009, 11:43
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Cica nu i-ar incapea capul intr-o casca completa radmasa.gif , castile astea au doar o masura radmasa.gif , daca ai capul mare ... ghinion, ca nu poti purta casca deaia.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 6 Aug 2009, 11:50
Post #124


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




eu nu am spus nicaieri ca nu exista dimensiuni diferite la castice complete!!! uitativa cu atentie la imaginea pusa de mine si vedeti ca (VIRGULA) casca completa sa vede clar ca e cam mica!

in toate imaginile cu masina filmata din exterior apare acelasi sofer cu casca completa, din intamplare daca ne uitam cu atentie se vede clar ca nu doar casca ii deosebeste pe cei doi ci si statura, si imbracamintea!!!!
chiar de ar fi acelasi sofer, si sigur nu e, oare de ce sia schimbat casca si vestimentatia doar pentru filmarile din exterior?


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 6 Aug 2009, 11:52
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




tocmai...al doilea poate este un pilot cu acte in regula...atunci e si mai jenanta situatia......

sau prima a fost filmare....in care omul a mers la pas...(cam greu sa intelegi ce zice ala in casac integrata...nu crezi) si din exterior a fost o tura rapida...cu casca...combinezon si tot tacamul....

oare de ce fanii ford nu pot accepta ca pe circuit masina asta este batuta la curu gol de un megane...le cade rangu sau ranga????


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 6 Aug 2009, 11:56
Post #126


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Pentru discutii suplimentare...


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 6 Aug 2009, 11:59
Post #127


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




eu nu inteleg alt lucru... o masina se conduce rapid doar cu casca, costum, echipament complet?
daca erau sa fie oameni seriosi luau un sofer experimentat, bun cum vreti voi si il punea in ambele masini renault si ford. si sa faca ceva in gen fifth gear! nu sa ia timpul obtinut de cine stie pe renault pe acelasi circuit, fac si ei un tur la misto si gata ford e nu stiu cum. e clar ca e o diferenta intre cele doua masini, nu decid eu incotro inclina balanta, dar daca facem o treaba sa o facem cap coada calumea si dupa putem sa vorbim ore in sir despre tot ce vrem.
din punctul meu de vedere ce au facut ei e lipsit de profesionalism nu ma deranja daca avea casca completa tot timpul, si vorbele sa fie puse mai tarziu la editare, dar sa fie facut testul calumea.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 6 Aug 2009, 12:14
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




la top gear...ambele testate de stig...fordul a fost mai lent cu aproximativ 2 secunde......


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 6 Aug 2009, 12:18
Post #129


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




ce vorbesti?? unde ai vazut tu asta?
ia arunca un ochi aici... http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_Test_Track diferenta e doar de o secunda!
1:28.1 - Renault Mégane R26.R
1:29.3 - Ford Focus RS Mk II

dar o mica corectie tu ai deviat discutia eu nu am zis ca nu e corect ca fordul e mai tare, mai rapid, etc. am zis doar ca nu au facut testul calumea PUNCT!

si sa nu uitam ca STIG nu e o SINGURA PERSOANA!!! au fost diversi piloti imbracati in alb si dati drept THE STIG. deci nici testul asta nu e 100% corect!!!

This post has been edited by tester: 6 Aug 2009, 12:19


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 6 Aug 2009, 12:24
Post #130


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Nu inteleg de ce ne legam de 1-2-3 secunde pe tur, ca doar nu suntem la F1.
Focus RS - mai dotat, mai spatios, mai putenic, mai scump
Megane r26d - un fel de cart golit de tot ce nu tine de siguranta si viteza, mai ieftin.

Cu alte cuvinte - daca vreti o masina sa va dati pe circuit Meganeul e mai indicat, daca vreti o masina cu care sa mergeti in concediu, sa va plimbati zi de zi, sa luati copii de la scoala, sa ascultati muzica, sa folositi navigatia si sa va dati pe circuit alegeti Focusul.

Sicer, la cat de mare e diferenta de dotari, 2000lire diferenta de pret in favaoarea focusului nu pare asa mult.
Oare daca cineva ar lua Fordul si l-ar 'dezbraca' de toate, sa fie mai usor, cum ar fi rezultatul?

