Mi-am gasit masina, acum incepe bataia de cap
![]() ![]() ![]() |
Mi-am gasit masina, acum incepe bataia de cap
bucatzel |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.503 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|||
tatabobu |
![]()
Post
#2
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
1. Muta-te in Timisoara si trece dupa aia masina pe numele tau, altfel te asteapta un drum acum(*) la Sibiu la inmatriculari si inca unul in Timisoara dupa ce-ti schimbi buletinul.
2. Se schimba cu totul panoul frontal si cel din spate al caroseriei, sunt elemente distincte de rest. Alternativ poti incerca pentru spate sa acoperi gaurile mari cu fibra de sticla, pe care s-o decupezi ulterior pentru stopuri mici. Dezavantaj: tre' sa-ti gasesti un loc in care sa tragi masa stopului, pentru ca ea in principiu se face pe surubul de prindere al acestuia pe caroserie. 3. Nu ma bag. (*) acum = dupa ce masina are ITP valabil This post has been edited by tatabobu: 5 Jun 2009, 10:29 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.503 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Scuze, am explicat aiurea. Are faruri simple si stopuri simple (nici macar becuri de mers inapoi n-are), vreau s-o aduc la faruri si stopuri duble ( cum are a mea ). Deci pe spate ar fi de taiat, nu de completat. Iar in fata am impresia ca e vorba doar de schimbat ochelarii de sustinere din spatele farurilor, dar nu stiu cu siguranta. Ma deruteaza banda aia nichelata care merge in jurul mastii. La a mea am (aveam, ca aia n-a rezistat) doar la capota.
Ma gandeam eu ca va fi mult mai simplu sa ma mut prima oara in Timisoara, dar oricum ma intereseaza ce acte ar trebui sa fac (presupunand ca m-am "mutat" in Timisoara). |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
marksman |
![]()
Post
#4
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.721 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Farurile se pot schimba de la simple la duble doar prin schimbarea ochelarilor.
Personal nu-ti recomand sa treci de la stopuri simple la stopuri duble, dar daca-i musai s-o faci, macar fa un sablon si taie cum trebuie spatele. Daca zici ca n-are becuri de mers inapoi nu-i bai, poti adauga tu o lampa de mers inapoi cu prindere sub bara din spate. La fel poti adauga lampa de ceata. Iti recomand sa-ti schimbi intai actele si dup-aia sa inscrii masina. Alternativa: il faci apropitar pe tatal tau, inmatriculezi masina pe SB (cam ca in cazul meu, care folosesc masinile inmatriculate in jud. HD aici in Timisoara). Tinichigiu bun nu cunosc in Timisoara si nici in Arad. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.503 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
N-am de gand sa fac munca de mantuiala cu masina. Daca fac chestia asta, o fac ca s-o tin, nu ca sa-o mai tarai cativa ani.
Pe numele lui taica-miu n-o inscriu. Lui i-o ajuns dacie atatia ani, n-o sa inteleaga prea curand piticul asta. Mi-ar prinde bine ajutorul lui la unele chestii (e inginer mecanic, si unul al naibii de bun), dar stiu ca n-o sa ma inteleaga si iar ne certam aiurea. Si asa ne vedem rar. L.E. la partea cu inscrisul mai tarziu nu cred ca o sa fie probleme cu actualul proprietar, care mai mult vrea sa-si elibereze garajul. Si-asa o da pe nimic, si ne cunoastem cat de cat. This post has been edited by bucatzel: 5 Jun 2009, 11:48 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
puiu82 |
![]()
Post
#6
|
![]() MOTANU'RAPIDIST! Group: Members Posts: 1.940 Joined: 15 August 05 From: bucuresti,giulesti ![]() |
1-Contract de vanzare-cumparare si radiere de la financiar.
