DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Schimbare lonjeroane Dacia 1300 1973, Lonjeroane Dacia 1300

tichondrius95
post 13 Aug 2009, 13:06
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 21 February 09
From: Onesti , Bacau




Sal, cam costa un semilonjeron + manopera, k am si eu unu dus, bucse noi am, podea e buna, singura buba la masina e semilonjeronu de pe dreapta.


--------------------
2 x DACIA 1310 2 x Berlina 1310 1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1 - BC02XXX / BC07XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 13 Aug 2009, 19:37
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




QUOTE(dobre @ 9 Aug 2009, 11:50)
victore, cu parere de rau ti-o spun eu, ca sunt in cunostinta de cauza : este terminata!  daca m-am inteles sper sa-ti iei o alta caroserie, ca din aia nu o sa faci masina niciodata sigura pt tine si pt ceilalti participanti la trafic, bafta!
*


corect wink.gif


--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elm
post 14 Aug 2009, 07:24
Post #63


Biciclist de cursa lunga


Group: Members
Posts: 208
Joined: 30 July 09




QUOTE(PH-06-BOA @ 19 Jul 2009, 16:50)
      Dintre cei negativisti, ati facut vr-unu' , sa vorbiti? Stiti ce-i ala un aparat de sudura?Aveti vr-unu' Dacie? Un tinichigiu destept, ii face tabla in trei zile de vara, pregatit de vopsit doua, daca sta numai de ea. Daca vine femeia si-ti arata ca pe picior, undeva ar avea ceva...mancarime, mai amani ceva timp masina.Daca-ai pune-o sa te-ajute, te freaca la minte ca, "uite aici nu e bine, aici mai trebuie", si ti-arata iar mancarimea. Iar trebuie sa mergi sa-i iei temperatura... Si uite asa mai trec cateva zile, si masina e gata. Lucrat cu drag, si din toata inima (la masina).
*



tare

smile.gif


--------------------
Dacia Logan II 2018, Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 14 Aug 2009, 15:18
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




QUOTE(tichondrius95 @ 13 Aug 2009, 05:06)
Sal, cam costa un semilonjeron + manopera, k am si eu unu dus, bucse noi am, podea e buna, singura buba la masina e semilonjeronu de pe dreapta.
*



Te duci la un magazin Dacia si intrebi daca poti face comanda de Lonjeron uzina, acum depine ce problema ai tu, la mine pe dreapta trebuie complet si costa 280 ron, semilonjeronul uzina e cam 150 ron, manopera pentru podea fata + suporti de ridicare si lonjeron, e cam 1000 ron, in sfarsitla la sfarsitul luni o sa ma duc si eu cu ea la un atelier sa vad cum sta treaba, va tin la curent!


--------------------
Dacia 1300/1310 1971-Berlina/2000-Berlina - 2 B 598
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 14 Aug 2009, 21:44
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




280 de lei un nenorocit de lonjeron de berlina de uzina? Io zic sa mai cauti pt ca anul trecut am cumparat lonjeron de conex cu 120 de lei si lonjeron de uzina cu 160 sau 170 de lei. Ma indoiesc ca io fi crescut pretul chiar in halul asta.

Si manopera 1000ron...e enorm omule, cauta mai bine ca e imposibil sa nu gasesti mai ieftin. Nu face dacia ta 1000ron, las-o naibii de treaba.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 14 Aug 2009, 22:37
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




io nu inteleg ce carpeli de 2 lei am sugerat cand am zis ca sunt cam mari preturile astea si ca sigur gasesti mult mai ieftin si componente si manopera.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 14 Aug 2009, 23:25
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Pai daca nu-i si-un papagal, n-are culoare padurea!
Fa lonjeronul din chit, pune-i si plasa de fibra de sticla, ca sa crape prostii, si dupa acea , cu banii care-i ai cumperi piesele potrivite si la preturi reale ( asculta-l pe Mr. Devil). Omu' asta cred ca lucreaza, si e demn de luat in seama. N-are nici cercel in nas, nici maneca plina de muci ca borfasii care nici macar n-au o masina (pai din ce?),dar sunt tari in sfaturi.
Iti garantez eu, ca nu depasesti cateva sute de lei sa repari, si daca mai continuati cu enervatu' , se poate si gratis.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 15 Aug 2009, 00:39
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Io stiu ca is vreo 9 ore maxim de lucru la schimbatul unui lonjeron complet. Masina demontata inainte de asta (motor, cutie, planetare, mocheta. Asigurarile platesc la o dacie 1300/1310 25lei pe ora de manopera (in medie, poate tiriac o plati 27) deci de unde si pana unde de la maxim 250 de lei se ajunge la 1000 eu nu pot sa inteleg.

