DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cutie viteza 365

bozzo
post 30 Jun 2009, 10:42
Post #1


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Salutare,
Poate sa ma lamureasca si pe mine cineva ce inseamna urmatoarele chestii?
Am cautat in manual si masina mea are cutie de viteza 365 tipul 365-10, cu cuplu conic 9x34 si cuplu km 6x12.
Numar dinti Raport
I 42x11 3.81
II 38x17 2.23
III 34x23 1.47
IV 29x28 1.03
V 31x36 0.86
M 40x13 3.07

Ma intereseaza sa stiu daca e cutia de fuga, pt ca am mai cautat pe forum si am gasit ca sunt unele cu mai putin dinti la pinionul de a V-a si ca s-ar potrivii pinionul de a V-a de Super Nova, si atunci la 3000 rpm ai 140Km/h, si nu 110Km/h
Si in al doilea rand in care treapta pot obtine cuplul cel mai mare, eu urc cu ea pe la munte si pante destul de abrupte. Se poate face vre-o modificare sa am o putere mai mare si o viteza mai mica (ceva de genul reductorului de la aro)


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 30 Jun 2009, 17:02
Post #2


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




io zic sa-i dai pace la cutie, e cea mai reusita etajare care o poate avea cutia de dacie, are acel 1,03 la treapta a 4-a care-i perfect, fata de 0,96 cum au cutiile mai vechi cu 4 si cu 5 tr.; cel mult poti umbla la treapta a 5-a, sa-i inlocuiesti perechea de pinioane cu unele 29*38(alta combinatie nu se potriveste si n-ai de unde lua) si va scade turatia la aceeasi viteza cu aprox 400 de ture fata de ce ai acuma, exemplu la 3000 de ture acum ai ~ 105, iar ulterior o sa ai ~ 115.


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 1 Jul 2009, 07:58
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




In ce manual ai cautat? Cumva in Mondiru?
Este culmea ca primele cutii aveau acel 1,03. Cele mai noi au 0,97.

Si da, cutia ta NU e "de fuga" la treapta a 5-a.

Ai motor 1289 si circuli mai mult in oras? O lasi ca atare. Ai 1397 si circuli afara? Poti inlocui (daca si gasesti) perechea de la tr. a 5-a cu pinioane "de nova" sau "de italia". Vei obtine o treapta mai "lunga".

Acuma, se poate incerca si in cazul unui motor de 1289 "lungirea" treptei, depinde cum e motorul (ca parametri). Eu am avut si se comporta bine, dar motorul era proaspat reparat si mai aveam si oarece imbunatatiri pe el.

Asta cu motoarele n-o scriam doar pt tine, am vazut ca ai 1397, ci in general, poate mai sint "amatori"

This post has been edited by diaconuliviu: 1 Jul 2009, 08:00


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 1 Jul 2009, 08:37
Post #4


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@bozzo: daca zici ca in treapta a 5-a ai 110 km/h atunci ai cutia de viteza de "fuga" si lasa cutia in pace... versiunile de pe daciile pe injectie is cele mai ok din toate variantele care au fost puse pe dacie. si oricum treapta a 5-a nu o folosesti ca sa cresti viteza ci sa o mentii constanta la o turatie mai joasa mai suportabila urechii... mai ales la insonorizarea daciei. te duci cu treapta a 4-a spre viteza cu care vrei sa mergi schimbi 5 si stai cuminte cu ea constant. plus ca daca ai limitatorul sub pedala de acceleratie nu poti sa urci prea mult in ture in ultima viteza plus ca viteza maxima se atinge si in treapta a 4-a cum a fi fost testata masina.

LE: eu am pe masina versiunea 365-11 singura diferenta fata de a ta fiind raportul treptei a 5-a care la mine e de 0.76 si numarul de dinti de 29x38 dar eu daca as fi in locul tau nu m-as atinge de cutia de viteza doar ca sa-i scad un pic raportul.

This post has been edited by tester: 1 Jul 2009, 08:49


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 1 Jul 2009, 09:08
Post #5


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Salutare, nu stiu sigur ce manual e, am o varianta pdf si nu are coperta.
Multumesc mult pentru lamurire, o sa las cutia asa cum e, merg destul si in afara dar pentru 10Km/h in plus nu umblu in cutie. Oricum eu merg cam cu 90km/h sa am un consum cat mai mic, am scos 6.2l/100km.
Referitor la putere, am mai cautat si ma gandesc ca pentru pante foarte abrupte as putea urca cu treapta I si a doua cam la 3000 de rpm, am inteles ca acolo ar fi cuplul maxim 97Nm, corectati-ma daca gresesc, va rog.
Inca o problema, la ralanti cand e motorul cald 850-800rpm se aude un zgomot ca si cum ar rontaii ceva , cum calc ambreiajul nu se mai aude. E posibil sa fie trenul fix, rulmentul de presiune? Sau e altceva mai grav?
Uleiul l-al schimbat acum 2 luni, 2l cand am schimbat si chitul de ambreiaj. La drum nu se aude nimic.
In acelasi timp la a doua cand schimb mai caraie, cumva vestitele sincroane?


