Cum aflu codul APV?, - din alt topic -
![]() ![]() ![]() |
Cum aflu codul APV?, - din alt topic -
klaus |
![]()
Post
#31
|
||
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||
DoubleG |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 6 August 07 From: Rosiori De Vede (TR) ![]() |
Klaus, generatorul stie doar o formula de decriptare, formula care desigur ca urma sa fie valabila si pentru viitoarele masini fabricate. "Corespondenta" intre cele doua coduri nu este intamplatoare. Mai exact cele doua coduri, nu sunt doua ci doar unu singur. Imi mentin in continuare afirmatia ca baza de date DACIA, nu este altceva decat un program care decripreaza ISK citit din UCH si il transforma in APV. De cate ori am sunat la vocea clientului, mi-au tot zis ca nu este posibil sa imi dea APV daca nu merg cu masina in service autorizat dacia ca sa o bage pe CLIP. Defapt nu puteau sa imi dea APV fara sa citeasca ISK de la mine din UCH. Ei nu aveau APV-ul meu intr-o lista sau baza de date, nu exista niciunde aceata baza de date cu APV-uri. APV exista doar pe masinile noaste, memorat in varianta criptata si sub aceasta forma el se numeste ISK. Cu DDT este adevarat ca se citeste un sir lung din care tre sa stii ce sa iei. Probabil si CLIP face la fel, doar ca stie ce sa aleaga.
Ca sa scurtam vorba, a obtinut cineva APV fara a citi nimic din calculatoarele masinii? Eu ma indoiec profund. Varianta cu stick-ul bagat pentru autentificare este plauzibila dar nu sunt de acord cu ea deoarece acolo unde am mers eu CLIP-ul nu era conectat la internet iar dupa ce se face citirea si se mergea la internet se facea oricum logare cu user si parola asa cum am mai zis, deci oricum era clar, in functie de user, cine a solicitat codul APV. Mentin in continuare afirmatia ca pe acel stick era memorat doar codul ISK. Au ales varianta asta probabil ca sa usureze munca tehnicianului si pentru a elimina factorul uman ce poate gresi din neatentie. |
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI
2004
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#33
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Trebuia sa mergi cu masina in service si pentru ca dacotechul sa vada talonul si vin-ul masinii scris pe caroserie. Altfel ala de-ti fura tie masina suna, cerea codul si-si facea cheie pe masina ta.
"Ca sa scurtam vorba, a obtinut cineva APV fara a citi nimic din calculatoarele masinii?" Confirm ca este cam imposibil. Insa se pot citi cheile cu tranponder, dar numai la Flins. Tokenul se foloseste in clip pentru ca operatinea sa o faca numai cel autorizat, nu orice mecanic care pune mana pe calculator. Nu cred ca stocheaza nimic. This post has been edited by einstein1984: 13 Sep 2009, 10:35 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#34
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pana sa apara generatorul, lumea se chiunuia cu fisiere excel.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#35
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Faptul ca generatorul da si gherle ma face sa cred ca on line nu se accesa un generator ci o baza de date in care erau trecute toate codurile din UCH-urile produse.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#36
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu as fi de aceiasi parere.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
DoubleG |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 6 August 07 From: Rosiori De Vede (TR) ![]() |
Ambele variante sunt logice si plauzibile.
Pana la aparitia unei informatii concrete, ambele variante merita sa ramana in picioare, zic eu. |
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI
2004
|
|
Bill |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Interesant topicul, dar dupa ce l-am citit pe tot odata ma cam doare capul.
Sa inteleg ca toata tevatura asta cu codul asta pe care Dacie nu il scrie pe factura (asa cum scrie codul de la radio) este pentru a nu se multiplica cheile in mod neautorizat. Pai inseamna ca aia de la banca care mi-au scris codul pin de la card pe o hartiuta sunt niste idioti si cei de la Dacia niste destepti. Spun asta pentru ca pe card eu pot la un moment dat sa am mai mult decat mai valoreaza masinuta mea acum (aprox 4000E - cu toate ca nu cred ca imi da cineva pretul asta). Cand am auzit de algoritmi de criptare, pagini secrete de net cu user si parola, generatoare de coduri secrete, deja eram personaj dintr-un film de spionaj. Si asta pentru o masinuta de 7-8000E. Pai aia de la Bentley cu ce intrumente or lucra? ![]() |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#39
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
E o mica diferenta. Ai nevoie de PIN ca sa folosesti cardul, insa nu ai nevoie de cod antidemaraj ca sa folosesti masina. Daca bagai cheia in contact si dupa aia cerea PIN.... mai avea vreo logica comparatia ta.
