de ce e dacia bataie de joc ?
![]() ![]() ![]() |
de ce e dacia bataie de joc ?
slider2 |
![]()
Post
#91
|
||
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|||
kog |
![]()
Post
#92
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 16 Dec 2009, 21:18) Uite exemplul lui Argon, a trecut de la o Dacie "intretinuta" zice el la o masina fabricata acum 14 ani si zici ca a trecut de la galerele romane la Star ship Enterprise. Au fost ele bune la vremea lor (pentru ca altele nu erau), acum gata nu mai e nevoie de ele. Sunt altele la fel de ieftine si mai bine, sau mai scumpe si muult mai bune. exemplul lui argon e unul fericit, am spus si eu mai sus, daca ai ocazia sa cumperi o masina mai buna, normal ca nu o ratezi. Dar am vazut ca multi dau o dacie si isi cumpara o rabla adusa de dincolo, doar e straineza. Cunosc multe cazuri in care de la o dacie cat de cat intretinuta propietarii au trecut la golf 3 fara abs, umflat de rugina, cu jocuri in directie si fara ac. Ce rost are? daca vrei comfortul ala din golf 3 schimbi scaunele si gata... Nu ridic dacia in slavi, dar nu vad rostul de a schimba un lucru rau pe altul la fel de rau, sau la fel de rau dar dizel |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
dandee |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
la dacia e simplu: nu te ninge, nu te ploua, piese ieftine vara tie cald trebuie sa mai cari bateria din cand in cand (iarna) DAR in ciuda faptului ca tehnic e depasita e o masina care nu te lasa la greu de exemplu marti 15 in prima zi de iarna adevarata am facut adjud-focsani, focsani-marasesti-adjud aproape fara nici o problema in afara faptului ca trebuiea sa opresc sa mi curat geamurile si stergatoiarele de gheata nu a avut nimic, pt cunoscatori rampele de la intrarea in marasesti le-am urcat extraordinar de usor (la fel si la coborat) dar un mcv a trebuit sa fie impins serios de fund! am un prieten care are un ford escort model '96 dar nu as da dacia pe a lui sincer ma simt inghesuit desi are servodirectie si se conduce mult mai usor! concluzia cand voi renunta la dacie voi lua tot o dacie sandero sau logan
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#94
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.630 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Stormtrooper, insa cate din ele aveau delcouri si alternatoare prin portbagaj?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Alexio |
![]()
Post
#95
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
"de ce e dacia bataie de joc ?"
R: din cauza "taranilor" care au folosit-o ca debara + romanii(un mare procent nu toti) sunt parveniti. Eu nu vad nimic de batut joc la aceasta masina + nu inteleg de ce zic unii ca Dacia=masina saracului... nu cumva bizonii cu masini aduse din Germania la 2000 euro sunt cei cu "masina saracului". |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#96
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Daca sunt anumite dacii 13xx care se spune ca sunt bataie de joc asta nu inseamna ca sunt toate iar asta se datoreaza im mare parte saraciei si lipsei unui control adevarat la piesele de schimb. Omul in lipsa banilor cauta sa ia cea mai ieftina piesa de schimb gandit ca daca se fabrica inseamna ca trebuie sa mearga dar asta nu in Romania . In or ce tara exista pentru or ce model de masina piese originale si piese facute de alti producatori dar acestea din urma indeplinesc anumite standarde care la noi nici pe departe de a fi indeplinite , nici cele asazise de uzina nu mai sunt in regula . Eu doar ce am patit cu toba finala , la nici doua luni de la cumparare mi sa rupt urechea de prindere , intrucat era un ger napraznic am legat-o rapid cu sarma si astept caldura sa-i fac un colier de tabla.
