DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cum aflu codul APV?, - din alt topic -

klaus
post 13 Sep 2009, 00:02
Post #31


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(DoubleG @ 12 Sep 2009, 15:29)
[...]banuiesc ca era doar un generator online, care doar facea o decriptare dupa algoritmul amintit mai sus.
*

Eu as banui mai degraba ca interoga o baza de date on-line.
Cum nu se putea face un generator valabil si pe viitor pe baza unei baze de date "inghetate" la o anumita data, cel (cei) care au facut generatorul au meritul de a fi crack-uit algoritmul de "criptare" - de corespondenta intre cele doua coduri (cel din UCH si APV-ul)
Si cand se ia codul ala ISK cum ii ziceti, treaba nu e asa de simpla, ca nu ti-l da direct la interogare. La interogare prin vechile DDT-uri iti dadea (da) o serie de biti mai lunga decat codul necesar, trebuia extras de acolo (incepe de la o anumita pozitie in sirul de biti). Nu stiu insa cum era cu CLIP-ul pentru treaba asta.

PS: la ce protectii are (nevoie) DDT-ul ala (mai vechi) se poate vedea destul de usor cum si ce interogheaza si s-ar putea face un program de interogare prin interfata cu generator cu tot...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoubleG
post 13 Sep 2009, 10:12
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




Klaus, generatorul stie doar o formula de decriptare, formula care desigur ca urma sa fie valabila si pentru viitoarele masini fabricate. "Corespondenta" intre cele doua coduri nu este intamplatoare. Mai exact cele doua coduri, nu sunt doua ci doar unu singur. Imi mentin in continuare afirmatia ca baza de date DACIA, nu este altceva decat un program care decripreaza ISK citit din UCH si il transforma in APV. De cate ori am sunat la vocea clientului, mi-au tot zis ca nu este posibil sa imi dea APV daca nu merg cu masina in service autorizat dacia ca sa o bage pe CLIP. Defapt nu puteau sa imi dea APV fara sa citeasca ISK de la mine din UCH. Ei nu aveau APV-ul meu intr-o lista sau baza de date, nu exista niciunde aceata baza de date cu APV-uri. APV exista doar pe masinile noaste, memorat in varianta criptata si sub aceasta forma el se numeste ISK. Cu DDT este adevarat ca se citeste un sir lung din care tre sa stii ce sa iei. Probabil si CLIP face la fel, doar ca stie ce sa aleaga.
Ca sa scurtam vorba, a obtinut cineva APV fara a citi nimic din calculatoarele masinii? Eu ma indoiec profund.
Varianta cu stick-ul bagat pentru autentificare este plauzibila dar nu sunt de acord cu ea deoarece acolo unde am mers eu CLIP-ul nu era conectat la internet iar dupa ce se face citirea si se mergea la internet se facea oricum logare cu user si parola asa cum am mai zis, deci oricum era clar, in functie de user, cine a solicitat codul APV. Mentin in continuare afirmatia ca pe acel stick era memorat doar codul ISK. Au ales varianta asta probabil ca sa usureze munca tehnicianului si pentru a elimina factorul uman ce poate gresi din neatentie.


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Sep 2009, 10:17
Post #33


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Trebuia sa mergi cu masina in service si pentru ca dacotechul sa vada talonul si vin-ul masinii scris pe caroserie. Altfel ala de-ti fura tie masina suna, cerea codul si-si facea cheie pe masina ta.
"Ca sa scurtam vorba, a obtinut cineva APV fara a citi nimic din calculatoarele masinii?"
Confirm ca este cam imposibil. Insa se pot citi cheile cu tranponder, dar numai la Flins.
Tokenul se foloseste in clip pentru ca operatinea sa o faca numai cel autorizat, nu orice mecanic care pune mana pe calculator. Nu cred ca stocheaza nimic.

This post has been edited by einstein1984: 13 Sep 2009, 10:35


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Sep 2009, 10:18
Post #34


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pana sa apara generatorul, lumea se chiunuia cu fisiere excel.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Sep 2009, 21:38
Post #35


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Faptul ca generatorul da si gherle ma face sa cred ca on line nu se accesa un generator ci o baza de date in care erau trecute toate codurile din UCH-urile produse.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 14 Sep 2009, 07:47
Post #36


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Si eu as fi de aceiasi parere.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoubleG
post 14 Sep 2009, 08:59
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




Ambele variante sunt logice si plauzibile.
Pana la aparitia unei informatii concrete, ambele variante merita sa ramana in picioare, zic eu.