Asigurare pe numele tau,inscriere la financiar,itp si identificare rar. Daca nu te deranjeaza sa pastrezi numerele actuale,platesti doar taxa de talon. 1a-Preferabil sa iti faci mai intai actele in Timisoara. Parerea mea e sa o reconditionezi si sa o pastrezi cat se poate de originala.....sunt destui forumisti care te pot ajuta cu sfaturi si piese. 2-Daca pui faruri duble,incerca sa pui ochelari cu rama subtire,iar pt stopuri duble,doar putina atentie la decupat. Eu am pus ochelari de 1310,scotand tabla din interiorul locasului pt far si schimband balamalele capotei.....dar nu s-au asezat bine si nu se inchidea capota cum trebuie(sa nu trebuiasca sa schimbi si aripa)......poate un tinichigiu bun o rezolva. 3-Din pacate nu cunosc tinichigiu si nici cat o sa te coste habar n-am. Citeste si tu topicul 'dacia 1300 frantuzoaica' si o sa inveti multe din experienta altora. Sincer,nu stiu daca merita sa o reconditionezi si sa o folosesti ca masina de zi cu zi. Totusi,zici ca dacia ta e in stare buna si te mai tine 2 ani.....de ce vrei sa iti iei alta? Bafta! |
--------------------
Toyota
Auris
2011
- B-999-CGS Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad. |
|
ZTV |
![]()
Post
#7
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
stiu o firma f buna si f serioasa, daca vrei vb pe mess.
id: fogarassy_nicolae eu sunt satmarean stabilit in TM tot cu flotant ![]() |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Dar toata lumea spune ca farurile de 1300 lumineaza mai bine decat cele duble de 1300+1310... Sau nu am inteles eu bine..
This post has been edited by eXtenSion: 7 Jun 2009, 09:40 |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
kog |
![]()
Post
#9
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
eu cunosc un tinichigiu si vopsitor foarte bun(are inclusiv cuptor). Problema e ca nu cred ca se ocupa de Dacii, si pretul e destul de mare, dar oricum, ramai uimit de ce iese din mainile sale. Daca vrei fac rost de numarul lui de telefon, locuieste langa arad in Paulis. Problema e cum ti-am spus nu cred ca lucra cu dacii si pretul e destul de mare.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
membru_DC |
![]() ![]()
Post
#10
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 5 Jun 2009, 11:40) Are faruri simple si stopuri simple (nici macar becuri de mers inapoi n-are), vreau s-o aduc la faruri si stopuri duble ( cum are a mea ). Deci pe spate ar fi de taiat, nu de completat. Iar in fata am impresia ca e vorba doar de schimbat ochelarii de sustinere din spatele farurilor, dar nu stiu cu siguranta. Ma deruteaza banda aia nichelata care merge in jurul mastii. La a mea am (aveam, ca aia n-a rezistat) doar la capota. eu zic sa o lasi asa si cu prima ocazie ii dai o vopsea a la Gordini ![]() PS: pastreaz-o asa cum a iesit pe poarta fabricii, mai tarziu o sa fi mandru ca ai o asemenea masina si toata lumea o sa ti-o admire cand te vede cu ea pe strada ![]() LE: ce culoare zisasi ca are? hai cu pozele ![]() ![]() This post has been edited by membru_469: 7 Jun 2009, 13:12 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
SSilent |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
|
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
Merced |
![]()
Post
#12
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.280 Joined: 24 June 07 ![]() |
Ba ce dracu' dupa ce ca-s din ce in ce mai putine exemplare care sa arate original cat de cat, le schimbati farurile si stopurile alea meseriase?
![]() Farurile reglate bine si cu becuri cu halogen decente in ele lumineaza mai mult decat decent. Iar de stopuri ce sa zic, sunt farmecul masinii, sa pui d-alea mari doar pentru niste lampi de marsalier care oricum nu-s utile decat in 1% din situatii, treaba ta. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.503 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Multumesc mult pentru sfaturi.