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 1 Jul 2009, 09:19
Post #6


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




cuplul la dacie pe injectie e de 112 Nm exact la ca loganul de 1.4 diferenta e data de turatie la care se obtine. 97 de Nm aveau daciile vechi pe carburatie si cu cutie in 4 trepte(daca nu ma insel).la dacia injectata cuplul se obtine la turatie mai mare undeva la 3500 de ture.
ce intelegi tu prin rampa abrupta? (zic rampa nu panta cum ai zis tu pt ca rampa se urca pe cand panta se coboara!)
in legatura cu rontaitul pe care il auzi a aparut cumva dupa schimbarea kitului de ambreiaj?? cand apare caraiala? apare la orice turatie schimbi treapta?

This post has been edited by tester: 1 Jul 2009, 09:29


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 1 Jul 2009, 10:43
Post #7


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Ah, pai e super ok 112Nm, asa e rampa, blush.gif ai dreptate, inclinatie de 12%, asta a fost cea mai abrupta. La 3500rpm nu o cam omor, eu schimb vitezele cam la 2500-2800 si merg cu ea pana in 3000. Ma gandeam ca protejez motorul daca merg pana in 3000 rpm.
Rontaitul a aparut intradevar dupa schimbarea chitului de ambreiaj. Iar caraitul se intampal numai la treapta a adoua, cand schimb de la I la II.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 1 Jul 2009, 16:23
Post #8


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




incearca sa schimbi la diferite turatii din 1 in 2 ca sa vezi daca acelasi carait til face de fiecare data. daca la o anumita turatia nu iti mai face caraiala e din sincroane din cutie... daca indiferent de turatie se manifesta la fel e din alte cauze.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 2 Jul 2009, 08:16
Post #9


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Am incercat deja biggrin.gif , cand sincronizez turatia motorului cu turatia cutiei nu mai caraie.
Despre rontaitul acela la ambreiaj, ce parere ai?, banuiesc ca pot merge si asa.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 2 Jul 2009, 08:37
Post #10


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




despre rontaitul ambreiajului ias lua la tura pe cei care tiau pus noul ambreiaj, normal ar fi sa nu se auda nimic. deci treaba lor ce fac dar sa nu ti se mai auda.
daca zici ca ai incercat treaba cu turatia atunci e clar din sincron... dar cum gasesti mai greu un mecanic bun care sa iti treaba curata nu mas risca sa descfac cutia. mai bine vezi cand o poti schimba astfel incat sa nu caraie si asa procedezi.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 2 Jul 2009, 12:05
Post #11


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Din pacate de cei la care mi-am pus chitul de ambreiaj nu mai dau, au telefonul inchis si unde lucrau nu mai sunt, asa ca n-am ce mai face. Referitor la mecanic am dat de unul bun si mi-a zis ca rontaitul acela nu-i nici o problema, si ca sigur e cutia, ca ambreiajul e pus bine (ma rog, asa zice el) si ca poate facea si inainte. Eu am mers cu masina pana sa ii schimb ambreiajul cam 200 de km si nu am auzit sa rontaie.
Referitor la sincron asa zic si eu sa nu desfac cutia si sa incerc sa schimb a doua la sincronizare si sa nu mai caraie. Am zis sa-l schimb daca incepe sa caraie mai des si atunci sa vad si ce e cu rontaitul acela. Oricum momentan nu mai am bani. huh.gif Mi-a papat la bani masinuta asta blink.gif
Dar deh biggrin.gif e dacia mea si sunt mandru de ea, isi face treaba cool.gif


