am schimbat multe si tot nu merge
![]() ![]() ![]() |
am schimbat multe si tot nu merge
logo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 26 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
super nova
2002 confort
- is-16-tyi
|
|||
slider2 |
![]()
Post
#2
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
pai daca ai schimbat multe si tot nu merge, schimba masina cu totul...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#3
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Vezi poate ai catalizatorul infundat , filtrele imbacsite sau ceva probleme la motor ... nu i-ai facut un test ?
Daca o turezi pe loc cum se comporta ? Se tureaza ? Urca la limitare (~6200 rpm ) ? |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
iei o cheie de 22 desfaci sonda lambda (ea se afla pe galeria de evacuare chiar mai jos umpic de tabla de protectie a galeriei de evacuare) daca e neagra ai catalizatorul infundat daca e caramizie sau albastruie nu este infundat oricum fa o tura cu masina cu sonda scoasa daca merge e de la catalizator daca nu poate fi pompa de benzina sau filtru infundat
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
logo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 26 April 09 ![]() |
masina nu as schimba-o ca nu am bani...
pe loc se tureaza bine... dar o sa vad si ce e cu sonda aia 20 Jun 2009, 23:07: si cu pompa nu cred ca are de a face, ca am 2, cu una se opreste motorul de tot shi cu a 2 merge cum am specificat mai sus... nasol... desi amandoua pompe sunt noi(Boch) This post has been edited by logo: 20 Jun 2009, 23:07 |
--------------------
dacia
super nova
2002 confort
- is-16-tyi
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
QUOTE(logo @ 20 Jun 2009, 23:04) masina nu as schimba-o ca nu am bani... pe loc se tureaza bine... dar o sa vad si ce e cu sonda aia <span class='edit'>20 Jun 2009, 23:07:</span> si cu pompa nu cred ca are de a face, ca am 2, cu una se opreste motorul de tot shi cu a 2 merge cum am specificat mai sus... nasol... desi amandoua pompe sunt noi(Boch) nu stiu cum e la sn dar eu la slz am avut sita de la pompa infundata si peste 3000 nu mergea rezolvarea a fost prin schimbarea pompei cu alta noua si merge bine acum am desfacut si pompa veche si am curtato si am verificato pe masina si merge si aia |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
logo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 26 April 09 ![]() |
am pus-o si pe tester si nu a iesit nimic... ascult orice pareri si sugestii
![]() |
--------------------
dacia
super nova
2002 confort
- is-16-tyi
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
logo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 26 April 09 ![]() |
circul cu ea intre 2000 si 3000... e rau asa?
21 Jun 2009, 12:29: dar de un timp porneste putin mai greu... sa spunem la a 3 cheie... posibil tot de la catalizator? This post has been edited by logo: 21 Jun 2009, 12:29 |
--------------------
dacia
super nova
2002 confort
- is-16-tyi
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
mersul sub 2800 rpm este mers subturat poate fi oposibil si de la catalizator sau senzorul de turatie
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
slider2 |
![]()
Post
#11
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
vlad nici chiar asa. mersul constant sub 2000rpm este subturat, deci sa incerci intotdeauna sa ai cel putin aceasta turatie. acceleratii puternice plecand de la aceasta turatie inseamna subturatie pentru ca ii ceri masinii putere, ceea ce nu prea are la turatia respectiva. deci pentru accelerari puternice, trebuie plecat in jur de 3000rpm, deci si retrogradare intr-o treapta inferioara daca este necesar pentru a ajunge in jurul acestei turatii. pentru mersul in oras poti schimba in treapta superioara incepand cu 2500rpm (preferabil pe la 2800rpm cum a zis vlad), iar la drum lung la 3000rpm, preferabil a 4a sau cel putin a 5a la 3500rpm. si la nevoie dus cu a 4a pana inspre zona rosie a turometrului pentru a avea demarajul necesar efectuarii anumitor depasiri. masina nu va pati nimic, catalizatorul nu se va mai infunda (cel putin nu la fel de repede), calamina nu se va depunde, iar cea deja depusa va fi arsa, iar tu vei fi mai in siguranta pentru ca vei efectua depasirea intr-un timp mai scurt, deci vei diminua probabilitatea ca daca vine o masina pe contrasens aceasta sa se apropie periculos de tine.
