DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> am schimbat multe si tot nu merge

logo
post 20 Jun 2009, 20:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 26 April 09




am si eu o mare problema. n7u imi mai trage masina, o DSN din 2002 Comfort. am schimbat injectoare, motoras pas cu pas, filtre pompa benzina si tot degeaba. ca sa plec din loc tre sa o accelerez la 3500 ture si cand "bag" intr-a 2 si vreau sa o calc imi moare motoru...
ce sa ii mai fac? sa-i dau foc?


--------------------
dacia super nova 2002 confort - is-16-tyi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 20 Jun 2009, 21:23
Post #2


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




pai daca ai schimbat multe si tot nu merge, schimba masina cu totul...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 20 Jun 2009, 21:40
Post #3


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Vezi poate ai catalizatorul infundat , filtrele imbacsite sau ceva probleme la motor ... nu i-ai facut un test ?
Daca o turezi pe loc cum se comporta ? Se tureaza ? Urca la limitare (~6200 rpm ) ?


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 20 Jun 2009, 22:01
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




iei o cheie de 22 desfaci sonda lambda (ea se afla pe galeria de evacuare chiar mai jos umpic de tabla de protectie a galeriei de evacuare) daca e neagra ai catalizatorul infundat daca e caramizie sau albastruie nu este infundat oricum fa o tura cu masina cu sonda scoasa daca merge e de la catalizator daca nu poate fi pompa de benzina sau filtru infundat


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logo
post 20 Jun 2009, 23:04
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 26 April 09




masina nu as schimba-o ca nu am bani...
pe loc se tureaza bine...
dar o sa vad si ce e cu sonda aia

20 Jun 2009, 23:07:
si cu pompa nu cred ca are de a face, ca am 2, cu una se opreste motorul de tot shi cu a 2 merge cum am specificat mai sus... nasol... desi amandoua pompe sunt noi(Boch)

This post has been edited by logo: 20 Jun 2009, 23:07


--------------------
dacia super nova 2002 confort - is-16-tyi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 20 Jun 2009, 23:24
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




QUOTE(logo @ 20 Jun 2009, 23:04)
masina nu as schimba-o ca nu am bani...
pe loc se tureaza bine...
dar o sa vad si ce e cu sonda aia

<span class='edit'>20 Jun 2009, 23:07:</span>
si cu pompa nu cred ca are de a face, ca am 2,  cu una se opreste motorul de tot shi cu a 2 merge cum am specificat mai sus... nasol... desi amandoua pompe sunt noi(Boch)
*


nu stiu cum e la sn dar eu la slz am avut sita de la pompa infundata si peste 3000 nu mergea rezolvarea a fost prin schimbarea pompei cu alta noua si merge bine acum am desfacut si pompa veche si am curtato si am verificato pe masina si merge si aia


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logo
post 21 Jun 2009, 08:12
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 26 April 09




am pus-o si pe tester si nu a iesit nimic... ascult orice pareri si sugestii 090.gif


--------------------
dacia super nova 2002 confort - is-16-tyi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 21 Jun 2009, 11:56
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




QUOTE(logo @ 21 Jun 2009, 08:12)
am pus-o si pe tester si nu a iesit nimic... ascult orice pareri si sugestii 090.gif
*


desfa sonda lambda si fa o tura fara ea
P.S. daca ai defectiuni la pompa de benzina nu apare pe tester nici catalizatorul infundat

Circuli cu masina sub 2500 rpm ?


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logo
post 21 Jun 2009, 12:27
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 26 April 09




circul cu ea intre 2000 si 3000... e rau asa?


21 Jun 2009, 12:29:
dar de un timp porneste putin mai greu... sa spunem la a 3 cheie... posibil tot de la catalizator?


This post has been edited by logo: 21 Jun 2009, 12:29


--------------------
dacia super nova 2002 confort - is-16-tyi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 21 Jun 2009, 15:01
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




mersul sub 2800 rpm este mers subturat poate fi oposibil si de la catalizator sau senzorul de turatie


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 21 Jun 2009, 15:23
Post #11


