Ceva probleme la motor
Ceva probleme la motor
livacana |
5 Jul 2009, 19:41
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 |
|
||
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|||
ct-03-tvy |
5 Jul 2009, 19:44
Post
#2
|
ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 |
ciocu de papagal? cum i?
bujiile merg toate? plutitoru trebuie regla ,asfel incat..sa ramana spatiu de grosimea unei tigari intre..plutitor si corpu la carburator This post has been edited by ct-03-tvy: 5 Jul 2009, 19:45 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
livacana |
5 Jul 2009, 19:55
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 |
ciocul de papagal spriteaza uniform din cate imi dau eu seama...(chiar am incercat vreo 2) si bujiile merg toate(le-am probat cu fisa). in legatura cu plutitorul...poi nu stiu ce grosime are o tigara,am facut cu sublerul intors cu garnitura 7 mm si cu plutitorul in jos cu garnitura 12 mm...
This post has been edited by livacana: 5 Jul 2009, 20:24 |
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
baranga |
5 Jul 2009, 21:19
Post
#4
|
...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA |
ca sa dau cotele la plutitor foloseste 2 spirale(7 respectiv 13 mm)
regleaza avansul cu metoda descrisa pe forum(nu stau sa detaliez) amestecul in regim de ralanti(surubul de aer impropriu spus) il reglezi asfel: cu motorul cald regkezi a.i. sa obtii cea mai ridicata turatie si sa mearga si rotund;asta fara sa ai vreo saiba la jiclorul de ralanti; ultimul test il faci in felul urmator: desfaci jiclorul de ralanti usor si daca moare motorul imediat cum il slabesti e totul oK; daca din contra motorul se accelereaza ai carburatorul infundat sau nu ai reglat amestecul bine;] testul final este dat de culoarea bujiilor dupa un drum intins:daca sunt alb caramizii e ok; consumul nu are cum sa fie mare P.S. ziceai in inceputul topicului ca ai motor 1.4 si ai avut carb de 1.3 si ai avut consum mare?? eu cu motor 1.4 si carb 1.3 reglat bine si aprinderea pusa la punct am scos 6% FIX(un drum de 200km maxim 100kmh si fara depasiri din care vreo 10 km in oras |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Mr_Devil83 |
5 Jul 2009, 22:06
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
pai si cu carburator de 1,4 scoteai sub 6.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
livacana |
5 Jul 2009, 22:12
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 |
am inteles baranga insa problema e ca daca nu pun o saiba subtire la jiclorul de ralanti tremura foarte urat...nu stiu din ce cauza...poti da o idee din ce cauza poate fi?
|
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
Minel |
5 Jul 2009, 22:19
Post
#7
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
Carburator infundat sau jiclor ralanti decalibrat , sau ( inca unul ) portiunea conica a jiclorului numai etanseaza pe interiorul corpului si de acolo mersul acela neregulat la ralanti .
Mi-s patit cu asa ceva si inca cum ... |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
livacana |
5 Jul 2009, 22:34
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 |
am inteles....dar va rog explicati-mi si mie care e diferenta de reglaj al ralantiului cu saiba acea la jiclor si fara ea...
This post has been edited by livacana: 5 Jul 2009, 22:35 |
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
Minel |
6 Jul 2009, 06:03
Post
#9
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
Aspectele respective ( explicatii , etc ) au fost discutate pe jdemii de topicuri despre carburtatoare , foloseste functia Search cu incredere si vei gasi ....
Bafta ! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Mr_Devil83 |
6 Jul 2009, 12:10
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
QUOTE(livacana @ 5 Jul 2009, 22:34) am inteles....dar va rog explicati-mi si mie care e diferenta de reglaj al ralantiului cu saiba acea la jiclor si fara ea... Amesecul la relanti devine prea bogat, afuma bujiile, in mers de asemenea amestecul va fi imbogatit degeaba si vei avea o dacie care arde benzina degeaba si o uzura prematura a setului motor. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
el_marcu |
8 Jul 2009, 17:29
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 13 June 07 |
schimba si fisele
|
--------------------
dacia 1310
berlina
97-cn3
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th May 2024 - 02:41 |