mersul subturat, sau asa zis "mersul la consum" aduce beneficii pe timp scurt, adica o usoara economie la consumul de carburant, dar pe timp lung afecteaza anumite componente care daca vrei sa le repari te costa mult mai mult decat economia facuta prin mersul subturat. |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
2800 rpm ? Fix 2800 ? Pe turometru sunt trepte din 250 in 250 rpm
![]() In oras eu de regula schimb la 2500, motorul nu cade sub 2000 decat in primele 2 trepte. Minim 3000 pentru a 4-a sau 3500 pentru a 5-a ? De unde sunt scoase cifrele astea ca fiind "recomandate" sau "obligatorii" ? Bujiile se deranjeaza cineva sa le schimbe la un interval decent, ba chiar mai mult sa puna niste bujii de calitate mai buna ? Fiind un motor cu 2 supape/cilindru isi dezvolta cuplul in proportie de 80% intre 2000-4000 rpm conform diagramei de putere si cuplu, dovedit "stiintific" ca la 2000 rpm motorul functioneaza in parametri optimi. Asa ca nu-i absolut nici o problema sa rulezi in a 5-a pe plat cu 60 la ora si sa pui pedala in podea. Nu se afuma nimic,nu se infunda nimic iar dupa aprox 19 secunde rulezi cu 100 kmh. Desteptul care ti-a pus masina pe tester n-a iesit cu ea la proba sa-i dea de cap ??? Esti sigur ca nivelul compresiei este ok sau ca nu ai alte probleme de natura "mecanica" gen catalizator ? This post has been edited by dr_mKe: 21 Jun 2009, 16:20 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
logo |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 26 April 09 ![]() |
ala ce o puso pe tester a iesit cu ea si a vazut cum face.... dar a zis ca nu stie ce are si m-a trimis la altu care habar nare ce e cu el... si m-am decis sa o fac eu "in fata casei" si asa am ajuns sa schimb : injectoare(130lei/buc,), motoras pas cu pas(200lei/buc), pompa benzina(285lei/buc), si filtrele aferente(aer, benzina), dupa aia am curatat senzoru de turatie
![]() 21 Jun 2009, 17:31: asa ca nu prea mai am bani momentan nici sa imi iau benzina sa ii dau foc... specific ca masina merge in continuare cum vrea ea... 21 Jun 2009, 17:42: orice sugestie o ascult cum am mai spus... daca stiti unde sa mai umblu... ![]() This post has been edited by logo: 21 Jun 2009, 17:42 |
--------------------
dacia
super nova
2002 confort
- is-16-tyi
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Verifica compresia, etanseitatea supapelor si catalizatorul. Chestii mecanice care afecteaza prin pierdere de compresie sau obstacol pe evacuare. Altceva nu ma duce capul sa te sfatui dupa cate ai inlocuit
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
daca vrei sa asculti asculta daca nu nu desfa odata sonda aia lambda si fa o tura asa ca vad ca numa intrebi dar nu faci nimik fara suparare iti spun 2 minute ai de lucru incearca si nu vei regreta
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
logo |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 26 April 09 ![]() |
am desfacut sonda si e la fel...
ms mult de sfaturi...ma mai documentez ![]() 21 Jun 2009, 19:28: canistra aia de carbon face si ea ceva? poate avea un rol in treaba asta. Ca atunci cand pun contactul se aude o bataie slaba in ea... This post has been edited by logo: 21 Jun 2009, 19:28 |
--------------------
dacia
super nova
2002 confort
- is-16-tyi
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Canistra de carbon este pentru recuperarea vaporilor de benzina, pe furtunele care merg la ea exista si o supapa care periodic se deschide pentru "deversarea" in rezervor. Daca nu functioneaza supapa din varii motive, poate face probleme si ea.