Si apropo, sistemul e identic pentru un vel satis de 60000 de euro ca si pentru loganul de 6500. Si e acolo pentru ca-l cer asigurarile, nu pentru ca te ajuta pe tine la condus. Poate mai studiezi pana sa revii pe aici. This post has been edited by einstein1984: 16 Sep 2009, 11:56 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#40
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Bill @ 16 Sep 2009, 11:35) Cand am auzit de algoritmi de criptare, pagini secrete de net cu user si parola, generatoare de coduri secrete, deja eram personaj dintr-un film de spionaj. Cand nu are, urlati ca de ce nu are. Dar nici cand are nu este bine.Si asta pentru o masinuta de 7-8000E. QUOTE(einstein1984 @ 16 Sep 2009, 12:42) Poate mai studiezi pana sa revii pe aici. Eu sunt curios ce parere are de verlog. Prosti rau astia de la Dacia ...This post has been edited by IRONICK: 16 Sep 2009, 11:58 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Bill |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
DoubleG |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 6 August 07 From: Rosiori De Vede (TR) ![]() |
Acest subiect nu are ca scop distrugerea sistemului de securitate. Eu am dorit initial codul APV al masinii mele pentru a imi programa a doua cheie. Ulterior am aflat ca el este solicitat si in alte cazuri. Mi se pare firesc sa imi fie comunicat de catre producator, dar acest lucru nu s-a intamplat. Am sunat la vocea clientului unde initial am fost refuzat prin telefon si prin mail, apoi am facut amenintari telefonice cu chemarea in judecata dupa care au acceptat sa mi-l dea "fara sa facem prea mare tam-tam din asta", exact asa s-a explimat la telefon un operator de la vocea clientului. Pentru aflarea codului mi s-a spus ca trebuie doar sa merg in service autorizat, sa conecteze testerul CLIP si sa imi scrie codul pe hartie, gratuit. Am fost de 2 ori si am tinut masina cate 4-5 ore in service autorizat dacia, la sfarsit m-au luat cu vrajeala ca nu se poate afla si ca are UCH-ul meu ceva defect si ca la la la, povesti de ale lor. Totusi oamenii pareau sa vrea sa ma ajute... Deci am plecat tot fara cod...
Am cumparat un UCE Injectie si un UCH folosite, pentru experimente, nu m-a costat mare lucru. Am studiat 2-3 luni, nici nu mai stiu exact si nici nu are rost sa expun toata povestea pentru ca nu e nimic interesant de stiut. Dupa multe telefoane, cautari pe net si experimente am ajuns sa la concluziile de mai sus, care sunt 99% asa cum am afirmat. Refuz sa cred altceva pana la o proba concreta, care nu cred ca va aparea. Asadar, e pacat ca fiecare la randul lui sa studieze ceea ce eu am studiat deja. Poate in timpul asta realizam altceva, zic eu. Mie daca imi spunea cineva de la inceput cum sta treaba, as fi inteles si nu mai pierdeam vremea cu asta. Dar pe unde am intrebat nimeni nu a fost dispus sa imi explice. Sigur sunt oameni aici pe forum care au stiut inaintea mea cum stau treburile, dar nu a vrut sa faca informatia publica. Fiecare e liber sa dezvaluie sau nu ceea ce stie. Prin ce am spus eu, consider ca nu am pus in pericol securitatea masinilor noastre, am incercat doar sa fac putina lumina. Continui sa acuz in continuare producatorul pentru modul in care isi apara interesele si afacerile. Codul APV ni se cuvine, legal, imi pare rau ca nu mai stiu unde am citit legea. Am discutat cu un prieten care monteaza alarme de imobile si ei sunt obligati sa comunice master cod catre beneficiar, daca beneficiarul solicita asta in scris. Nici el nu mai stie care lege zice asta. Nu am bani si nici timp sa umblu pe la avocati, desi sunt sigur ca as avea castig de cauza. Nu stiu ce ar mai fi de zis pe marginea acestui subiect, dar topicul ramane totusi deschis. |
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI
2004
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#43
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Din ce ai povestit mai sus, Dacia a fost de acord sa primesti codul: " dupa care au acceptat sa mi-l dea "fara sa facem prea mare tam-tam din asta", exact asa s-a explimat la telefon un operator de la vocea clientului" , nu insa si dealerul. CEle 2 persoane juridice avand raspundere separata in cazul de fata.
Klaus, daca schimbi request code-ul (2 solicitari consecutive, clipul da coduri diferite)pentru acelasi VIN, se schimba si codul returnat (atat cat va mai merge procedura in mod neconectat). Chiar daca un singur caracter insa se schimba. @DoubleG, deci chiar daca ti-ar da in service un cod, acesta ar fi valabil 60 de minute. In plus, eu as lasa-o mai usor cu amenintarile cu judecata. Nu de alta dar poate te intrea si Dacia de unde ai DDT sau clip sa-ti programezi cheile. Si nu vrei sa stii cam ce pot face SPX sau derelek pentru neplata unei licente de cateva mii de euro. This post has been edited by einstein1984: 22 Sep 2009, 20:14 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
doctoru madalin |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 29 October 09 ![]() |
exista un programel mic care face treaba asta si mere cu ddt200
|
--------------------
logan
logan 1.6
2004 laureat
- ag-26-tse
|
|
giani03 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 30 May 06 From: Tg. Mures ![]() |
Si cum i se spune la acel "programel mic" ? Spune-ne si noua te rog sau da-ne un link unde il gasim.
thank's |
--------------------
Renault
Safrane 3000 V6
1993
- MS 61ANI
|
|
Picyulik |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 24 April 09 ![]() |
este un program pt a afla codul pin ...REnault Vin to pin ......dar codul pin afisat este de 12 caractere.....