Intelegeti-ma si pe mine... 1300 cu elemente de 1310 sunt mai rare si decat frantuzoaicele. Mai ales ca au venit in trei arome. Cele cu stopuri de 1300 si faruri de 1310, cele cu faruri de 1310 si stopuri de 1300, si cele care au si sfaturi si stopuri de 1310, cum e a mea. Eu nu vreau sa reconditionez o dacie... vreau s-o reconditionez pe a mea. Am faruri duble, dar nu am simtit niciodata nevoia de mai multa lumina. Si am becuri standard. A mea a mai venit din fabrica cu o chestie pe care am vazut-o foarte rar. masca metalica, nu de plastic. Oricum, si proprietarul noii candidate i-a mai facut cate una-alta. Are pe portbagaj decoratiunea aia neagra de la primele 1310, iar ceasurile de ulei si presiune le-a montat in locul scrumierei. Oi vrea eu sa ma las de fumat, dar scrumiera revine la locul ei ![]() O sa pun mana pe camera sa fac niste poze cu masina actuala, sa vedeti inspre ce tintesc. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
mihaimmm |
![]()
Post
#14
|
![]() Member Group: Members Posts: 178 Joined: 5 October 07 ![]() |
e interesanat ideea cu vopseaua "Gordini", dar din cate vad nu asta vrea bucatzel. Asteptam poze, sa vedem tinta
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110hp
- *
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.503 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Mi se pare blasfemie sa-i dai o vopsea a la Gordini, daca sub capota sunt tot 54 de cai
![]() @ kog, ztv, dupa ce aflu / decid unde se vor duce "ostilitatile" (Arad sau Timi) o sa va bat la cap. Acum inca n-are rost sa va bazai pe amandoi. This post has been edited by bucatzel: 9 Jun 2009, 16:28 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#16
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu vrei sa treci prin ce-am trecut eu...
Masina statuta (2 ani e o vesnicie), e fier mort. O sa trebuiesca sa schimbi absolut tot ce-nseamna garnitura, mai ales pe cele de la motor. Mie mi s-a bulit garnitura de chiulasa si aia de la baia de ulei undeva pe la Brasov, noroc c-am avut neamuri in Codlea, altfel acolo o lasam. Garniturile de frana, pistoane blocate, furtune imbatranite. Faptul ca tampoanele pentru cric sunt varza, e un semn ca e coapta pe la praguri si mai mult ca sigur pedalierul. Trage de mocheta si zgarie c-o surubelnita la pedale, vezi daca nu iesi pe partea cealalta. Si mie imi place cel mai mult modelul cu 4 faruri si bare nichelate, insa, n-as face greseala sa modific o 1300. Are farmecul ei si daca o ciopartesti nu va iesi ca una din fabrica. Nu stiu daca se mai gasesc faruri "de fabrica" si o sa ai probleme cu reglajul lor. Daca te hotarasti sa te inhami la o reconditionare, pune de 3 ori bugetul care il ai in minte la ora actuala, se vor ivi probleme la aproape tot. Am avut dacie statuta, motocicleta la fel. Prefer sa aibe 20 de ani dar sa stiu c-a mers non-stop. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.503 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Suportii de cric arata mai rau, nu groaznic. Am facut o plimbare pe spate pe sub masina, si arata decent prin toate locurile. Sper ca doar pragurile si pasajele de la roti sa necesite schimbare.