Nota - opinii subiective (imi place foarte mult Focus, nu neaparat RS).

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 6 Aug 2009, 12:36
Post #131


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.347
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Andy_ACS @ 6 Aug 2009, 13:24)
Nu inteleg de ce ne legam de 1-2-3 secunde pe tur, ca doar nu suntem la F1.
Oare daca cineva ar lua Fordul si l-ar 'dezbraca' de toate, sa fie mai usor, cum ar fi rezultatul?
*



Acelasi...100% pt. ca Meganul sta mai bine pe viraje...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 6 Aug 2009, 12:44
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




colegu tester...e conspiratie mondiala sa scoata focusul mai lent decat meganul...si sa arate ca si clio...vezi clipul de pe prima pagina...se apropie ca performante......




--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 6 Aug 2009, 12:59
Post #133


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@b76bgaarh: nu ai inteles absolut nimic. pe mine fix drept in cot ma doare care e mai tare dintre cele doua. poate sa obtina meganul in fata focusului peste 1 minut ca tot nu ma intereseaza. eu am subliniat o problema a super testului, daca tu nu intelegi fix problema ta!


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Aug 2009, 13:49
Post #134


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(b76bgaarh @ 6 Aug 2009, 12:14)
la top gear...ambele testate de stig...fordul a fost mai lent cu aproximativ 2 secunde......
*




daaa...si asta ce inseamna, ca-i sfant? nici macar nu-i aceasi persoana, nu mai luati de bune show-urile televizate, oricat de ditsractive ar fi ele, e enterteiment si atat.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 6 Aug 2009, 15:45
Post #135


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




"entertainment" wink.gif

De cate ori e ceva pozitiv de spus despre un Renault, mai ales Megane, intra cineva cu comentarii gen "e entertainment, e fake, e marketing, etc.." In primul rand, hai sa nu mai folosim engleza daca n-o cunoastem, si in al doilea rand, Megane-ul R26 e intr-adevar o masina reusita.

Ca va place, ca nu va place, ideea e ca au reusit sa faca dintr-o masina cu tractiune un "hot hatch" destul de potent, iar R26.R e fratele lui mai usor...

Acum ca R26.R e ca un cart, asa e, nici eu n-as lua o astfel de masina, dar totusi cifrele sunt cifre, si nu numai la Top Gear ci si pe Nurburgring aceasta masinuta a dovedit ca poate destul de multe avand in vedere pretul si limitarile tehnice.

Hai sa nu mai aruncam aiurea cu noroi doar ca e "Megane..." N-are nicio legatura cu 90% din Megane-urile de pe strada si da, are performante...

Si argonele, pentru un om ce saliveaza la cei 90 de cai ai unui Espero, ar trebui sa apreciezi o masina de 230 de cai... Zic si eu wink.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 6 Aug 2009, 16:05
Post #136


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




exista megane rs care se batea cu focus st, apoi megane rs 26 care se batea cu focus rs, fiindca nu ar fi putut sa-l bata ce s-au gandit ei? hai sa facem un cart, usurat la maxim, fara niciun fel de dotare sau insonorizare,cu semi-slickuri, poate asa batem rs-ul smile.gif) au reusit, umitor !

oare mitsubishi sau subaru de ce nu scot si eu o versiune kart-like al masinilor doar de dragul de a o bate una pe cealalata? ca n-ar fi greu...


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 6 Aug 2009, 16:10
Post #137


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Nu cred ca au scos versiunea asta supersport RS26R ca sa bata Focus RS sau altele, pur si simplu au avut alte motive:
- exista clientela care vrea o masina pentru circuit, pur si simplu motor + cutie + sasiu sport, usoara, nu foarte scumpa
- pentru a imbunatati imaginea marcii, mai ales in domeniul sport
- pentru a experimenta diverse solutii.