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




vlad nici chiar asa. mersul constant sub 2000rpm este subturat, deci sa incerci intotdeauna sa ai cel putin aceasta turatie. acceleratii puternice plecand de la aceasta turatie inseamna subturatie pentru ca ii ceri masinii putere, ceea ce nu prea are la turatia respectiva. deci pentru accelerari puternice, trebuie plecat in jur de 3000rpm, deci si retrogradare intr-o treapta inferioara daca este necesar pentru a ajunge in jurul acestei turatii. pentru mersul in oras poti schimba in treapta superioara incepand cu 2500rpm (preferabil pe la 2800rpm cum a zis vlad), iar la drum lung la 3000rpm, preferabil a 4a sau cel putin a 5a la 3500rpm. si la nevoie dus cu a 4a pana inspre zona rosie a turometrului pentru a avea demarajul necesar efectuarii anumitor depasiri. masina nu va pati nimic, catalizatorul nu se va mai infunda (cel putin nu la fel de repede), calamina nu se va depunde, iar cea deja depusa va fi arsa, iar tu vei fi mai in siguranta pentru ca vei efectua depasirea intr-un timp mai scurt, deci vei diminua probabilitatea ca daca vine o masina pe contrasens aceasta sa se apropie periculos de tine.

mersul subturat, sau asa zis "mersul la consum" aduce beneficii pe timp scurt, adica o usoara economie la consumul de carburant, dar pe timp lung afecteaza anumite componente care daca vrei sa le repari te costa mult mai mult decat economia facuta prin mersul subturat.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 21 Jun 2009, 16:14
Post #12


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




2800 rpm ? Fix 2800 ? Pe turometru sunt trepte din 250 in 250 rpm tongue.gif Ori 2750 ori 3000 rpm.
In oras eu de regula schimb la 2500, motorul nu cade sub 2000 decat in primele 2 trepte. Minim 3000 pentru a 4-a sau 3500 pentru a 5-a ? De unde sunt scoase cifrele astea ca fiind "recomandate" sau "obligatorii" ? Bujiile se deranjeaza cineva sa le schimbe la un interval decent, ba chiar mai mult sa puna niste bujii de calitate mai buna ?
Fiind un motor cu 2 supape/cilindru isi dezvolta cuplul in proportie de 80% intre 2000-4000 rpm conform diagramei de putere si cuplu, dovedit "stiintific" ca la 2000 rpm motorul functioneaza in parametri optimi. Asa ca nu-i absolut nici o problema sa rulezi in a 5-a pe plat cu 60 la ora si sa pui pedala in podea. Nu se afuma nimic,nu se infunda nimic iar dupa aprox 19 secunde rulezi cu 100 kmh.

Desteptul care ti-a pus masina pe tester n-a iesit cu ea la proba sa-i dea de cap ??? Esti sigur ca nivelul compresiei este ok sau ca nu ai alte probleme de natura "mecanica" gen catalizator ?

This post has been edited by dr_mKe: 21 Jun 2009, 16:20


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logo
post 21 Jun 2009, 17:29
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 26 April 09




ala ce o puso pe tester a iesit cu ea si a vazut cum face.... dar a zis ca nu stie ce are si m-a trimis la altu care habar nare ce e cu el... si m-am decis sa o fac eu "in fata casei" si asa am ajuns sa schimb : injectoare(130lei/buc,), motoras pas cu pas(200lei/buc), pompa benzina(285lei/buc), si filtrele aferente(aer, benzina), dupa aia am curatat senzoru de turatie 053.gif .

21 Jun 2009, 17:31:
asa ca nu prea mai am bani momentan nici sa imi iau benzina sa ii dau foc...
specific ca masina merge in continuare cum vrea ea...

21 Jun 2009, 17:42:
orice sugestie o ascult cum am mai spus... daca stiti unde sa mai umblu... sad.gif

This post has been edited by logo: 21 Jun 2009, 17:42


--------------------
dacia super nova 2002 confort - is-16-tyi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 21 Jun 2009, 17:43
Post #14


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Verifica compresia, etanseitatea supapelor si catalizatorul. Chestii mecanice care afecteaza prin pierdere de compresie sau obstacol pe evacuare. Altceva nu ma duce capul sa te sfatui dupa cate ai inlocuit blush.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 21 Jun 2009, 18:43
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




daca vrei sa asculti asculta daca nu nu desfa odata sonda aia lambda si fa o tura asa ca vad ca numa intrebi dar nu faci nimik fara suparare iti spun 2 minute ai de lucru incearca si nu vei regreta


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logo
post 21 Jun 2009, 19:19
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 26 April 09




am desfacut sonda si e la fel...
ms mult de sfaturi...ma mai documentez 090.gif

21 Jun 2009, 19:28:
canistra aia de carbon face si ea ceva? poate avea un rol in treaba asta. Ca atunci cand pun contactul se aude o bataie slaba in ea...

