Chiluasa...pls de ajutor, Freze scaune
![]() ![]() ![]() |
Chiluasa...pls de ajutor, Freze scaune
vizitatorul |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|||
corbex |
![]()
Post
#2
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Soseaua Dobroiesti, imediat ce intri pe ea, pe dreapta, la Tica.
This post has been edited by corbex: 5 Jun 2009, 19:10 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
.....multumesc...
deci...sa inteleg ca 1.Morarilor...policlinica cu plata ...catre xxl.....prima trecere de pietoni inaintea ei brusc drapta si intru pe piatra cubica???? 2.la pod la vechiul targ???? This post has been edited by vizitatorul: 5 Jun 2009, 19:27 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#4
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
in mare parte,se face cum ai explicat mai sus,..
sigurantele la supape sunt la fel,.. da supapele de pa chiloasa ce au? le dai jos, de bagi in bormasina,.si cu ceva ascutit le cureti de carbonu depus,...scaunele daca nu sunt ciobite, necontinue atunci trebe freza,...iei o cutie de pasta daia abraziva le bagi in ghid. pui putina pasta pa scaun,..le rasucesti....mai vioi..cureti la sfarsit cand montezi si arcurile,.si bagi sigurantele nu trebuie sa curga nimic printre supapa si scaun,/torni ceva..benzina/motorina..pa gaura la galerie daca le refolosesti....cand le dai jos de pa chiloasa, te sfatuiesc sa le pui fiecare la locu lui, 1.2 .3-8. |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#5
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
da.
desi eu la service=u ala nu m-as duce.... This post has been edited by ydaniel: 6 Jun 2009, 19:52 |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
vizitatorul |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 6 Jun 2009, 19:51) ![]() hm...da...adevarul ca eu cautam un pasionat...hobist...cunoscator...ce detine acele freze...nicidecum un service....multumesc corbex...ramane sa caut in continuare.. printre voi ...nimeni???...curaj-am spus:sarim peste planare,rectificat supape(le voi lua noi-asam-am spus-buget redus)sarim peste dinamometrica(strangem la "brand"urmand sa fac rost de dinamometr. la cei 500km) multumesc LE....."You don't have enough posts to access the PM system. Please contact an administrator for more details." ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by vizitatorul: 7 Jun 2009, 11:17 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
Hhh...mai mult gura de mine...adevarul e totusi ca nu gasesc timp sa desfac chiluasa...
Cam care ar fi problema mea....bujia 4 este uda si afumata (nu permanent)..gasesc ulei pe chiluasa in dreptul ei ....motorul tremura in relantiuri joase....optim se ajeaza incepand de la 1000...ceva ezitari in progresiune...insa in rest masina "trage'",demareaza nervos daca i-o cer,de viteza nu ma intrebati ca nu am mai avut ocazia (majoritatea circul oras).. dupa tot blabla-ul de sus,surprinzator mi se pare faptul ca am compresie 12 echilibrata pe toti 4 cil....iar faza cu afumarea bujiei 4 nu este permanenta,uneori avand o culoare caramizie,identica cu restul de 3 bujii... deci..mai babeste 1.verific bujiile....toate 4...caramizii 2.relantiu stabil 1000 3.circul 1-2-3-4 zile in situatia 1-2 4.ziua fatidica...stationare smafor...relantiul incepe sa balangane,masina o ia tremuriciul,progresiunea se balbaie rau,chiar in 3000 simt ezitari,ascult toba-macane in 3,verific bujii1-3 caramizii,4 uda+afumata(nu ma mai intrebati de compresie-a fost amabilitatea unui mecanic)... so...intrebare.....ceva problema simeringuri 4...prelingeri si posibil incarcare calamina supapa? so...intrebare..rotire supapa si pozitionare zona defect?(ups.ciudata intrebare) so...intrebare...segmenti,aliniere,rotire...? so...problema garnitura?...care-ar fi simtomele? LE..culbutori 15-20...ma bate-un gand...sa-i ridic la 25-30(cere-i maximul admisibil?????),poa clantanitul ala sa mai curete ceva in caz de calamina .... so...nici un posesor de freze?....boaph-bem o bere?(bine'nteles,cu achitarea deranjului) This post has been edited by vizitatorul: 13 Jun 2009, 17:17 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
payty |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
era un nene in targ la Vitan care vindea freze din astea. de fapt erau chiar doi neni, doar ca unul vindea un set mai bun, compus din toate cele trei freze, si altul vindea doar manerul ala + freza de 45 de grade, plus inca una dreapta, cica pentru curatare. Iti faci treaba si cu a doua, dar prima varianta cred ca e mai buna.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
de doua luni bat targul in fiecare duminica...nici urma de freze...
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 16:50 |