Frane cam slabute
![]() ![]() ![]() |
Frane cam slabute
livacana |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|||
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
garniturile la etriere sau servofrana.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
dany_daci1300 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 28 June 07 ![]() |
s-ar putea sa ai conductele pe spate infundate
This post has been edited by dany_daci1300: 23 Jul 2009, 21:56 |
--------------------
dacia
1300,1307D
1975,2006 DACIA e cea mai buna masina findca e a noastra
da’ preferam BMW-uri in faruri cu lumina albastra |
|
deceneu32 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Conducte infundate?
![]() La problema baiatului,cred,mai degraba,ca are aer pe circuit. |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Daca pedala e tare si ti se pare ineficienta, e posibil ca servofrana sa nu lucreze.
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#6
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
asam?turcia?
cand te mai apuci de ceva-ia piese de calitate! |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
deceneu32 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Sunt unii aici pe forum care lauda ASAM-ul.
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
domnule decenu32 cate dacii cu probleme ai vazut matale? Mai multe ca mine? Ma indoiesc.
Hai sa o iau altfel, pe berlina personala, masina care are un cilindru spate de asam, celalalt de import, ceva frantuzesc, dar cu 1 leu a fost mai scump decat ala de asam, anul trecut, paremi-se ca cel de asam a fost 17 lei si ala frantuzesc 17 lei, cu o pompa de frana dublu circuit de provenineta remat si un set de reparatie de conex/asam de 17 lei (nu imi amintesc exact ce scria pe carton dar era una din astea 2) are frane de te poti baza oricand pe ele si apasate putin mai tare blocheaza rotile. Si nu o zic eu ci o zice argon, cel cu care ma aflam in masina prin oras, povesteam si dintr-o data pe o trecere de pietoni apar ceva pietoni (evident) iar argon imi atrage rapid atentia si eu apas pedala de frana mai sanatos si masina ingheata rotile si derapeaza cam 1 metru pe asfalt. Chiar crezi ca pompa aia simplu circuit de o ai tu pe masina (daca e originala) e capabila de blocat rotile fara sa te prinzi de volan si sa apesi cu toata forta pedala? Am avut si eu simplu circuit pe masina si stiu cam cat de eficienta era, preferam sa retrogradez din a 3-a in a 2-a si abia apoi sa calc pedala de frana. Si am o bieleta stanga de topoloveni, e fix aia "de origine" care are joc la pivot, dupa nici un an. Bieleta a fost vreo 40 de lei, aia de asam era vreo 22 la vremea respectiva. Ce zici, pt o piesa de siguranta e normal sa cedeze asa usor? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 22:09 |