Grandtourul meu de 3000 de euro, Laguna 2.0 dci 180
![]() ![]() |
Grandtourul meu de 3000 de euro, Laguna 2.0 dci 180
vis-a-vis |
![]()
Post
#481
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#482
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Sa incerci sa nu mai ramai fara benzina, pe langa disconfortul creat se poate arde pompa foarte usor. Am un prieten cu Matiz care (cica l-a speriat un mecanic) cand ajunge rezervorul pe la jumatate face repede plinul ca cica asa e la toade daewoo, se poate arde pompa daca scade nivelul prea rau
![]() Si imi permit o glumita rautacioasa - e asa e la masinile astea premium, confortabile, trebuie sa mai amesteci in benzina ![]() P.S. argon, felicitari pentru curajul de a posta aici patania, la cati binevoitori gata de mistouri sunt pe topicul asta e nevoie de curaj sa recunosti ![]() Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
BZN |
![]()
Post
#483
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Merced |
![]()
Post
#484
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
Astea-s povesti babesti, cat am mers eu cu Cielo-ul prin liceu cand finantele erau mai putine ca acum, mergeam mai mereu la limita si pompa e aia originala din 1995.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#485
|
![]() - Group: Members Posts: 22.727 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Doua bucati schimbate la un Cielo (cumparat in '95) din acelasi motiv (perioada 1997-2000).
This post has been edited by IRONICK: 22 Jun 2009, 21:17 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#486
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
|
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
C@talin |
![]()
Post
#487
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
marksman |
![]()
Post
#488
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.732 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
argon |
![]()
Post
#489
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
intreb aici, ca pe woo forum nu am inteles nimic..referitor la resetarea ECM-ului, acolo e descris un intreg ritual, scoti bateria, pui contact iei contact, pui AC iei AC, lasi pornita nustiucat, bla bla, ce are daca conectezi bateria dai cheie si pleci, fara alte aberatii...Amundei, parca tu ziceai ceva de ECM pe topicul tau..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#490
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Man. Lasa prostiile. Ce descrii tu acolo pare un proces de ... "calibrare". Oricum rablamentul se "calibreaza" singur si in utilizare. N-are rost sa ii faci asa ceva, daca nu ai probleme. NU o sa o inveti mai bine, NU o sa ii faci nimic. NU e mai desteapta, NU are nimic deosebit fata de alte masini.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#491
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
si mie mi se pare o prostie, dar pe woo forum ii tot dau aia inainte cu
QUOTE Resetul la ecm se face prin scoaterea bornei de minus a bateriei sau sigurantei la ECM cateva minute. Apoi initializarea se face asa : 1.Pui contact 5 sec 2.Iei contactul tot pt 5 sec. 3. Pornesti motorul si lasi sa se incalzeasca la relanti pina ajunge la temperatura de lucru- 90 grade 4. Pornesti AC-ul (treapta 1 la ventilare si buton AC) timp de 10 secunde. 5. Opresti AC-ul timp de 10 secunde 6. Pornesti AC-ul (treapta 1 la ventilare si buton AC) timp de 10 secunde. 7. Opresti AC-ul timp de 10 secunde dupa care opresti si motorul. eu dupa ce am legat bateria, dat cheie, si plecat...in primii 2 km, doar prima data dupa legarea bateriei, tacaneau injectoarele, dupa s-a facut liniste, deci ceva a calibrat el singur fara toate procedurile lu' peste. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#492
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Suna tare a idle speed re-learn
![]() Ti-am spus deja de vreo 2-3 ori ca se calibreaza singur. In manualul lansatorului se recomanda aplicarea procedurii DACA relantiul NU este corect. ATAT. Restul povestilor care le gasesti pe forumuri de la tot felul de experti care se umezesc ca isi invata masina dupa stilul lor is tampenii scoase de tot felul de cunoscatori. Oameni de genul lui ZTV. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Merced |
![]()
Post
#493
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
Resetarea m-a ajutat o singura data, dupa ce am schimbat bujiile la un service de cacao si mergea masina ca dracu'. Mecanicu' dadea din umeri, si am incercat ce citisem pe forumul Daewoo.