|
--------------------
-
-
-
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#97
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(slider2 @ 16 Dec 2009, 23:46) depinde ce intelegi tu prin a tine pasul. eu nu m-am referit catusi de putin la viteza, sau demaraj, ci la confort si siguranta in principal... Confort:Am avut ceva probleme cu caldura la intoarcerea in Romania. Pina atunci sistemul de ventilatie a functionat bine, si nu am suferit de caldura. De asemenea dupa 5100 de km nu pot spune ca am revenit oboist de atita condus. Din contra am venit foarte relaxat. Cit priveste siguranta, m-am intors teafar si nevatamat. QUOTE(einstein1984 @ 18 Dec 2009, 17:47) Asta nu stiu, dar avind in vedere ca nu le-am folosit, le-am carat de pomana dupa mine. ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#98
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(kog @ 17 Dec 2009, 00:58) exemplul lui argon e unul fericit, am spus si eu mai sus, daca ai ocazia sa cumperi o masina mai buna, normal ca nu o ratezi. Dar am vazut ca multi dau o dacie si isi cumpara o rabla adusa de dincolo, doar e straineza. Cunosc multe cazuri in care de la o dacie cat de cat intretinuta propietarii au trecut la golf 3 fara abs, umflat de rugina, cu jocuri in directie si fara ac. Ce rost are? daca vrei comfortul ala din golf 3 schimbi scaunele si gata... Nu ridic dacia in slavi, dar nu vad rostul de a schimba un lucru rau pe altul la fel de rau, sau la fel de rau dar dizel vezi ca au mai avut si altii dacii pe aici..si nu e cum spui tu. tu pui scaune de golf ie berlina si ai confort de golf? cum ramane cu o servodirectie, o cutie care nu caraie la orice viteza si nu tragi de levier in X directii, niste frane care tin, si fara abs, un sistem de climatizare de zeci de ori mai bun chiar si fara a/c, masina pe injectie care porneste la prima cheie si iarna, si multe altele..au facut bine aia de au-trecut la ce zici tu |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
ArtVandelay "la o dacie cat de cat intretinuta " cum spune kog nu caraie la orice viteza si nici nu tragi de levier in X directii , franele sunt bune iar daca ai bord CN nu iti faci probleme cu climatizarea .A mea e foate buna din aceste puncte de vedere si nu este chiar o dacie bine intretinuta , are 210.000 km si ceva uzura , iar injectia isi face treaba foarte bine , acum , pe vremea asta , porneste dupa 2-3 invartiri de motor , stau cateva secunde sa urce presiunea la ulei , si plec , fara sa dea in nas , fara nici-un fel de probleme.
This post has been edited by CGDBZ: 18 Dec 2009, 22:28 |
--------------------
-
-
-
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#100
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
bine bine si cate dacii intretinute sunt pe strada? astea de dupa '96 asa se mai tin cat de cat, au fost mai reusite, dar alea vechi..
This post has been edited by ArtVandelay: 18 Dec 2009, 22:28 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#101
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Daca ai sa cauti pe acest forum ai sa gasesti cateva dacii vechi in stare perfecta , totul tine de propietar , sa fii sigur ca cel ce a avut o dacie neintretinuta chiar daca isi ia un golf bun va ajunge la fel.
|
--------------------
-
-
-
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#102
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
e un forum de pasionati, majoritatea de aici au masini intertinute. eu vorbesc de ce e pe strada
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#103
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Si noi tot pe strada circulam iar eu nu sunt chiar pasionat , nu-mi place sa mesteresc la masina ,o fac de nevoie , mi-ar place sa-mi permit sa o duc la service iar cei de acolo sa fie adevarati profesionisti.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Eu pentru dacia am tot respectul. Cu injectata am 73 de mii de km si nu am avut decat o singura problema si aceea a fost pompa de benzina (din cauza mea). Chiar si asa am ajuns acasa , in rest merg zilnic cu ea si ii dau consumabile de calitate cand trebuie nu cand imi aduc aminte. Pentru mine este o placere sa merg cu masina asta tocmai pentru stilul asta retro cu toate ca in familie mai exista un opel vectra fata de care nu am aceeasi placere la condus.
