dacia 1310 cli +gpl, de ce?
![]() ![]() ![]() |
dacia 1310 cli +gpl, de ce?
florentinalbu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 31 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
break injectie+gpl
2001
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Pentru că aerul rece e mai dens, și pentru că randamentul unui motor depinde de o diferență de temperatură.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
credeam ca asta se intampla doar la modelele pe carburator,dar vad ca ma insel...
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
oare nu si de la filtrul de aer prafuit ?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
daca era prafuit nu mergea urat mereu???
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
e numai partial prafuit, cand e aerul dens merge, cand e cald nu intra debit destul de aer, si avand sonda vede si da mai putin gaz; posibil,nu?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Minel |
![]()
Post
#7
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Incercati sa faceti un test, acelasi drum ,acelasi numar de km ,porniti dimineata la drum si apoi dupa-masa pe la ora 15 ( ma rog, cand este cald ) , o sa vedeti diferenta sesizabila ....
![]() Asta ca o adaugare la ceea ce a scris d-ul MAERSK . |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tester |
![]()
Post
#9
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
da are senzor temperatura aer
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
oricum aici se vorbeste de GPL, are calculator si injectoare separate instalatia de pe Dacie?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#11
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Posibil un catalizator infundat. Iar atunci cand e racoare se mai raceste, astfel devenind um pic mai "sportiva".
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(Minel @ 13 Jul 2009, 06:12) Incercati sa faceti un test, acelasi drum ,acelasi numar de km ,porniti dimineata la drum si apoi dupa-masa pe la ora 15 ( ma rog, cand este cald ) , o sa vedeti diferenta sesizabila .... ![]() Asta ca o adaugare la ceea ce a scris d-ul MAERSK . consumasta am observat de mult,nu am facut ul exact dar dupa indicatorul din bord si banii de care am bagat benzina pe acelasi drum,facut la dus seara si la intoarcere ziua,cu aceasi greutate in masina,ziua a consumat mai mult! |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:06 |