Cat despre lonjeronul ala de 280 de lei la fel, eu anul trecut cand fierul vechi costa 1leu/kg am cumparat lonjeron de uzina cu 160 sau 170 de lei si lonjeron de conex cu 120 de lei. Stiu cum arata lonjeronul complet si semilonjeronul mai bine ca 90% dintre forumisti asa ca va rog sa nu incercati sa ma contraziceti. Acum e vreo 3,5 - 4lei/kg fierul vechi. De ce s-ar fi dublat pretul unei table de 1mm indoite si sudate? Mai sapa ca sigur gasesti pe la 2 milioane. Poti sa imi trimiti diferenta cadou in bere biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 15 Aug 2009, 15:18
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Hai , ca nu mai e mult, si crapi!

Si mai usor va fi, ca el vrea sa schimbe numai semilonjeronul, si pentru asta nu e necesara demontarea cutiei si a motorului (de preferat impreuna, nu separat). Cel putin, eu nu le-am dat niciodata jos, se poate usor pe langa ele, mai putin de lucru, mai repede si ieftin.

15 Aug 2009, 15:31:
De retinut, ca masina, nu trebuie rasturnata si sprijinita pe o parte, la montarea semilonjeronului, pentru ca se deplaseaza celalalt, sub influienta greutatii, si se schimba unghiurile de cadere.Rotile vor sta cracite ca extraterestra, batuta de vant lateral.
Sa fie suspendata de fata, ridicata la o inaltime prielnica lucrului,chiar la mai mult de 45 de grade, cat ii permite partea de spate.

This post has been edited by PH-06-BOA: 15 Aug 2009, 15:31


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 15 Aug 2009, 15:42
Post #70


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




QUOTE(verde57 @ 15 Aug 2009, 10:13)
mentalitate de taran
*



Poate ar trebui sa ne abtinem de la astfel de remarci care nu fac cinste forumului si nici topicului de fata. Putem sa ne exprimam ideile fara a insulta in mod evident un alt membru al forumului.

Sa incercam sa folosim o critica constructiva...


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 15 Aug 2009, 15:45
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Pai semilonjeronul e in jur de 1 milion. Pt a schimba doar semilonjeronul nu trebuie dat motorul jos.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 15 Aug 2009, 23:46
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




Pe dreapta trebuie tot lonjeronul, , o sa aflu mai multe detali la sfarsitul luni, cand o sa ma duc cu masina la un atelier, so vada cineva, in legatura cu pretul lonjeronului, am intrebat la magazin, a dat un telefon si mi-a zis pretul, piese de conex nu bag in ea, o sa mai caut si la alte magazine, poate gasesc si mai ieftin, oricum sa vedem ce zic mesteri, cum aflu detali vi le comunic si voua, numai bine si multumesc pentru sfaturi!


--------------------
Dacia 1300/1310 1971-Berlina/2000-Berlina - 2 B 598
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gingasu
post 20 Aug 2009, 01:24
Post #73


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 6 August 09




Te sustin Victor 007 din tot sufletul pt proiectul tau , sunt incantat sa vad pasionati de dacii , ma simt ca nu sunt singurul asa cum cazuzem in tristete , toata admiratia mea


--------------------
Dacia 1310 1984 cu motor de 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 21 Aug 2009, 10:40
Post #74


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




si eu am pus semilonjeron de uzina. si un tinichigiu mi-a spus ca alea de connex sunt mai solide decat alea de uzina. oricum la pus de mine a iesit PERFECT.


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 21 Aug 2009, 17:09
Post #75


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




semi-lonjeron de uzina, astazi cam 105 ron, la magazinul din str. Gheoghe Titeica, linga Service Glucoza. Unul complet cam 200 ron.Asa spunea vinzatorul.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 21 Aug 2009, 21:47
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Pai e chilipir la banii aia smile.gif, la semilonjeron ma refer.

Am schimbat si eu semilonjeronul dreapta recent, pus d-ala cu holograma de uzina 04.gif care a fost in juru la 150 ron daca imi amintesc bine, deh scump. CONEX erau la greu, asta era singuru de uzina care mai ramasese ascuns prin magazin (faza amuzanta, eu stiam ca il aveau de ceva timp pe acolo, vanzatorul mi-a zis ca nu mai are smile.gif l-am pus sa caute si l-a gasit).

Vroiam sa pun CONEX la inceput 052.gif, dar am vazut cateva prin magazine luate de rugina, si pareau cam dubioase..

