Grandtourul meu de 3000 de euro, Laguna 2.0 dci 180
![]() ![]() |
Grandtourul meu de 3000 de euro, Laguna 2.0 dci 180
argon |
![]()
Post
#24481
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
ursul_bipolar |
![]()
Post
#24482
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Sunt cazuri si cazuri, tu esti un caz fericit. Altii nu. Acum depinde cat de control freak esti. Daca vrei sa tii masina mai mult nu as depasi 10k, iese urat uleiul dupa 10k. Daca e doar in trecere pe la tine merge si schimbul la 20k.
Intotdeauna uzura unui motor de vede dupa prima suta de mii, cat de curat e motorul, cum se aude mai ales la temperaturi scazute. Am un coleg ce detine un Nissan Almera 2005, 90k, motorul manaNca ulei mult, revizii facute la 20k cu ulei spune el de la reprezentanta. Depinde si cum mergi cu masina, preponderent urban sau extraurban. Extraurban se umple cu impurittati mai greu, pastreaza mai mult proprietatile dar urban in niciun caz. Am schimbat uleiul la spark dupa 5k in oras si doar oras, nu mi-a placut ce am vazut iar uleiul era grupa 3+. |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
MuciX |
![]()
Post
#24483
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#24484
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Nu e chiar asa...eu la Alfa am vazut cum iese uleiul dupa 8k km si cum iese dupa 12 k. In primul caz era inca vascos. In al doilea, era ca o zeama chioara. Sigur, e o observatie complet ne-stiintifica, si n-as baga mana in foc ca uleiul vechi de 12k km era compromis, dar nici mie nu mi-a placut cum a iesit. Ambele schimburi facute in conditii meteo similare, cu motorul cald deci exclusa influenta temperaturii asupra vascozitatii. Vazand asta, eu unul n-as tine Selenia WR 5w40 mai mult de 10k km in motor
![]() This post has been edited by AndreiMR: 19 Dec 2016, 11:33 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#24485
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
QUOTE(MuciX @ 19 Dec 2016, 12:21) Si din benzina iese la fel de urat. Data viitoare promit ca fac un filmulet in care va voi arata diferentele. Din pacate nu pot face teste de calitate pentru ca in tara la noi nu sunt laboratoare pentru utilizatorii normali si aceste teste costa destul de mult. Referintele mele sunt cele de pe bobistheoilguy acolo unde testele de laborator pentru un ulei uzat se fac dupa 5-6k mile si performantele uleiului sunt impactate. |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#24486
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca aveti rabdare inca 7700Km si daca baietii astia se tin de cuvant si realizeaza gratuit analiza pentru clientii lor, o sa aveti pusa aici o analiza a uleiului Yacco Lube-R 5W30 RN0720 dupa 10.000Km si aproximativ 6 luni (sau cand voi atinge Km aia).
Daca e adevarata treaba parca ma bate gandul sa schimb si la Logan uleiul, chiar si pentru analiza asta gratuita. Momentan mi se pare dubios zgomotul motorului 2.0 dci in primele 1-2 minute de la pornire la temperaturi mai mici de -5 grade. Adica cam zgomotos. Dupa cele 2 min (ca stau pe loc si-l incalzesc la 1500-2000rpm sau ca ma pun in miscare) zgomotul motorului e parfum. Sper sa nu-mi stric motorul cu uleiul lor. Dar banuiesc ca asta se va vedea la analiza aia de 10.000Km care o sa fie facuta prin primavara-vara. Personal am ales uleiul asta pentru ca are cea mai mica vascozitate la -30 de grade 5800 mPa.s si m-am gandit ca asta ajuta cel mai mult la pornirile la rece. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#24487
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Hmmm... imi da ceva cu virgula la cum pun baietii aia problema.
