crestere putere aeroterma
![]() ![]() ![]() |
crestere putere aeroterma
DACIA(the romanian dream) |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 9 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310
1986
- DJ 29 MKC
|
|||
Alexio |
![]()
Post
#2
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Nu. Decat daca reproiectezi paletii de la ventilator cu ceva mai inteligent dpdv fizic.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Muttley |
![]()
Post
#3
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu mai stiu unde am auzit ca exista aeroterma "de tipul nou" si "de tipul vechi", probabil diferenta facand-o debitul.
E adevarat? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#4
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
tipul nou - montata din '85 incoace
tipul vechi - de la facerea lumii pana-n '84 - '85 Io am inlocuit-o pe aia originala de tipu nou ca facea urat, cu una de dacie 1300, merge foarte bine, debitul mi se pare acelasi, atata ca aia originala era mai silentioasa in zilele ei de glorie (elicea diferita); Una noua la magazin "de tipul nou" e vreo 70-90 lei parca |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
ct-03-tvy |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
mai conteaza si cati volti ajung la aeroterma,de regula e trecuta prin contact,..fiind consumator puternic, mai ii ajunge 13.5V la borne,
ia vedeti voi cum facetii sa ajunga 14.6 ..si apoi mai discutam de eficienta ei, si debitu de aer pa care il baga This post has been edited by ct-03-tvy: 1 Feb 2010, 17:36 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
phun |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 29 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Eu mi-am montat in dreapta (sub bord) o aeroterma de Dacia 1100 cu radiator. Vreau sa spun ca e foarte buna. Am montat buton cu 2 trepte pt ca daca o tin la turatia ei maxima face o caldura de zici ca fac focu' in masina
![]() |
--------------------
DACIA
1310
1984
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
inainte sa-mi pun de cn, imi facusem din linoleu, un paravan, care reducea la jumatate camera unde este radiatorul e caldura (caloriferul lung).
si chiar se simtea mai bine caldura in masina. imi inlocuisem si cele doua carpe cu 2 bucati de nailon dintr-un sac, a.i. sa stea lipite si sa nu scape aerul in afara cand sufla aeroterma. oricum, sincer, e cea mai proasta metoda de a incalzi masina, acest sistem clasic de pe dacie. nu am inteles nicodata cum sa sufli aerul dintr-o parte, sa iti parcurga tot compartimentul caloriferului si sa mai ai si caldura ca lumea. nu pot sa ma plang insa ca aveam probleme cu geam inghetat sau aburit, insa nu se simtea acea caldura persistenta asa cum am acuma cu cn. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
phun |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 29 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Pai CN-ul are aeroterma pe apa nu?
|
--------------------
DACIA
1310
1984
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
nu inteleg ce vrei sa zici, dar cred ca te referi daca tot cu apa se incalzeste radiatorul, nu?
da, tot apa(antigelul) incalzeste caloriferul, insa acesta este situat in interiorul masinii iar aeroterma sufla direct in el. are si constructie diferita, de cel clasic. are forma unui radiator de racire al motorului, doar ca este mai mic, cred ca are undeva la 30 cm lungime si 20 latime si 5 grosime. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 03:44 |