DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> rulmenti si telescoape

contabilosu
post 3 Jun 2009, 23:02
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 24 December 08




Va rog sa-mi ziceti si mie daca se schimba greu rulmenti si telescoapele pe fata si cam cat ar costa fiecare. Daca se poate cu detalii. Va multumesc !


--------------------
Dacia Nova GT Dacia Nova GT 1998 - ot-69-kam
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 3 Jun 2009, 23:16
Post #2


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




pt telescoape iti trebuie presa de aia de strans arcurile, nu e greu de dat jos de pe masina, dar e dificil sa scoti arcurile de pe ele..
iar la rulmenti iti trebui o presa pt rulmenti wink.gif) tongue.gif, oricum eu am scos si a iesit destul de greu, si nu cu presa, ci prin incalzire si cu puncte de sudura in el, si apoi am dat cu barosul in punctele de sudura ca sa iasa, dar poate la tine ies mai usor.. bafta si numai bine


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 4 Jun 2009, 18:52
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




Buna baieti! biggrin.gif am citit topicul si am sarit si eu sa va spun problema mea. de cam 3 luni se aude o bataie in caroserie,ca si cum cineva imi loveste cu barosul. zgomotul se aude numai cand masina este in miscare ,la mici denivelari ale solului. cineva mi-a spus ca ar fi rulmentul de la telescop dreapta fatza. intrebarea mea este: patesc ceva daca merg cu masina asa? pana acum am facut cam 2000 km (drum lung) si deocamdata nu am patit nimic,doar ca zgomotul e tot acelasi. ce sfat imi dati? cam cat m-ar costa schimbarea acelui rulment ? fara manopera. multumesc anticipat. rolleyes.gif


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 4 Jun 2009, 19:21
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




Un amortizor costa 95-120 Ron si se schimba foarte usor....ai nevoie de o presa pentru arcuri.
In legatura cu zgomotul...pt alina27....e posibil sa fie de la placute au o clema care le preseaza ....sau este acolo o bara care vine prinsa de la brat pe caroserie si daca e un pic slabita se va auzi un zgomot fier pe fier.Desigur pot fi multe cauze......eu merg de vre-un an si ceva cu joc la ax inferior si creca il schimb acusi ca mi-e cam frica sa sar de 110 Km/h pe drum cu mici denivelari.....pe drum perfect merge lejer cu 130 insa tre sa fii dispus sa te impaci cu zgomotul motorului.

This post has been edited by ahyle_blue_eyes: 4 Jun 2009, 19:25


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 5 Jun 2009, 15:08
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




multumesc ahyle! sincer nu mai am incredere in mecanicii nostri din ziua de azi. chiar si la dacia service isi bat joc...ma rog,ma abtin de la comentarii...voi vedea ce voi face pana in august cand vine tata in concediu ,sa o "aranjeze" putin.


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 8 Jun 2009, 12:12
Post #6


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




rulment de la telescop ?:|


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 16 Jun 2009, 05:36
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Alina27, la mine s-a rupt (?) colierul care tine cauciucul pe capatul barei stabilizatoare. Rezultat: bara "batea" pe bratul (inferior), se auzea foarte urat, ca si cum s-ar fi batut cu ciocanul mare (baros?) in caroserie...
Pozitia e cam incomoda, dar e exact sub masina (daca nu exista canal sau elevator, se vede daca o tragi cu rotile din fata langa un zid - de langa care sa te uiti de jos, sub puntea fata. Bara stabilizatoare e mai groasa ca la berlina si are forma aproximativa de "U", capetele ei fiind prinse cu cate un tampon in forma de degetar, de bratele (inferioare). Remedierea acestei probleme e mult mai simpla (si desigur, ieftina!) decat demontarea amortizorului si a arcului (eu nu am umblat la rulmentii aia, dar e foarte posibil sa ajungi sa schimbi si niscai amortizoare...)
Rulmentii de la talerul amortizorului dau un mers sacadat al volanului (din cate stiam eu), fiind miscati odata cu rotirea rotilor fata pe pivoti (la manevrarea volanului)
Toate cele bune!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 19 Jun 2009, 08:05
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Alina, zgomotul care il descrii nu este de la rulmentii de la telescoape, ai fost indrumata de un cofetar. Verifica pivotii si daca mai ai bucse la bara stabilizatoare, la prinderea de pe brate si caroserie. Telescopul se poate schimba si fara presa de arcuri, de te chinui.Pentru rulmenti eu recomand sa meri la service, cu fuzeta in mana si sa iti schimbe mecanicosii rulmentul ca au scule si prese.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 18:17
Forum Renault