DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ceva probleme la motor

livacana
post 5 Jul 2009, 19:41
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 27 January 09




Buna seara. Am o dacia break din 93 cu motor de 1.4 si pana acum am avut un carburator de 1.3 cu jicloare tot de 1.3, in consecinta,consumul era dezastruos. astazi am remontat carburatorul vechi al ei de 1.4 cu jicloare noi carfiel de 1.4 si am schimbat capacul de delco,platini,bujii,verificat avansul vacumatic (am incercat mai multe pozitii ale sale) si reglat plutitorul la 7/12-13. problema este ca are un mers neregulat la ralanti in sensul ca urca si scade in turatii si da ca niste rateuri (probat cu foia la toba) ceea ce pana acum nu facea atat de rau si des, plus faptul ca akum si cand merg in regim normal fara sa accelerez se ineaca( este posibil sa fie din cauza nivelului destul de mic? ma gandeam sa ridic la 8-9/ 15-16). aveti idei ce ar putea fi cele 2 probleme? Multumesc


--------------------
dacia 1310 break 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 5 Jul 2009, 19:44
Post #2


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




ciocu de papagal? cum i?

bujiile merg toate?

plutitoru trebuie regla ,asfel incat..sa ramana spatiu de grosimea unei tigari intre..plutitor si corpu la carburator

This post has been edited by ct-03-tvy: 5 Jul 2009, 19:45


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
livacana
post 5 Jul 2009, 19:55
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 27 January 09




ciocul de papagal spriteaza uniform din cate imi dau eu seama...(chiar am incercat vreo 2) si bujiile merg toate(le-am probat cu fisa). in legatura cu plutitorul...poi nu stiu ce grosime are o tigara,am facut cu sublerul intors cu garnitura 7 mm si cu plutitorul in jos cu garnitura 12 mm...

This post has been edited by livacana: 5 Jul 2009, 20:24


--------------------
dacia 1310 break 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 5 Jul 2009, 21:19
Post #4


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




ca sa dau cotele la plutitor foloseste 2 spirale(7 respectiv 13 mm)
regleaza avansul cu metoda descrisa pe forum(nu stau sa detaliez)
amestecul in regim de ralanti(surubul de aer impropriu spus) il reglezi asfel: cu motorul cald regkezi a.i. sa obtii cea mai ridicata turatie si sa mearga si rotund;asta fara sa ai vreo saiba la jiclorul de ralanti;
ultimul test il faci in felul urmator: desfaci jiclorul de ralanti usor si daca moare motorul imediat cum il slabesti e totul oK;
daca din contra motorul se accelereaza ai carburatorul infundat sau nu ai reglat amestecul bine;]

testul final este dat de culoarea bujiilor dupa un drum intins:daca sunt alb caramizii e ok; consumul nu are cum sa fie mare

P.S. ziceai in inceputul topicului ca ai motor 1.4 si ai avut carb de 1.3 si ai avut consum mare??
eu cu motor 1.4 si carb 1.3 reglat bine si aprinderea pusa la punct am scos 6% FIX(un drum de 200km maxim 100kmh si fara depasiri din care vreo 10 km in oras


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 5 Jul 2009, 22:06
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




pai si cu carburator de 1,4 scoteai sub 6.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
livacana
post 5 Jul 2009, 22:12
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 27 January 09




am inteles baranga insa problema e ca daca nu pun o saiba subtire la jiclorul de ralanti tremura foarte urat...nu stiu din ce cauza...poti da o idee din ce cauza poate fi?


--------------------
dacia 1310 break 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 5 Jul 2009, 22:19
Post #7


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Carburator infundat sau jiclor ralanti decalibrat , sau ( inca unul ) portiunea conica a jiclorului numai etanseaza pe interiorul corpului si de acolo mersul acela neregulat la ralanti .

Mi-s patit cu asa ceva si inca cum ... dry.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
livacana
post 5 Jul 2009, 22:34
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 27 January 09




am inteles....dar va rog explicati-mi si mie care e diferenta de reglaj al ralantiului cu saiba acea la jiclor si fara ea...

This post has been edited by livacana: 5 Jul 2009, 22:35


--------------------
dacia 1310 break 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 6 Jul 2009, 06:03
Post #9


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Aspectele respective ( explicatii , etc ) au fost discutate pe jdemii de topicuri despre carburtatoare , foloseste functia Search cu incredere si vei gasi ....

Bafta !


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 6 Jul 2009, 12:10
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




QUOTE(livacana @ 5 Jul 2009, 22:34)
am inteles....dar va rog explicati-mi si mie care e diferenta de reglaj al ralantiului cu saiba acea la jiclor si fara ea...
*




Amesecul la relanti devine prea bogat, afuma bujiile, in mers de asemenea amestecul va fi imbogatit degeaba si vei avea o dacie care arde benzina degeaba si o uzura prematura a setului motor.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
el_marcu
post 8 Jul 2009, 17:29
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 13 June 07




schimba si fisele


--------------------
dacia 1310 berlina 97-cn3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th May 2024 - 02:41
Forum Renault