carburator nova gt
![]() ![]() ![]() |
carburator nova gt
![]()
Post
#31
|
|||
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Maska |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
De vreo 2 saptamani ma macina problema schimbarii carburatorului la nova mea. Pana acum 2 zile aveam un consum in oras de aprox. 14% ! Alaltaieri am fost la un service si mi-au reglat aprinderea, lucru care a facut sa scada consumul la 12% si dupa cum mi-a spus mecanicul, daca fac si un carbotest pot ajunge la minimum de consum adica 10,5%. Sunt intru totul de acord cu Gabriel si asta din cel putin doua motive:
1. Toti mecanicii mi-au spus ca ORICE CARBURATOR este gandit si proiectat in functie de motorul pe care-l va deservi astfel incat dupa ce faci o modificare (schimbat carburator dublu cu altul mai mic sau schimbat jiglere, etc.) rezultatul nu poate fi decat un consum sensibil mai mic insa dinamica va avea mult de suferit. 2. Am fost posesor de oltcit-uri si la fel, am incercat sa reduc consumul. Dupa ce am pus carburator de dacia 1410 nou noutz, consumul in oras era cam 10-11% iar cand vroiam sa fac o depasire sau sa plec mai repede de pe loc trebuia sa accelerez foarte mult inainte sa cuplez ambreiajul. Dupa 2 luni de chin am trecut la carburatorul original si am fost mai multumit. Asa ca eu unul va sfatuiesc sa mergeti la service, sa reglati aprinderea, sa curatati carburatorul iar filtrul de aer si cel de benzina sa fie schimbate cam la 5000km. Asta pentru un consum optim. Daca insa si un 10,5 % considerati ca e prea mult pentru o nova gt cu motor de 1,6 nu ramane decat o singura solutie. Schimbati masina. |
--------------------
Citroen
C4 Coupe
2008
|
|
paulp |
![]()
Post
#33
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Maska,
Si eu am fost posesor de Oltcit si din ce am trait stiu doar ca un carburator se regleaza pe banc. Cu carburatorul reglat pe banc eu nu am reusit sa trec de 10% in oras (7% afara). Dar poate Iasul este mai putin benzinofag decit Buc. Doi: cu carburator de 1400 am un consum de 6.6 afara (cam 9 in oras) si nu poat spune ca vad vreo diferenta la demaraje fata de vecinul meu cu carburator dublucorp. Poate doar la viteza de virf (eu merg pina la 135/h, el spune 150). Am mai vorbit (cred ca am si postat) cu niste baieti si a mai fost solutia adaptarii unui carburator de Renault 5 sau de WV Golf, dar inca nimeni nu s-a apucat de asta. Chestia cu reglatul apinderii, curatat carburatorul (injectoare), filtre este OK in orice situatie, nu conteaza ce carburator (sau injectie) ai. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
anetacutrotineta |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 7 November 03 From: 1 Decembrie ![]() |
salut,
eu am nova r524 (prima cu faruri rotunde) din 97 si sunt femeie la volan - in general caut solutia simpla celei elegante. nu am reglat niciodata carburatorul si nici nu cred ca e o idee buna sa il reglezi de capul tau. am dus-o in pantelimon cand ce am luat-o in 97 si i-am pus sa imi faca reglajul, dupa care nu am mai umblat. mi-a consumat la un moment dat mult pentru ca se arsese o minune de supapa, pe care atunci am dat 100klei si care lasa benzina sa intre in a doua camera. mi se infunda des (o data la 2 luni). pun benzina de unde e mai ieftin, asa ca probabil e si din cauza benzinei. pana in vara il desfaceam si il suflam cu pompa de umflat rotile (de mana, cu compresor de metro nu merge). asta vara m-a pus un coleg de servici sa iau carbcleaner ca sa nu mai desfac si e adevarat ca o curat odata la 2 sapt acuma, dar macar nu il mai desfac (dureaza 10 min de 4 ori la 2 luni fata de 4 ore odata la 2 luni). pun benzina de 500klei si masor pe kilometraj cat merg de fiecare data. uneori mi se intampla sa consume mai mult. merg putin in oras si media e pe la 7. uneori insa ajunge spre 9 desi traseele sunt aceleasi. e posibil sa fie doar benzina de vina sau exista alta cauza? consumul mare nu coincide cu carburator infundat. toate bune, ana |
--------------------
Chevrolet
Kalos
- B70639
|
|
iulika0069 |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 15 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Are cineva un numar de telefon de la service-ul din Pantelimon?