Din ce am inteles conteaza mult la semilonjeron ca gaurile de la bascula sa fie date drept, urechile unde trebuie, sa nu fie abateri mari acolo, ca altfel normal ca o sa stea stramb bascula, adio unghiuri unsure.gif. Probabil ca un meserias bun poate s-o scoata ok si cu tabla de CONEX smile.gif, si poate avea probleme si sa trebuiasca sa modifice unul de uzina, dupa noroc!

Manopera nu stiu sa zic exact cat a fost ca a mai facut si alte operatii de tinichigerie, in jurul la 2 milioane pentru semilonjeron sa zicem. Pare sa fi iesit bine, dar trebuie sa ma duc sa fac geometria sa vad exact unghiul de cadere cat o fi acum, si sa reglez unghiurile celelalte, ca am schimbat si tirantii, umblat si la bieletele de directie.. E ceva de munca, la mine a dat jos pe langa bascula si tamponul de la evacuare, de la motor, ax comanda/bieleta cutiei de viteze, jugul cutiei de viteze, lucruri d-astea mici dar care dureaza si ele.. A lucrat cu masina sprijinita pe o parte, asta e, acum am vazut ce a scris PH-06-BOA, si mai mult ca sigur ca are dreptate, suna logic, desigur nu m-am gandit sa-l intreb de asa ceva tongue.gif.

Oricum, merge drept masina, rotile la ochiometru par sa "stea la fel", ma refer la unghiul de cadere. Asta in conditiile in care eu am dus-o la tinichigiu cu roata dreapta la un unghi vizibil .. ingrijorator laugh.gif, si masina tragand dreapta ca nebuna. Deci eu sunt satisfacut de rezultat, dar nu sunt sigur de "sudare", ca nu ma pricep si la momentul respectiv nu m-a dus capul sa-l intreb cu ce sudeaza :|. Normal ca zona a fost curatata, grunduita si dat cu autovapant.

212241414a8ef87557a3a.jpg
Pareri despre asta ^ ? :| Mie nu-mi pare asa de ok, dar deh nu ma pricep.

212242254a8ef8a1dd4cc.jpg

Pentru problema ta Victor 007, eu - cu parerea mea de ne-expert, zic ca se poate face, dar ca sa fie facut bine si sa fii multumit o sa trebuiasca bagati niste bani, si poate ar fi mai bine sa te gandesti la alta. Daca banii nu-s problema, problema o sa fie omul care o sa ti-o faca, de ala depinde totul biggrin.gif. Succes

This post has been edited by ment: 21 Aug 2009, 22:16


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobre
post 21 Aug 2009, 22:56
Post #77


-classic-


Group: Members
Posts: 425
Joined: 2 December 07
From: Severin




ment, omul ti-a sudat cu autogenul, a facut treaba ok...si stai linistit in legatura cu datul pe o parte, "asa face toate"


--------------------
Dacia 1300 1972 - GJxxSPR
Dacia 1300 RAT 1972
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 21 Aug 2009, 23:15
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Cu autogenul mi-era si mie frica ca l-a facut biggrin.gif, ca asta avea acolo si cu asta l-am mai vazut umbland, dar cand m-am dus eu sa o iau tocmai pleca cineva cu aparatu de sudat folosit pentru semilonjeronul meu, care din ce stiu eu, nu era autogen, ca avea cleste/crocodil, si era d-ala "de primea sarma (electrod?)" - cunoscatorii sa-mi scuze exprimarea smile.gif .. Desi daca stii ca asa arata facuta cu autogen, atunci probabil a sudat altceva cu celalalt aparat.. Eh asta e smile.gif, numa sa fie ok.

This post has been edited by ment: 21 Aug 2009, 23:26


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaby_19_4you
post 30 Jan 2014, 19:22
Post #79


The Red Fury / YGY


Group: Members
Posts: 100
Joined: 3 March 08
From: bucuresti - militari




007 nici in 2014 nu ai terminato? am si eu una in aceeasi stare, le facem impreuna pe amandoua! da un semn! toate bune


--------------------
DACIA/DACIA/RENAULT 1410/1310/SYMBOL 1.4 16V 1991 TLX / 1987 XX / 2006 FULL - 77-KIS/54-YGY/93-SNC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 4 Feb 2014, 09:38
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




Masina a ajuns la remat in 2010, acum am alta, povestea o gasesti pe 1300 frantuzoaica...


--------------------
Dacia 1300/1310 1971-Berlina/2000-Berlina - 2 B 598
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 00:21
Forum Renault