Oricum, tot ce tine de cauciuc, si instalatia electrica se vor trata cu zeama de nou. N-am chef de surprize cu vreo frana. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
ZTV |
![]()
Post
#18
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 9 Jun 2009, 16:26) Mi se pare blasfemie sa-i dai o vopsea a la Gordini, daca sub capota sunt tot 54 de cai ![]() @ kog, ztv, dupa ce aflu / decid unde se vor duce "ostilitatile" (Arad sau Timi) o sa va bat la cap. Acum inca n-are rost sa va bazai pe amandoi. Ok, oricand ai nevoie te ajut cu placere. Si asa suntem din ce in ce mai putini cu Dacia, macar sa ne ajutam reciproc. |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#19
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 9 Jun 2009, 18:48) Daca schimbi pragurile, in cel mai bun caz cu unele de conex, sau cum ii mai zice acum si mai bagi sudura sau autogen, nu te va mai tine mult pana sa apara rugina. Merge facuta, mai ales c-o mana buna de tinichigiu, dar conteaza mult "conservarea". |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Merced |
![]()
Post
#20
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.280 Joined: 24 June 07 ![]() |
vis-a-vis, rabla mea mai mult a stat din 2000 si pana in 2007. In afara de vreo doi ani in care a mers o data pe luna un vecin cu ea la tara, o mai porneam eu o data pe an si o dadeam o tura prin parcare. Si nici macar un furtun la motor n-am schimbat. Nu mai zic de garnitura de chiulasa(care apropo n-are de ce sa imbatraneasca stand ca nu e cauciuc, la tine a fost probabil alta problema) sau de etansari. Sigur imi pierde niste ulei pe la aia de la capacul culbutorilor, mai completez iarna ceva apa(de cand am inchis caloriferul vad ca n-a mai vrut), nu zic ca e perfecta, dar nici nu zic ca pica tot.
Garnituri pe spate la cilindrii am schimbat in iarna 2008 vreo doua randuri, insa cilindrul respectiv s-a tot incapatanat sa mearga si pana la urma acum vreo doua luni am luat noi de Setcar cu 34 de lei pentru ambele roti si n-am mai avut treaba. La etrieri sunt garniturile in cel mai bun caz din 2001. Plus anii aia de stat. N-a curs un strop, pistonasele merg ok, nu infraneaza roata. A, si mai schimbasem si furtunul care leaga pompa de benzina de retur, ca se crapase, noroc ca nu-mi mergea instalatia de spalat parbirzul si am avut de unde face rost de un furtun in miez de noapte. ![]() Sigur probabil ca a mea avea piese d-alea de "pe vremuri" furtune de Rolast si nu VM Comp si alte porcarii, poate si d-asta au tinut mai mult. Iar despre masina respectiva, daca e vorba de schimbat de praguri, sincer mai bine alta cu tabla buna. Motorul se face relativ ieftin si bine, dupa ca bagi autogenu' in ea e deja cu un picior in groapa. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.503 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Am avut atata de lucru in ultima vreme ca nici macar nu m-am be**t in voie. Plus ca am ramas fara acte la a mea (nu se lasa genti in masina. nici macar in zone in care chiar patruleaza des politia. nici macar daca des inseamna o data la 10 minute).
Acu' in sfarsit mi-am recuperat actele la a mea si-mi va fi mai usor sa ma deplasez. Pentru urmatoarea perioada, am in plan sa fac masina asta care-i subiectul topicului "road legal". Adica asigurare si itp. Pe numele actualului proprietar, ca si asa anu' asta imi schimb actele pe Timi. Pana la mecanic o duc clar pe platforma. Dar dupa aia, in ce ordine se fac actele? Asigurarea e prima, sau itp-ul? O sa am nevoie de vreo procura de la actualul proprietar ca sa pot conduce masina pana mi-o trec mie in acte? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Daca ai prins o "frantuzoaica" incearca sa nu-ti bati joc de ea!
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
Las-o originala. Te rog.
|
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
bucatzel |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.503 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Are ceva piese frantuzesti, nu-i frantuzoaica.
De batut n-am sa-mi bat joc de ea cu spoilere si alte minuni, dar eu tintesc clar catre 1300 cu elemente de 1310... Si masina asta are de ales intre mine sau remat. Ca i-am propus femeii sa-i gasesc pe altcineva cu dorinte de felul asta, si n-o vrut sa auda. Daca totusi puteti sa ma lamuriti la chestiile cu actele, as fi recunoscator. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th July 2025 - 22:50 |