dimensiuni fuzeta,portfuzeta
![]() ![]() ![]() |
dimensiuni fuzeta,portfuzeta
fullhouse |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
e simplu,schimbi fuzeta+butucu pe care se prinde roata,si strangi planetara pana,,,,curge apa din piulita,,,
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Poate vrea sa reconditioneze fuzeta.
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
ideea e ca vreau sa verific ce e uzat,nu ma aruncabanii din casa sa le cumpar pe ambele,poate doar una e uzata.De aceea am nevoie de cotele alea,mai exact campul de toleranta in care se pot incadra,cat ar fi cotele minime
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(fullhouse @ 27 Jul 2011, 20:02) buna ziua tuturor.am si eu nevoie de cota alezajului portfuzetei si de cota axului butucului ,fuzetei.am un rulment nou,pe ala il pot masura,dar mi-ar ttebui si cotele pieselor in care se monteaza rulmentul,ca sa vad ce-am de schimbat.Am probleme cu partea stanga fata,montez rulmenti noi si dupa cativa km capata joc.mersi anticipat sincer cotele nu le stiu,dar din experienta mea personala,butcii sunt de vina,fuzetele se defecteaza mai rar,eu am schinbat numai butuci la fostele mele dacii ![]() |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Dimensiuni? Ce e asa greu? Rulmentul e 6207, deci pentru interior ai 7X5=35, unde 35 este cota interioara arulmentului, 72 este cea exterioara. Pentru fuzeta o sa ai strangerea necesara de cateva sutimi (cota noua), ca de altfel si cea exterioara de pe portfuzeta. Stiind ca banii sunt problema principala si chiar calitatea indoielnica a pieselor noi, foarte simplu si sigur e, sa le reconditionezi. Pentru fuzeta, daca are uzura mult sub cota, se poate incarca electric si strunji la cota de rulment. Daca e numai cota de la capatul fuzetei, cum se intampla mai mereu, foarte usor cu o bila pusa pe gaura pentru planetara si lovita de cateva ori, cu simt de raspundere, se majoreaza cota pana nu mai are joc rulmentul. Pentru portfuzeta, bati cu ciocanul roata in mod egal alaturi de cotele rulmentilor si pe o parte si pe alta, cu un rulment vechi rectifici cota si, totul e perfect daca ai mana buna. Nu pune in discutie alte indoieli, ca stiu ce spun. Va trebui sa umbli si la cota de lungime a inelului distantier, pentru a face treaba buna, pentru ca din fabrica e aiurea facuta, dar e mai complicat. Inelul distantier intre intre interiorul rulmentilor, e mai lung ca distantierul de pe portfuzeta intre inelele exterioare ale rulmentilor, cu cativa mm, ansamblul fuzeta-rulmenti, stand fixat numai in tabla capac prinsa in cele patru suruburi, care se umfla dupa decalibrarea cotelor, si roata intra si iese, dupa cum vrea etrierul s-o tina.Asta e alta poveste, care are ca discutie principala, centrarea rotii pe mijlocul suportului la etrier, pentru ca altfel una din placute, chiar mai noua, ar iesi pe langa disc.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:12 |