![]() 5874d1255544110-renault-pin-vin-renault.gif |
--------------------
Dacia logan
-
2005
- B 90 CmC
|
|
bertyy |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 2 February 08 From: Arad ![]() |
vad ca unii ati scris ca APVu ar fi inschis in cartea de intretinere sau in cea de garantie. eram curios si m-am uitat. am si codu radio si un "Nr. Cheie usi si pornire" ... ala ar fi codu APV ? din cate cifre e compus APVu?
This post has been edited by bertyy: 22 Apr 2011, 09:27 Attached thumbnail(s) IMG_1405.jpg ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 2080 |
--------------------
Dacia
Logan
2004 - dec.
- AR-07-BMV
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
ai citit pe prima pagina ?
http://www.vag-com.ro/forumro/viewtopic.ph...dd9fde0659604a9 nu e de logan da' tot de la francezi: http://jonathanraffre.free.fr/CFAC_DOCS/DO...20DOC%20APV.pdf http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_Identification_Number This post has been edited by george_scala_2004: 22 Apr 2011, 09:55 |
--------------------
...
...
...
|
|
bertyy |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 2 February 08 From: Arad ![]() |
bada, dupa ce am postat postu am vazut ca scria cineva ca e din 12 caractere mi se pare. pe hartia mea sunt doar 8 caractere
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2004 - dec.
- AR-07-BMV
|
|
gabi_g |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 286 Joined: 21 November 05 From: Targoviste ![]() |
Salut si eu eram interesat se cum se afla codul APV pentru logan, dupa vreo luna de cautari am gasit algoritmul de calculat APV-ul din dump-ul de memorie. Merge pentru logan fabricat inainte de 2010, asa ca am facut un mic programel care functioneaza sub platforma .NET
Pentru download http://www.itconsultanta.ro/lang/diag/LoganPinCode.zip |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2003
- B-20-PFU
|
|
bertyy |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 2 February 08 From: Arad ![]() |
QUOTE(gabi_g @ 3 May 2011, 15:05) Salut si eu eram interesat se cum se afla codul APV pentru logan, dupa vreo luna de cautari am gasit algoritmul de calculat APV-ul din dump-ul de memorie. Merge pentru logan fabricat inainte de 2010, asa ca am facut un mic programel care functioneaza sub platforma .NET Pentru download http://www.itconsultanta.ro/lang/diag/LoganPinCode.zip ce programatori avem printre noi ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2004 - dec.
- AR-07-BMV
|
|
gabi_g |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 286 Joined: 21 November 05 From: Targoviste ![]() |
Nu e nevoie de nici un tutorial, citesti dump-ul de eeprom uch siemens cu un programator il salvezi, si il deschizi cu programelul. Fisierul .bin trebuie sa aiba 512 octeti lungime, posibil sa fie swappat, in cazul asta dai click pe Swap Bytes.
This post has been edited by gabi_g: 4 May 2011, 07:48 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2003
- B-20-PFU
|
|
bertyy |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 2 February 08 From: Arad ![]() |
pai si acel "dump-ul din eeprom uch" unde il gasesti ? ce programator iti trebuie? merge cu cablul kkl409 cu softu ddt2000 ?
|
--------------------
Dacia
Logan
2004 - dec.
- AR-07-BMV
|
|
gabi_g |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 286 Joined: 21 November 05 From: Targoviste ![]() |
Nu merge cu DDT 2000.
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2003
- B-20-PFU
|
|
bertyy |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 2 February 08 From: Arad ![]() |
iti trebuie clip?
|
--------------------
Dacia
Logan
2004 - dec.
- AR-07-BMV
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Se desface eepromul de pe placa UCH si se citeste cu un programator.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
gabi_g |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 286 Joined: 21 November 05 From: Targoviste ![]() |
La softulet am adaugat si functia de conversie de la codul ISK la codul PIN ( asta nu este free) , pentru mai multe detalii contacati-ma la gabigafu@hotmail.com
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2003
- B-20-PFU
|
|
campean_cristian |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 15 June 06 ![]() |
O intrebare: codul PIN la ce trebe?
![]() Multumesc |
--------------------
Dacia
Logan 1.4MPI
2006 Ambiance
- AB-::-:::
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Ca si celelalte. La nimic.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
campean_cristian |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 15 June 06 ![]() |
La bataie de joc ne pricepem toti... dar vad ca unii chiar vor sa arate asta...
Imi pare rau ca acest forum nu este ceea ce ar trebui sa fie... un forum in care sa dam informatii, sa ne ajutam, etc... se pare ca unii folosesc acest forum pentru a se da mari... Dar asta este... fiecare e liber sa faca ce vrea... pacat.... Iti multumesc pentru amabilitatea de a raspunde (chiar daca e in bataie de joc) |
--------------------
Dacia
Logan 1.4MPI
2006 Ambiance
- AB-::-:::
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:36 |