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 16 Sep 2009, 10:35
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




Interesant topicul, dar dupa ce l-am citit pe tot odata ma cam doare capul.

Sa inteleg ca toata tevatura asta cu codul asta pe care Dacie nu il scrie pe factura (asa cum scrie codul de la radio) este pentru a nu se multiplica cheile in mod neautorizat.

Pai inseamna ca aia de la banca care mi-au scris codul pin de la card pe o hartiuta sunt niste idioti si cei de la Dacia niste destepti.
Spun asta pentru ca pe card eu pot la un moment dat sa am mai mult decat mai valoreaza masinuta mea acum (aprox 4000E - cu toate ca nu cred ca imi da cineva pretul asta).

Cand am auzit de algoritmi de criptare, pagini secrete de net cu user si parola, generatoare de coduri secrete, deja eram personaj dintr-un film de spionaj.
Si asta pentru o masinuta de 7-8000E.
Pai aia de la Bentley cu ce intrumente or lucra? blink.gif


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Sep 2009, 11:42
Post #39


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




E o mica diferenta. Ai nevoie de PIN ca sa folosesti cardul, insa nu ai nevoie de cod antidemaraj ca sa folosesti masina. Daca bagai cheia in contact si dupa aia cerea PIN.... mai avea vreo logica comparatia ta.
Si apropo, sistemul e identic pentru un vel satis de 60000 de euro ca si pentru loganul de 6500. Si e acolo pentru ca-l cer asigurarile, nu pentru ca te ajuta pe tine la condus.
Poate mai studiezi pana sa revii pe aici.

This post has been edited by einstein1984: 16 Sep 2009, 11:56


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Sep 2009, 11:53
Post #40


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Bill @ 16 Sep 2009, 11:35)
Cand am auzit de algoritmi de criptare, pagini secrete de net cu user si parola, generatoare de coduri secrete, deja eram personaj dintr-un film de spionaj.
Si asta pentru o masinuta de 7-8000E.
Cand nu are, urlati ca de ce nu are. Dar nici cand are nu este bine.
QUOTE(einstein1984 @ 16 Sep 2009, 12:42)
Poate mai studiezi pana sa revii pe aici.
Eu sunt curios ce parere are de verlog. Prosti rau astia de la Dacia ...

This post has been edited by IRONICK: 16 Sep 2009, 11:58


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 16 Sep 2009, 12:04
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 16 Sep 2009, 11:42)
Si e acolo pentru ca-l cer asigurarile, nu pentru ca te ajuta pe tine la condus.
*


Am inteles ca e pentru ca il cer asigurarile, dar eu nu am treaba cu asigurarile, pt. ca nu am casco.
Mi se pare corecta logica lui @DoubleG.

Apropo, dar tu cu cine ti? cu ursul?



--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoubleG
post 16 Sep 2009, 16:54
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




Acest subiect nu are ca scop distrugerea sistemului de securitate. Eu am dorit initial codul APV al masinii mele pentru a imi programa a doua cheie. Ulterior am aflat ca el este solicitat si in alte cazuri. Mi se pare firesc sa imi fie comunicat de catre producator, dar acest lucru nu s-a intamplat. Am sunat la vocea clientului unde initial am fost refuzat prin telefon si prin mail, apoi am facut amenintari telefonice cu chemarea in judecata dupa care au acceptat sa mi-l dea "fara sa facem prea mare tam-tam din asta", exact asa s-a explimat la telefon un operator de la vocea clientului. Pentru aflarea codului mi s-a spus ca trebuie doar sa merg in service autorizat, sa conecteze testerul CLIP si sa imi scrie codul pe hartie, gratuit. Am fost de 2 ori si am tinut masina cate 4-5 ore in service autorizat dacia, la sfarsit m-au luat cu vrajeala ca nu se poate afla si ca are UCH-ul meu ceva defect si ca la la la, povesti de ale lor. Totusi oamenii pareau sa vrea sa ma ajute... Deci am plecat tot fara cod...
Am cumparat un UCE Injectie si un UCH folosite, pentru experimente, nu m-a costat mare lucru. Am studiat 2-3 luni, nici nu mai stiu exact si nici nu are rost sa expun toata povestea pentru ca nu e nimic interesant de stiut.
Dupa multe telefoane, cautari pe net si experimente am ajuns sa la concluziile de mai sus, care sunt 99% asa cum am afirmat. Refuz sa cred altceva pana la o proba concreta, care nu cred ca va aparea.

