DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Sens unic cu 2 benzi, cine are prioritate?

DannyY
post 14 Jul 2009, 13:03
Post #31


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




QUOTE(vijelie @ 14 Jul 2009, 10:34)
Dar... atat pe banda 1 cat si pe banda 2 sunt masini parcatet.

*



Nu stiu ce "intelege" tu, dar eu asa "citeste" din postul original.


--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E 2004/2015/2019 - 0T04```
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 14 Jul 2009, 13:03
Post #32


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Norocul cocosului e ca nu stie sa citeasca, altfel avea minte mai multa si il durea creasta.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 14 Jul 2009, 13:06
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




QUOTE(ArtVandelay @ 14 Jul 2009, 14:00)
dupa cum intelege eu, cei de pe banda 1 trebuie sa intre pe banda 2 ca pe banda lor sunt masini parcate

e la mintea cocosului cine da cui prioritate..
*



Citeste mai bine descrierea situatiei...


Este vorba de 2 benzi inainte de intersectie, dupa intersectie tot 2 benzi doar ca pe prima banda cat si pe a doua sunt oprite masini aproape de trotuar, astfel se creeaza un singur culoar de trecere: 2 roti (partea stanga a masinii) pe banda a doua si 2 roti (partea dreapta a masinii) pe banda 1.


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 14 Jul 2009, 13:15
Post #34


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06






--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 14 Jul 2009, 13:17
Post #35


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Axul nu e marcat. (daca e relevant)


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 14 Jul 2009, 13:29
Post #36


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Singura chestie care functioneaza la asa ceva e principiul fermoarului. Aia primii rar o sa ajunga in acelasi timp in acelasi loc, pentru ca de obicei unul o calca mai tare decat celalalt de cand pleaca de la semafor. Asa ca problema pusa e mai mult teoretica decat practica.

Iar daca atunci cand ajunge la zona de gatuire si nu poate sa cedeze, si alege sa se bage in celalalt... ce sa mai zic... incercati sa nu fiti "celalalt"


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 14 Jul 2009, 13:34
Post #37


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(bucatzel @ 14 Jul 2009, 13:29)
... Asa ca problema pusa e mai mult teoretica decat practica...
*

Fals.
Am patit-o de multe ori incercand sa impun regula fermoarului.
In 90% din situatii se mai baga inca unul cu tupeu, apoi inca unul etc si ramaneam cu amabilitatea.
Am abordat problema de pe ambele benzi, n-ai cu cine.
Si nu de putine ori mi-a trecut prin cap: "E, si daca ma infig in nesimtitii astia ce se poate intampla?"


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 14 Jul 2009, 13:41
Post #38


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Dar masinile alea parcate pe ambele sensuri sunt parcate corect? Stiu ca pe sens unic e voie sa parchezi pe ambele sensuri, dar fara sa gatuiesti in halul asta circulatia...
Legat de un posibil accident - probabil ca se vor analiza masinile, daca tu vei avea semnalizarea plus farul lovite iar el usa laterala probabil ca militienii vor spune ca tu ai intrat in el, desi el putea sa iti ia fata... Cred ca vina impartita e solutia cea mai probabila. Oricum mai bine eviti asemenea situatii, mai bine trec 2-3-4 in fata ta decat sa faci accident.

Edit: desi nu e prea relevant in cazul de fata - eu mai supun atentiei o alta situatie oarecum similara - drumul cu 2 benzi pe sens, la un moment dat se ingusteaza. Banda care dispare e cea din exterior (1), cei care circula pe aceasta semnalizeaza si se baga pe banda 2 care in scurt timp devine singura banda pe sens. Daca judecam asa ar trebui ca cei din banda stanga sa treaca primii in cazul descris in primul post, dar situatiile nu sunt la fel (in cazul din primul post banda nu dispare, e doar ocupata).

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 14 Jul 2009, 13:43


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 14 Jul 2009, 13:47
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(MAERSK @ 14 Jul 2009, 09:49)
Am găsit articolul la care mă refer. Că se aplică aici sau nu, e discutabil. Oricum, ca idee...
Nu e legea mea, și e destul de grav dacă nu o știi... happy.gif
*



Codul rutier de cand? Ca parca apare altceva la 136...

14 Jul 2009, 13:49:
Ok, e 106 din regulamentul de aplicare. Gasit.

Art. 106. - (1) Pe un drum public prevăzut cu minimum trei benzi pe sens, când conducătorii a două autovehicule circulă în aceeași direcție, dar pe benzi diferite și intenționează să se înscrie pe banda libera dintre ei, cel care circulă pe banda din dreapta este obligat să permită celui care vine din stânga să ocupe acea bandă.