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 6 Jul 2009, 11:30
Post #12


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Abaia in weekend am putut sa ies cu masina la un drum lung si sa verific clar ce turatie am, acum am si eu turometru. Pana acum zicem dupa ureche, cam cum se aude motorul.
Si am observat ca nu am cutia de fuga, dar nu-i problema blush.gif.
La 93km/h am 3000rpm, iar la 110km/h 3500rpm.
Am verificat si vitezometrul cu gps-ul, conectat la 6 sateliti si pana la 120km/h arata exact ca pe gps. Sincer nu am mai vazut masina care sa nu arate cam cu 2-5km/h mai mult decat gps-ul.
In sfarsit, ideea e ca nu am cutie de fuga si daca se va intampla (sper sa nu rolleyes.gif ) sa trebuiasca sa umblu in cutie o sa ii schimb pinionul de a V-a.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 6 Jul 2009, 18:43
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




suspin dupa un topic cu o reparatie la cutia de viteze, preferabil in 5 trepte rolleyes.gif asa cum exista la schimbarea setului motor.

chiar nu a desfacut nimeni o cutie in 5 si sa puna o poza, cum se face sa schimbi un pinion sau un rulment sad.gif ?


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinromeo
post 16 Feb 2011, 17:39
Post #14


inca incepator


Group: Members
Posts: 160
Joined: 5 February 10
From: Cluj-Napoca




revin cu intrebarea:
"chiar nu a desfacut nimeni o cutie in 5 si sa puna o poza, cum se face sa schimbi un pinion sau un rulment ?"


--------------------
Dacia 1310 1998
Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 16 Feb 2011, 18:13
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




QUOTE(dorinromeo @ 16 Feb 2011, 17:39)
revin cu intrebarea:
"chiar nu a desfacut nimeni o cutie in 5 si sa puna o poza, cum se face sa schimbi un pinion sau un rulment  ?"
*


Salut! s-ar putea sa te ajute , pt. a schimba un pinion sau un rulment , nu te ajuta cu nimic pozele , daca vrei neaparat da-mi adresa de ms. si-ti trimit poze cu "trenul mobil" desasamblandul dar nu intelegi pana nu desfaci cutia .


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 16 Feb 2011, 18:26
Post #16


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




george 07 poate iese cu 5 viteze inapoi si una in fata,ca sau mai vazut cazuri


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuli
post 16 Feb 2011, 19:21
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 271
Joined: 15 November 08




crezi ca cu pozele ai sa faci cutia fii serios


--------------------
dacia dacia 88/1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 17 Feb 2011, 08:13
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




pai din acest motiv l-am pus sa se documenteze ca sa nu intampine prea mari greutati , dar pana nu demonteaza cu mana lui nu intelege , si referitor la 4-5 trepte catre spate daca este atent ce si cum demonteaza (pozitia si locul demontarii) nu o sa fie probleme...


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 17 Feb 2011, 13:00
Post #19


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Uite poze recente cu,cutia de la a mea smile.gif

wub.gif Asta sa-ti faci tu o idee cam cei pe acolo.

Attached thumbnail(s)
DSC00816.JPG ( Size: 1.9mb ) Number of downloads: 1622
DSC00817.JPG ( Size: 2.17mb ) Number of downloads: 1356
DSC00820.JPG ( Size: 2.14mb ) Number of downloads: 1415


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 17 Feb 2011, 13:35
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




in a1-a trage roata dreapta fata, in a2-a trage roata stanga fata ,in a3-a trage amadoua dupa fata, in a4-a trag rotile de pe spate,in a5-a toate 4 rotile si in mansalier roata de rezerva smile.gif)


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 17 Feb 2011, 17:00
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(Magnum_Baracuda @ 17 Feb 2011, 14:35)
in a1-a trage roata dreapta fata, in a2-a trage roata stanga fata ,in a3-a trage amadoua dupa fata, in a4-a trag  rotile de pe spate,in a5-a toate 4 rotile si in mansalier roata de rezerva smile.gif)
*


E tare de tot ,gluma ta referitoare la trasul rotilor.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinromeo
post 17 Feb 2011, 17:03
Post #22


inca incepator


Group: Members
Posts: 160
Joined: 5 February 10
From: Cluj-Napoca




ma duce capul sa imi dau jos capacul din spate si sa imi schimb pinioanele de a 5-a. cutia merge excelent, doar ca... e 365-...10! asa am eu norocul, ce sa fac. oricum, ma linisteste ideea ca alta cutie mai buna tot nu aveam de unde. deci, ajutati-ma cu sfaturi sa pot schimba pinionul de a 5-a. mare multumita, domniilor voastre!


--------------------
Dacia 1310 1998
Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 17 Feb 2011, 17:07
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




domniilor voastre smile.gif) sau luminatiile voastre smile.gif)
cu siguranat mintiile luminate te vor ajuta sa deslusesti enigma si tainele cutiilor de viteze 365-10


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinromeo
post 17 Feb 2011, 17:09
Post #24


inca incepator


Group: Members
Posts: 160
Joined: 5 February 10
From: Cluj-Napoca




vreau doar sa-mi aprinda lampa. drumul il gasesc eu si pe pipaite!

