Nu mai trage
![]() ![]() ![]() |
Nu mai trage
Rover |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 26 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#2
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
-filtru de aer colmatat
-bujii uzate -benzina proasta |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Rover |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 26 August 07 ![]() |
Din ce supui, ce pot sa suspectez este benzina...filtrul n-avea cand sa se colmateze de asta toamna , de vreme ce toata iarna n-a mers mai mult de 2 ore si alea in parcare
![]() Oricum, cum pot sa verific bujiile daca sunt ok sau nu? Si ca intrebare suplimentara, m-am gandit sa ii fac "toaleta" de primavara. Adica sa-i schimb consumabilele, avand in vedere ca am luat-o asta vara si nu i-am schimbat nimic. Ce anume se schimba? (nu radeti, n-am mai avut masina si sunt paralel cu motoarele). Eu ma gandeam sa-i schimb filtrul de aer, filtrul de ulei, uleiul de motor. Mai trebuie ceva? Uleiul din cutia de viteze trebe schimbat si el? Lichidul de frana? Si daca ati putea sa-mi dati si pozele cu scanarile de pe instructiunile cum se fac operatiile respective v-as ramane recunoscator ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
Rover |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 26 August 07 ![]() |
nimeni, nicio poza?
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#5
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
In general cam tot ce ai zis tu se schimba, eventual daca ai bani, chisr si pneurile daca sunt uzate, sa verifici nivelul la lichidul de frana, eventual dar completat la uleiul din cutie daca nu e destul. Sa nu uit, schimba si curelele.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Rover |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 26 August 07 ![]() |
care curele?
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
Sergeant Pulatchewsky |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 February 08 ![]() |
Cureaua de ventilator.
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1998/1310
|
|
Bogdam |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 26 April 07 From: Brasov ![]() |
Curelele de distributie si accesorii
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 confort
- BV-38-BAN Make your life like toilet paper. Long and useful
|
|
adrianne |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
se mai schimba ulei cutie la 20.000, se mai verifica placute/saboti, becuri, frana de mana, echilibrat roti (inclusiv cea de rezerva), franarea pe asfalt daca e egal distribuita, reglajul farurilor, avans, etc...
probleme placa presiune (soare) This post has been edited by adrianne: 27 Feb 2008, 21:59 |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca zici ca ti se pare o schimbare in turatie dupa trecerea in viteza superioara este o posibilitate sa ai masina infrinata.@ metode de verificare:o pui pe liber si vezi cum aluneca,daca iti stii masina o sa vezi daca aluneca mai prost.O a doua metoda,mai exacta,o salti pe cric la fiecare roata,cu motorul pornit si verifici fiecare roata sa se invarta usor(cele din fata opun o oarecare forta dar nu mare).Deasemenea verifici si jocul rulmentilor.Daca nu e de la frine atunci carburatie,aprindere,reglare culbutori.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#11
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu tine de romanesc sau nu, multe marci de renume inclusiv Mercedes au motoare cu distributie pe lant, e mai fiabil in timp, si mai sigur.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#13
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
argon are dreptate , si spre deosebire de curea , lantul nu patineaza , si nici nu trebuie schimbat la 60.000 (aproape un standard in foile de revizie la masinile cu distributia pe curea) lantul poate sa tina si 120.000 si 150.000 fara interventii (in cel mai rau caz se uzeaza intinzatorul)
prima dacie cu distributia pe curea este super nova , |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:24 |