DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> moare cand accelerez

contabilosu
post 18 Jun 2009, 19:24
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 24 December 08




Sunt disperat am spalat motoru si dupa ce am spalat a pornit pe gaz la sfert si cand accelerez moare motoru si da sa se opreasca si are aceleasi simptome si pa benzina , am schimbat platina , pipa, bujii , capac delcou , set fise , filtru aer si are aceleasi simptome porneste la sfert dar cand accelerez moare si in sarcina nu trage deloc urla colegii de trafic dupa mine ca la circ !!! VA ROG AJUTATI-MA !!!


--------------------
Dacia Nova GT Dacia Nova GT 1998 - ot-69-kam
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin18
post 18 Jun 2009, 19:38
Post #2


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 277
Joined: 16 April 09




ai turnat cu galeata apa pe motor? cred ca ti-a intra apa la delcou, e pe carburatie?


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 18 Jun 2009, 22:25
Post #3


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Pai daca zice ca a schimbat platina ,logic ca este pe carburatie...
Problema este din aprindere...eu banuiesc ca fisele sunt puse gresit.Ia verifica asta si mai vorbim apoi


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlowEnigme
post 18 Jun 2009, 22:52
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 28 May 09




daca nu ai acoperit pe acolo cu nimic,baga-te pe demontat


--------------------
Dacia Nova Gti 1999 - If-02-***
engine e corect..enigme ma amuza :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
contabilosu
post 18 Jun 2009, 22:59
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 24 December 08




Ce draq ba faceti misto cu comentariile ? Fisele sunt puse bine , am adus 3 mecanici experti din Slatina si nu stiu ce are . Porneste la sfert si pe gaz si pe benzina testata de 15 ori , mentine relantiu si cand accelerezi in sarcina moare . ( schimbat capac delcou , platina , pipa , condensator , fise , filtru aer , bujii ) . Astept comentarii serioase si utile . Multumesc!!!


--------------------
Dacia Nova GT Dacia Nova GT 1998 - ot-69-kam
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin18
post 19 Jun 2009, 07:02
Post #6


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 277
Joined: 16 April 09




QUOTE(contabilosu @ 18 Jun 2009, 22:59)
Ce draq ba faceti misto cu comentariile ? Fisele sunt puse bine , am adus 3 mecanici experti din Slatina si nu stiu ce are . Porneste la sfert si pe gaz si pe benzina testata de 15 ori , mentine relantiu si cand accelerezi in sarcina moare . ( schimbat capac delcou , platina , pipa , condensator , fise , filtru aer , bujii ) . Astept comentarii serioase si utile . Multumesc!!!
*



poi daca ai adus 3 mecanini experti din sua si nu au stiut ce sa ii faca.....noi cu ce te-am putea ajuta?


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 21 Jun 2009, 23:10
Post #7


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




ce te rastesti asa?.. in primul rand. daca erai mai istet de fel.. acopereai si tu fisele cu ceva cand ai spalat motorul.. si daca ai facut asta la o spalatorie.. sunt aia "experti" ca nu au facut asta.. si in al2-lea rand.. cum poti sa zici ca ai adus 3"mecanici" daca nici unul nu a reusit sa iti rezolve problema.. vezi sa nu fie o problema si de la bobina de inductie.. incearca sa pui de la alta masina bobina si delco-ul.. cu tot cu fise cu tot.. si apoi.. iei prin eliminare.. tot schimbi cate una cu alea ale tale.. si vei gasi problema.. cel mai probabil ti-a intrat apa si in delco pe undeva si iti face scurt, daca ai zis ca ai schimbat si platina si fisele.. si in plus platina poate fi schimbata si sa nu fie reglata calumea.. numai bine.. si P.S.. nu te mai lua de lume daca iti face un repros care trebuie facut

22 Jun 2009, 00:12:
am uitat...

ai grija si cum reglezi avansul..

This post has been edited by burtik4u: 21 Jun 2009, 23:12


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 22 Jun 2009, 18:40
Post #8


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Auzi la el ,3 mecanici EXPERTI din Slatina....iti dai seama ce experti sunt aia de nu i-au dat de cap la un motor amarat de dacie....
P.S. Dupa ce ca omu incearca sa te ajute tot tu faci gura mare....bravo ma...


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail_73
post 22 Jun 2009, 21:00
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 21 June 07




poate ambreiajul imbibat cu apa. poate a ajuns apa pe undeva in carburator.
sper sa nu fi intrat apa in ulei pe undeva.
vorbeste frumos!
numai bine!

This post has been edited by mihail_73: 22 Jun 2009, 21:05


--------------------
DACIA NOVA GT 1600 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
contabilosu
post 22 Jun 2009, 21:04
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 24 December 08




Io nus ce va ulcerati asa , un motor amarat e dacie uite ca nu-i dau de cap (3 EXPERTI) ce vi se pare iesit din comun ? Problema e pe gaz nu pe benzina . Cand pornesc motoru pe gaz la (rece) dimineata nu se alimenteaza corect adica porneste da parca ar porni in 2 pistoane si are relantiu la 400 si miroase a gaz cred ca e ori pre mult ori prea putin , nu stiu ce sa zic , apoi in 3 min asi revine .Am instalatie BRC Italiana Asta e toata problema , pe benzina merge brici . Astept raspunsuri serioase si profesioniste nu mistocareli cum a zis unu aicea ca trebuia sa iau capacu si fisele , da baiatu atita poate nu-l condamn ( normal ca le-am luat si am pus 3 folii de plastic pe delcou ) nu e de acolo . Multumesc !