Dar nu faza cu aerul conditionat, era faza cu pornit, turat progresiv, de cateva ori, nu mai stiu exact. Oricum imediat dupa "reset" a pornit cu relanti stabil, inainte era instabil, dadea sa se opreasca. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
mihaimmm |
![]()
Post
#494
|
![]() Member Group: Members Posts: 178 Joined: 5 October 07 ![]() |
Oricum ar fi, parerea mea e ca motoarele coreene/japoneze sunt destul de fiabile, chiar daca e sau nu copie a Asconei, motorul e destul de ok, un 1.5 DOHC cu 90 CP la vremea aia era ceva
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110hp
- *
|
|
argon |
![]()
Post
#495
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
si sa aiba aceasi putere cu ala, desi e mai mic, avantajele la 1,5 dohc sunt ca e mult mai silentios, si la ralanti si turat, si tachetii hidraulici.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihaimmm |
![]()
Post
#496
|
![]() Member Group: Members Posts: 178 Joined: 5 October 07 ![]() |
Legat de silentiozitate, nu stiu ce sa spun, pt ca Espero urile cu care am mers eu nu erau tocmai silentioase
![]() L.E: Cat iti mananca la 100 de km? In afara... Mers... yo stiu, cu 100km/h sa zicem? This post has been edited by mihaimmm: 23 Jun 2009, 12:22 |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110hp
- *
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#497
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#498
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.620 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
mihaimmm |
![]()
Post
#499
|
![]() Member Group: Members Posts: 178 Joined: 5 October 07 ![]() |
Ce tie 100km/h ce tie 1000km/h.
![]() scz de greseala |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110hp
- *
|
|
argon |
![]()
Post
#500
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
daca merg pana 100 km/h ia vreo 5 %, putin peste, in oras 10%, in Bucuresti ar lua 14 probabil.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihaimmm |
![]()
Post
#501
|
![]() Member Group: Members Posts: 178 Joined: 5 October 07 ![]() |
e ok consumul.... Daca "calci" in ea cred ca sare... destul de mult....
|
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110hp
- *
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#502
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
5% ?
![]() ![]() This post has been edited by logan1.5dci: 23 Jun 2009, 12:29 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
argon |
![]()
Post
#503
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pai daca mi-a iesit mixt 6,8... strict la drum extraurban, pana in 100 km/h ia 5, exact cat zice manualul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#504
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
QUOTE(argon @ 23 Jun 2009, 07:04) si mie mi se pare o prostie, dar pe woo forum ii tot dau aia inainte cu eu dupa ce am legat bateria, dat cheie, si plecat...in primii 2 km, doar prima data dupa legarea bateriei, tacaneau injectoarele, dupa s-a facut liniste, deci ceva a calibrat el singur fara toate procedurile lu' peste. In loc de 5 secunde, baga 10 peste tot. Aia e procedura corecta. Si da, ala e idle learn, adica invatare ralanti. Pe de alta parte, reset ECM e ca la o restartare de windows cand incepe sa mearga incet, dupa multe ore de utilizare. Poate asa e mai usor de vizualizat aceasta functie. This post has been edited by AmunDei: 23 Jun 2009, 13:06 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
argon |
![]()
Post
#505
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
si daca nu bag nimic, conectez bateria, dau cheie si plec ce are? asa am facut ieri si nu s-a intamplat nimic...stie ralantiul si singur sa stea la 800 la cald...la pornire are vreo 1000.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#506
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Daca ralantiul e ok nu faci idle learn. Dar un reset ECM e bun din cand in cand, si se intampla automat cand scoti bateria.
This post has been edited by AmunDei: 23 Jun 2009, 12:34 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
argon |
![]()
Post
#507
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
si e corect cum zic aia ca dupa resetare ECM se invata motorul dupa stilul de condus? am citit fel de fel de aberatii gen sa mergi 30 km cu accelerari usoare, peste 48 km/h...ete fas...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Marty |
![]()
Post
#508
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
mihaimmm |
![]()
Post
#509
|
![]() Member Group: Members Posts: 178 Joined: 5 October 07 ![]() |
nu cred ca se invata masina dupa stilul de condus... Doar nu are turbina
![]() La turbina se face masina lenesa daca mergi mult timp subturat ![]() Cel putin asa stiu eu :| |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110hp
- *
|
|
argon |
![]()
Post
#510
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Marty @ 23 Jun 2009, 12:51) nu, atat zic eu ca ar lua, si manualul la fel, o sa verific la urmatorul drum strict extraurban, daca nu o calci consuma chiar putin, treapta 5 e lunga, 0,70 raportul, multe masini au raportul asta in treapta 6(daca exista). La 120 la ora consumul declarat e 6,2%. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 00:14 |