Vreau sa merg cu Nova mea care imi consuma afara 6-7 si in oras 13-14... ![]() P.S. Reglarea pe bank implica si curatarea carburatorului? Ca daca doar ti-l sufla si iti iau banii... Maska, unde ai fost de ai reglat aprinderea? |
-------------------- BMW 325i '92
|
|
Maska |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Aprinderea am reglat-o la service-ul Dacia de la Diham adica 3 statii de tramvai mai sus de Muncii. Costa 350 - 400.000 lei manopera. Daca te duci in Pantelimon pentru carbotest, e foarte bine pentru ca baietii fac treaba buna. Carbotestul implica in primul rand curatarea carburatorului.
|
--------------------
Citroen
C4 Coupe
2008
|
|
driverx |
![]()
Post
#37
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Nimic nou?
Am o dacie 1300 si ma gandisem sa imi pun alt carb. Cine mai spus ca merg de Ford Fiesa perfect fara adaptari. Altu si pus carb de Nissan (nu stiu ce model) si s-a speriat de diferentele de performanta. Dar....dar....nu se mai inchidea capoata ![]() :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
iulika0069 |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 15 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Am inteles dela un amic ka cei din Pantelimon pun in ultimul timp silicon rosu ca sa etanseze carburatorul (in loc de garnitura - sau peste ea..) si ca acesta nu rezista prea bine in contact cu benzina; rezultatul => carburator infundat..
Stiti ceva de asta?? Si inca ceva: cei care ati fost in ultimul timp, se poate face o programare inainte, au vreun numar de telefon? Ati stat la coada? |
-------------------- BMW 325i '92
|
|
Maska |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu am fost anul asta prin februarie la ei si nu am avut probleme cu carburatorul, ba din contra. Eu unul nu cred ca pun silicon rosu din simplul motiv ca si-ar bate cuie-n talpa. Am un prieten care a folosit asa ceva la "etansarea" carburatorului si cand i s-a infundat a stat 3 zile ca sa-l curetze. Daca este cazul, iti spun ei sa cumperi garnitura noua sau o pun pe cea veche la loc. Am fost posesor de Oltcit si mereu am facut carbotestul acolo. Lucreaza foarte bine si nu am avut ce sa le reprosez.
Nu stiu daca se fac programari insa daca te duci de dimineatza la ei ( 8 - 9 ), nu stai la coada. |
--------------------
Citroen
C4 Coupe
2008
|
|
hawkeye |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 16 July 03 ![]() |
QUOTE Dar....dar....nu se mai inchidea capoata ![]() :shock: pai aplica metoda dacia... decupezi capota. despre cei din pantelimon, eu am fost si mi l-au facut super ok. de jumate de an bag numai fara pb de la mol si merge impecabil. porneste dimineata la prima cheie (jumatate spre o rotatie). nu a fost inca foarte frig dar e ok. de stat la coada cam stai daca nu te duci dimineata. |
-------------------- |
|
tyka |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
pentru hawkeye.fati rost de un carburator de bucegi sau carpati.[stiu cai greu de gasit]da merge bestial.are putere mare si a fost facut de dodge.singura problema este ca carburatorul este de pe motoare mari [adica ] carpatiul are 4,4L si bucegi 4.8L.consumul este de 16 an oras si 12 anafara .am montat asa ceva la un prieten pe nova fab 1996.am ajuns cu ea la 175km/h si mai avea pedala ,problema este ca se ridicase apa rau se tot [ma asteptam la asta]deoarece ai baga amestec mult da merge misto cel putin cat la avut 2 saptamani ai bagam an draci pe aia cu cielo.lam dat jos deoarece an oras mananca mult.ideia este pentru cei care vor sa ai mai bage an boala pe cei cu cielo ca prea se dau mare
![]() |
-------------------- |
|
paulp |
![]()
Post
#42
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Tyka, eu te inteleg in legatura cu intratul pe internet :wink: , dar te rog eu mult nu mai confunda literele A cu I (se scrie cu i la inceputul cuvintelor si cu a la interior, daca folosesti grafia noua). E forte deranjant la citit
![]() Asta pina nu ma apuca pandaliile ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
tyka |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
scuze paulp da asa scriu eu.ma cam grabesc si credema nui singura greseala.mai iertatima si voiii ;va rog;:)))))))
![]() |
-------------------- |
|
paulp |
![]()
Post
#44
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Ti-am iertat celelalte greseli (lipsa semnelor de punctuatie si a liniutelor de separatie) dar crede-ma ca e foarte deranjant sa citesti ami, anca, etc in loc de imi, inca. Iar cele doua litere sint destul de departe pe tastatura :wink:
![]() Fa un efort, please. ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
tyka |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
stiu da iartama nu am chef sa caut tastele si sa ma gandesc.
