DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dimensiuni fuzeta,portfuzeta

fullhouse
post 27 Jul 2011, 19:02
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




buna ziua tuturor.am si eu nevoie de cota alezajului portfuzetei si de cota axului butucului ,fuzetei.am un rulment nou,pe ala il pot masura,dar mi-ar ttebui si cotele pieselor in care se monteaza rulmentul,ca sa vad ce-am de schimbat.Am probleme cu partea stanga fata,montez rulmenti noi si dupa cativa km capata joc.mersi anticipat


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 27 Jul 2011, 19:13
Post #2


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




e simplu,schimbi fuzeta+butucu pe care se prinde roata,si strangi planetara pana,,,,curge apa din piulita,,,


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 27 Jul 2011, 21:23
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Poate vrea sa reconditioneze fuzeta.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 28 Jul 2011, 05:22
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




ideea e ca vreau sa verific ce e uzat,nu ma aruncabanii din casa sa le cumpar pe ambele,poate doar una e uzata.De aceea am nevoie de cotele alea,mai exact campul de toleranta in care se pot incadra,cat ar fi cotele minime


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 28 Jul 2011, 06:25
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(fullhouse @ 27 Jul 2011, 20:02)
buna ziua tuturor.am si eu nevoie de cota alezajului portfuzetei si de cota axului butucului ,fuzetei.am un rulment nou,pe ala il pot masura,dar mi-ar ttebui si cotele pieselor in care se monteaza rulmentul,ca sa vad ce-am de schimbat.Am probleme cu partea stanga fata,montez rulmenti noi si dupa cativa km capata joc.mersi anticipat
*


sincer cotele nu le stiu,dar din experienta mea personala,butcii sunt de vina,fuzetele se defecteaza mai rar,eu am schinbat numai butuci la fostele mele dacii smile.gif


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 28 Jul 2011, 08:33
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Dimensiuni? Ce e asa greu? Rulmentul e 6207, deci pentru interior ai 7X5=35, unde 35 este cota interioara arulmentului, 72 este cea exterioara. Pentru fuzeta o sa ai strangerea necesara de cateva sutimi (cota noua), ca de altfel si cea exterioara de pe portfuzeta. Stiind ca banii sunt problema principala si chiar calitatea indoielnica a pieselor noi, foarte simplu si sigur e, sa le reconditionezi. Pentru fuzeta, daca are uzura mult sub cota, se poate incarca electric si strunji la cota de rulment. Daca e numai cota de la capatul fuzetei, cum se intampla mai mereu, foarte usor cu o bila pusa pe gaura pentru planetara si lovita de cateva ori, cu simt de raspundere, se majoreaza cota pana nu mai are joc rulmentul. Pentru portfuzeta, bati cu ciocanul roata in mod egal alaturi de cotele rulmentilor si pe o parte si pe alta, cu un rulment vechi rectifici cota si, totul e perfect daca ai mana buna. Nu pune in discutie alte indoieli, ca stiu ce spun. Va trebui sa umbli si la cota de lungime a inelului distantier, pentru a face treaba buna, pentru ca din fabrica e aiurea facuta, dar e mai complicat. Inelul distantier intre intre interiorul rulmentilor, e mai lung ca distantierul de pe portfuzeta intre inelele exterioare ale rulmentilor, cu cativa mm, ansamblul fuzeta-rulmenti, stand fixat numai in tabla capac prinsa in cele patru suruburi, care se umfla dupa decalibrarea cotelor, si roata intra si iese, dupa cum vrea etrierul s-o tina.Asta e alta poveste, care are ca discutie principala, centrarea rotii pe mijlocul suportului la etrier, pentru ca altfel una din placute, chiar mai noua, ar iesi pe langa disc.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 01:12
Forum Renault