--------------------
Dacia Nova GT Dacia Nova GT 1998 - ot-69-kam
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail_73
post 22 Jun 2009, 21:25
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 21 June 07




cati km ai pe gaz? la 15k tre sa schimbi filtrul. tot tu poti sa-ti dai seama mai bine ce-ai spalat pe-acolo.

This post has been edited by mihail_73: 22 Jun 2009, 21:26


--------------------
DACIA NOVA GT 1600 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 23 Jun 2009, 06:23
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




Nici un motor de masina nu se spala cu apa. Eventual se sufla cu aer comprimat si se sterge cu o carpa daca chiar ti neaparat sa fie curat (PUNCT)


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 23 Jun 2009, 10:08
Post #13


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




zici ca problema e pe gaz.. intai fa motorul sa mearga pe benzina, apoi cauta pe cineva care sa stie sa faca problema pe gaz.. pana atunci.. mergi pe benzina wink.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 23 Jun 2009, 11:23
Post #14


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Pai si noi ce sa mai intelegem...in primul post zici ca nu merge nici pe gaz nici pe benzina...in ultimul ne spui ca pe benzina merge brici...spune concret ca sa te putem ajuta .Daca zici ca pe benzina merge bine,inseamna ca aprinderea nu are nicio vina,tot ce face figuri este instalatia de gaz. Aici iti pot da sfaturi cei care au montate instalatii de gpl , ei ar trebui sa stie mai multe.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 23 Jun 2009, 18:37
Post #15


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




poate mai revine cu detalii... apropo. ma sparge reclama care apare in ultima vreme p topicuri smile.gif) ma plictiseste de acum tongue.gif app.. bafta la bac la cei in trend wink.gif) tongue.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 23 Jun 2009, 19:02
Post #16


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




te-a mancat in ``anus`` sa speli motoru... baba rabda la frumusete...
te si vad seara cum iesi pe bulevard sa te plimbi cu capota deschisa sa se vada motoru curat laugh.gif


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 23 Jun 2009, 20:24
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(contabilosu @ 18 Jun 2009, 22:59)
Ce draq ba faceti misto cu comentariile ? Fisele sunt puse bine , am adus 3 mecanici experti din Slatina si nu stiu ce are . Porneste la sfert si pe gaz si pe benzina testata de 15 ori , mentine relantiu si cand accelerezi in sarcina moare . ( schimbat capac delcou , platina , pipa , condensator , fise , filtru aer , bujii ) . Astept comentarii serioase si utile . Multumesc!!!

Stimabile, posibile cauze sunt:
- ti-a intrat apa in carburator si/sau in vreun traseu de GPL;
- ti-a oxidat vreun contact pe undeva in urma "dusului" aplicat motorului. Cine ti-a zis sa te apuci de demontat si verificat diverse a stiut el ce spune.
- daca atunci cand ai spalat motorul acesta era cald iar apa rece posibil sa se fi deteriorat vaporizatorul GPL(ziceai ca iti miroase puternic a gaz)
In alta ordine de idei, dupa atat amar de piese schimbate, nici tie nici celor "3 EXPERTI" nu v-a venit ideea sa porniti motorul si sa il lasati la ralanti(ai zis ca merge "brici" la ralanti) pana porneste electroventilatorul(adica motor incins)? Astfel, apa care a intrat s-ar fi evaporat si poate manifestarea de defect ar fi disparut.
QUOTE(contabilosu @ 22 Jun 2009, 21:04)
Io nus ce va ulcerati asa

Colegii de forum s-au suparat fiindca te-ai exprimat asa cum ai facut-o la adresa lor. Te asigur ca atat ei cat si eu vrem sa ajutam si nu sa "facem misto".
Ca fapt divers, din cate am remarcat, ai un stil de a te exprima si de a pune problema mai "din topor". Ai 15 postari, in toate ceri ajutor iar exprimarea ta denota ca ai impresia ca TREBUIE sa fi ajutat.
Sfatul meu este sa iti cizelezi rapid modul de exprimare. In caz contrar, nu va mai raspunde nimeni solicitarilor/intrebarilor/problemelor tale.

Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
contabilosu
post 23 Jun 2009, 22:11
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 24 December 08




La adresa colegilor de forum m-am adresat asa pentru ca au dat niste raspunsuri pentru un novice in bataie de joc (in primul rand. daca erai mai istet de fel.. acopereai si tu fisele cu ceva cand ai spalat motorul.. si daca ai facut asta la o spalatorie.. sunt aia "experti" ca nu au facut asta.. si in al2-lea rand.. cum poti sa zici ca ai adus 3"mecanici" daca nici unul nu a reusit sa iti rezolve problema.. vezi sa nu fie o problema si de la bobina de inductie..). In ceea ce priveste stilul de exprimare ( din topor ) l-am folosit pentru ca sunt NOVICE si NU pentru ca TREBUIE imperativ sa fiu ajutat . Eu doar am spus ce probleme am avut si daca ati intampinat asa ceva . Nu ma mai surprinde nimic in tara asta . Multumesc !


--------------------
Dacia Nova GT Dacia Nova GT 1998 - ot-69-kam
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin18
post 24 Jun 2009, 05:40
Post #19


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 277
Joined: 16 April 09




daca o porneai pe gaz si nu o porneai pe benzina e foarte posibil sa se fi oxidat conductele de la gaz


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 24 Jun 2009, 11:00
Post #20


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Nu te supara ,dar eu cand aud de un "MECANIC EXPERT" ma gandesc la un om care stie cu ce se mananca mecanica aia ....aia poate sunt carpaci care te-au pus sa schimbi aproape toata aprinderea si nu s-a rezolvat nimic...


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 18:11
Forum Renault