DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ventilator, Numai porneste

madalin18
post 7 Jun 2009, 13:38
Post #1


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 277
Joined: 16 April 09




Care ar fi cauza pentru faptul ca nu imi mai porneste ventilatorul? am urcat pe un drum mai inclinat si nu a mai pornit ventilatorul si a fiert si apa de era sa calez motorul noroc ca am avut apa si mi-a mancat 2 galeti de apa:(( acum dupa ce a fiert apa poate sa aiba urmari? am mers cu ea dupa ce s-a racit motorul bine si vad ca merge bine nu simt nimik la ea..... dar poate ati patit si voi si imi dati un sfat


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 7 Jun 2009, 13:41
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Folosește funcția CĂUTARE, ca să vezi dacă am mai pățit și noi sau nu...

ELV nu pornește dacă:

-termocupla e defectă
-releul e defect
-cablajul electric e deteriorat
-motorul e uzat sau stricat
-elicea e blocată.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin18
post 7 Jun 2009, 14:14
Post #3


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 277
Joined: 16 April 09




pe direct merge releul unde il gasesc? la farul din dreapta? nici pozitia din dreapta nu imi merge


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 7 Jun 2009, 16:13
Post #4


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




SEARCH


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stef88
post 7 Jun 2009, 16:16
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 15 July 08




si eu am avut ELV-ul defect de 2 ori...o data a fost releul si o data cablajul...urata situatie sa nu-ti mearga ELV-ul....eu la mine nu mai am originalul am unul mai mare si raceste foarte bine...

This post has been edited by stef88: 7 Jun 2009, 16:17


--------------------
Dacia Nova GTI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 9 Jun 2009, 17:42
Post #6


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




sunt destule topicuri de genul acesta.. de ce le mai multe ori sunt de vina termocuplele, care sunt foarte cacacioase, parerea mea si a mai multora, cel mai bine pune un buton on/off in paralel cu termocupla, si porneste-l cand crezi tu ca e nevoie tongue.gif, si daca nu porneste cand dai butonul pe ON, adica, atunci cand atingi firele de la termocupla intre ele, inseamna ca poate fi stricat releul,


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 20 Jun 2009, 00:21
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




La mine s-a paradit releul ala montat sub farul din dreapta (mai e unul pentru lampile de ceata, daca ai asa ceva in bara). era montat cu bornele in sus si s-a umplut cu apa si s-a distrus (am constatat defectul la o inmormantare, cand mergeam dupa dric si mi-a fiert, ca eram atent sa nu dau peste cortegiu!!)
Mai recent mi s-a defectat cupla insurubata in radiator (s-a rupt prin coroziune o lamela!) Am construit eu un releu electronic (cu un termistor si un comparator, sa pot regla pragul de comutare, dar nu declanseaza prea bine, cred ca din cauza montarii unei fulii mari pe pompa de apa, cu intentia de a o menaja, ceea ce a incetinit circulatia apei.. sau poate nu, ca ventilata la comanda manuala se raceste...)
Solutia standard e totusi cea mai sigura, adica termocupla industriala + releu. Comutatorul (cu lampita (LED) de semnalizare a functionarii ELV, atat pe manual cat si pe "automat", e f. util, dupa parerea mea), e optional, o asigurare.
Toate cele bune!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b77csd
post 29 Jun 2009, 16:13
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 24 November 03




Mie imi merge sistemul automat din fabrica, fara manual!
Ce mi s-a stricat pana acum: releu, cablu + de la baterie, conectoare ventilatoare (deh, daca stau tot timpul in apa...). Am tras cablu separat de +, releul il schimb cand se strica, iar stecherele le-am infasurat in plastic, sa nu mai intre apa.
Incearcă intâi să scoți releul și verifică-l.
Succes.


--------------------
Dacia Nova GTi/Logan Laureat dci 1999/2006 - B77CSD
cheers,
serban
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 29 Jun 2009, 16:32
Post #9


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




termocupla o poti verifica...cu contactu pus...atingand firele de la papuci intre ei,...presupun ca sunt 2 nu?.....daca e numai unu..inseamna ca trebuie atins la minus

daca cupleaza si se invarte elv...aia e buba...

This post has been edited by ct-03-tvy: 29 Jun 2009, 16:33


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th June 2025 - 14:12
Forum Renault