P.S. Cutia de viteze merge f bine, vitezele se schimba f usor daca ai putina rabdare si nu tragi de schimbatorul de viteze de parca ar fi mansa de avion. Apropo...dacia este singura masina pe care am reusit sa o conduc cu claparii de ski in picioare ![]() This post has been edited by Ionut_Nedelcu: 18 Dec 2009, 23:32 |
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
Alexio |
![]()
Post
#105
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Treaba cu caraitul in viteze si in X directii m-a amuzat... treaba cu climatizarea si fara A/C chiar m-a bufnit rasul... eu pun pariu la orice ora ca din bordul CN iti scot mai multa caldura la un debit mai mare si la o temperatura mai mare decat in Golf si chiar cealalta maisna a mea din semnatura. Nu ai frane? la Dacia lu' Nea Ion de la Dalga la care Dacie nu ai frane? Nu ai ABS? hmm da nu ai dar sa fim seriosi... daca iti intra ABS-ul inseamna ca ori a fost o urgenta ori conduci nepreventiv. Daca conduci ca omul si normal nu ai nevoie de ABS. Sevo-directie... da intr-adevar aici pica Dacia enorm. Dar faza cu caraitul in orice viteza hai las-o...
Ia o Dacie buna si da vroum-vroum si apoi mai discutam... |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
kog |
![]()
Post
#106
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
QUOTE(kog @ 16 Dec 2009, 23:58) exemplul lui argon e unul fericit, am spus si eu mai sus, daca ai ocazia sa cumperi o masina mai buna, normal ca nu o ratezi. Dar am vazut ca multi dau o dacie si isi cumpara o rabla adusa de dincolo, doar e straineza. Cunosc multe cazuri in care de la o dacie cat de cat intretinuta propietarii au trecut la golf 3 fara abs, umflat de rugina, cu jocuri in directie si fara ac. Ce rost are? daca vrei comfortul ala din golf 3 schimbi scaunele si gata... Nu ridic dacia in slavi, dar nu vad rostul de a schimba un lucru rau pe altul la fel de rau, sau la fel de rau dar dizel QUOTE(ArtVandelay @ 18 Dec 2009, 22:01) vezi ca au mai avut si altii dacii pe aici..si nu e cum spui tu. tu pui scaune de golf ie berlina si ai confort de golf? cum ramane cu o servodirectie, o cutie care nu caraie la orice viteza si nu tragi de levier in X directii, niste frane care tin, si fara abs, un sistem de climatizare de zeci de ori mai bun chiar si fara a/c, masina pe injectie care porneste la prima cheie si iarna, si multe altele..au facut bine aia de au-trecut la ce zici tu sa explic. Prin dacie intretinuta ma refer la o masina care intra in viteze normal, franele functioneaza perfect, nu curg tablele dupa ea, si ia curba cand intorci covrigul. Deci inca odata, m-am referi la persoanele care dau dacia aia intretinuta(vezi definitia de mai sus) pe un golf(sau orice straineza) in conditiile ingrosate in quote-ul de mai sus. Si iti spun eu, sunt destui care fac treaba asta. This post has been edited by kog: 19 Dec 2009, 16:49 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
vic24 |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
Deci.... am facut scoala pe logan. Apoi i-am luat 1310-le (editia '98) lui dad si am mers vreo 8000 km cu ea (cam un an). Dupa care am mers un timp cu un cielo si in cele din urma in 2008 mi-am luat un Sandero, cu care am azi peste 21.000 km. De cate ori (din pacate rar) merg cu dacia lui dad.... ma umple de bucurie. Nu e doar ca a fost prima masina, sigur nu. Dar da un feeling excelent, e o masina ok, intra f. bine in viteza, trage bine, arata ok, etc. Imi place vizibilitatea buna, spatiul mic dar intim, zumzetul placut al motorului, intr-un cuvant e ceva ce merge la suflet, o simt ca pe o "fiinta", Sandero imi pare muuuuult mai "rece". Oricum, ca sa iti dai vreodata seama de ce spun eu aici, trebuie intai sa te dai jos din copac, sa lasi fitzele schizofrenice deoparte....eheheeeee.... complicat. Serios, complicat. Chiar si pentru oameni de la care odata aveam pretentii si mi-au demonstrat contrariul. (gen: imi iau Spark. io:de ce nu logan/sandero, la acelasi pret? el: NEVER Dacia, ce-s fraier?). ok.
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
AB-05-PIW |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 15 June 07 ![]() |
O masina nu poate sa te tina o viata. Aci ii problema romanului si a omului in general. Imi cumpar masina straina ca nu se strica, are 7 stele si nu am cum sa mor in ea. Surpriza este ca tot un morman de fiare pe roti este, si la impact ori mori , ori ramai handicapat, ori mai traiesti inca 100 de ani depinde de oprirea brusca pe care ai avut-o.