Ei spun asa: " Disfunctionare Uleiul de motor are aceasta particularitate de a traversa organele esentiale ale motorului. Analiza compozitiei unui ulei dupa un anumit kilometraj ofera un bilant al starii de sanatate a motorului. Aceasta oferta se dezvolta, tot mai mult, la service-uri si se poate realiza cu ocazia unui schimb de ulei. Se face o prelevare si se trimite la laborator. Rezultatele sunt obtinute in circa 5 zile. Comparand un ulei nou cu cel uzat se obtine starea organelor motorului." Adica sa traducem, uleiul nostru este bun iar el este atat de bun incat o sa iti spuna ca motorul e praf sau nu. Sa mergem mai departe: "Chimistii din laboratoare incep prin a verifica vascozitatea uleiului. - daca vascozitatea este mai mare decat cea a uleiului de origine, exista inseamna o degradare - daca indicatorul este mai slab decat cel original este vorba de o diluare cu carburant nears." Normal inseamna asa: daca vascozitatea este mai mare inseamna degradarea uleiului pt ca el s-a umplut cu impuritati - normal. La a doua chestiune este normal ca uleiul sa se combine cu o cantitate de combustil de asta si mirosul de benzina atunci cand scoti joja, deci perfect normal, asta nu indica nimic dar lor da. Si mai departe: "A treia serie de teste urmareste sa constate poluarea prezenta in ulei, cum ar fi continutul de carbon. Un continut mare de carbon in uleiul uzat de la un vehicul Diesel poate sa insemne ca injectoarele sau pompa de injectie sunt dereglate." Aici o dau rau in bara, in loc sa spuna ca uleiul lor nu face fata din punct de vedere al TBN-ului (prea mic) dau vina pe motor. Urat. Eu nu as avea incredere in testele lor. Ca si idee pe site-ul amintit mai sus niciodata nu se pune problema uzurii motorului pe baza analizei de ulei. Nu exista o corelare directa intre uzura motorului si ceea ce se gaseste in ulei decat daca in ulei sunt gasite bucati din motor. Dupa cum pun problema eu vad doar o tentativa ieftina de marketing ca sa mai castige niste clienti. |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
MuciX |
![]()
Post
#24488
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
argon |
![]()
Post
#24489
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 19 Dec 2016, 13:08) Daca aveti rabdare inca 7700Km si daca baietii astia se tin de cuvant si realizeaza gratuit analiza pentru clientii lor, o sa aveti pusa aici o analiza a uleiului Yacco Lube-R 5W30 RN0720 dupa 10.000Km si aproximativ 6 luni (sau cand voi atinge Km aia). Daca e adevarata treaba parca ma bate gandul sa schimb si la Logan uleiul, chiar si pentru analiza asta gratuita. Momentan mi se pare dubios zgomotul motorului 2.0 dci in primele 1-2 minute de la pornire la temperaturi mai mici de -5 grade. Adica cam zgomotos. Dupa cele 2 min (ca stau pe loc si-l incalzesc la 1500-2000rpm sau ca ma pun in miscare) zgomotul motorului e parfum. Sper sa nu-mi stric motorul cu uleiul lor. Dar banuiesc ca asta se va vedea la analiza aia de 10.000Km care o sa fie facuta prin primavara-vara. Personal am ales uleiul asta pentru ca are cea mai mica vascozitate la -30 de grade 5800 mPa.s si m-am gandit ca asta ajuta cel mai mult la pornirile la rece. Daca o faci cu mâna ta, nu te mai plange de zgomot . E normal să bată motorul tau la rece dacă pui ulei prea subțire . This post has been edited by argon: 19 Dec 2016, 12:27 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#24490
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
madhorsefuzzy - daca si cu ulei de drujba in motorina +uleiuri minune .... motorul este zgomotos la pornire... eu zic sa treci la Elf ... ca esti mai castigat ....
Eu nu stau sa incalzesc nimic ... niciodata nu am stat ... cheie si la drum ... nu are de cat sa se incalzeasca cum si unde poate ... si al dracului daca face galagie .... Vagonul ... sa ne intelegem .... ca la celalalt ... este alta treaba ![]() This post has been edited by cj98czh: 19 Dec 2016, 12:53 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
argon |
![]()
Post
#24491
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Putin trebuie sa stai...dar sub 1 minut, functie de temperatura, si in nici un caz sa o ti turata ca Dacai 1300, la ralanti. CUm e vremea acum, eu plec cand imi zice OK mare pe bord, asta inseaman ca 30-40 secunde. Cand e cald apare OK imediat pe bord. Si n'o turez pana nu urca acul putin, dar nici nu pot, ca nu sare de 2500 si cu pedala la fund imediat dupa pornire.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
pishky |
![]()
Post
#24492
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#24493