Mergi si verifica compresia, arunca un ochi si sub masina si vezi sa nu ai vre-o conducta turtita, sparta, furtun spart sau strangulat, filtru de benzina necorespunzator sau montat invers, incearca si mergi cu busonul scos, etc. Verifica sistematic tot ce poate contribui la felul in care descrii ca-ti merge motorul. Totusi nu-i naveta spatiala, ce naiba. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
mai bine te duceai la un service dacia de la inceput,si le o lasai pe cap.si poate ieseai si mai ieftin,din moment ce piesele pe care le ai inlocuit aparent nu aveau probleme...
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
logo |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 26 April 09 ![]() |
multam pt sfaturi... dar am inteles ca la un service dacia(Caremil la mine in zona) iti trebuie programare si multa multa rabdare. dar o sa mai vad maine ce pot sa mai verific si va tin si pe voi la curent cu ce gasesc. Multumesc
|
--------------------
dacia
super nova
2002 confort
- is-16-tyi
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#20
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(logo @ 21 Jun 2009, 19:19) am desfacut sonda si e la fel... ms mult de sfaturi...ma mai documentez ![]() <span class='edit'>21 Jun 2009, 19:28:</span> canistra aia de carbon face si ea ceva? poate avea un rol in treaba asta. Ca atunci cand pun contactul se aude o bataie slaba in ea... Ca tot ai mentionat de pornire ... senzorul de turatie l-ai verificat ?! |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
klaus |
![]()
Post
#21
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu m-as uita totusi la circuitul de benzina.
Prima ar fi pompa. Urmeaza regulatorul de presiune de pe rampa. Si nu in ultimul rand, conductele de alimentare, mai ales cea de retur. Dupa care as trece la aprindere (bujii, bobina) Motorasul pas cu pas nu are nici o treaba in astfel de manifetari, iar injectoarele ar fi trebuit sa fie toate 4 infundate ca sa faca asa. Eu as banui insa presiune redusa in rampa cand e motorul in sarcina. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
logo |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 26 April 09 ![]() |
eu m-am gandit la fel... la regulatorul de presiune
stie cineva cat costa? 22 Jun 2009, 16:59: nu e nimeni de pe langa Tg. Frumos(iasi) sa ma ajute sa identific problema? This post has been edited by logo: 22 Jun 2009, 16:59 |
--------------------
dacia
super nova
2002 confort
- is-16-tyi
|
|
logo |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 26 April 09 ![]() |
am gasit....
era pompa de benzina! am scos-o am pus-o intr-o solutie care curata circuitul si am lasat-o sa mearga cam o ora... dupa aia am puso la locul ei si ...MINUNE! masina functioneaza impecabil... 24 Jun 2009, 20:53: multumesc pt toate sfaturile voastre... This post has been edited by logo: 24 Jun 2009, 20:53 |
--------------------
dacia
super nova
2002 confort
- is-16-tyi
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
QUOTE(logo @ 24 Jun 2009, 20:53) am gasit.... era pompa de benzina! am scos-o am pus-o intr-o solutie care curata circuitul si am lasat-o sa mearga cam o ora... dupa aia am puso la locul ei si ...MINUNE! masina functioneaza impecabil... <span class='edit'>24 Jun 2009, 20:53:</span> multumesc pt toate sfaturile voastre... ti-am spus ca e de la pompa cu o zii inainte am patio si eu aceleasi simptome ca si ale tale avea bine ca ai rezolvat si multi kilometri fara probleme iti doresc ![]() |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
logo |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 26 April 09 ![]() |
vladut tu cum ai remediat problema? si inca ceva.. Stie cineva cum se curata rezervorul?
|
--------------------
dacia
super nova
2002 confort
- is-16-tyi
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
QUOTE(logo @ 25 Jun 2009, 17:35) la mine sa remediat prin schimbarea pompe cu una noua cea veche avea sita infundata si am curatato ,dupa aceea am montat tot cea veche si am facut 200km de proba si a mers ff bine acum am montat cea noua la loc |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 11:26 |