17 Feb 2011, 18:12:
si, apropo: sa nu-mi amintiti ca mi-ati spus sa ma uit la codul cutiei inainte sa o iau, ca ma iau de cap. stiu ca cuneva mi-a amintit de asta, dar caposul e capos, acum e treaba facuta, cutia pusa sus...

This post has been edited by dorinromeo: 17 Feb 2011, 17:12


--------------------
Dacia 1310 1998
Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 17 Feb 2011, 17:14
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




acuma cei ce iti aprind lampa sa aiba grija ; stekarul impamantare ,cablul izolatie buna, fasungul ne fisurat crapat si implicit becul bun ca porma are fluctuatii de tensiune sau fileaza sau cand tie lumea draga se stinge,ca pe pipaite nu faci treba buna risti sa te acidentezi


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinromeo
post 17 Feb 2011, 17:21
Post #26


inca incepator


Group: Members
Posts: 160
Joined: 5 February 10
From: Cluj-Napoca




o'camdata sunt valabil, inca nu s-a plans nevasta de mine. mai tarziu...mai vedem!


--------------------
Dacia 1310 1998
Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 22 Feb 2011, 21:39
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Stie cineva ce rapoarte sunt la 365-13?


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 25 Feb 2011, 16:40
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Nu stie nimeni?


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darkavenger183
post 18 Jan 2013, 15:29
Post #29


Un fel de Decebal


Group: Members
Posts: 31
Joined: 17 April 08
From: Your Location




QUOTE(bozzo @ 30 Jun 2009, 10:42)
Salutare,
Poate sa ma lamureasca si pe mine cineva ce inseamna urmatoarele chestii?
Am cautat in manual si masina mea are cutie de viteza 365 tipul 365-10, cu cuplu conic 9x34 si cuplu km 6x12.
Numar dinti              Raport
I  42x11                  3.81     
II  38x17                  2.23
III 34x23                  1.47
IV  29x28                1.03
V  31x36                  0.86   
M  40x13                  3.07


Cat este "Final drive-ul" ? cuplu rap. conic ori rap cuplu km?? (adica 3.77 x 2= 7.55??)

Please replay, sunt am nevoie de informatia asta pt ca pe dacie stiu "senzatia" de treapta scurta si vreau sa compar cu o alta cutie ce o voi adapta sau nu pe o alta marca de masina.
Multumesc!

18 Jan 2013, 15:52:
QUOTE(bozzo @ 30 Jun 2009, 10:42)
Salutare,
Poate sa ma lamureasca si pe mine cineva ce inseamna urmatoarele chestii?
Am cautat in manual si masina mea are cutie de viteza 365 tipul 365-10, cu cuplu conic 9x34 si cuplu km 6x12.
Numar dinti              Raport
I  42x11                  3.81     
II  38x17                  2.23
III 34x23                  1.47
IV  29x28                1.03
V  31x36                  0.86   
M  40x13                  3.07


Cat este "Final drive-ul" ? cuplu rap. conic ori rap cuplu km?? (adica 3.77 x 2= 7.55??)

Please replay, sunt am nevoie de informatia asta pt ca pe dacie stiu "senzatia" de treapta scurta si vreau sa compar cu o alta cutie ce o voi adapta sau nu pe o alta marca de masina.
Multumesc!

This post has been edited by darkavenger183: 18 Jan 2013, 15:52


--------------------
Dacia Berlina 1999 Dupa Hristos - TM 11 YTV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 18 Jan 2013, 16:51
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




V[Km/h] = n motor[rpm] x 60 x 3,14 x D rulare [m] / I tr.vit. x I grup conic x 1000
Ex: Presupunand ca grupul (cel mai comun) este 9:34 => I grup conic = 3,78 ,
anvelopele (corect umflate) sunt 165/70x13 => D rulare= 0,51m , folosim tr. a II-a => I tr.vit.= 2,23 si motorul este turat la 3000rpm, rezulta:
V = 3000 x 60 x 3,14 x 0,51 / 2,23 x 3,78 x 1000 = 34,196 Km/h
Angrenajul cablului de kilometraj nu are nici un amestec in calculul transmiterii cinematice de la arborele motor la roata pt. determinarea vitezei. El serveste numai pt. adaptarea aparatului de masurare a vitezei (cu inductie) si a indexarii Km. Pt. viteza, fiind de tip alunecator nu este legat rigid de arborele flexibil de transmisie. In schimb, partea de indexare Km este legata rigid.


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 12:18
Forum Renault