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(argon @ 19 Dec 2016, 13:04) Pai un pic stau ... ca 2 sec. pana invart de cheie si porneste, alte 2 sec. pana bag in R sau 1 ... depinde cum am parcat-o .... deci sa tot fie vreo maxim 6-10 sec. ... indiferent ca afara sunt +30 sau -20 ... Dar sa stau sa stau sa o turez la 1500 2-5 minute... si din alea no way ... am altele mai importante de facut ... dar intradevar nu o turez pana se incalzeste putin .. A si da ... daca a nins noaptea .... atunci o pornesc si merge asa pana termin de curatat 2 masini ... singura exceptie .. ca eu cu inghetatul nu am treaba ca fiind aproape de bloc parcarea nu ingheata .. Revizii la timp, consumabile ok si de cate ori este cazul se schimba/repara daca apare ceva ... in rest ... paie si bataie .. This post has been edited by cj98czh: 19 Dec 2016, 13:26 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#24494
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ursul_bipolar @ 19 Dec 2016, 13:22) Eu nu as avea incredere in testele lor. Deci sa nu fac testul nici moca? Adica ma costa 100ml din baia de ulei.QUOTE(argon @ 19 Dec 2016, 13:26) Daca o faci cu mâna ta, nu te mai plange de zgomot . E normal să bată motorul tau la rece dacă pui ulei prea subțire . Deci uleiul trebuie sa fie cat mai gros la -30 de grade? Ce fac cu mana mea? Elf, Wolf, Ravenol si acum Yacco. Mai am pe lista Shell, Valvoline si poate mai descopar cateva. QUOTE(cj98czh @ 19 Dec 2016, 14:25) ... am altele mai importante de facut ... Multa lume grabita. ![]() Eu recuperez pe drum cele 2 min. ca dupa ele turez motorul. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#24495
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 19 Dec 2016, 14:36) Deci sa nu fac testul nici moca? Adica ma costa 100ml din baia de ulei. Moca poti sa-l faci dar din ce spun ei acolo din punctul meu de vedere pun problema gresit si dezinformeaza. Cam asa arata o fisa a unui ulei supus analizei. |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
mars |
![]()
Post
#24496
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
argon |
![]()
Post
#24497
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 19 Dec 2016, 14:36) Trebuie sa fie suficient de gros, nu cat mai gros. Motorul are vreo 12 ani de cand e conceput, plus 2-300k la activ, nu-i trebuie ulei prea subtire la rece. This post has been edited by argon: 19 Dec 2016, 14:43 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#24498
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
|
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
cj98czh |
![]()
Post
#24499
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
argon |
![]()
Post
#24500
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
El are sub 200.000.
19 Dec 2016, 17:17: Ma poate ajuta cineva cu codurile OE de filtru de ulei si de motorina? La toti vad ca sunt doua variante, cu doua coduri diferite, cum imi dau seama? This post has been edited by argon: 19 Dec 2016, 16:17 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#24501
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(MoneyTalks @ 19 Dec 2016, 01:59) Esti sigur ca ala e bmw si nu... logan? Ca numa la logan masina produce combustibil ![]() QUOTE(cj98czh @ 19 Dec 2016, 08:17) Deschideți porți veșnice să intre BMW-ul măririi. În cele ce urmează, sub deviza "De Crăciun întră cu bocancii murdari in sufrageria oamenilor", să prevedem zic ce se va întâmpla după ce pun pozele: - MoneyTalks cu ochii tulburi, într-un club dubios din Singapore, dă cu scrumiera de masă si-o conduce pe Tiothay Tionpyng în camera, neștiind că e shemale, dar ce mai contează, consumul pe care l-a vazut e mult prea mic. -Argon stand pe bordura in fața garajului, izbește pachetul de semințe de perete, lovește cu bocancul PET-ul de bere Albacher 3/4 consumat, își ascute cea mai mare unghie și... Adrian Nastase împușcat în gât e pantaloni scurți pe lângă ce se va întâmpla in metropola Deva... ![]() -cj98czh: un tip banal si virgin, i se va umfla doar o vena pe gat, dar e submissive si se linisteste repede. Pentru onor colegii de mai sus, mânat de-o răutate rară, deși știu că în cele ce urmează, nu mai poate fi vorba de sărbători fericite pentru ei, loați: Pe o temperatură: IMG_0537.JPG ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 332 La viteza medie de: IMG_0536.JPG ( Size: 1.41mb ) Number of downloads: 332 Căruța cu 150Cp consumă: IMG_0535.JPG ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 337 Încheiat pamfletul. ![]() |
--------------------
BMW
730Ld
- AR - -
'07 High Executive M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
argon |
![]()
Post
#24502
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
mda...ai dat cu mucii in fasole, media de 43 kmph nu e medie de oras, pana si in Deva am 21 km/h, in Cluj il las pe czh sa-ti zica, iar in Bucuresti, gasim noi pe cineva sa-ti explice de vmed.