Asadar, e pacat ca fiecare la randul lui sa studieze ceea ce eu am studiat deja. Poate in timpul asta realizam altceva, zic eu. Mie daca imi spunea cineva de la inceput cum sta treaba, as fi inteles si nu mai pierdeam vremea cu asta. Dar pe unde am intrebat nimeni nu a fost dispus sa imi explice. Sigur sunt oameni aici pe forum care au stiut inaintea mea cum stau treburile, dar nu a vrut sa faca informatia publica. Fiecare e liber sa dezvaluie sau nu ceea ce stie. Prin ce am spus eu, consider ca nu am pus in pericol securitatea masinilor noastre, am incercat doar sa fac putina lumina. Continui sa acuz in continuare producatorul pentru modul in care isi apara interesele si afacerile. Codul APV ni se cuvine, legal, imi pare rau ca nu mai stiu unde am citit legea. Am discutat cu un prieten care monteaza alarme de imobile si ei sunt obligati sa comunice master cod catre beneficiar, daca beneficiarul solicita asta in scris. Nici el nu mai stie care lege zice asta. Nu am bani si nici timp sa umblu pe la avocati, desi sunt sigur ca as avea castig de cauza.
Nu stiu ce ar mai fi de zis pe marginea acestui subiect, dar topicul ramane totusi deschis.


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 22 Sep 2009, 14:35
Post #43


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Din ce ai povestit mai sus, Dacia a fost de acord sa primesti codul: " dupa care au acceptat sa mi-l dea "fara sa facem prea mare tam-tam din asta", exact asa s-a explimat la telefon un operator de la vocea clientului" , nu insa si dealerul. CEle 2 persoane juridice avand raspundere separata in cazul de fata.
Klaus, daca schimbi request code-ul (2 solicitari consecutive, clipul da coduri diferite)pentru acelasi VIN, se schimba si codul returnat (atat cat va mai merge procedura in mod neconectat). Chiar daca un singur caracter insa se schimba.
@DoubleG, deci chiar daca ti-ar da in service un cod, acesta ar fi valabil 60 de minute. In plus, eu as lasa-o mai usor cu amenintarile cu judecata. Nu de alta dar poate te intrea si Dacia de unde ai DDT sau clip sa-ti programezi cheile. Si nu vrei sa stii cam ce pot face SPX sau derelek pentru neplata unei licente de cateva mii de euro.

This post has been edited by einstein1984: 22 Sep 2009, 20:14


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctoru madalin
post 29 Oct 2009, 21:13
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 29 October 09




exista un programel mic care face treaba asta si mere cu ddt200


--------------------
logan logan 1.6 2004 laureat - ag-26-tse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giani03
post 1 Nov 2009, 12:05
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 30 May 06
From: Tg. Mures




Si cum i se spune la acel "programel mic" ? Spune-ne si noua te rog sau da-ne un link unde il gasim.

thank's


--------------------
Renault Safrane 3000 V6 1993 - MS 61ANI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Picyulik
post 27 Feb 2010, 06:18
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 April 09




este un program pt a afla codul pin ...REnault Vin to pin ......dar codul pin afisat este de 12 caractere..... big_wheel.gif

5874d1255544110-renault-pin-vin-renault.gif


--------------------
Dacia logan - 2005 - B 90 CmC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertyy
post 22 Apr 2011, 09:25
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 2 February 08
From: Arad




vad ca unii ati scris ca APVu ar fi inschis in cartea de intretinere sau in cea de garantie. eram curios si m-am uitat. am si codu radio si un "Nr. Cheie usi si pornire" ... ala ar fi codu APV ? din cate cifre e compus APVu?