![]() |
-------------------- |
|
buc2i |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 3 March 04 From: Bucuresti ![]() |
pentru cei care vor un reglaj profesional al caburatorelor (simple sau duble),in Pitesti exista CNCD.e un nene acolo care chiar se pricepe.este cam scump dar nu-l reglezi decat odata la vreo 20.000 km.asta vara era reglatul la unul simplu 200.000 si 250.000 la dublu + licloare + reglaj avans (daca vrei poti ajunfe pe la 500.000),dar omul stie meserie
|
--------------------
Dacia
1310
1995 L
- AG 02 KLH
|
|
mosoru |
![]()
Post
#47
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 04 From: craiova ![]() |
tyka,pt cultura ta,motorul de bucegi este identic cu cel de carpati, se numeste SR211,daca nu ma insel,si are 5030cc(5,03 L) iar carburatoarele au fost initial Holley(erau 2 buc. cite unul pt fiecare banc de cilindri) dar numai dupa 1 an sau doi de la inceperea fabricatiei s-a trecut la un carburator Weber cu 2 camere dar cu actionare simultana.
|
--------------------
Dacia
1310
- DJ-02-TWW
|
|
paulp |
![]()
Post
#48
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
QUOTE tyka,pt cultura ta ![]() E pentru cultura noastra, a tuturor :wink: Daca vrei sa-i dai o replica directa (in figura), MP ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
mosoru |
![]()
Post
#49
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 04 From: craiova ![]() |
am vrut sa fie o corectare a unor date eronate,nu o rautate,daca a sunat mai mult a rautate...mea culpa. :oops:
|
--------------------
Dacia
1310
- DJ-02-TWW
|
|
paulp |
![]()
Post
#50
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
no problem, dar stii vorba "Tonul face muzica".
Fiind mai nou pe forum, vreau sa te ajut sa nu cazi in pacat ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
mosoru |
![]()
Post
#51
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 04 From: craiova ![]() |
OK
|
--------------------
Dacia
1310
- DJ-02-TWW
|
|
tyka |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
eu la scoala la mine aveam doua masini ,una bucegi si una carpati donate de armata si ambele aveau carburator cu 2 camere si actionare simultana a celor doua camere.pe motor scria cilindrea,[era de 4479cm3]poate ca astea de armata aveau alte motoare da stiu sigur ca erau cu carburator dublu si erau de dodge.Ce dracu doar um am ajutat la scoaterea lor.Si nu pot sa le uit sgomotu de mers fara tobe [era bestial].Dar la celalalt nu mam uitat la cilindrea lui
![]() |
-------------------- |
|
hawkeye |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 16 July 03 ![]() |
QUOTE pentru cei care vor un reglaj profesional al caburatorelor (simple sau duble),in Pitesti exista CNCD.e un nene acolo care chiar se pricepe.este cam scump dar nu-l reglezi decat odata la vreo 20.000 km.asta vara era reglatul la unul simplu 200.000 si 250.000 la dublu + licloare + reglaj avans (daca vrei poti ajunfe pe la 500.000),dar omul stie meserie pai asta ti se pare tie scump? la service-ul din pantelimon e vreo 500-600k lejer ... ![]() |
-------------------- |
|
tyka |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
pai tot mult e frate.
![]() |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 06:23 |