In concluzie ca e dacie sau orice alt tip de masina daca o ingrijesti si ea are grija de tine. Sa lasam arogantii care nu mai au simtul condusului, datorita prea multei tehnologii si calca pedala uitand de ei, punand si alte vieti nevinovate in pericol. |
--------------------
dacia
1310 Li
2000 berlina
- AB 05 PIW
|
|
2xGI |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 993 Joined: 24 October 08 From: Bucuresti ![]() |
asa suntem noi romanii!!! am uitat de unde am plecat!!!!
nu o sa uit niciodata ca am invatat sa conduc pe dacia 1300 ( chiar daca acum am un opel sperior daciei)!!!! dacia nu ar trebui sa fie de rasul nimanui, a fost alaturi de noi si la bine si la rau!! |
--------------------
ex. Dacia
1300
1978
- momentan Treanta 2 niciodata sa nu spui niciodata
|
|
tataiedaciotul |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 20 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Ca bine zici!...
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala
- B-31-PGD Bucuresti,Dacia Solenza, Scala 2004
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#111
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Cand a fost lansata dacia, in 1969, era preconizata sa se fabrice timp de 10 ani, pana in 1979-1981, de exemplu, urmand apoi sa se mai fabrice piese pentru ea inca 10 ani de la data iesirii ultimei masini de pe poarta fabricii.
Intr-o tara normala cu apa calda, pe vremurile de atunci un conducator auto se folosea de o masina in scop personal maxim 10 ani, dupa care scapa de ea. Si gata. De asta in manualul de utilizare la orice masina scrie "durata medie de utilizare 8 ani", dupa care o schimbi. Ca la noi, din cretinismul tipic romanesc a rezultat ideea ca o masina trebuie sa se fabrice timp de 35 de ani, cu mici modificari si scazand constant calitatea de fabricatie, e partea a doua. Sa utilizezi o masina mai bine de 20-30 de ani, iarasi e prea mult, si e normal ca sa ajunga respectiva masina bataie de joc, deoarece se incearca sa se obtina performante de la ea in conditiile in care e uzata atat fizic cat si moral. Noi, romanii mai avem mult de mers pana vom ajunge la acel standard la care ne vom putea permite sa ne cumparam o masina pe echivalentul venitului pe un an, o vom tine 5 ani, facand in aceasta perioada maxim 130-150 de mii de km, si "maritand-o" exact inainte de a incepe sa bagam bani seriosi in ea. In acest interval de timp si kilometri, la o masina normala bagi doar benzina si revizii, un rand de anvelope si ocazional cate-o piesa care pica ceva mai repede. Si atat. @Stormtrooper: am urmarit jurnalele tale de calatorie, e de apreciat pana unde ai ajuns cu berlina ta, insa e bine sa precizezi cati bani ai investit in masina pentru a o aduce la starea aceasta, cate ore ai stat sub capota ei, cati nervi ti-au produs mecanicii si tinichigii care au lucrat la ea, si multe altele. Sincer ma indoiesc ca din 1986 si pana acum in masina nu s-au bagat decat consumabile, pentru a putea spune despre masina ca este buna. Parerea mea e ca nu mai poti spune despre o masina ca mai merita atunci cand valoarea reparatiilor depasesc cu mult valoarea de piata la momentul respectiv a masinii. A, acum vine partea a doua, cand faci aceste lucruri din pasiune, unde se exclud costurile, insa sa nu uitam ca nu tuturor le face placere sa stea cu cheia in mana, sub capota, la -10 grade afara, sa nu uitam ca mai sunt si femei care stiu doar sa-i dea cheie si sa-i puna benzina cand se aprinde becul galben si sa traga pe dreapta cand se aprinde vreun bec rosu in bord, pentru ca se pricep foarte bine la altceva. Ori la dacia berlina de multe ori nici nu mai functioneaza respectivele becuri din bord. |
--------------------
.
.
