pls help me, i-mi mananca cauciucurile pe interior
![]() ![]() ![]() |
pls help me, i-mi mananca cauciucurile pe interior
soulfreemmc |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 2 June 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Dacia
1989/1310
- HD-03-AFJ
|
|||
bozzo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut, eu zic sa mergi oriunde vezi geometrie computerizata, vechile povesti cu sfoara in parcare nu tin, sunt de domeniul trecutului.
Mergi e pana in 100 de lei parca pentru dacii si iti face unghiurile. Nu o sa dureze mai mult de o ora. Daca nu, o sa iti sacrifici cauciucurile, si nu cred ca e necesar. In plus sa stii ca iti afecteaza si mersul masinii (viteza, viraje, parca mai erau si altele, nu mai tin minte), nu doar iti toceste cauciucurile. Bafta. |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
BlowEnigme |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 28 May 09 ![]() |
si mai strica si alte chesti pe la roti
![]() |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
- If-02-*** engine e corect..enigme ma amuza :)
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
-Asa e , strica bucsi, rulmenti, merge cracanata, iar cand dai inapoi, rotile intra la partea de contact cu solul, sub masina, in forma literei V. Daca ro roata va prinde o pata de umezeala, cealalta va smuci in lateral, schimband brusc directia.
- Iti uzeaza egal, pentru ca la mers ambele roti vor sta egal virate, fata de linia directiei de mers. Deci sunt deschise in fata. Si volanul si-a schimbat pozitia. Nu te duce la niciun service. Te taxeaza degeaba, si nici nu ti le va face bine, te va lua in batjocora , ca e Dacie, ca merge oricum , adica nu trebuie facute bine, dar tot vei da banii. Acasa ( bieleta e bagata prea mult in cremaliera), opresti masina pe un loc drept, cu frana de mana , pentru a nu avea eroare din franare, te bagi sub masina in fata, si masori cu o tija telescopica, distanta intre partea din fata (care va fi mai mare la tine)si cea din spate, a rotilor din fata. Rotile trebuie sa fie paralele, dar pana la maxim 3mm mai mare distanta din fata. Impingi masina inapoi 2 m , si masori iar, reti eroarea. Impingi la loc, si iar masori. Nu trebuie sa dea diferenta intre masuratoarea de la mers inpoi si cea de la mers inainte. Reglezi din bieleta, pana eroarea e cat mai mica, plus cei 1-3mm mai mult in partea de fata. Masori distanta intre roti la partea de contact cu solul, dai inapoi(impinsa) si masori iar. O impingi in fata si masori iar. Cand e impinsa in fata, diferenta intre cele doua masuratori, trebuie sa fie aproape de zero. Asta e idealul . Cauta o solutie (tija, ruleta etc.) de a masura cat mai exact distantele intre roti. Fa asta si revino. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#5
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
chestia cu sfoara ..e verificata de mine..si daca mai tragi si niste masuratori .cu o ruleta.....e stas.
chestia cu sfoara....e sa aliniezi rotile...din fata..dupa cele din spate (presupunand ca alea sunt paralele...si nu casi) este ca pe ploaie masinile cu unghiurile la rotile de pa fata duse..merg mai usor? ..de ce .oare,...pt ca aluneca oarecum pa asfalt..si nu mai opun rezisenta la inaintare ![]() ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 08:35 |