This post has been edited by roland: 14 Jul 2009, 13:49


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 14 Jul 2009, 13:53
Post #40


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Da, ce găsisem eu era regulamentul mai vechi, de prin 2000 parcă.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyY
post 14 Jul 2009, 14:07
Post #41


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




Pai eu am inteles ca:
QUOTE(tarzy @ 14 Jul 2009, 13:48)
in Bucuresti in ultima perioada ... majoritatea se conformeaza.
*

Acum aud ca "In 90% din situatii se mai baga inca unul cu tupeu, apoi inca unul etc"
Mare Bucurestiul asta...

De ce nu functioneaza fermoarul? Nu neaparat din rea-vointa, desi nu e exclusa nici asta. Ci pentru ca unii cred ca "prioritate" au cei din stanga, in timp ce altii cred invers. Si nimeni nu afla ca se inseala decat atunci cand se tamponeaza.

Andy_ACS, cand oricare dintre benzi dispare, ala de pe ea e obligat sa se asigure si sa astepte pana cand cea ramasa se elibereaza.
Aici dispare cate jumatate din fiecare banda si toti au aceleasi drepturi.



--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E 2004/2015/2019 - 0T04```
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 14 Jul 2009, 16:34
Post #42


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(vijelie @ 14 Jul 2009, 13:34)
Fals.
Am patit-o de multe ori incercand sa impun regula fermoarului.
In 90% din situatii se mai baga inca unul cu tupeu, apoi inca unul etc si ramaneam cu amabilitatea.
Am abordat problema de pe ambele benzi, n-ai cu cine.
Si nu de putine ori mi-a trecut prin cap: "E, si daca ma infig in nesimtitii astia ce se poate intampla?"
*



daca te "tine" iti imprumut ARO sa vedem cati mai au tupeu biggrin.gif

chiar ... zi mai precis unde se intampla minunea asta ca sa vada si ochiul meu pe viu ce si cum


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 15 Jul 2009, 09:55
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Daca axul nu e marcat, nu se presupune ca exista doar o singura banda? Eu stiam ca benzile se delimiteaza musai: "banda de circulatie - subdiviziunea longitudinala a partii carosabile, materializata prin marcaje rutiere sau alte mijloace".
Asa ca, daca nu sunt marcaje, e o singura banda si inainte si dupa intersectie, deci ar trebui sa fie o singura coloana de masini. Strict in litera legii.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 15 Jul 2009, 10:00
Post #44


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Teoretic ai dreptate, dar practic cele doua siruri paralele incap fara probleme, se pot deschide usile fara teama. Cel mai probabil, candva era un ax.

This post has been edited by vijelie: 15 Jul 2009, 10:01


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
namidee
post 15 Jul 2009, 12:52
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 19 September 08
From: Frankfurt




Dupa mine, solutia de bun simt e de departe principiul fermoarului. In caz de accident, avand in vedere ca nimeni nu-si pastreaza banda, eu consider ca nu se poate vorbi de neacordarea prioritatii din partea niciunuia dintre soferi, prin urmare culpa comuna.


--------------------
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 15 Jul 2009, 13:14
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Situatia asta o intalniti zilnic pe Eminescu. Te opresti la semafor, iar cand pleci, traversezi intersectia (cu strada care vine de la Lizeanu parca) si dai de masini parcate pe ambele benzi.
Eu procedez asa. Trag cu coada ochiului sa vad ce masina e langa mine. In 99,99% din cazuri sunt pe banda 2 (nu stiu de ce, da asa fac), deci ma uit in dreapta. Daca e una cam de aceeasi putere, ma uit la muea soferului, apoi imi dau seama daca pot pleca repede sau il las pe el.
Daca nu esti primul, am obs. ca se poarta unu din stanga, unu din dreapta, cu mici exceptii (normal...)
M-am gandit de multe ori cine ar fi vinovat in situatia respectiva si cum n-am ajuns la nocio concluzie, prefer sa fac tot posibilul sa evit un accident. Oricum, s-ar lasa cu cateva julituri pe conserva, n-ar fi moarte de om.


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 15 Jul 2009, 13:33
Post #47


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Vinovati vor fi amandoi, ca n-o sa stea cap de creta sa-si omoare neuronu'.

Nasol va fi de ala care n-are casco. Sau Aro.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_3asy
post 17 Jul 2009, 20:12
Post #48


membru cu permis :D


Group: Members
Posts: 569
Joined: 3 August 06




Intra si iei cate unu..asa ar fi normal si frumos , eu te las pe tine, altu pe mine si tot asa, asta cred ca ar face niste soferii disciplinati, fara sa fie nevoie sa ambalam motoarele si care apuca primu spaga lui icon_mrgreen.gif .


--------------------
Dacia Logan 2008 Laureate 1.4 benzina :X
B-50-HCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:27
Forum Renault