.
|
|
argon |
![]()
Post
#112
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(kog @ 16 Dec 2009, 23:58) exemplul lui argon e unul fericit, am spus si eu mai sus, daca ai ocazia sa cumperi o masina mai buna, normal ca nu o ratezi. Dar am vazut ca multi dau o dacie si isi cumpara o rabla adusa de dincolo, doar e straineza. am un vecin, a trecut de la Dacie la un Golf 3, din 94, vreo 280.000 km(pe bord), care a costat sub 1000 de euro, cunoscut de unii sub denumirea cotet/rabla/etc. Dupa ce a bagat vreo 200 de euro in multe piese ce trebuiau inlocuite si stia ca trebuie inlocuite dinainte sa o ia, masina aia merge perfect, nu se compara din nici un punct de vedere cu o Dacie pe injectie din 2004, ca am fost cu ea, antifonare, demaraj, confort, directie usoara, pedale moi, tabla originala impecabila dupa 15 ani, cand te sui in Dacie zici ca esti in caruta, dar are si ea un farmec aparte. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#113
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 21 Dec 2009, 12:56) @Stormtrooper: am urmarit jurnalele tale de calatorie, e de apreciat pana unde ai ajuns cu berlina ta, insa e bine sa precizezi cati bani ai investit in masina pentru a o aduce la starea aceasta, cate ore ai stat sub capota ei, cati nervi ti-au produs mecanicii si tinichigii care au lucrat la ea, si multe altele. Sincer ma indoiesc ca din 1986 si pana acum in masina nu s-au bagat decat consumabile, pentru a putea spune despre masina ca este buna. Parerea mea e ca nu mai poti spune despre o masina ca mai merita atunci cand valoarea reparatiilor depasesc cu mult valoarea de piata la momentul respectiv a masinii. A, acum vine partea a doua, cand faci aceste lucruri din pasiune, unde se exclud costurile, insa sa nu uitam ca nu tuturor le face placere sa stea cu cheia in mana, sub capota, la -10 grade afara, sa nu uitam ca mai sunt si femei care stiu doar sa-i dea cheie si sa-i puna benzina cand se aprinde becul galben si sa traga pe dreapta cand se aprinde vreun bec rosu in bord, pentru ca se pricep foarte bine la altceva. Ori la dacia berlina de multe ori nici nu mai functioneaza respectivele becuri din bord. Banii investiti in masina nu au fost destul de multi, dar nici nu am bagat cu zgircenie. Perioada in care s-a lucrat la ea s-a intis pe 3 ani, timp in care operatiunile facute la ea se pot imparti in 2 mari categorii. 1.Operatiuni strict necesare , nu foarte multe 2. Mofturi&imbunatatiri. In general probleme majore nu am avut la ea, deci nici prea mare nevoie de mecanici. Probleme intilnite care cereau reparatii urgente. La momentul cind masina a intrat pe mina mea, nu avea frine (au fost schimbate placutele de 2 ori,acum am ferodo, sabotii pe spate, garniturile, acum am Rolast), planetarele ambele troncaneau (acum am o planetara Spidan si una glentzer), carburator infundat(curatat +reglat), buii proaste (am pus un set de Denso) aprindere defectuoasa (montat aprindere AT011+sensor – de 2 ani o ia la prima cheie vara/iarna), supape (le-am ars din neatentie,) si tacheti, (cu probleme la astia a venit din fabrica.) .pompa de apa a cedat dupa 1 an de exploatare, a fost schimbata cu una care a tinut tot un an, acum am pus una Hepu, radiator spart, multumita fostului proprietar care a auzit el ca vara se poate merge fara probleme doar cu apa, dar pina iarna a uitat ca avea doar apa in instalatie, (a fost schimbat cu unul adus de la fabrica de R12 din Turcia pe comanda speciala), furtunaraia de la sistemul de racire, in parte era coapta, 2 robinete de caldura+comanda din bord si cablul. De stat cu nasul sub capota cu cheia in mina, in 3 ani nu a fost deloc nevoie. In ceea ce priveste tablagii, da am avut probleme anul trecut du pa ce am luat masina de la vopsit, dar cu rabdare le-am rezolvat. Nu vreau sa ma apuc sa insir problemele dar adevarul e ca, tablagiul care a si vopsit-o era un mare amator.dar ma rog, masina am facut-o pentru sufletul meu si mi-am rezolvat problemele. Acum chiar nu-mi este rusine sa ies cu ea pe strada stiind ca pina cind eu o sa-mi dau obstescul sfirsit o sa mai ingroape multi bolizi, in vreme ce ea o sa mearga fara probleme. In ceea ce priveste femeile, fara suparare dar daca nu stiu sa schimbe o roata cind fac pana, nu au ce cauta la volan. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
vic24 |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
@Laurentziu83 : maestre, dar cum ramane cu ce cu capul pe umeri, care stiu excat ce poate dacia, si nu incearca sa obtina "performante", ci doar sa mentina masina in stare buna de functionare pentru a circula regulamentar unde au nevoie (neavand bani de altceva, si intelegand ca o rabla straina nu ar fi o afacere pentru bugetul lor redus) ??? Astia de ce intra la aceeasi oala de bataie de joc ??? Pt. ca pe romani (in speta pe maimutele care au scos nasul din mocirla mediocritatii - aka parvenitii) ii doare in cot de ceilalti si "a gandi" e pur si simplu prea ineficient pt. ei.