This post has been edited by logo: 21 Jun 2009, 19:28


--------------------
dacia super nova 2002 confort - is-16-tyi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 21 Jun 2009, 20:07
Post #17


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Canistra de carbon este pentru recuperarea vaporilor de benzina, pe furtunele care merg la ea exista si o supapa care periodic se deschide pentru "deversarea" in rezervor. Daca nu functioneaza supapa din varii motive, poate face probleme si ea.
Mergi si verifica compresia, arunca un ochi si sub masina si vezi sa nu ai vre-o conducta turtita, sparta, furtun spart sau strangulat, filtru de benzina necorespunzator sau montat invers, incearca si mergi cu busonul scos, etc.
Verifica sistematic tot ce poate contribui la felul in care descrii ca-ti merge motorul.
Totusi nu-i naveta spatiala, ce naiba.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 21 Jun 2009, 20:23
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 4 June 08




mai bine te duceai la un service dacia de la inceput,si le o lasai pe cap.si poate ieseai si mai ieftin,din moment ce piesele pe care le ai inlocuit aparent nu aveau probleme...


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logo
post 21 Jun 2009, 20:36
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 26 April 09




multam pt sfaturi... dar am inteles ca la un service dacia(Caremil la mine in zona) iti trebuie programare si multa multa rabdare. dar o sa mai vad maine ce pot sa mai verific si va tin si pe voi la curent cu ce gasesc. Multumesc


--------------------
dacia super nova 2002 confort - is-16-tyi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 21 Jun 2009, 20:41
Post #20


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(logo @ 21 Jun 2009, 19:19)
am desfacut sonda si e la fel...
ms mult de sfaturi...ma mai documentez 090.gif

<span class='edit'>21 Jun 2009, 19:28:</span>
canistra aia de carbon face si ea ceva? poate avea un rol in treaba asta. Ca atunci cand pun contactul se aude o bataie slaba in ea...
*


Ca tot ai mentionat de pornire ... senzorul de turatie l-ai verificat ?!


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Jun 2009, 20:46
Post #21


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu m-as uita totusi la circuitul de benzina.
Prima ar fi pompa.
Urmeaza regulatorul de presiune de pe rampa.
Si nu in ultimul rand, conductele de alimentare, mai ales cea de retur.

Dupa care as trece la aprindere (bujii, bobina)

Motorasul pas cu pas nu are nici o treaba in astfel de manifetari, iar injectoarele ar fi trebuit sa fie toate 4 infundate ca sa faca asa.

Eu as banui insa presiune redusa in rampa cand e motorul in sarcina.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logo
post 22 Jun 2009, 16:46
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 26 April 09




eu m-am gandit la fel... la regulatorul de presiune
stie cineva cat costa?


22 Jun 2009, 16:59:
nu e nimeni de pe langa Tg. Frumos(iasi) sa ma ajute sa identific problema?


This post has been edited by logo: 22 Jun 2009, 16:59


--------------------
dacia super nova 2002 confort - is-16-tyi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logo
post 24 Jun 2009, 20:53
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 26 April 09




am gasit....
era pompa de benzina! am scos-o am pus-o intr-o solutie care curata circuitul si am lasat-o sa mearga cam o ora... dupa aia am puso la locul ei si ...MINUNE! masina functioneaza impecabil...

24 Jun 2009, 20:53:
multumesc pt toate sfaturile voastre...


This post has been edited by logo: 24 Jun 2009, 20:53


--------------------
dacia super nova 2002 confort - is-16-tyi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 24 Jun 2009, 21:30
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




QUOTE(logo @ 24 Jun 2009, 20:53)
am gasit....
era pompa de benzina! am scos-o am pus-o intr-o solutie care curata circuitul si am lasat-o sa mearga cam o ora... dupa aia am puso la locul ei si ...MINUNE! masina functioneaza impecabil...

<span class='edit'>24 Jun 2009, 20:53:</span>
multumesc pt toate sfaturile voastre...
*


ti-am spus ca e de la pompa cu o zii inainte am patio si eu aceleasi simptome ca si ale tale avea
bine ca ai rezolvat si multi kilometri fara probleme iti doresc smile.gif


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logo
post 25 Jun 2009, 17:35
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 26 April 09




vladut tu cum ai remediat problema? si inca ceva.. Stie cineva cum se curata rezervorul?


--------------------
dacia super nova 2002 confort - is-16-tyi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 28 Jun 2009, 22:11
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




QUOTE(logo @ 25 Jun 2009, 17:35)
vladut tu cum ai remediat problema?  si inca ceva.. Stie cineva cum se curata rezervorul?
*


la mine sa remediat prin schimbarea pompe cu una noua cea veche avea sita infundata
si am curatato ,dupa aceea am montat tot cea veche si am facut 200km de proba si a mers ff bine acum am montat cea noua la loc


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 11:26
Forum Renault