temperatura ridicata la motor, racire insuficienta
![]() ![]() ![]() |
temperatura ridicata la motor, racire insuficienta
sobolan |
![]()
Post
#91
|
||
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
||
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|||
payty |
![]()
Post
#92
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Gata, am desfacut capacul pompei de apa si pe urma pompa cu totul de pe chiulasa.
In concluzie, rotorul e intact. Nu e niciun dinte rupt, nimic. Exista calcar in capacul pompei, dar in zona unde e furtunul de calorifer (cel care vine jos, sub pompa -> cred ca e intrarea aia, nu?) Rulmentul e ok nu haraie, de curs apa nu curge. Totusi, daca agit capacul ala se aude un zdranganit ca si cand ar avea o saiba care se misca. Se poate desface rotorul ala in vreun fel? E posibil sa piarda presiune pe acolo?Desi ma gandesc ca daca nu era etansa, curgea apa totusi din ea. In rest, nimic notabil, e ceva mizerie in pompa dar putina, iar in chiulasa, cum prevazusem, nu se vede nicio depunere (atat cat am putut vedea). Daca tot am scos pompa, am sa o curat cum trebuie. Depuneri mai mari erau in zona stuturilor, dar pe exterior. Am sa o refolosesc ca e pacat de ea. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Cu riscul de a ma repeta dar
QUOTE(Adrian Frigo @ 13 May 2017, 23:06) Ești sigur că ceasul din bord indică corect? |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
sobolan |
![]()
Post
#94
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(payty @ 18 May 2017, 21:10) Gata, am desfacut capacul pompei de apa si pe urma pompa cu totul de pe chiulasa. In concluzie, rotorul e intact. Nu e niciun dinte rupt, nimic. Exista calcar in capacul pompei, dar in zona unde e furtunul de calorifer (cel care vine jos, sub pompa -> cred ca e intrarea aia, nu?) turul e la sofer,returul e la pasager,ambele au stut in pompa de apa,caldura merge indiferent de termostat... concluzia ta care e ? de ce se incalzeste chiar si fara termostat? mie imi pare a garnitura.....dupa ce-ai planat chiulasa ai facut restrangerea la 500km ? aci e ceva dubios.... QUOTE(Adrian Frigo @ 18 May 2017, 22:30) o fi si aia......dar cand dispare apa nu e aia,e aia din clingherit ![]() This post has been edited by sobolan: 18 May 2017, 22:48 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
payty |
![]()
Post
#95
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
maho |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Daca pompa n-ar fi functionat, n-ai fi avut nici caldura. Tot canale infundate suspectez si eu, dar poti verifica si radiatorul, daca se incalzeste cat de cat omogen.
This post has been edited by maho: 19 May 2017, 11:36 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#97
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Pana in clipa de fata eu rezolvam problema indiferent care ar fi ea.....oricum eu am impresia ca scriu in gol aici....pe mine m-ati pierdut....va salut !
This post has been edited by sobolan: 19 May 2017, 11:45 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(sobolan @ 19 May 2017, 12:45) ...am impresia ca scriu in gol aici.... Doar ai impresia! ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
payty |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
payty |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Mi-am facut timp si am demontat chiulasa - exact ce speram sa scap de facut
![]() Nu era stransa la cuplu. Adica nu a fost restransa cand trebuia. Eu imi aminteam ca am facut asta dar confundam cu alt motor pe care il facusem in aceeasi perioada. Chestia s-a intamplat acum cativa ani, masina asta a stat ceva timp nemiscata. Apa nu cred a intrat in ulei ca nu a urcat deloc nivelul dar probabil se facea presiune in circuitul de racire (apa urca in borcan) si apa fiind fortata afara din motor, practic era mereu ca si cand ar fi neaerisit. Sa schimb totusi uleiul? Se poate verifica in vreun fel daca are apa? La joja apare curat, cum arata de obicei. N-am gasit decat slabe urme de calcar la gaurile alea mici din chiulasa, dar le voi curata si pe alea. Maine pun totul la loc This post has been edited by payty: 2 Jun 2017, 20:58 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
sobolan |
![]()
Post
#101
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(sobolan @ 18 May 2017, 23:47) .....dupa ce-ai planat chiulasa ai facut restrangerea la 500km ? QUOTE(payty @ 2 Jun 2017, 21:57) Mi-am facut timp si am demontat chiulasa - exact ce speram sa scap de facut ![]() Nu era stransa la cuplu. Adica nu a fost restransa cand trebuia. mi-am dat quote singur.....eu am intrebat si tot eu am auzit..... daca apa a dat peste ulei apoi uleiul are culoare cenusie,daca ai stiut sa scoti chiulasa cum trebuie nu ai deranjat cilindrii..... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
payty |
![]()
Post
#102
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
intre timp s-a rezolvat problema. desi radiatorul era curat inauntru, din ce am vazut eu prin tevile de legatura unde se monteaza furtunurile, se pare ca totusi conductele dintr cele doua bazine erau infundate.
L-am inlocuit cu unul nou de cupru si nu mai urca mai jus de jumatate acul de la temperatura indiferent ce as face. Am stat si in trafic mult timp, am si accelerat puternic cu motorul subturat, orice. N-a fost chip sa fac sa mai fiarba apa. Inainte cand acceleram si era motorul mai subturat (pompa era antrenata la turatie mica) urca in cateva secunde temperatura apei. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
address |
![]()
Post
#103
|
![]() ..... Dacia 13OO (1972) ..... Group: Members Posts: 595 Joined: 19 May 12 ![]() |
Salut.
Motorul trebuie să aibă temperatura de regim constantă, cu apa la 90grade, altfel merge cu uzuri și consum mare. Nu e în regulă să stea termometrul la jumătate in plină sarcină. Trebuie un termostat care să deschidă mai sus, și verificată termocupla, dacă ai motoventilator. Succes cu rezolvarea! This post has been edited by address: 31 Jul 2017, 17:53 |
--------------------
Dacia
1300
1972
- B01XYZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 01:56 |