22 Dec 2009, 07:17: Disclaimer : eu chiar NU sunt fan Dacia. Doar imi pun capul la contributie. This post has been edited by vic24: 22 Dec 2009, 07:17 |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#115
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Mie nu mi-a placut la Dacie faptul ca, atunci cand ma apucam sa schimb o piesa, se mai faramau inca 5 in jurul ei si trebuia sa las masina demontata in parcare pana faceam rost de respectivele piese.Nu mai zic ca picau diverse pe ea ce nu aveau voie sa pice, sau de faptul ca trebuie sa o ''reconstruiesti'' ca sa poti pune baza pe ea. Toti cei ce au ajuns sa fie multumiti de dacie se lauda cu diverse aprinderi electronice, cu antifonari, etansari suplimentare, alte elemente de suspensie, schimbate toate furtunele dupa 2-3 ani.
Dacia am avut-o de la 10 km in bord, atat avea in momentul in care am ridicat-o de la dealer. De ce oare a trebuit sa-i deschid capota la 5 zile dupa aceasta, ca se oprise in mijlocul drumului? Aveam pretentie de la aceasta masina ca, daca tot nu are abs, airbag, injectie si alte alea, macar sa aiba fiabilitate, doar era noua. Nu exista scuza ca "cat dai, atata face", atata timp cat dau niste bani pe un lucru, indiferent de cat de putini bani dau, vreau sa faca exact lucrurile pentru care a fost proiectat. Intratul apei pe la ventilator, intratul zapezii pe la partea superioara a geamurilor (ca nu se inchideau pana in cheder), rugina pe la grila radiatorului dupa 6 luni, impuscatul platinilor la 5 mii de km, caderea geamului dreapta dupa 3 luni, huruitul ventilatorului in prima iarna, cedarea comenzilor la climatizare dupa 1 an, cedarea pompei de apa dupa 2 ani si 25 de mii de km, sa ma scuzati, dar astea nu prea tin de proasta intretinere, ca nu si-a cautat nimeni de treaba la ele. Nici Lada bunicului meu, nici Oltcit-ul pe care l-a avut tatal meu pana in 98, inainte de dacie, n-au avut niciuna din problemele astea, pe care eu le consider totusi o bataie de joc, o experienta a uzinei de la Pitesti pe banii cumparatorilor. Poate sunt pe aici membri care au avut masinile la mana a doua si pun pe seama primilor proprietari aceste neajunsuri, insa eu am avut-o de NOUA, de cand am ales-o din parcul de masini, apoi am ridicat-o pe elevator sa-i facem CTC-ul de achizitie, sa-i montam un surub lipsa la bratul dreapta fata si sa-i reglam cat de cat capota portbagaj, ca lovea in coltul aripii. This post has been edited by Laurentziu83: 22 Dec 2009, 10:50 |
--------------------
.
.