Ontopic, dau comanda de revizie Attached thumbnail(s) New_Bitmap_Image.jpg ( Size: 197.66k ) Number of downloads: 325 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
StefanT |
![]()
Post
#24503
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
DPMDV ce trece de 20-21 nu prea mai e oras.
Ca idee in bucuresti ma invart intre 16-18 ca medie orara. 42.8 e total altceva... si irelevant. |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
- B'100'HAY
2008 Fan Reno 53379
|
|
mars |
![]()
Post
#24504
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Bre, 42 e consum de Valea Prahovei in weekend, ce o dai cu urbanu'?
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#24505
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Nu o da cu urbani, ci cu bmw
In Arad nu scoti o medie de 42 nici daca esti singur pe sosea |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
argon |
![]()
Post
#24506
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La 43 km/h aveam 4.2 cu Logan 1.5 dci.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#24507
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
43kmh nu prea e de oras, in bucuresti daca ai 15-20 sa fii multumit.
Asa am si eu consumul asta, dar afara si mers linistit: consum.jpg ( Size: 117.43k ) Number of downloads: 255 This post has been edited by ursul_bipolar: 19 Dec 2016, 17:43 |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#24508
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.507 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
- 3-SB-2608
1981 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
andreist |
![]()
Post
#24509
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
QUOTE Elf, Wolf, Ravenol si acum Yacco. Mai am pe lista Shell, Valvoline si poate mai descopar cateva. Am auzit numai de bine despre ENEOS daca mai vrei unul. |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#24510
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Eneos este un ulei care are o baza diferita de grupa 3 sau 4, are o baza dezvoltata de japonezi si se numeste Wbase. Normal Wbase este asemanatoare cu grupa 4 PAO dar care nu are continut de sulfuri. Sulfurile sunt cele care fac depunerile in motor.
Comunicatul oficial: "ENEOS SUSTINA by ENEOS Motor Oil on Friday, November 12, 2010 at 10:55am At the SEMA show in Las Vegas on November 2, 2010, Nippon Oil (USA) Ltd. officially announced a new product line for the US market to be sold under the ENEOS brand name: SUSTINA. This is a very exciting new product that has launched in Japan as of November 1, 2010, and will officially launch in the US in early 2011. The ENEOS team is very excited about the SUSTINA product due its new proprietary technologies developed in-house by JX Nippon Oil and Energy Corporation. These include a new synthetic base stock called WBase and a new sulfur-free anti-wear additive chemistry that promotes longer life of detergents, keeping your engine cleaner, longer. At the heart of SUSTINA is the WBase technology. This new synthetic base oil is a Gas-to-Liquid Equivalent (GTLE), and was engineered to give the oil higher fluidity. Traditional synthetic base oils consist of hydrogen-carbon molecules which contain ring structures. These structures can often collide and intertwine with each other, slowing oil movement, especially at cold temperatures. WBase technology realigns the hydrogen-carbon chain into a structure that is more or less completely straight, allowing freer movement of the oil molecules and providing lower engine drag and improved fuel efficiency and power. How does WBase compare to PAO? Like PAO, WBase is a high-performance synthetic base oil. In comparison, though, WBase has a higher Viscosity Index (VI) – when considering 4cSt base stocks, PAO has a VI of 124, while WBase has a VI of 140. This translates to higher stability across broader viscosity ranges, while requiring smaller amounts of VI Improver. In addition to WBase, JX Nippon Oil and Energy has developed a new anti-wear additive chemistry. Most engine oils today utilize zinc, sulfur, and phosphorus in their anti-wear additives, but sulfur can negatively impact the cleanliness of an engine. This is because Sulfur, when exposed to oxygen, moisture, and heat, can form harmful acids that attack the detergents in the oil. Once all of the detergents are destroyed by the acids, the oil can no longer perform one of its primary functions – keeping dirt and contaminants in suspension. The industry-wide response to this is to have a high TBN in order to neutralize the acids, but this is only effective to a point. Pistons used in testing to compare Sustina, GF-4, and GF-5 oils The ZP additive chemistry found in SUSTINA provides superior anti-wear protection, but without the use of sulfur . By eliminating sulfur, the formation of harmful acids is greatly reduced and the need for a high TBN is diminished . Therefore, the detergents used in SUSTINA have a much longer life, up to twice as long as those found in other fuel-conserving ILSAC GF-4 and GF-5 licensed engine oils." This post has been edited by ursul_bipolar: 19 Dec 2016, 18:21 |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 06:12 |