Oricum Megane RS este o masina reusita, in toate variantele ei, La astfel de masini (hot hatch) cred ca conteaza mult preferintele fiecaruia in ceea ce priveste aspectul, mult mai mult decat 1s pe un tur de circuit.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 6 Aug 2009, 16:12
Post #138


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Daca vrei masina de track-day (ca oricum megane-ul e useless in viata de zi cu zi) de banii aia iei un kit de catherham sau orice altceva, o masina de 200-300 cp si 5-6 sute kg care sterge pe jos oricand cu megane-ul ala

This post has been edited by ArtVandelay: 6 Aug 2009, 16:12


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 6 Aug 2009, 16:15
Post #139


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




@ArtVandelay - daca noua nu ne place solutia asta nu inseamna ca nu exista cineva care sa o agreeze. Dintre cele 2 as alege oricand Focus RS, dar probabil sunt altii care ar alege Megane-ul.

Ce nu mi se pare corect - sa se spuna ca Focus RS e mai slab ca Meganeul acesta cand ele au fost facute cu filosofii diferite pentru scopuri diferite. Asa pot sa vin si eu si sa zic ca o motocicleta e mai rapida, dar ce relevanta are?

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 6 Aug 2009, 16:25
Post #140


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Si eu as alege Focusul RS, si tocmai, mie nu-mi plac absolut deloc Fordurile, mai ales Focusul... Dar acest model e reusit si chiar arata bine...

Nu va zice nimeni sa va luati Megane RS/R26/R26.R sau stiu eu ce, e treaba voastra ce va place, ce nu va place, dar sa gasiti argumente absurde impotriva performantelor lor dovedite e absolut ridicol. As spune mai multe dar nu vreau sa fiu rau tongue.gif

P.S. = Megane R26 e mai performant decat Focusul ST, asa, ca idee.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 Aug 2009, 16:43
Post #141


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




http://www.fastestlaps.com/track2.html
Când Sport Auto are zeci de tururi realizate pe N-Ring, cred că ultimul lucru pe care îl putem reproșa e lipsa unui test cât mai puțin subiectiv. E la mintea cocoșului că sunt imagini diferite pentru că nu poți și să mergi la maximum pe circuit și să mai stai și să te mai gândești ce să zici la camera video. A mers o dată, a vorbit și a filmat iar apoi turul rapid a fost filmat din exterior și adăugate imagini din el la montaj.

PS. Ce-au ajuns unii să creadă. Auzi și tu. Pârliții ăia de la Renault au scos R26.R ca să bată Focus RS. Parcă suntem la gradiniță, a mea e mai mare decât a ta.

PS2. Dacă vreți să faceți totuși o comparație ipotetică între cele două mașini în condiții cât mai egale aveți două variante: ori duceți meganu la 300 CP și puneți pe el și echipamentele de pe Focus ori dezhechipați rs-ul dar și îi puneți motorul de pe ST de doar 225 CP. Ambele cu slickuri. Și atunci veți vedea care pe care. Și la ce ne-ar folosi concluzia?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 6 Aug 2009, 16:45
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




semi slickuri...ca toyo alea sunt anvelope omologate pt strada.... deci si varianta cu anvelope slick care ajuta meganul...cam cade domnilor sustinatori ford....

This post has been edited by b76bgaarh: 6 Aug 2009, 16:46


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 6 Aug 2009, 16:48
Post #143


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




cu dezechipatul Fordului/echipatul renaultului si cu cauciucuri similare sunt de acord, dar la faza cu modificarea motoarelor m-ai dat gata. Pai de ce sa modificam motoarele, pentru ca ele sunt definitorii pentru cele doua masini.
In logica ta - hai sa comparam Bmw M3 cu Renault Symbol, dar sa punem si pe M3 motorul de 1.4 si 75 de cai sa avem comparatie corecta... Not.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 Aug 2009, 16:54
Post #144


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Deci ai ajuns la concluzia pe care mi-o doream. Nu are sens să facem comparații de genul "dacă i-ai face ceva unei și altceva alteia". Se dau mașinile așa cum sunt și așa se compară. Dacă se dorește. Din punctul meu de vedere au targeturi diferite și de aceea orice comparație e inutilă. Singurul rol al unei comparații ar putea fi doar scoaterea la suprafață a puerilismului unor fani.

PS. Nu ințeleg cum doar motoarele pot fi definitorii pentru o mașină. Ținuta de drum ce are? R26.R tocmai asta demonstrează, că nu motorul este defintoriu pentru o mașină de fiecare dată.