.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#116
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.630 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vic24 @ 22 Dec 2009, 08:13) Pt. ca pe romani (in speta pe maimutele care au scos nasul din mocirla mediocritatii - aka parvenitii) ii doare in cot de ceilalti si "a gandi" e pur si simplu prea ineficient pt. ei. <span class='edit'>22 Dec 2009, 07:17:</span> Disclaimer : eu chiar NU sunt fan Dacia. Doar imi pun capul la contributie. Adica daca muncesti si ai bani de o masina mai scumpa decat o Dacie esti automat parvenit? Sau daca vrei sa umbli pe autostrada cu mai mult de 80 km/h ora si te impiedica unu cu Dacia mlui de la 1600 toamna ca el e prea smecher sa o ia pe DN? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
liviu05 |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
Cine spune ca Dacia este masina de ocara?
In data de 14 dec., Citronela mea a suferit o atingere! O masiana a unei firme de ridicat msini din Brasov, in goana dupa castiguri si graba de a face oamenii sa sufere, m-a lovit manevrand cu spatele fara sa se uite pe langa el:firma si-a asumat greseala si mi-a oprit masina pentru a o repara in atelierul lor, fara sa comenteze(la capitolul reperetie, nu am ce sa comentez deocamdata, este in regula si facuta in 3 zile). Eu fac navete zilnic, dus intors cam 65 km, plus ce interese mai am in afara acestei navete, fac cam 80 km pe zi! A doua zi, prima zi de iarna, cu zapada si frig, am apelat la daciuta cea credincioasa, care in afara faptului ca a pornit greu cu o baterie avand 6 ani si cateva luni si care statea de vre-o 3 saptamani in parcare, dupa un transplant de lonjeron care inca nu a fost protejat impotriva coroziunii, a facut acelasi traseu, spre deliciul meu si mai ales al colegilor de serviciu, care nu credeau ca aceasta minune se va in tampla! Si a facut treaba ceasta 3 zile la rand, in conditii mai mult decat vitrege, fara sa am probleme, poate doar o haina ceva mai groasa. Dar fara problemele pe care le au unii cu geamuri aburite sau inghetate si cu vesnica raspa pentru gheata la indemana. In concluzie, si-a facut datoria si sunt incantat ca nu am cedat unor presiuni de a o abandona, mai ales ca a sta pe dreapta mai mult de un an inainte de a o reactiva, cu multa tragere de inima si cu pasiune. |
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#118
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
@Laurentziu83 : imi pare rau pt problemele pe care le-ai avut cu dacia, dar fara nici o suparare, nu poti compara o dacia fabricata inainte de 1990 cu una fabricata dupa acest an, cind majoritatea celor de la uzina isi bagau picioarele in ele de piese si de calitate.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#119
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
einstein1984 la partea cu parveniti ai dreptate dar la cea cu autostrada nu ai dreptate de loc , toti platesc taxe asa ca au dreptul sa circule indiferent ca circula cu 80km/h sau 130km/h , iar cu aceasta afirmatie "prea smecher sa o ia pe DN" ai dat cu bata-n balta . Si apropo a circula cu 80 km/h nu tine de vechimea masinii ci de sofer si starea ei tehnica , or ce dacie 1300 intretinuta ruleaza bine cu 100 km/h la drum intins plus ca sunt o gramada de camioane ce merg cu 80 km/h.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#120
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@stormtrooper: tocmai aici e problema. N-a fost o singura masina cu probleme, au fost MII. Cand gresesti la o singura masina, sau la cateva, sau la cateva zeci (intr-o perioada de 15 ani si zeci de mii de masini), e una, dar cand 90% sufera de lipsa asta de fiabilitate, atunci clar vorbim de bataie de joc. Fara suparare, dar asta este adevarul. Daca dupa 1990 nu s-ar fi stopat la un moment dat importurile de masini SH din afara, firma dacia ar fi dat faliment demult, deoarece la un moment dat s-ar fi saturat lumea sa plateasca rate timp de 5 ani (cum au facut ai mei, de exemplu) la o masina, in paralel cu a plati reparatii in paralel pentru a o mentine pe linia de plutire.
Spunea cineva pe aici pe forum, odata ca "prefer sa platesc rate la o masina noua decat reparatii la una veche", si avea mare dreptate. La dacie din pacate nu se aplica regula asta, ajungeai sa le faci pe amandoua. Pe de alta parte, a nu se intelege ca nu apreciez Loganul, dupa parerea mea primul model decent dpdv al calitatii ce iese de pe portile de la Pitesti, dupa zeci de ani. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 22:32 |