This post has been edited by bertyy: 22 Apr 2011, 09:27

Attached thumbnail(s)
IMG_1405.jpg ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 2080


--------------------
Dacia Logan 2004 - dec. - AR-07-BMV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 22 Apr 2011, 09:37
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09






--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertyy
post 22 Apr 2011, 09:42
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 2 February 08
From: Arad




bada, dupa ce am postat postu am vazut ca scria cineva ca e din 12 caractere mi se pare. pe hartia mea sunt doar 8 caractere sad.gif deci nu e bine asai? sad.gif


--------------------
Dacia Logan 2004 - dec. - AR-07-BMV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi_g
post 3 May 2011, 15:05
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 286
Joined: 21 November 05
From: Targoviste




Salut si eu eram interesat se cum se afla codul APV pentru logan, dupa vreo luna de cautari am gasit algoritmul de calculat APV-ul din dump-ul de memorie. Merge pentru logan fabricat inainte de 2010, asa ca am facut un mic programel care functioneaza sub platforma .NET
Pentru download http://www.itconsultanta.ro/lang/diag/LoganPinCode.zip


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B-20-PFU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertyy
post 3 May 2011, 17:21
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 2 February 08
From: Arad




QUOTE(gabi_g @ 3 May 2011, 15:05)
Salut si eu eram interesat se cum se afla codul APV pentru logan, dupa vreo luna de cautari am gasit algoritmul de calculat APV-ul din dump-ul de memorie. Merge pentru logan fabricat inainte de 2010, asa ca am facut un mic programel care functioneaza sub platforma .NET
Pentru download http://www.itconsultanta.ro/lang/diag/LoganPinCode.zip
*




ce programatori avem printre noi biggrin.gif bv man, abia astept sa-l probez. un mic tutorial de folosire ne poti da? ms


--------------------
Dacia Logan 2004 - dec. - AR-07-BMV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi_g
post 4 May 2011, 07:46
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 286
Joined: 21 November 05
From: Targoviste




Nu e nevoie de nici un tutorial, citesti dump-ul de eeprom uch siemens cu un programator il salvezi, si il deschizi cu programelul. Fisierul .bin trebuie sa aiba 512 octeti lungime, posibil sa fie swappat, in cazul asta dai click pe Swap Bytes.

This post has been edited by gabi_g: 4 May 2011, 07:48


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B-20-PFU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertyy
post 4 May 2011, 17:27
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 2 February 08
From: Arad




pai si acel "dump-ul din eeprom uch" unde il gasesti ? ce programator iti trebuie? merge cu cablul kkl409 cu softu ddt2000 ?


--------------------
Dacia Logan 2004 - dec. - AR-07-BMV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi_g
post 4 May 2011, 18:55
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 286
Joined: 21 November 05
From: Targoviste




Nu merge cu DDT 2000.


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B-20-PFU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertyy
post 4 May 2011, 20:05
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 2 February 08
From: Arad




iti trebuie clip?


--------------------
Dacia Logan 2004 - dec. - AR-07-BMV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 4 May 2011, 20:13
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Se desface eepromul de pe placa UCH si se citeste cu un programator.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi_g
post 6 May 2011, 15:07
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 286
Joined: 21 November 05
From: Targoviste




La softulet am adaugat si functia de conversie de la codul ISK la codul PIN ( asta nu este free) , pentru mai multe detalii contacati-ma la gabigafu@hotmail.com


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B-20-PFU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
campean_cristian
post 7 May 2011, 05:33
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 15 June 06




O intrebare: codul PIN la ce trebe? biggrin.gif
Multumesc


--------------------
Dacia Logan 1.4MPI 2006 Ambiance - AB-::-:::
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 7 May 2011, 11:35
Post #59


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Ca si celelalte. La nimic.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
campean_cristian
post 7 May 2011, 17:33
Post #60


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 15 June 06




La bataie de joc ne pricepem toti... dar vad ca unii chiar vor sa arate asta...
Imi pare rau ca acest forum nu este ceea ce ar trebui sa fie... un forum in care sa dam informatii, sa ne ajutam, etc... se pare ca unii folosesc acest forum pentru a se da mari...
Dar asta este... fiecare e liber sa faca ce vrea... pacat....
Iti multumesc pentru amabilitatea de a raspunde (chiar daca e in bataie de joc)


--------------------
Dacia Logan 1.4MPI 2006 Ambiance - AB-::-:::
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 19:36
Forum Renault