DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Amestec incorect reglat, Bujii innegrite

raduienasescu
post 28 Jun 2009, 11:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 19 June 09




Salut!

Am realizat ca motorul are un consum foarte mare chiar si in relanti (am folosit o sticla de plastic pe post de rezervor si aproape vezi cu ochiul liber cum scade). In plus bujiile sunt innegrite, aratand un amestec prea bogat. La evacuare se simte miros puternic de benzina nearsa. Aprinderea e OK; am scos o fisa si merge in 3 pistoane fara probleme, scanteia e buna.
Asadar m-am concentrat asupra carburatorului, acolo surubul de aer de la clapeta de acceleratie este strans la maxim; daca incerci sa il destrangi putin relantiul se opreste. De asemenea surubul de imbogatire nu rezolva nimic indiferent ca il strangi la maxim sau il desfaci aproape de tot. M-am uitat la el si e un pic cam indoit la varf (nu foarte tare).
Sa fie asta problema??? Trebuie sa iau un alt surub de imbogatire?

Multumesc


--------------------
opel astra 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 28 Jun 2009, 14:04
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




poate fi :nivelul din cnc prea mare,sau retur infundat(de aici si consumul mare)


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 29 Jun 2009, 23:57
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




QUOTE(raduienasescu @ 28 Jun 2009, 11:06)
Asadar m-am concentrat asupra carburatorului, acolo surubul de aer de la clapeta de acceleratie este strans la maxim; daca incerci sa il destrangi putin relantiul se opreste. De asemenea surubul de imbogatire nu rezolva nimic indiferent ca il strangi la maxim sau il desfaci aproape de tot. M-am uitat la el si e un pic cam indoit la varf (nu foarte tare).
Sa fie asta problema??? Trebuie sa iau un alt surub de imbogatire?

Multumesc
*


deschizand clapeta la maximul cursei data de surub,deja ai descoperit prima gaura de progresiune....prin aceasta ti se mnantine turatia de relantiu....
deci...cred ai problema pe canal intre progresiune si surubul de reglaj amestec(poa chiar surubul dupa cum spui)
sau...deschizand clapeta incepi sa-i dai aer,aer care poate ii lipseste din amestecul de relanti...cred ,probleme in jiglerul de aer(in fapt,orificiul calibrat) din capacul carburatorului
scoate pe rand jigler relanti si apoi surub reglaj amestec .si tureaza motorul pentru fiecare etapa in parte ,poa reusesti sa cureti circuitul in caz ca asta ar fi buba....daca nu,pune-o de-o "ciorba"...iar la sf te joci cu o seringa cu otet prin toate orif.


LE...sau...desfa surubul clapetei la limita cat aceasta sa nu frece pe pereti...poa acum incepe sa aiba efect si surubul de amestec....
oricum...sper ca dimineata sa incepi sa primesti sfaturi de la cei ce se pricep cu adevarat

This post has been edited by vizitatorul: 30 Jun 2009, 00:00


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 30 Jun 2009, 13:04
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




scuze ca postez aici...daca amestecul e mare se innegresc/afuma bujiile?zic asta deoarece masina imi facea figuri...era dusa platina si azi am schimbat-o si cand am reglat iar relantiul am strans de vreo 4 ori aerul...bujiile le-am curatat si erau innegrite...cand le-am curatat acu vreo luna juma nu erau innegrite aveau calamina din aia...


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 30 Jun 2009, 13:48
Post #5


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




clapeta inchisa la maxim, sa nu sprijine surubul parghia de acc. insurubezi la maxim sau pana da sa moara aeru si desfaci usor pana devine stabil relantiul. clapta trebuie doar sa se sprijine pe surubul de reglaj. alt reglaj este incorect consider.

IRMA este un carb. nesimtit de simplu de reglat daca este curat.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 30 Jun 2009, 19:17
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




de unde scoateti fratilor sfaturile astea??initiatorul spune ca are si un un consum mare si ca a incercat reglajul din suruburi,ce mai ramane decat nivel mare si retur infundat.dati un sfat dar nici macar nu cititi tot postul,sau nu il intelegeti.


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 1 Jul 2009, 05:58
Post #7


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




schimba si surubul de amestec.

cota CNC 7 si 12, 13 mm

baga pompa pe retur si da-i.



--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 1 Jul 2009, 12:26
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Ai curatat carburatorul?L-ai reglat?Cum e?


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 07:14
Forum Renault