This post has been edited by ssilviu: 6 Aug 2009, 16:58


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 6 Aug 2009, 17:04
Post #145


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Nu mi se pare mare realizare sa iei hot-hatchul actual, sa il dezechipezi complet, pui semi-slickuri, usurat la maxim, si apoi sa te lauzi ca ai batut hot hatch-ul altei firme, ramas NEMODIFICAT. ce e asa uimitor in chestia asta? daca erau mari si tari bateau rs-ul cu megane r26r ala simplu, nu editia asta limitata


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 6 Aug 2009, 17:09
Post #146


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




@ssilviu - logic ca nu numai motoarele sunt definitorii, dar tu doar de motor spuneai ca doresti sa fie schimbat, nu si de sasiu, suspensie, etc.
Ce nu e definitoriu - dotarile care aduc greutate in plus.

Sunt de acord ca o comparatie in timpi pe circuit nu e binevenita si nu e fair pentru Focus care nu pentru asa ceva a fost gandit.
De asemenea sunt de acord ca prin asta sa nu stirbim nimic din meritele megane-ului care cu un motor mai mic si ca cilindree si ca putere este o masina reusita si performantele sale sunt de laudat.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 6 Aug 2009, 17:22
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




nea vandaley... reno a facut hot hatchul asta... si a fost cel mai rapid pe nurbugring.....iar dupa aia fordul a venit si a zis ca are cel mai bun hothatch de pe piata... ca e cel mai puternic..etc etc.... doar ca testat pe circuit meganul sa plouat cu bolta pe el de focus rs......

ai inteles ideea.....cum e cu care pe care a zgandarit..... vorba aia romaneasca..daca taceai intelept ramaneai...se aplica f bine aici.....

eu sunt curios cat de mult au plans pe forumul ford de "teapa" asta.....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 6 Aug 2009, 17:26
Post #148


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




spre deosebire de aici unde sunt 3 topicuri despre cat de tare e kartul asta ca bate masini de strada, acolo nu e niciunul despre focus rs vs megane

deci care sunt aia care sufera?


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 6 Aug 2009, 17:31
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




aia care gasesc cele mai stupide......motive sa isi explice ...esecul.....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 Aug 2009, 18:30
Post #150


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(ssilviu @ 6 Aug 2009, 17:54)
scoaterea la suprafață a puerilismului unor fani.

Ca să înțelegeți ce vroiam să spun, vedeți următoarele rânduri. radmasa.gif
QUOTE(ArtVandelay @ 6 Aug 2009, 18:04)
Nu mi se pare mare realizare sa iei hot-hatchul actual, sa il dezechipezi complet, pui semi-slickuri, usurat la maxim, si apoi sa te lauzi ca ai batut hot hatch-ul altei firme, ramas NEMODIFICAT. ce e asa uimitor in chestia asta? daca erau mari si tari bateau rs-ul cu megane r26r ala simplu, nu editia asta limitata
*


Ce mai contează că Focus RS este și el un Focus ST modificat, principala modificare tehnică fiind doar un chip tuning la motor.

QUOTE(Andy_ACS @ 6 Aug 2009, 18:09)
@ssilviu - logic ca nu numai motoarele sunt definitorii, dar tu doar de motor spuneai ca doresti sa fie schimbat, nu si de sasiu, suspensie, etc.

Nu cred că ai înțeles ce vroiam să zic. Ideea era ca mașinile să fie aduse la un nivel tehnic asemănător. Adică nu doar putere maximă asemănătoare, dar și cauciucuri asemenea, dotări la fel, etc. Mai pe scurt, mașinile să fi avut un target asemănător și o propunere tehnică asemănătoare. De exemplu Megane R26 și Focus ST pot fi foarte bine comparate. La R26.R și Focus RS altfel stă treaba. S-a mai explicat de atâtea ori.

Să vedem Megane 3 RS cu 275 CP. Care nu are semi-slickuri dar are dotările care se regăsesc și pe Focus RS. Dacă începe să aibă timpi asemănători cu Focus RS o să fiu foarte curios să văd pe unde scot fanii Ford cămașa.

This post has been edited by ssilviu: 6 Aug 2009, 18:43


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Closed TopicAdd Video ReplayTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2025 - 06:52
Forum Renault